Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Octavia 3- "Magic Black"

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
2570 replies to this topic

#1027
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007

 andrew1980, on 03 aprilie 2017 - 12:37, said:

Dar ce motor, ce an? Oricum shift indicator (sagetile care arata cand sa schimbi) este o chestie de marketing marca VW, plus ca pot inchide gura cu asta celor care eventual ar comenta ca masinile lor nu ar consuma cat arata in cartea tehnica... si le doare in basca daca faci rau la motor, cat timp sunt ei acoperiti legal cu minciunele din astea. Am avut atat pe Octavia mea din 2010 cat si la masina actuala (cea din semnatura) si nici nu mai observ ce imi arata mie acolo. Daca vrei bine la motorul tau, uiti ce iti arata indiferent ca ai motor pe benzina sau pe motorina. Numai bine
Si problema cea mai mare este ca ne f.. pe noi astia cetateni UE cu acte in regula, iar migrantii intra in UE ca cutitul incalzit in unt fara acte si au drepturi tată, nu gluma!!!! Asta nu pot sa inteleg nici cum!!!!!
Oricum indicatorul ala de treapta de viteza e cam dijaba.. ca nu indica nimic pana nu ridici pedala de ambreiaj.

Am vazut ca se simte bine chiar si  la 1250 de ture in a 4, sa zicem 1400 in a 5-a.  Are cuplu! Zici ca e autocar nu autoturism, ca numa la alea am vazut pe  turometru sa inceapa zona rosie la 2000 de ture, in rest mergea pe autostrada cu 900 de ture in cine stie a cata treapta.  
Ideea era ca odata nu eram sigur daca am nimerit a 3-a sau a 5-a si ma uitam curios dupa indicator.. fix pix,  arata dupa ce ridici de pe ambreiaj..
Referotor la consum,  3.3 mi-a aratat in a 4-a la 60, dar si in a 5-a la 85-90.  
Important e sa fie drumul drept, si consumatorii opriti, si ies consumuri de poveste.

#1028
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 swtm, on 03 aprilie 2017 - 18:09, said:

Nu e cazul la VW. Merge lejer si la  1200 rpm.
Dacă ții continuu apăsată accelerația nu îți semnalizeaza schimbarea treptei, consideră că ești în depășire.

E clar ca merge, ca si la Ford merge, problema este sa incerci sa-i dai blana la acea turatie sa vezi cum face. Atunci se simte cel mai tare lagul existent la motoarele turbo. La Peugeot aspirat nu am astfel de probleme indiferent de turatia in care sunt. Nu am vivacitatea de la peste 4000 rpm dar si incepe sa urce imediat in turatie cand esti cu pedala la fund. De asta nu prea-mi plac motoarele astea pe steroizi care sunt la moda acum. Placerea condusului, tot o capacitate cilindrica mare ți-o dă !

#1029
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Creste liniar, ce sa facă?!

#1030
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Exact, dar creste, ceea ce se traduce printr-un avans la depasiri.

#1031
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Normal sa crească dacă apeși accelerația, ce ai vrea sa facă?!

#1032
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Ceea ce vrea sa zica (sper sa nu ma insel este ca pana la anumite turatii daca apesi pedal intr-un anumit fel cresterea este constanta. Ex: pedala 50% de la 1500 la 2000 intra 2, tinuta la fel intra 3 si apoi a 4 aceleasi turatii simti o crestere identica, la fel si daca o calci la maxim.
Doar la turatii mai mari se simte altfel.
Are o curba paralela in urcare comparare intre 50% si 100%. Din acest caz, in loc sa o calci tare cand depasesti fara sa schimbi viteza, la acestea este indicat sa reduci in treapta inferioara la turatii mai mari si apoi sa zbori...

Edited by fotbal5, 05 April 2017 - 05:09.


#1033
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Exact, la un turbo nu poti sa dai blana la turatii de 1200 poate sa fie el si mama VW-ului. Se va simti imediat turbo lag-ul. La o aspirata nu ai astfel de probleme.

#1034
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Pai la 1200 de ture nu esti in turatie de cuplu, Ca sa cazi in turatie de cuplu si sa intre turbina, dai si tu o treapta in jos si dispare "turbo lag-ul" ca prin magie.

#1035
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,578
  • Înscris: 30.10.2003

 tfmercedez, on 03 aprilie 2017 - 19:03, said:

Oricum indicatorul ala de treapta de viteza e cam dijaba.. ca nu indica nimic pana nu ridici pedala de ambreiaj.

Am vazut ca se simte bine chiar si  la 1250 de ture in a 4, sa zicem 1400 in a 5-a.  Are cuplu! Zici ca e autocar nu autoturism, ca numa la alea am vazut pe  turometru sa inceapa zona rosie la 2000 de ture, in rest mergea pe autostrada cu 900 de ture in cine stie a cata treapta.  
Ideea era ca odata nu eram sigur daca am nimerit a 3-a sau a 5-a si ma uitam curios dupa indicator.. fix pix,  arata dupa ce ridici de pe ambreiaj..
Referotor la consum,  3.3 mi-a aratat in a 4-a la 60, dar si in a 5-a la 85-90.  
Important e sa fie drumul drept, si consumatorii opriti, si ies consumuri de poveste.
Motor Skoda Octavia 1.6 TDI 105 CP:
- Cuplu maxim (NM@RPM): 250@1500-2750


Ce e sub 1500 rpm eu consider ca e subturat si cred ca pe termen lung nu face bine la motor.

#1036
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007

 Bursul, on 05 aprilie 2017 - 08:16, said:

Motor Skoda Octavia 1.6 TDI 105 CP:
- Cuplu maxim (NM@RPM): 250@1500-2750


Ce e sub 1500 rpm eu consider ca e subturat si cred ca pe termen lung nu face bine la motor.
Motorul asta are 110CP. Si bine ai zis, cuplu MAXIM!  Oricum are cuplu bun si la ralanti.  Dar ca sa mentii viteza constanta  nu ai nevoie de cine stie ce cuplu  si putere. Se simte motorul ca merge "rotund" chiar si sub 1500 de ture.   Cat despre accelerari,  deobicei le fac pe toate in primele 3 trepte. Schimb la 2500-3000, iar in treapta III-a  o duc si la  3500, numa bine sa am viteza cat mai mare si apoi in a 4 si a 5-a si cu asta basta, viteza de "croaziera". La Opel, unde cuplul este de 190Nm, la 1500 de ture deja se simte ca e subturat motorul, parca nu-i place. De aia eram eu obisnuit sa o tin peste 2000- 2500rpm.

#1037
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,578
  • Înscris: 30.10.2003
Eu am motorul de 105 CP, mai vechi.
Eu vin de pe un Golf 4 care la 2 luni de la cumparare a trebuit sa-i schimb EGR-ul (probabil ca vechiul propietar mergea subturat). De atunci am ramas cu sechele.
Tu zici ca motorul merge rotund sub 1500 rpm, insa eu cred ca la turatii mai mici arderile nu se fac complet si nu prea e sanatos pentru motor. Oricum mi-e greu sa merg cu 1500 rpm.

#1038
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Eu am motoare de 2. 340 si 400Nm.

Cea ce nu s-a prins fortosul e ca e vorba de motoare diesel.

#1039
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

 tfmercedez, on 05 aprilie 2017 - 08:29, said:

Motorul asta are 110CP.

Functie de tara in care se vinde si de norma de poluare au puteri usor diferite.

Si al meu tot 105 cai are. ECU e mapat un pic diferit. Valorile de acceleratie 0-100kmph sunt identice la ambele variante (105 versus 110 cai).

Edited by Groot, 05 April 2017 - 08:54.


#1040
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007
Cel de 105CP  este euro 5, iar din 2016 cel de 110cp este euro 6, cu toate ca ambele au 250Nm.  Iar pe superb dieselul de 1.6 are 120CP.

#1041
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007

 Bursul, on 05 aprilie 2017 - 08:39, said:

Eu am motorul de 105 CP, mai vechi.
Eu vin de pe un Golf 4 care la 2 luni de la cumparare a trebuit sa-i schimb EGR-ul (probabil ca vechiul propietar mergea subturat). De atunci am ramas cu sechele.
Tu zici ca motorul merge rotund sub 1500 rpm, insa eu cred ca la turatii mai mici arderile nu se fac complet si nu prea e sanatos pentru motor. Oricum mi-e greu sa merg cu 1500 rpm.
Las' ca eu am purjat motorul pana m-am lecuit.. dupa cateva ambalari la 5000  s-a fisurat   un furtun.  Bine ca nu a fost mai grav.

#1042
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Bursul, on 05 aprilie 2017 - 08:39, said:

insa eu cred ca la turatii mai mici arderile nu se fac complet si nu prea e sanatos pentru motor.
Crezi cu smerenie sau doar crezi? :D
Este total ilogic, atehnic, ca arderea sa fie completa la turatii mari si incompleta la turatii mici. De fapt este invers, pentru ca motorina (la fel ca si benzina) are nevoie de un timp minim pentru combustie. Din acest motiv motoarele diesel nu pot depasi un anumit prag de turatie, iar benzinarele pot mai mult.
Sunt motoare diesel care au turatia maxima la 1000 rpm. Alea cum au arderile? Incomplete?

 Groot, on 05 aprilie 2017 - 08:13, said:

Pai la 1200 de ture nu esti in turatie de cuplu, Ca sa cazi in turatie de cuplu si sa intre turbina, dai si tu o treapta in jos si dispare "turbo lag-ul" ca prin magie.
"...sa intre turbina" Cum adica?
Turbo lag-ul este altceva, nu ce va inchipuiti voi si se intalneste la orice turatie. Turbo lag-ul este timpul scurs de la primirea comenzii de inchidere a vanelor geometriei (sau a supapei de refulare pentru cele cu wastegate) si pana cand turbina reuseste sa acccelereze si sa creeze presiune comandata de ECU in admisie.
Daca esti la 1200 rpm si apesi brusc acceleratia si nu se intampla mai nimic nu e neaparat din pricina turbinei, ci din cauza lipsei aerului care determina lipsa combustibilului.
Ia incerca sa-i dai blana la un 1,4 MPI de la 1200 rpm si compara cu ceea ce se intampla la 4000 rpm cu acelasi motor.
Putem concluziona ca 1,4 MPI are turbo lag la 1200 rpm?

#1043
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
@valitudor are prefecta dreptate.

@tfmercedez ce tea indemnat sa o fortezi asa ...

#1044
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Biturbo rezolva problema.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate