Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#883
Posted 15 May 2019 - 08:33
Nu trebuie sa faci nimic, asa a patit un amic a ramas fara semnal de la 4 dimiteata si abea pe la 14 a revenit semnalul.
|
#884
Posted 15 May 2019 - 08:36
Trebuie sa ai rabdare.Va merge pana la urma.maxim 24 h poti ramane fara semnal.
|
#885
Posted 15 May 2019 - 10:05
Multumesc pentru raspunsuri...Din fericire, intre timp am reusit sa iau legatura cu un operator care m-a ajutat cu problema mea. Aparent, persoana cu care am vorbit cand am cerut portarea la pre-pay a inteles ca eu vreau sa inchid numarul abonamentului, nu sa il portez la cartela...Mi s-a reactivat numarul si acum este (aproape) ok. Spun aproape pentru ca nu imi mai apare 4G la semnal, imi apare numai H+ si nu-mi dau seama daca e de la semnal sau de la vreo setare din centrala pentru cartela mea.
|
#886
Posted 15 May 2019 - 10:47
Evita folosirea cuvantului "portare" pentru trecerea la cartela. Portarea inseamna plecarea numarului din retea.
|
#887
Posted 21 May 2019 - 09:52
Chiar daca pana de curand am fost foarte multumit de vodafone, acum m-au dezamagit total..... Astept sa se incheie perioada contractuala si pentru nimic in lume nu mai accept prelungirea abonamentului.
Am acceptat un WOW 5 (cu destul de multe beneficii), operatorul de la relatii cu clientii mi-a zis ca nu are inclus in abonament servicii in roaming dar pot activa de exempu o exteroptiune de 4 euro atunci cand plec din tara. Tinand ca plec destul de rar din tara imi era mai avantajos asa. Surpriza la abonamentul asta nu se poate activa nici o extaoptiune cu minute in roaming. Deci am fost mintit pe fata de catre ei. Chiar daca nu am primit telefon nu am chef sa ma cert cu ei sa reziliez abonamentul, dar dupa terminarea perioadei contractuale (inca 10 luni) nu mai prelungesc. |
#888
Posted 21 May 2019 - 12:13
De ce la Vodafone daca ai telefonul inchis nu poti stii ca ai fost sunat? La digi si orange in acest caz se primeste un sms cu cine te-a sunat
|
#889
Posted 21 May 2019 - 12:24
@mirel3003
Se minte bine si la portocala, nu e nimic iesit din comun. Baietii trebuie vanda servicii, asta e capitalismul, corectitudinea in schimb e... Tu trebuie sa fii cel care isi face temele ca sa nu iti iei teapa, atat, chiar daca de multe ori acest fapt cere atentie maxima pa detalii. |
#890
Posted 21 May 2019 - 17:08
anonima1, on 21 mai 2019 - 12:13, said:
De ce la Vodafone daca ai telefonul inchis nu poti stii ca ai fost sunat? La digi si orange in acest caz se primeste un sms cu cine te-a sunat |
#891
Posted 22 May 2019 - 19:52
In celelalte companii de telefonie nu trebuie sa iti activezi nicio casuta vocala ca sa primesti sms de la ei ca ai fost sunat de nr xxxxxx . La Vodafone de ce o fi atat de greu?
|
#893
Posted 22 May 2019 - 20:26
#894
Posted 30 May 2019 - 09:28
don_dannielo, on 03 aprilie 2019 - 21:31, said:
Acum 2 ani mi-am facut un abonament la Vodafone (cu telefon). Mi s-a retinut o “garantie” de aprox 200 ron, care ar fi trebuit sa-mi fie returnata dupa 6 luni. In ciuda cererilor mele repetate, nici in ziua de azi nu i-am primit. Mi se raspunde ca se vor scadea din urmatoarele facturi, apoi liniste totala. ANPC e singura solutie? Ii vor obliga sa-mi dea si dobanda pentru banii sechestrati timp de un an si jumatate? Update: mi-am recuperat banii, cu plangere la ANPC. |
#895
Posted 30 May 2019 - 15:35
salutare! de cateva zile..cu abonamente bussines tot intra mesageria cu notificare apel pierdut desi am semnal full! se intampla foarte des,e si disconfort in utilizare! ce se intampla?
|
#896
Posted 30 May 2019 - 17:43
Probabil congestie în rețea.
Cum sunt conectate telefoanele? În 2G sau 3G? |
#897
Posted 30 May 2019 - 21:30
|
#898
Posted 01 June 2019 - 23:13
Aplicația vodafone este de rahat, nu te poti autentifica
|
#899
Posted 04 June 2019 - 13:28
Mr_nobody_, on 05 aprilie 2019 - 09:49, said:
Am încercat să reîncarc cartela de pe site-ul vodafone, dar nu merge cu credit, merge doar cu opțiune. Eu am nevoie de credit fiindcă mi-au prelungit deja opțiunea cu 7 zile. M-am gândit să-i sun să le zic că nu funcționează reîncărcarea pe site, dar nu pot să contactez un operator, că mi-ar trebui 0,65 euro în cont (WTF?). Atașez un screenshot să nu credeți că vorbesc prostii. În colțul din stânga jos, se vede spre ce duce butonul CARD: Javascript:void(0), adică nu duce nicăieri, deșteaptă mutare, n-am ce zice. desktop.png Mr_nobody_, on 09 aprilie 2019 - 08:21, said:
Am încărcat azi altă cartelă, cu extraopțiune, dar mi-au dat credit. Nu înțeleg care e faza, dar măcar funcționează ceva pe acolo. Căca-m-aș pe Vodafone, dacă în 2 luni nu au reușit să repare plata cu card-ul pentru prepay. |
#900
Posted 04 June 2019 - 13:46
Mr_nobody_, on 04 iunie 2019 - 13:28, said: ĂŽncerc să reĂ®ncarc cartela de pe site-ul Vodafone, nu mai funcționează nimic: la credit butonul CARD e degeaba, tot spre nimic trimite [void(0)], când Ă®ncerc să Ă®ncarc cu extraopțiune, Ă®mi zice: Pentru numărul introdus nu se pot adăuga extraopțiuni! Căca-m-aș pe Vodafone, dacă Ă®n 2 luni nu au reușit să repare plata cu card-ul pentru prepay. Edited by trump123, 04 June 2019 - 13:48. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users