Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește
 Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau
 Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan
 Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 

Costuri contabilitate

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
dhaneey

dhaneey

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 25.10.2007
Intentionez sa deschid un magazin online, plata ramburs, clientul primeste coletul si plateste la curier produsele.

Am intrebat la diverse firme de contabilitate cam care ar fi costul pt gestiune a aproximativ 100 de facturi pe luna ( intrari + iesiri) si mi s-a raspuns in jur de 400-500 de lei pe luna.
Asta inseamna ca daca eu am 20 de facturi de achizitie si 80 de facturi de vanzare, aprox 4-5 lei din adaosul unui produs va fi dat de prestatia contabilului?
La vanzarea unor produse de 10-20 de lei ar insemna sa dau bani din buzunar ca sa le vand, iar la cele sub 50 de lei n-as mai ramane cu nimic, daca mai am si colete neridicate / retururi iar scot bani din buzunar.

E corect calculul meu sau am inteles eu gresit?

Si daca e asa cum se face ca in magazinele online exista la vanzare si produse de 5-10 lei?
Am intrebat si cat m-ar costa in cazul a 500 de facturi pe luna, si mi s-a zis in jur de 1300 de lei, deci tot as fi bun de plata de 3 lei / factura. Mi se pare enorm. Exista alta varianta?

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003
Sa pui in acest post pe cineva din familie cu studii economice superioare. Sau te faci PFA/II si poti tine tu asta (daca ai timp sa studiezi legislatia).

Edited by neagu_laurentiu, 28 July 2016 - 16:08.


#3
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 30.07.2008
Un pic in eroare dar nu e grav... Cand pornesti incepi cu ideea ca am produsul X la care am adaosul Y (daca are un pret recomandat) si cheltuieli fixe Z si cheltuieli variabile Zn. Uite asa vezi ca trebuie sa vinzi o cantitate N de produse la un pret mediu Xm si rezulta ca trebuie sa ai un numar de vanzari ... Daca nu reusesti sa ai acel numar de vanzari sau clienti, in functie de reper, atunci inchizi in 3-6 luni sau nu deschizi deloc afacerea daca apare ca trebui sa vinzi 5 000 000 de produse de 2 lei pe luna intr-un magazin online de abia deschis pe wordpress ...

Deci costul contabilitatii este unul din elementele de cheltuiala ... mai sunt multe si marunte, plus taxe ...Ideea este sa vinzi peste o limita ca sa ai de unde da, nu sa dai putin colo si colo ca nu ai vanzari ...

Edited by superm, 28 July 2016 - 16:30.


#4
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
sau sa umbli la adaos!

#5
yndy

yndy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,447
  • Înscris: 17.05.2010
Costul minim ca sa-ti tina cineva contabilitatea este undeva in jur de 300 lei. Pentru ca sunt un numar de ore fixe pe care le petreci pentru firma respectiva indiferent de cate facturi emite. Mai departe, costul este pe factura pentru ca acolo e diferenta de timp, cu cat mai multe facturi sunt de bagat, cu atat mai mult timp ii ia firmei de contabilitate sa-si faca treaba.

Deci costul este 2 lei per factura + 300 lei.
Cand costul ajunge suficient de mare, probabil poti scadea la 1 leu/factura si mai departe, probabil iei un program care integreaza vanzarea si facturarea cu contabilitatea si costurile scad si mai mult.

Ideea este ca la magazinele online, ca si la multe alte business-uri, totul tine de scara. Daca vinzi 100 de produse pe luna, n-ai facut nici o branza, daca vinzi 10,000, atunci faci bani buni. Din pacate am testat si eu asta in alt domeniu si s-a lasat cu bani aruncati pe fereastra.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate