Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul degresant universal

Imaginea nu poate fi redata - Ero...

"Mafiotii" revin in forta...

Branșament gaze 2024 sau pom...
 Lamurire bec led h7

Preturi momeala ? (dar care e sme...

Realizare tavan fals rigips

Alternative pod Giurgiu - Ruse
 Cat spatiu stocare aveti in total...

Reflux

Centrale termice compacte

Portofoliu incepator pe Bursa New...
 Probabil inselatorie pe OLX

Istoric Google

Copil cu temperament sangvinic

ADA TEL SERVICES
 

Motosapa -partea a-III-a

* * * * * 10 votes
  • Please log in to reply
9269 replies to this topic

#6337
gxpopa

gxpopa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 21.06.2014

 til, on 28 martie 2019 - 11:32, said:

La mine m-am gandis ca s-o fi imbacsit filtrul de aer, ca l-am imbibat cu ulei acum ceva ani si a tras praf intre timp. Dar am scos filtrul de tot si merge la fel.
Iar senzatia e oricum ca e prea putina benzina, nu prea putin aer, din moment de socul regleaza mersul.
  Daca filtrul era imbacsit ar fi trebuit sa mearga inecata, cu mult fum negru.
  O regula pe care am invatat-o acum multi ani ,,spunea'' :
1. Daca rateul este in carburator problema vine de la alimentare - amestec sarac, prea putina benzina;
2. Daca rateul este pe evacuare problema este de la aprindere - bujie, fisa fisurata care ,,fura'' curent, aprindere electronica care ,,ia o pauza'' sau, cum am intalnit la cineva, firul de la ,,stop'' s-a desizolat in timp prin frecare de sasiu si dadea din cand in cand la masa intrerupand functionarea normala a aprinderii. Nu ramane decat ,,s-o cauti'' si sa ne spui si noua ce era.

#6338
gabian22

gabian22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 26.01.2007
"asa face toate" incerci, nu intra, actionezi scurt maneta din dreapta.... si intra

#6339
Nexxus_2009

Nexxus_2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 14.09.2009
Salutare, vin si eu cu o intrebare: am un utilaj Ruris 751 ks din vara lui 2018. De putin timp insa, merge sacadat. Da si rateuri pe toba. Am scos carburatorul, l-am curatat, l-am pus la loc: face la fel... Am scos iar carburatorul, l-am curatat iar si de data asta l-am suflat cu nadejde la compresor, l-am asamblat si... tot sacadat merge.
Am uitat sa mentionez faptul ca daca ii trag socul (cam la jumatate) merge rotund, indiferent in ce regim de turatie este.
Intebarea mea este, cu voia, dvs., ce poate fi: bujia este ok, carburatorul este curat, benzina este ok, deci... va rog de ajutor ca mai am putin si ii dau foc!
Va multumesc anticipat pentru timpul acordat.

Edited by Nexxus_2009, 28 March 2019 - 22:15.


#6340
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,726
  • Înscris: 30.07.2003
Gxpopa, daca era de la fisa ori bujie, de ce atunci cand pisc socul merge rotund, fara rateuri, ca atunci cand era noua?

Si de ce pornirea dupa o perioada mai lunga de stationare e aproape imposibila pana cand ii torn niste benzina pe admisie, benzina cu care porneste si abia apoi reuseste sa-si suga benzina prin carburator...

La mine sigur nu aprinderea e de vina.

Gabian, la a mea cel putin merge frumos fix cum am descris. O apleci ca sa simulezi inaintarea ei, rotitele transmisiei se aliniaza si apoi intra perfect in viteza.

#6341
Nexxus_2009

Nexxus_2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 14.09.2009
La mine porneste usor, nu trebuie sa tragi ca la jug de sfoara, merge, nu are probleme. Doar ca nu mai merge rotund, merge sacadat. Daca ii trag socul pe jumatate, merge lin, frumos, ca in vremurile bune. I-am curatat carburatorul, bujia este ok, nu stiu ce poate fi...
Va rog de ceva sfaturi, ca nu mai stiu ce sa-i fac.

#6342
zradu

zradu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 12.02.2011
Salutare tuturor.
Am un motocultor de 18 cp cu roti 6.00x12. As dori sa atasez la el o remorca de 1000Kg care are roti 650x16. Remorca nu o gasesc decat online de aceea nu pot sa-mi dau seama cum ar veni inaltimea la cupla motocultorului.
Eu nu ma pricep la dimensiuni de roti.
La motocultor scrie: 6.00 x 12
La remorca neachizitionata inca: 650 x 16

Va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Poate sunt doua sisteme de masura in inch si metric.

Edited by zradu, 29 March 2019 - 16:11.


#6343
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,726
  • Înscris: 30.07.2003
Ia cu roti cat mai mari, nu te sfii, ca sa inainteze usor in orice teren.

Minimul acceptabil mi se pare roata de Tico, asa cum am pus la a mea, iar 6.50 16 sunt chiar mai mari, un lucru cat se poate de bun.

#6344
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
tot pe 16 am si eu. îs mai bune.

#6345
escher

escher

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 581
  • Înscris: 17.05.2014

 Nexxus_2009, on 29 martie 2019 - 08:25, said:

La mine porneste usor, nu trebuie sa tragi ca la jug de sfoara, merge, nu are probleme. Doar ca nu mai merge rotund, merge sacadat. Daca ii trag socul pe jumatate, merge lin, frumos, ca in vremurile bune. I-am curatat carburatorul, bujia este ok, nu stiu ce poate fi...
Va rog de ceva sfaturi, ca nu mai stiu ce sa-i fac.

Sacadat, adica cu intreruperi intermitente. Tot de la alimentarea cu benzina- carburator ar putea fi, pentru ca aprinderea functioneaza normal atunci cand ai socul inchis, deci si cu el deschis ar fi aceesi situatie.Dar daca este vorba de ,,hunting" adica mers neregulat, pendulat, poate fi regulatorul de turatie care se poate regla, sau  carburatorul. Vezi si timoneria -tijele si arcurile ce vin de la axul regulatorului la carburator.

#6346
babuinus

babuinus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 10.04.2008
Mulțumiri
@gabian22: adică apas usor maneta de accelerație si apoi bag in viteza?
@til: o aplec , adică nu in fata de bot, ci ma las pe coarne apoi bag in viteza?
Doar cu viteza I sunt probleme, dar parca azi a intrat mai bine(Prorun)

#6347
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
până se rodeaza bre si pinioanele din cutie.. ca doar nu or veni rodate ca la masinile mercedes

#6348
Nexxus_2009

Nexxus_2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 14.09.2009

 escher, on 29 martie 2019 - 19:58, said:


Sacadat, adica cu intreruperi intermitente. Tot de la alimentarea cu benzina- carburator ar putea fi, pentru ca aprinderea functioneaza normal atunci cand ai socul inchis, deci si cu el deschis ar fi aceesi situatie.Dar daca este vorba de ,,hunting" adica mers neregulat, pendulat, poate fi regulatorul de turatie care se poate regla, sau  carburatorul. Vezi si timoneria -tijele si arcurile ce vin de la axul regulatorului la carburator.

Merci de raspuns!
Carburatorul are 2 jiglere. Puteti sa imi dati ceva indicii cum se regleaza astea... ca poate e de aici...
Merci

#6349
gxpopa

gxpopa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 21.06.2014

 til, on 29 martie 2019 - 06:33, said:

Gxpopa, daca era de la fisa ori bujie, de ce atunci cand pisc socul merge rotund, fara rateuri, ca atunci cand era noua?

Si de ce pornirea dupa o perioada mai lunga de stationare e aproape imposibila pana cand ii torn niste benzina pe admisie, benzina cu care porneste si abia apoi reuseste sa-si suga benzina prin carburator...

La mine sigur nu aprinderea e de vina.

.
Eu nu am facut decat ,,sa pun pe masa'' cateva posibile cauze ale rateurilor. Ce ai precizat mai sus (referitor la pornire) ma face sa iti dau dreptate. Se pare ca necazul vine de la alimentare si rezolvarea,eu, as imparti o in doua etape:
1. Cu robinetul de benzina inchis as desface  surubelul de golire de pe paharul decantor al carburatorului si as lasa sa se goleasca toata benzina. Dupa golirea completa as deschide robinetul de benzina (tot cu surubelul demontat). Daca jetul de benzina, care curge, este foarte slab spre inexistent problema se afla ,,in amonte'': sorb infundat; furtunas gatuit; robinet benzina (are el acolo o garnitura de cauciuc care mai face pe nebunu).
2. Daca jetul de benzina este destul de consistent mi-as indrepta atentia asupra jiclorului principal. Acesta este infiletat in coloana interioara in care se prinde si surubelul ce tine paharul decantor. Tot in coloana, dincolo de jiclorul principal, este un emulgator ( o piesa cilindrica cu multe gauri in ea) pe care nu-i rau sa-l verifici/ cureti/sufli. Atentie ca pe aceeasi coloana centrala este si o mica gaurica pe unde trece benzina catre jiclor si care, ca orice gaurica, necesita atentie si, uneori, trebuie desfundata. Pentru usurinta lucrului eu prefer sa fac toate aceste manopere cu carburatorul dat jos de pe utilaj. Cu speranta ca nu am fost prea plictisitor iti doresc succes la ,,bijuterit''!
@ Nexxus_2009: uita-te un pic la arcul subtire  dintre regulatorul de ture si timoneria acceleratiei. Uneori, din cauza vibratiilor sau al atingerii accidentale,  sare unul din capete de la locul lui ( mai des cel dinspre timonerie). Principala consecinta este tocmai acest mers galopat (inconstant) al motorului.

Edited by gxpopa, 29 March 2019 - 23:17.


#6350
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
A inceput si rotaktul meu sa mearga "la galop", la ralanti si daca dau acceleratia la minim se opreste; mai baga si detonatii in toba, tot la ralanti; in sarcina merge brici cu o singura curea ca a doua mi-e lene sa o pun; de cand am kentauru nu prea ma mai "milesc" de ro500 si ii dau "sa puta"; de schimbat doar uleiurile (ulei de la rotakt in motor si filtru de aer (spalat buretii), T90 in transmisie schimbate la un an ca nu are "multi km la bord" ); bujia originala de 5 ani; am vb. cu baietii de la service sa-l duc la RK; sa vedem cand gasesc timp...bujie, carburator si ce o mai fi...cand o sa termin rodajul kentaurului probabil ro500 o sa ia concediu pe termen lung, cel mult o sa-l folosesc pe teren "defrisat" ca e mai usor de stapanit; azi chiar am nivelat cu el poteca pentru kentaur (teren cu fosta vita de vie si alti lastari, copacei, arbusti, zmeura mutata cu brazda cu tot, etc)...si a iesit boboceanu,  mai trebuie o ploita marunta, soare, vant si se face asfalt.

Cu stima,
Liviu

Edited by liviu9, 30 March 2019 - 00:09.


#6351
Nexxus_2009

Nexxus_2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 14.09.2009
@ Nexxus_2009: uita-te un pic la arcul subtire  dintre regulatorul de ture si timoneria acceleratiei. Uneori, din cauza vibratiilor sau al atingerii accidentale,  sare unul din capete de la locul lui ( mai des cel dinspre timonerie). Principala consecinta este tocmai acest mers galopat (inconstant) al motorului.

@ gxpopa, merci pentru timpul acordat. Arculetul cu pricina este ok. La ambele capete... Ma gandesc totusi ca ar putea fi ceva dereglare a jiglerelor de pe carburator... zic si eu...

Edited by Nexxus_2009, 30 March 2019 - 00:02.


#6352
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,601
  • Înscris: 01.12.2007
La cele care au burete si o baie de ulei in filtru, rateurile pot sa vina si de la inclinari, Se imbiba filtrul de burete si la un moment dat (mult dupa aplecare) poate sa traga o picatura de ulei in cilindru care nu va arde, dar se va evapora si va face poc, poc, pe evacuare.

#6353
Nexxus_2009

Nexxus_2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 14.09.2009
Ce ziceti de asta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f7Rj2ZuCRqo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Exista si pe la noi??
Asta e site-ul de la ucrainieni:
http://kruchkov.com....benzinovyj-zkh5
Din pacate nu vand in Romania...
Deci, are cineva vreo idee...???

#6354
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
"Micul Fermier" de pe fb (grupul de motocultoare) si aduce la 900 ron; sunt cativa care au cumparat.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate