Motosapa -partea a-III-a
Last Updated: May 07 2024 19:38, Started by
scaiba
, Apr 08 2016 20:16
·
193
#6319
Posted 26 March 2019 - 17:44
As fi vrut si eu turatie mai mare la capra mea pe curele.
Am bagat aseara o cursa motosapa-viteza pe cateva randuri de vie, de i-au sarit capacele. |
#6320
Posted 26 March 2019 - 17:52
Am schimbat uleiul la transmisie. Am bagat 3 l de ulei si am scos 2.5 l. Unde e restul?
|
#6321
Posted 26 March 2019 - 18:10
Daca a fost in plus l-a aruncat afara putin cate putin. Fiind mult praf la frezat s-a amestecat si nu s-a vazut de la unsezon la altul sau cat ai frezat de la un schimb la altul. Pe la semringuri observai daca zemuieste rau.
|
#6322
Posted 26 March 2019 - 18:52
Nu se scurge tot ca e destul de vascos nu e nici cald ca la motor, mai raman cateva sute de grame pe angrenaje.
Edited by calinus68, 26 March 2019 - 18:53. |
#6323
Posted 26 March 2019 - 20:31
Este vorba de un ruris 1001 ksd. Il am de putin timp, si a trebuit sa-i schimb uleiul dupa 5 ore de functionare (asa scrie in carte).
Am bagat 3 l de ulei. Si acum ca si prima data cand am bagat ulei a depasit semnul de pe jojã. 3 l scrie in manual. |
#6324
Posted 26 March 2019 - 21:29
grizzlyo, on 26 martie 2019 - 08:37, said:
Eu m-am decis pentru Loncin 3+1. Am fost la un reprezentant si l-am vazut in carne si oase. Mi-a placut cum arata. Ce-i de acolo mi-au zis ca viteza a 3-a este doar pentru remorca, pentru frezat cica este prea rapida. Totusi nu-i cred pana nu-l bag eu in brazda. Reprezentantii vorbesc multe povesti... nu stiu daca au tinut coarnele unui motocultor infipt in pamant vreodata. Am renuntat la Weima 4+2 9CP, deoarece m-a speriat gabaritul lui.... are 37 de kg in plus fata de Loncin, care si acesta are 100 kg. Sper sa fi facut alegerea corecta. Saptamana viitoare imi ajunge din depozit. Sa-l stapanesti sanatos! Multumesc pentru raspuns.Te mai asteptam cu vesti noi. Dar pana la urma sunt facute de Loncin? De ce nu apar pe site-ul producatorului? Cei de la O-Mac au spus ca sunt facute secial doar pentru ei |
#6325
Posted 27 March 2019 - 13:52
Ziua buna,
Am achitionat pana la urma un ruris 731aac la pachet cu ceva accesorii (plug pentru arat, plug bilonat, plug scos cartofi, cultivator, roti metalice si adaptor pentru plug). Am ales sa cumpar de la o firma din tara si foarte deparde compartiv cu Bucurestiul pentru pretul mult mai mic pentru tot pachetul cat si pentru faptul ca, in ciuda greutatii acestuia, firma nu a perceput taxa de curier/transport pe care altii o fac. Weekendul trecut am bagat-o in productie pe frezare si sunt mutumit de ceea ce a iesit. Nu mai stiu daca in toamna terenul a fost arat sau nu. Am frezat atat in lung cat si in lat ca sa fiu eu multmit (si socrii pe langa ). Momentan cu plugul si rotile metalite nu m-am descurcat dar mai invat pe parcurs. Restul accesoriilor nu le-am testat. Nelamuririle mele sunt urmatoarele: 1. Am observat ca exista un surub pentru aerisire (am atasat si poza). Acesta cum trebuie sa fie mai mult strans, mai putin, mediu? 2. In manual este precizat ca la filtrul de aer sa pun circa 100ml de ulei in recipientul specificat dar pe recipiet este un semn unde scrie "oil level" mult mai sus decat acesti 100ml. Cum ar trebui sa fie corect ca eu am pus pana la semn si la un moment dat (cand am inclinat-o) sa ii schimb rotile s-a prelins ulei pe acolo si acum este si filtrul un pic unsuros evident? 3. La actionarea marsalierului (dupa ce initial am pozitionat maneta schimbatorului in pozitia N sau 0) nu-mi place cum merge. Se aude un carait ca si cum nu ar intra bine in viteza. Pe langa asta cu frezele nu am reusit sa merg cu spatele ca nu a cuplat cred. Ce reglaje ar trebui facute? 4. Ultima ciudatenie este legata de mersul in sarcina cand se mai aude pe evacuare cate un poc ca la masinile cu toba sport care pocnesc/dau rateuri. De la ce ar putea fi sau zgomotul este unul normal? Mentionez ca la relantiu nu se aud acestea Multumesc Attached Files |
#6326
Posted 27 March 2019 - 15:59
valyemil81, on 27 martie 2019 - 13:52, said:
Ziua buna, Am achitionat pana la urma un ruris 731aac la pachet cu ceva accesorii (plug pentru arat, plug bilonat, plug scos cartofi, cultivator, roti metalice si adaptor pentru plug). Am ales sa cumpar de la o firma din tara si foarte deparde compartiv cu Bucurestiul pentru pretul mult mai mic pentru tot pachetul cat si pentru faptul ca, in ciuda greutatii acestuia, firma nu a perceput taxa de curier/transport pe care altii o fac. Weekendul trecut am bagat-o in productie pe frezare si sunt mutumit de ceea ce a iesit. Nu mai stiu daca in toamna terenul a fost arat sau nu. Am frezat atat in lung cat si in lat ca sa fiu eu multmit (si socrii pe langa ). Momentan cu plugul si rotile metalite nu m-am descurcat dar mai invat pe parcurs. Restul accesoriilor nu le-am testat. Nelamuririle mele sunt urmatoarele: 1. Am observat ca exista un surub pentru aerisire (am atasat si poza). Acesta cum trebuie sa fie mai mult strans, mai putin, mediu? 2. In manual este precizat ca la filtrul de aer sa pun circa 100ml de ulei in recipientul specificat dar pe recipiet este un semn unde scrie "oil level" mult mai sus decat acesti 100ml. Cum ar trebui sa fie corect ca eu am pus pana la semn si la un moment dat (cand am inclinat-o) sa ii schimb rotile s-a prelins ulei pe acolo si acum este si filtrul un pic unsuros evident? 3. La actionarea marsalierului (dupa ce initial am pozitionat maneta schimbatorului in pozitia N sau 0) nu-mi place cum merge. Se aude un carait ca si cum nu ar intra bine in viteza. Pe langa asta cu frezele nu am reusit sa merg cu spatele ca nu a cuplat cred. Ce reglaje ar trebui facute? 4. Ultima ciudatenie este legata de mersul in sarcina cand se mai aude pe evacuare cate un poc ca la masinile cu toba sport care pocnesc/dau rateuri. De la ce ar putea fi sau zgomotul este unul normal? Mentionez ca la relantiu nu se aud acestea Multumesc Eu am cumparat de-o saptamana un Dakard SR1Z-100, aceeasi problema am constatat-o si eu cu marsalierul, adevarul ca nici nu sunt inca invatat cu el, este prima oara in viata cand am asa ceva, merge bine, porneste bine...doar cand dau in spate, cuplajul trebuie sa fie foarte lin..altfel parca se aude ca un carait..asa cum ai zis si tu, nu stiu ce sa zic, poate ne ajuta vreun posesor cu experienta . |
#6327
Posted 27 March 2019 - 16:23
valyemil81, on 27 martie 2019 - 13:52, said:
3. La actionarea marsalierului (dupa ce initial am pozitionat maneta schimbatorului in pozitia N sau 0) nu-mi place cum merge. Se aude un carait ca si cum nu ar intra bine in viteza. Pe langa asta cu frezele nu am reusit sa merg cu spatele ca nu a cuplat cred. Ce reglaje ar trebui facute? 4. Ultima ciudatenie este legata de mersul in sarcina cand se mai aude pe evacuare cate un poc ca la masinile cu toba sport care pocnesc/dau rateuri. De la ce ar putea fi sau zgomotul este unul normal? Mentionez ca la relantiu nu se aud acestea Multumesc Cutia de viteze nu-i sincronizata, ca la masina. Eu pot avea probleme cu oricare din treptele de viteze. Atunci ridic/cobor coarnele si incerc sa bag in viteza in diferitele pozitii. De ce? Aplecand motosapa pe fata/spate provoci de fapt o rotire a axului frezelor care se propaga in transmisie, provocand rotirea unor rotite ale caror dinti in final se aliniaza si poti sa bagi astfel in viteza. Ciudatenia cu rateurile mi se intampla si mie din ce in ce mai frecvent, inainte facea doar la rece. Face asa pentru ca merge prea sarac. Da rateuri si nu prea are putere. Ultima data a facut si la cald, drept urmare a trebuit sa merg cu socul f f putin tras, ca sa-si ia suficienta benzina. Are 4 ani motosapa mea. |
#6328
Posted 27 March 2019 - 18:34
Mareste putin nivelul la plutitot si scapi usor de rateuri.
|
|
#6329
Posted 27 March 2019 - 22:47
Eu i-am schimbat bujia cu una data de un prieten de la Logan-ul lui (a inlocuit tot setul). De atunci nu a mai dat rateuri si, cu motorul cald, pot s-o pornesc fara soc.
|
#6330
Posted 28 March 2019 - 07:24
Buna dimineata , colegii care aveti probleme cu marsalierul , mai strangeti un pic cablul care face legatura intre maneta schimbator si parghia care actioneaza marsalirul in cutia de viteze . De multe ori vin reglate superficial din fabrica .
Cu plugul de arat nu este greu daca sti principiul de baza al araturii , adica prima brazda plugul sa fie drept , apoi dupa ce roata din dreapta intra in sant plugul trebuie inclinat din adaptaor in asa fel incat sa fie fie iarasi drept pe sol .... sau perpendicular , sa fiu explicit mai pe domneste |
#6331
Posted 28 March 2019 - 09:16
#6332
Posted 28 March 2019 - 09:46
Ce-mi place mie ca aici este lumea activa. Daca ar fi asa si pe topicul cu irigarea prin picurare ce bine ar fi. As afla si eu daca solutia gandita de mine este si ok.
Revenind la "caprele" noastre ceea ce spune @cris1981 este corect. Can am deschis coletul pentru asamblare cablul de la cutia de viteze nu era cuplat cum aparea in clipul porducatorului pentru montaj. La fel nu gasesc nimic despre reglarea acelui aerisitor La arat am urmarit clipuri pe YT cu aratul si sa spunem tehnica. Tot acolo cat si aici am observat ca ideal ar fi ca rotile metalice sa le ingreunam prin varii metode. Mie cea mai de lenesi imi pare metoda prin care sa achizitioneza greutati suplimentare. Din pacate "romanii" nostri de la Ruris nu au asa ceva ca accesorii dar am inteles ca s-a potrivi cele de la Rotakt. Mai sunt si alte variante universale??? Legat de acele "rateuri", sa le numesc asa, la inceput nu a facut deloc si a mers rotund dupa prima pornire, frezare etc. Acel par par par a aparut ulterior dupa ce sotia a observat ca la inclinarea motosapei a curs niste ulei pe la filtru de aer. De aceea am intrebat daca are vreo legatura/conexiune nivelul uleiului de la filtru. Par par-ul nu este constant ci apare inopinant. Daca motosapa este pornita dar nu o folosesc, adica la relantiu, nu face neam. Cred ca au ceva personalitate si utilajele astea O sa-i fac revizia dupa primele 5h in weekend si ii mai fac si niste poze ca poate asa ne elucidam. Oricum o sa mai incerc micile reglaje de care s-a pomenit aici |
#6333
Posted 28 March 2019 - 10:55
Si la mine face aleatoriu când e accelerata maxim am pus si eu bujie degeaba,cred ca ma uit la plutitor.Si bujia schimbata e cafenie spre violet culoarea la electrozi.
|
|
#6334
Posted 28 March 2019 - 11:32
La mine m-am gandis ca s-o fi imbacsit filtrul de aer, ca l-am imbibat cu ulei acum ceva ani si a tras praf intre timp. Dar am scos filtrul de tot si merge la fel.
Iar senzatia e oricum ca e prea putina benzina, nu prea putin aer, din moment de socul regleaza mersul. |
#6335
Posted 28 March 2019 - 18:48
Cum am mai spus, nu vad mare avantaj sa fie buretele imbibat cu ulei, eu il pun spalat bine, uscat, sa traga aer usor. ca la celelalte utilaje, motocoasa, motofierastrau.
|
#6336
Posted 28 March 2019 - 21:05
Buna seara,
De ce Prorun ul meu intra greu DOAR in viteza I-a? Ulei nou in transmisie, tot ce trebuie... Mersi |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users