Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Golf 5 1.9 tdi - intra greu in viteza a 3-a
Last Updated: Jun 14 2016 05:00, Started by
Raoul69
, Mar 12 2016 19:59
·
0
#1
Posted 12 March 2016 - 19:59
Buna,
Recent am achizitionat un Golf 5 1.9 tdi, 105 cp, din 2004 - luna 10-a. 179 000 km are... Are service in reprezentate VW, pana la 125 000 km, iar eu acuma i-am schimbat distributia, ulei, tot. Va pun o poza cu tot ce am schimbat. Ei bine, inainte sa o las in service, am umblat putin cu ea, totu schimba bine, doar ca simteam ca la cutie avea un joc, dar s-au schimbat "suportii" (sau lagarele cum le zice, scrie si pe factura) de la cutia de viteze, sunt momente cand merge perfect cutia, dar cand cateodata cand schimb din a 2-a in a 3-a agata, nu intra deloc in viteze trebuie sa o scot la liber si sa apas din nou ambreiajul si sa o schimb in a 3-a. S-a schimbat si uleiul din cutia de viteze. Nu stiti care ar fi problema? Or trebuie sa-si faca "rodajul" ? Multumesc. 12842516_1128065357213151_1756714267_o.jpg 201.04K 82 downloads |
#2
Posted 12 March 2016 - 21:17
Probabil sunt uzate sincroanele, eu m-as invata sa merg cu ea asa, daca te apuci sa desfaci cutia sau sa cauti pe la dezmembrari e posibil sa intri intr-o spirala si sa ii dublezi valoarea.
|
#3
Posted 13 March 2016 - 00:02
Raoul69, on 12 martie 2016 - 19:59, said:
Buna, Recent am achizitionat un Golf 5 1.9 tdi, 105 cp, din 2004 - luna 10-a. 179 000 km are... Poate atat a facut in parcare cand mergea cu spatele. Pe autovit exista masini din 2012 sau chiar 2010 cu km astia. Obisnuieste-te sa mearga asa, e o masina uzata, poate nu merita sa ii cumperi o cutie de viteze noua. Cati bani ai dat pe ea ? |
#4
Posted 13 March 2016 - 22:54
trident, on 12 martie 2016 - 21:17, said:
Probabil sunt uzate sincroanele, eu m-as invata sa merg cu ea asa, daca te apuci sa desfaci cutia sau sa cauti pe la dezmembrari e posibil sa intri intr-o spirala si sa ii dublezi valoarea. Am mai vorbit cu cineva a zis ca de la sincroane nu e, daca ar fi, ar trebui sa faca figuri si in viteza 1,2. Bogdan199O, on 13 martie 2016 - 00:02, said:
Poate atat a facut in parcare cand mergea cu spatele. Pe autovit exista masini din 2012 sau chiar 2010 cu km astia. Obisnuieste-te sa mearga asa, e o masina uzata, poate nu merita sa ii cumperi o cutie de viteze noua. Cati bani ai dat pe ea ? Stiu ca sunt.. Dar am vazut si Golf 4 din 2002 care avea doar 160 de mii de km. Pana in 2012 a avut 125 de mii de km, toate stampilate in reprezentate VW, (asta vine vreo 18 mii km / an) iar acum are 180 de mii, si am verificat si la reprezentata si atata are. 3900 de euro am dat pe ea + service 530 euro si mai urmeaza inmatriculatul. Edited by Raoul69, 13 March 2016 - 22:59. |
#5
Posted 14 March 2016 - 08:26
Gresarea si reglarea timoneriei de unul care stie ce face.
|
#7
Posted 14 March 2016 - 19:32
ai schimbat si lichidul de frina?
poate ca suportii motor erau dusi si cum la benzinare se vede ca e dus cind e motorul applecat pe o parte si or fi tensionat cablurile de la timonerie (desi nu cred ca e asta) plus uzurile pieselor de plastic pot sa dea imprecizie la schimbatul vitezelor. iete cum se face: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sheTKD03hmo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8
Posted 16 March 2016 - 21:30
Buna, astazi am fost cu ea in service, intr-adevar era cam "uscata" timoneria (a si fost spalat de 2x ori motorul).
S-a aerisit ambreiajul, s-a gresat si reglat timoneria.. lichidul de frana e la nivel si e bun, nu necesita schimbat, 2 mecanici s-au uitat. Problema mai persista, dar mi s-a spus ca va trebui sa dispara pana isi face ungerea completa Edited by Raoul69, 16 March 2016 - 21:32. |
#11
Posted 20 March 2016 - 21:24
Revin cu un reply, multumesc @Evergreen , treaba cu schimbatorul isi revine incet, se "unge" tot..
Alta problema, porneste greu, si la cald si la rece, s-ar putea sa fie de la periile si / sau carbunii de la electromotor? Video [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rQNxjjScgYM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#12
Posted 20 March 2016 - 21:48
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/biHFHFtfw1g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#13
Posted 28 March 2016 - 23:34
Problema a fost de la contact, nu deschidea pompa de motorina... s-a schimbat contactul, acuma porneste perfect.
|
#15
Posted 18 May 2016 - 23:44
Buna (din nou), o mica problema am acum.. la rece cand pornesc masina, la rece imi "agata" cand schimb vitezele (1,2,3), dar dupa vreo 15 min de mers, intra bine viteze.
Oare ar trebui sa se greseze si pe la nuc? |
|
#16
Posted 19 May 2016 - 09:49
Un mecanic mai bun isi va da seama. Poate e un tampon de motor, poate mai trebuie reglata timoneria, poate....
|
#17
Posted 13 June 2016 - 09:53
A fost schimbat tot kitu de ambreiaj + volanta, acuma merge perfect.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users