Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Victima unui accident rutier

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#19
hszb95

hszb95

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 20.08.2015
Fix asta conteaza acum, ce masina conduceam. De eram intr-un smart fortwo ce se intampla?

#20
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,823
  • Înscris: 07.06.2014
te vedeam la stiri cum te spalau pompierii de pe asfalt.

#21
hszb95

hszb95

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 20.08.2015
Esti un dragut, nu trebuia sa-mi raspunzi.

Da, operatoarea nu avea nicio vina, doar ca nu stia adresa exacta a urgentelor. Lasa ca stiu taximetristii......

Nu mai bateti joc astia cu posesori de limuzine!

#22
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,823
  • Înscris: 07.06.2014

 hszb95, on 27 noiembrie 2015 - 18:08, said:

Esti un o draguta.


#23
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

 hszb95, on 27 noiembrie 2015 - 17:40, said:

Am calculat ca forta cinetica cu care am fost impins a fost de 50 de tone, minus pierderea fortei cu care am fost impins. La 50 de tone, daca aveam un tir in fata, si nu puteam fi impins in fata, ma facea sandwisch de eram scos prin parbriz (...Doamne fereste) de catre baietii de la descarcerare.


Cum ai calculat forta cinetica?

#24
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,577
  • Înscris: 11.06.2010
Io zic ca e bine ca motorul s-a rupt, masina indoiat si scaunul miscat din loc, mai bine alea decat capu' tau.

Pe masina o sa primesti dauna totala, iar durerile de azi sunt oarecum normale , asa apar ele, cu intarziere , neinsemnand ca nu trebuie sa-ti faci niste controale.

#25
hszb95

hszb95

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 20.08.2015
scuzele mele, Dany_Darke

Edited by hszb95, 27 November 2015 - 18:17.


#26
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015

 baubig, on 27 noiembrie 2015 - 18:01, said:

aaa gata asta spune tot Fiat.... masina tapana domne" bn ca nu ai patit ceva in conserva aia
Eu nu tin cu FIAT.Sunt sofer si stiu ce e un impact.Am avut Volga tanc rusesc , statea sotu' maica-mii in spatele tranvaiului cu ea , vine un TV si ii arde una la cur.Ala de la volan avea 140 Kg a sarit peste spatar si nu se putea culege de sub bancheta din spate , masina s-a scurtat cu un sfert de metru si n-am prea putut s-o mai fac cum trebuie ca Volga e tare a naibii si am vandut-o.
   Mai am exemple cate vrei de pe soselele patriei , inainte de tetiere oamenii mureau cu gatul rupt in Pobede si Moskvich la un sut 30 Km/h si masinile ferfenita.Cand o iei la cur e cel mai nasol.

#27
viks

viks

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 26.02.2015

 unucelalalt, on 27 noiembrie 2015 - 18:16, said:

Eu nu tin cu Fiat.Sunt sofer si stiu ce e un impact.Am avut Volga tanc rusesc , statea sotu' maica-mii in spatele tranvaiului cu ea , vine un TV si ii arde una la cur.Ala de la volan avea 140 Kg a sarit peste spatar si nu se putea culege de sub bancheta din spate , masina s-a scurtat cu un sfert de metru si n-am prea putut s-o mai fac cum trebuie ca Volga e tare a naibii si am vandut-o.
   Mai am exemple cate vrei de pe soselele patriei , inainte de tetiere oamenii mureau cu gatul rupt in Pobede si Moskvich la un sut 30 Km/h si masinile ferfenita.Cand o iei la cur e cel mai nasol.

sper că te ai referit la kuru maşinii şi nu .....

#28
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015

 hszb95, on 27 noiembrie 2015 - 18:08, said:

Esti un dragut, nu trebuia sa-mi raspunzi.

Da, operatoarea nu avea nicio vina, doar ca nu stia adresa exacta a urgentelor. Lasa ca stiu taximetristii......

Nu mai bateti joc astia cu posesori de limuzine!
Mie mi-e mila de tine ca de copilul meu , numai un sofer de salvare poate sa-ti spuna asta ca am vazut multe dar sincer iti spun operatoarea nu e de vina ca nu stie adresa.Putea intr-un anume fel sa afle daca e sa i-o punem in brate dar daca era vrb ca luai taxi ti-a dat varianta cea mai eficienta ca stie taxiul.
   Hai sa recunoastem ca zici ca ai constatat ca nu te doare , n-ai nimic.A fost si greseala ta proprie.Daca cereai clar ambulanta venea , iti imobiliza coloana pe targa si te ducea prima la radiografie .Pana si voluntarii stiu ce sa faca in cazuri de acest fel cu lovire din spate indiferent ca te doare sau nu.

F grav la tine nu e dar cred ca iti va pune guler pt ceva timp.Eu iti doresc din tot sufletul sa te faci bine.

Edited by unucelalalt, 27 November 2015 - 18:29.


#29
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,396
  • Înscris: 01.12.2001

 hszb95, on 27 noiembrie 2015 - 17:40, said:

Am calculat ca forta cinetica cu care am fost impins a fost de 50 de tone, minus pierderea fortei cu care am fost impins. La 50 de tone, daca aveam un tir in fata, si nu puteam fi impins in fata, ma facea sandwisch de eram scos prin parbriz (...Doamne fereste) de catre baietii de la descarcerare.
Daca tu la o zi de la accident iti bati capul cu forta cinetica... (si vezi ca nu se masoara in tone) ;)
Baga toate datele: coeficientul de frecare, viteza vantului, atenuarea din cauza deformatiilor plastice, etc.

#30
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014

 hszb95, on 27 noiembrie 2015 - 17:53, said:

In stare de soc sunt sigur ca nimeni nu gandeste limpede. Am incercat sa raman om si in acele momente dificile.
Am sunat ACUM la 112, si credeti-ma ca centralista nu a stiut sa-mi spuna adresa exacta de la urgente. Raspunsul ei fiind urmatoarea - Mergeti pe strada clincilor (cluj), nu stiu adresa exacta, urcati intr-un taxi ca stie el unde sa va aduca. De inregistram convorbirea, sigur era data afara de la locul de munca. IMPOSIBIL, oameni buni.  IMPOSIBIL!
Stai linistit ca n-ai nimic grav, unele intinderi si leziuni musculare ce te vor chinui cam o luna de zile. Sa ai grija "cu curentul", sa ai la indemana un relaxant muscular injectabil, si sa gasesti pe cineva sa te maseze, eventual iei un anti-inflamator (muscular) daca e cazul.

Ai fost incordat in timpul accidentului si de aici, eu am patit similar cu mainile, m-am tinut atat de tare de volan, ca vre-o saptamana nu puteam duce un pahar la gura, si a durat macar o luna pana sa pot cara greutati. Dupa 3 luni m-am apucat de sala.

#31
hszb95

hszb95

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 20.08.2015
Poate ma ajuti tu cu toate calculele astea. Sunt informatician, nu fizician. ZICEAM in jur de 50 tone. Degeaba vorbeam de newtoni, poate pentru ca doar tu ai fi inteles :)

#32
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,494
  • Înscris: 01.05.2006
Interesant.
Deci nimanui nu i se pare dubios sa se rupa un scaun si sa cada motorul la un impact de 50 la ora in miscare.
Ca nu s-a intamplat la un impact frontal cu un zid de beton.
iar chestia cu forta cinetica e super amuzanta.
Toate astea plus data incrscrierii si nr de postari nu va da deloc de gandit?

#33
hszb95

hszb95

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 20.08.2015

 Hedonist, on 27 noiembrie 2015 - 18:35, said:

Stai linistit ca n-ai nimic grav, unele intinderi si leziuni musculare ce te vor chinui cam o luna de zile. Sa ai grija "cu curentul", sa ai la indemana un relaxant muscular injectabil, si sa gasesti pe cineva sa te maseze, eventual iei un anti-inflamator (muscular) daca e cazul.

Ai fost incordat in timpul accidentului si de aici, eu am patit similar cu mainile, m-am tinut atat de tare de volan, ca vre-o saptamana nu puteam duce un pahar la gura, si a durat macar o luna pana sa pot cara greutati. Dupa 3 luni m-am apucat de sala.

La asta m-am gandit si eu, am doar dureri musculare. Mersi mult! Si daca nu e asa grav, m-am gandit sa nu-i fac probleme nici omului care m-a lovit. Puteti zice ca e inconstienta, dar ... dar...

#34
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015

 dorin_2k, on 27 noiembrie 2015 - 18:31, said:

Daca tu la o zi de la accident iti bati capul cu forta cinetica... (si vezi ca nu se masoara in tone) Posted Image
Baga toate datele: coeficientul de frecare, viteza vantului, atenuarea din cauza deformatiilor plastice, etc.
Asa afli care trebuiau sa fie valorile ca sa obtii orgasm.

#35
hszb95

hszb95

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 20.08.2015

 danaciu, on 27 noiembrie 2015 - 18:42, said:

Interesant.
Deci nimanui nu i se pare dubios sa se rupa un scaun si sa cada motorul la un impact de 50 la ora in miscare.
Ca nu s-a intamplat la un impact frontal cu un zid de beton.
iar chestia cu forta cinetica e super amuzanta.
Toate astea plus data incrscrierii si nr de postari nu va da deloc de gandit?

ajuta-ma te rog sa calculez forta cinetica, multi fizicieni sunt aici!

#36
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

 Hedonist, on 27 noiembrie 2015 - 18:35, said:



Ai fost incordat in timpul accidentului si de aici, eu am patit similar cu mainile, m-am tinut atat de tare de volan,

Asta e chiar bine, sa fii incordat in timpul unui accident.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate