Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4425 replies to this topic

#793
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Tu ar trebui sa ramai fara permis. Macar vreun an. Ceea ce probabil se va intampla intr-o buna zi.

#794
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

View Postshymano, on 20 martie 2017 - 14:34, said:

@LauCalin: Corect, si mie imi sare de 5.2% daca depasesc 115 km/h, pana in 125-130 se mentine intre 6-6.5%, apoi creste exponențial.
De la 110 in sus clar creste consumul semnificativ, ma rog, pana la 140 rămâne sub 6 totusi. Din punctul meu de vedere un 10-20 km/h plus fata de viteza legala e un consum optim raportat la viteza medie.

#795
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010

View PostGroot, on 20 martie 2017 - 14:48, said:

Tu ar trebui sa ramai fara permis. Macar vreun an. Ceea ce probabil se va intampla intr-o buna zi.
Da, sigur ca da ... lupii moralisti.
Off-topic: unii merg mai bine cu viteza decat altii fara viteza (sau pe jos ...). Acolo unde/cand se poate si unde se preteaza ...
Si nu sunt d-ala de te rupe-n flash-uri ... nici nu te arunc pe acostament.
Am loc, trec; n-am loc, astept ... dar asta-i alta poveste.
On-topic: @utopium, ca sa ai un reper fata de altceva, la mersul normal (de obicei, un +5...+9 fata de viteza maxima, adica in limita legala), consumul mediu la 1.6 FSI e de 6.2-6.5%.
Deci iti ia destul de bine ... totusi, are o greutate destul de semnificativa.
Nu e Trabant ...

Edited by shymano, 20 March 2017 - 16:08.


#796
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,903
  • Înscris: 31.03.2003

View Postutopium, on 20 martie 2017 - 14:33, said:

Eu merg normal când scot 4.3-4.5 pe Cluj-Bistrita, nu e nici un experiment. Sub 4 da, e experiment sa vezi cat de jos poate merge. 6 pana la Brasov (in conditiile in care n-am autostrada, ci DN1) ar fi un consum dezastruos de mare la un condus normal Posted Image
Cluj-Brasov e altceva decat Cluj - Bistrita.
Exceptand cazurile de mare aglomeratie, pe Bistrita-Cluj (sau invers) ai toate sansele sa scoti consumuri bune.
E plat, nu treci prin orase mari, ai Dejul si mai ales Becleanul mai ingramadite, dar sunt portiuni mici. Sa nu mai vorbeasc de faptul ca nici curbe adevrate nu ai.

Si daca scoti 6 in loc de 5, la un drum dus-intors de Brasov pierzi maxim 30 de lei. Acuma cine-l face zilnic, da, se aduna, dar pentru noi, care mergem de 3 ori pe an, e nesemnificativ.
Unde mai pui ca pierzi un pic din placerea de a conduce daca mergi neclintit cu 100 km/h.
:)
Nu mi-am luat masina cu 170 cp sa fac asta. Ajungeau 115 pentru asta.

#797
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007
Ne vom lamuri in mai, pentru ca fix la Brasov merg Posted Image Si nu e cazul sa merg "neclintit" cu 100, pe Cluj-Bistrita mai ajung la 150 in depasiri, dar la mers constant pe portiunile mai "rapide" merg cu 120-130, prin zonele mai scurte dintre localitati cu 100-110.

Si niciodata n-a fost vorba de aia 30 de lei, ci de faptul ca mi s-ar parea inacceptabil sa am o masina moderna de clasa asta care sa imi ia 6 pana la Brasov la mers normal. La mers sportiv, sigur, poate sa iti ia linistit 6. Dar ca sa merg asa ar trebui sa fiu singur in masina, ca familia sigur nu ar avea un drum prea confortabil la un mers care sa ma faca sa consum 6.

Iar ca sa mergi neclintit cu 100 nu iti trebuie turbo de 115 CP, aia poti face si cu Logan de 75 CP :)

Edited by utopium, 20 March 2017 - 18:59.


#798
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

View Postutopium, on 20 martie 2017 - 18:57, said:

Si niciodata n-a fost vorba de aia 30 de lei, ci de faptul ca mi s-ar parea inacceptabil sa am o masina moderna de clasa asta care sa imi ia 6 pana la Brasov la mers normal.

Cei care merg de la Buc pana la Brasov te pot contrazice. Iti spun la modul cel mai sincer... si in acelasi timp cel mai logic, ca masina mea la dus spre Brasov parca tragea mai greu ca la intoarcerea spre Buc. Si in aceste conditii, in drum spre Buc, normal ca si consumul era mai bun. Aveam reprize mai bune, accelera mai usor si consumul la 120 de km nu era ca la dus spre Bv,  pe A3. Adica la dus era 6, 6.2 iar la intoarcere arata 5.5-6.  In conditiile in care nu e "sugativa" in privinta consumului. 6l/100 km e ceva psihologic. Nu iti bate capul. Foloseste masina corespunzator si bucura-te de ea. Da-i si o talpa din cand in cand, du-o la 5000 rpm si schimba acolo de cateva ori. Ca nu plange". Nu zic sa abuzezi. Dar la dracu! Suntem barbati. Trebuie sa ne bucuram cat de cat de obiectele astea. Iti spune unul satul de rutina unui consum scazut. :D
Off topic: cum pana mea nimeni nu face nimic in privinta gropilor de pa serpentinele dintre Predeal si Brasov, nu stiu. E una pusa strategic, intr-o curba stransa. Am dar in ea de am crezut ca acolo imi las roata. :(

Edited by LauCalin, 20 March 2017 - 23:22.


#799
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007
E logic ca la deal consuma mai mult decat la vale ... dar cand faci drumul dus-intors se compenseaza. De la Cluj la Brasov insa nu e prea mult de urcat pe ansamblu, 260 de metri diferenta de nivel la distanta de 273 de km e irelevant (da, de la Bucuresti la Brasov inclinatia medie e tripla). De schimbat schimb si la mai mult de 5000 cand e cazul ... nu stiu de ce voi va inchipuiti ca eu merg finut cu ea (ba stiu de ce, ca va ganditi ca altfel n-am cum sa scot consumurile alea), eu cand o calc sa depasesc, ii dau la maxim, nu o menajez Posted Image

Si raportat la un motor turbo modern, 6 e sugativa. Ala e consum de aspirata, la un turbo condus normal nu e un consum de care sa fii mandru ... poate prin oras eventual e bun un consum de 6 (realizabil daca merg la consum si nu e excesiv de aglomerat, insa de obicei sunt ceva mai "grabit" prin oras, dar am aratat si teste in care am traversat orasul cu consum sub 6 mergand economic).

Edited by utopium, 21 March 2017 - 00:00.


#800
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cum dracu consum de 6 sa nu fie bun la benzina? E perfect! Numai ca-ti ia mai mult. Te "omoara" orasu'...
Referitor la turbo vs aspirat, consumul e cam la fel. Producatorul da o diferenta de 0,1 intre ele. Oricum, insignifianta diferenta aia.

#801
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007
E vorba de consum extraurban. La ce motoare te referi când zici ca producătorul da o diferenta de 0.1 intre ele.

#802
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La motoarele 1.0 MPI vs 1.2 TSI de la Fabia. Nu m-am uitat la alte marci dar banuieasc ca e la fel diferenta...

.

#803
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007
Alea sunt motoare cu performante radical diferite ... Da un exemplu pe motoare de performante comparabile, altfel e ca si cum ai compara un bec cu filament care da o lumina chioara de 15W cu un bec LED de 10W care da o lumina puternica.

#804
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017

View Post_R_A_D_U, on 21 martie 2017 - 06:53, said:

Cum dracu consum de 6 sa nu fie bun la benzina? E perfect! Numai ca-ti ia mai mult. Te "omoara" orasu'...
Referitor la turbo vs aspirat, consumul e cam la fel. Producatorul da o diferenta de 0,1 intre ele. Oricum, insignifianta diferenta aia.

Ce da producatorul ca si cifre de consum sunt niste estimari mai mult sau mai putin optimiste, pentru ca lumea sa le cumpere masina Posted Image Cat consuma masina pe caz real depinde de multi factori, printre care cel mai important este soferul.

La puteri similare as tinde si eu sa spun ca masinile cu motoare turbo pe benzina consuma cu ceva mai putin comparativ cu aspiratele (posibil cu exceptia ultimei generatii de motoare Mazda), dar clar acel ceva e mai mult de 0.1 l. Din experienta proprie, pe exterior cu Fiesta 1.4i 80CP, 1100 kg am un consum mediu in jur de 6 - 6.2, iar cu Focus Wagon 1.0EB 125CP si 1300kg un consum mediu de 5.5. Avand in vedere ca a doua e mai mare si mai puternica decat prima nu m-ar deranja nici un consum de 6.5 - 7, dar daca nu vrea ea sa manance mai mult....Posted Image

In rest nu am cum sa nu fiu de acrod cu tine, un consum de 6 pe exterior e perfect pentru un benzinar Posted Image

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: Nu tin neaparat sa fiu rautacios, dar nu ma pot abtine sa zic ca Jurnalul asta de bord, parca e mai mult un Jurnal de consumator.Posted Image

Folositi-va si bucurati-va de masinile pe care le aveti, cifrele de consum atat timp cat sunt in niste limite decente nu sunt altceva decat niste cifre....

Edited by axl07, 21 March 2017 - 11:44.


#805
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

View Postaxl07, on 21 martie 2017 - 11:43, said:

PS: Nu tin neaparat sa fiu rautacios, dar nu ma pot abtine sa zic ca Jurnalul asta de bord, parca e mai mult un Jurnal de consumator.Posted Image
Si am si explicat de ce ... nu e nimic nou de stiut la o Skoda Octavia 3, e pe piata de ceva ani (ma rog, poate cate o exceptie daca ai un echipament multimedia mai nou fata de ce era cand a fost lansata si vrei sa vezi daca citeste FLAC/etc) ... insa motorul 1.0 TSI este nou pe Octavia. Si ce e interesant la el e cum performeaza raportat la cum consuma. Daca aveam un motor "tipic" (gen aspirata 1.6-2.0) nici nu deschideam jurnalul ca nu vad ce era de scris interesant.

Edited by utopium, 21 March 2017 - 11:52.


#806
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Nu vei scoate spre 6 sau peste decât dacă mergi fie tare, constant peste 130-140 și depășiri din scurt + ac ori multe serpentine și accelerezi puternic cu fiecare ocazie.

Scot eu cu 1.8T pe 2 pasuri, urcare 3600m, coborâre 3300m și un ritm rezonabil, mai repede pe serpentine, 6.2-6.4 sau mai puțin dacă merg cuminte.
Va avea probabil 5% și cam atâta.

#807
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,903
  • Înscris: 31.03.2003
Eu scot 6,2 pe un drum de Cluj mers mai intepat. Daca 1,8T consuma 6,4 pe serpentine beau toata benzina consumata.
:)

#808
kimseka

kimseka

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 27.12.2015
A mea de 1.2 TSI / 110CP consuma la exerior cam 5.8, iar in oras in jur de 8.7.
Dar nu am decat 400km, asa ca consumul este deocamdata relativ.
Sper sa mai scada.

#809
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Peste 2 săptămâni am drum de Iași Cluj. Dar și cu cea veche cu 2.0 aspirat pe la 6.6-7 aveam. Drumul Iași Bistrița îl fac de 3-4 ori pe an. Dar merg constant. Viteza de croaziera e de 120 km/h extern cu mici Depășiri, viteza medie e de regula 67-68 km/h dar am foarte multe sate. Exceptand nebunii cu stație care merg 100-120 prin sate si aia care bagă 140-160 pe orice porțiune dreapta nu prea sunt depășit.
Când am mers la mare, drept autostrada/europene am avut 7.2 cu 80 medie, dar 130-140 constant și 2 sprinturi la 200.
Eu sunt sigur ca dacă mergem amândoi in același ritm am 1l in plus fata de 2.0 tău.
PS eu am doar 1.35t.

#810
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007
Ultimii 700 de km i-am facut prin oras doar, asa ca azi am zis sa ies un pic pe autostrada, ca n-am mai fost deloc de atunci cand am fost prima data. Am facut si niste "incalziri" pe cateva sute de metri cu turat pana la 6000 de ture, dar pe ansamblu am mers in ambele directii cu 130 km/h pe tempomat intr-a 6-a si am facut consumul in ambele directii (40 km dus, 40 intors, doar ca la intors a trebuit sa franez din cauza unui camion care a dublat un alt camion, dar ambele mergeau cu vreo 70-80 la ora ca era la deal Posted Image si i-a luat ceva timp sa depaseasca asa ca am resetat consumul si am inregistrat doar 33 de km la intoarcere). Si la dus, si la intors consumul a fost acelasi: 5.4. Am masurat si viteza reala pe GPS, e 124 km/h (chiar daca pe bord/tempomat e 130 km/h). Turatia intr-a 6-a la 130 km/h (pe bord) aproximativ 2750 rpm.

Nu mai stiu daca testul anterior (cand am scos 5.6) l-am facut cu rotile de vara sau cele de iarna, asta a fost cu cele de iarna, de 15", teoretic mai usoare decat cele de vara de 16". Poza cu consumul de la intoarcere arata 5.3 si 129 km/h pentru ca am facut-o cand deja incepusem sa franez la iesirea de pe autostrada, dar am si filmare facuta inainte sa ies si acolo era 5.4 consumul la 130 km/h. Din ambele directii initial consumul e mai mare (6.x), pentru ca si dinspre Turda si dinspre Gilau urci pana la un punct de inaltime maxima, apoi cobori. Sunt curios daca ar fi diferente pe o autostrada plana, ca portiunea asta nu prea are portiuni plane aproape deloc, e tot o urcare si o coborare. Am uitat sa masor si altitudinea de pornire/oprire, ar fi interesant de vazut, in principiu sunt asemanatoare.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate