Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model S facelift
#739
Posted 17 June 2018 - 11:27
Ford4, on 17 iunie 2018 - 10:20, said:
Normal că a fost izolat din moment ce i s-a întâmplat unei singure mașini până acum. Intre timp sute de mașini se prăjesc numai în România https://m.stirilepro...icle_id=3779970 https://m.antena3.ro...ata-145627.html http://www.romaniatv...ers_392389.html Astea așa scurt la o prima cautare și numai în luna aprilie. Mai poți cautasi singur când te plictisesti de spus prostii ! Forduletz, mai poti minti? Care e ponderea masinilor electrice in parcul auto mondial? Si doi la mana, masinile alea care au luat foc in trafic sunt rable aduse din germania, masini cu sute de mii de km, probabil fara verificarea tehnica si carpite in ceva garaj obscur de nenea Costel, mecanicul fara scoala. Cum poti sa compari asemenea incidente cu masini care costa 150.000 de Eur? Totusi, pana unde merge argumentatia de dragul argumentelor? Chiar crezi ca suntem toti cu IQ 25? Cu cine crezi ca povestesti? |
#740
Posted 17 June 2018 - 11:41
La majoritatea masinilor, fie ele ICE, hibrid sau electrice, principala cauza pentru care acestea iau foc este scurtcircuitul. Nu din cauza combustibilului iau foc, pentru ca acesta nu ia foc asa usor. Dpdv al riscului, masinile electrice mi se par mai riscante din cauza bateriilor. Bateriile trebuiesc protejate mai abitir decat un rezervor cu motorina sau benzina
|
#741
Posted 17 June 2018 - 11:45
La electrice problema sunt bateriile si ca se incalzesc. De asemenea, la soc mecanic lumineaza feeric. Trebuie spus. Eu am spus, si am fost trimis la plimbare, in cel mai frumos stil iresponsabil.
|
#742
Posted 17 June 2018 - 11:56
#743
Posted 17 June 2018 - 13:35
bobalex18, on 17 iunie 2018 - 10:43, said:
Dar acum calculează ponderea mașinilor Tesla in total mașini. Ulterior vechimea, service-uri prin care trec etc etc... Dar tu ai calculat asta inainte de a lansa flame-ul pe aici ? Din cate stiu cel care acuza trebuie sa faca asta, nu ma pune pe mine ! Write&Run, on 17 iunie 2018 - 11:27, said:
Chiar crezi ca suntem toti cu IQ 25? Nu-ti spun despre ce IQ cred ca ai tu, ca sa nu fiu acuzat de atac la persoana, dar vad ca ti-ai dat singur raspunsul ! valitudor, on 17 iunie 2018 - 11:41, said:
La majoritatea masinilor, fie ele ICE, hibrid sau electrice, principala cauza pentru care acestea iau foc este scurtcircuitul. Si la Tesla aceea de ce a luat foc ? Stii cumva sau si tu vorbesti fara dovezi ! Din cate stiu singurul incident de acest gen a mai fost acum vreo 2 - 3 ani in urma si a fost datorat unui contact care nu a fost strans corect la baterii. Pe vremea aceea Procedeul de strangere a contactelor era facut manual la Tesla S. Acum s-a automatizat si acest proces. Stii daca masina acesta nu este tot din acea perioada ? valitudor, on 17 iunie 2018 - 11:41, said:
Bateriile trebuiesc protejate mai abitir decat un rezervor cu motorina sau benzina Corect. De aceea Tesla are un scut de titan dedesubt, iar ceilalti producatori au cel mult unul de duraluminiu. Din pacate unele nu au deloc. Ghici care baterii sunt mai protejate ? Edited by Ford4, 17 June 2018 - 13:33. |
#744
Posted 17 June 2018 - 14:16
unbrutus, on 16 iunie 2018 - 22:02, said:
Da, fiindca guvernele fac o treaba exceptionala in toate domeniile. Daca era dupa stat si nu dupa economia de piata si companii private am fi vorbit la telefon cu fir si am fi mers cu echivalentul Daciei 1300. Clar statele stiu ce e mai bine pentru noi si pot sa prioritizeze chestiile importante. Care 'investitii masive' in autobuze electrice la VW si BMW?! Ne dai si noua niste cifre si niste rezultate sau le scoti din burta? |
#745
Posted 18 June 2018 - 00:11
tatalor51, on 17 iunie 2018 - 14:16, said:
Da, fiindca guvernele fac o treaba exceptionala in toate domeniile. Daca era dupa stat si nu dupa economia de piata si companii private am fi vorbit la telefon cu fir si am fi mers cu echivalentul Daciei 1300. Clar statele stiu ce e mai bine pentru noi si pot sa prioritizeze chestiile importante. Nu te baga in discutii in care nu ai cum sa castigi. tatalor51, on 17 iunie 2018 - 14:16, said:
Care 'investitii masive' in autobuze electrice la VW si BMW?! Ne dai si noua niste cifre si niste rezultate sau le scoti din burta? Following trials, Scania’s first battery electric bus, the Citywide Low Floor, will from mid-March be operated in regular traffic in the northern Swedish city of Östersund. De pe wikipedia afli si ce ar face companiile fara interventia guvernelor pe care tu se pare ca nu prea le apreciezi: Scania AB, formerly AB Scania-Vabis, is a major Swedish manufacturer of commercial vehicles – specifically heavy trucks and buses. It also manufactures diesel engines for heavy vehicles as well as marine and general industrial applications. Scania AB is 100% owned by the German automotive company Volkswagen AG, forming a part of its Volkswagen Truck and Bus GmbH subsidiary, along with MAN SE and Volkswagen Caminhões e Ônibus. Volkswagen gained ownership of Scania by first buying Volvo's stake in 2000, after the latter's aborted takeover attempt, increasing it to 36.4% in the first quarter 2007.[25] It then bought out Investor AB in March 2008, raising its share to 70.94%.[26] The deal was approved by regulatory bodies in July 2008.[24] Scania then became the ninth marque in the Volkswagen Group.[27] By 1 January 2015, Volkswagen controlled 100% of the shares in Scania AB. In September 2017 Scania was fined 880 million euros (8.45bn Swedish krona) by the EU for taking part in a 14-year price fixing cartel [28]. The other five members of the cartel – Daimler, DAF, MAN, Iveco and Volvo/Renault – settled with the commission in 2016 VW plans for electric trucks and buses, starting production next year Nu crezi ca ar fi cazul ca si Tesla ca lucreze si pe partea unde chiar ar conta un pic? Why BMW's Investment In Electric Bus Company Proterra Is Big News For The Future of How We Travel [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rer5ANOocpI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by unbrutus, 18 June 2018 - 00:13. |
#746
Posted 18 June 2018 - 07:00
@unbrutus
Daca aia numesti tu 'investitii masive', OK Esti amuzant. Despre centuri de siguranta, au fost inventate, date in folosinta si deveneau din ce in ce mai populare cu mult inainte de orice lege pe tema asta. Si asta e valabil pentru majoritatea chestiilor. Cam asa functioneaza competitia si piata libera. Cat despre discutii pe care nu le pot castiga, arunca un ochi pe istoria secolului trecut si vezi cine a facut cel mai mult rau. Corporatii scapate de sub control sau guverne scapate de sub control. Diferenta e de cateva sute de milioane de morti. Te las sa ghicesti in favoarea cui. Edited by tatalor51, 18 June 2018 - 07:01. |
#747
Posted 18 June 2018 - 09:13
tatalor51, on 18 iunie 2018 - 07:00, said:
@unbrutus Daca aia numesti tu 'investitii masive', OK Esti amuzant. Cercetare, prototipare si lansare in productie. Esti amuzant. Pana acum doar atat. Te astept cu mai mult un pic. tatalor51, on 18 iunie 2018 - 07:00, said:
Despre centuri de siguranta, au fost inventate, date in folosinta si deveneau din ce in ce mai populare cu mult inainte de orice lege pe tema asta. Si asta e valabil pentru majoritatea chestiilor. Cam asa functioneaza competitia si piata libera. Fara guverne, companiile te-ar viola in mod barbar. tatalor51, on 18 iunie 2018 - 07:00, said:
Cat despre discutii pe care nu le pot castiga, arunca un ochi pe istoria secolului trecut si vezi cine a facut cel mai mult rau. Corporatii scapate de sub control sau guverne scapate de sub control. Diferenta e de cateva sute de milioane de morti. Te las sa ghicesti in favoarea cui. Criza economica din 2008 a pornit de la eliminarea regulations-urilor de pe wallstreet si din banking. Cat rau a facut criza? Incomensurabil, miliarde si miliarde, plus multi morti Edited by unbrutus, 18 June 2018 - 09:13. |
#748
Posted 18 June 2018 - 09:36
unbrutus, on 18 iunie 2018 - 00:11, said: In September 2017 Scania was fined 880 million euros (8.45bn Swedish krona) Aia sunt bani de protocol nu sunt investitii serioase. unbrutus, on 18 iunie 2018 - 00:11, said: Nu ar fi cazul. Fiecare trebuie sa investeasca in ceea ce se pricepe sa faca cel mai bine. Tesla in masini electrice iar aialalti in autobuze. ! |
|
#749
Posted 18 June 2018 - 09:49
Ford4, on 18 iunie 2018 - 09:36, said:
Aia sunt bani de protocol nu sunt investitii serioase. e vorba de o amenda, nu de suma investitiei. Investitiile sint enorme, tinand cont ca deja aceste autobuze circula cu impact pozitiv asupra mediului. |
#750
Posted 18 June 2018 - 09:56
Salam, brezell si cafele de 880 mil. Protocol nu gluma.
|
#751
Posted 18 June 2018 - 10:07
unbrutus, on 18 iunie 2018 - 00:11, said:
Nu crezi ca ar fi cazul ca si Tesla ca lucreze si pe partea unde chiar ar conta un pic? 1. Nu as da o ceapa degerata pe afirmatiile alora de la VW si nici atata pe promisiunile lor. Pe astia nu tre sa-i crezi nici cand spun cum ii cheama. Sunt germani. 2. Tesla nu lucreaza pe partea care conteaza. Tesla schimba lumea! =)))))))))))))))))))))) |
#752
Posted 18 June 2018 - 10:48
unbrutus, on 18 iunie 2018 - 09:13, said: corporatiile scapate de sub control. Noroc ca in general nu prea pot scapa de un minim control. Criza economica din 2008 a pornit de la eliminarea regulations-urilor de pe wallstreet si din banking. Cat rau a facut criza? Incomensurabil, miliarde si miliarde, plus multi morti |
#753
Posted 18 June 2018 - 10:51
Va tot cacati pe voi aici cu autobuzele electrice. Cati dinte voi, iubitorii de diesel, mergeti zinlic cu autobuzul la munca? ... Hai sa vad ... ala eu. ala eu ? .... Nu? Nici unul ... ca sa vezi.
Edited by ro_explorer, 18 June 2018 - 10:52. |
|
#754
Posted 18 June 2018 - 11:35
Nu sunt iubitor de diesel, dar folosesc metroul când merg/plec de la serviciu 😁
|
#755
Posted 18 June 2018 - 11:56
tatalor51, on 18 iunie 2018 - 10:48, said:
Nu prea ai idee despre istorie, nu? Nici macar chestiile de baza. Fiindca nu-mi imaginez alt scenariu pe baza careia ai putea sa sustii asa o enormitate. A repeta acelasi lucru fara argumente, ca o placa stricata, nu aduce nimic in discutie. Faptul ca tie TI SE PARE ca detii adevarul absolut te face se pare sa te enervezi pe cei care iti spun ca te inseli, si de aici postarile tale inutile. Incearca sa postezi cu calm argumente. Oricum aici e offtopic discutia pe care o tot duci tu. Insa deja ai primit suficiente argumente si dovezi ca nu ai dreptate. ro_explorer, on 18 iunie 2018 - 10:51, said:
Va tot cacati pe voi aici cu autobuzele electrice. Cati dinte voi, iubitorii de diesel, mergeti zinlic cu autobuzul la munca? ... Hai sa vad ... ala eu. ala eu ? .... Nu? Nici unul ... ca sa vezi. o alta fractura logica este si ca ai detinut diesel pana acum cateva zile... iar acum ai o benzinara nu stiu cu ce te face mai bun ca altii?? mai acum 2-3 zile postai ca ai mers cu un prieten sa isi cumpere un A6 second hand diesel... esti prieten cu iubitori de diesel? Ce inseamna iubitor de diesel? Se insoara cu ele? revino la decenta daca o ai... |
#756
Posted 18 June 2018 - 12:57
cred ca offtopicul s-a intins pe prea multe pagini. daca nu va mai trebuie topicul pt ca nu mai vad sa se discute ceva la subiect, cred ca mai bine il inchidem, nu? ce ziceti de asta?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users