Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#866
Posted 03 April 2019 - 21:31
Acum 2 ani mi-am facut un abonament la Vodafone (cu telefon). Mi s-a retinut o “garantie” de aprox 200 ron, care ar fi trebuit sa-mi fie returnata dupa 6 luni.
In ciuda cererilor mele repetate, nici in ziua de azi nu i-am primit. Mi se raspunde ca se vor scadea din urmatoarele facturi, apoi liniste totala. ANPC e singura solutie? Ii vor obliga sa-mi dea si dobanda pentru banii sechestrati timp de un an si jumatate? Edited by don_dannielo, 03 April 2019 - 21:34. |
#867
Posted 03 April 2019 - 21:39
Absolut. Eu asa am rezolvat ultima oara cu ei.
Daca nu faci plangere la ANPC te vor tot duce cu zaharelul. |
#869
Posted 03 April 2019 - 21:42
#870
Posted 03 April 2019 - 23:55
Cand vi se pare ca aveti o zi proasta si vreti sa va binedispuneti, va uitati la acest ras de program de loailitate, n are cum sa nu te amuzi !
https://www.vodafone...index.htm#tab-1 |
#871
Posted 04 April 2019 - 01:29
Îmbunătățim sistemele ca să iti fie mai simplu.Din acest motiv , meniul interactiv este momentan indisponibil.Multumim pentru înțelegere ! Te așteptăm să revii mâine.
Edited by andupustiu, 04 April 2019 - 01:29. |
#872
Posted 05 April 2019 - 09:49
Am încercat să reîncarc cartela de pe site-ul vodafone, dar nu merge cu credit, merge doar cu opțiune. Eu am nevoie de credit fiindcă mi-au prelungit deja opțiunea cu 7 zile. M-am gândit să-i sun să le zic că nu funcționează reîncărcarea pe site, dar nu pot să contactez un operator, că mi-ar trebui 0,65 euro în cont (WTF?).
Atașez un screenshot să nu credeți că vorbesc prostii. În colțul din stânga jos, se vede spre ce duce butonul CARD: Javascript:void(0), adică nu duce nicăieri, deșteaptă mutare, n-am ce zice. desktop.png 170.91K 59 downloads |
#873
Posted 05 April 2019 - 10:37
Au site-ul praf.
Am incercat si eu saptamina trecuta sa reincarc o cartela si click-urile nu duceau nicaieri. Noroc cu emag care ofera si ei serviciul de reincarcare cartela. |
#874
Posted 09 April 2019 - 08:21
|
#875
Posted 24 April 2019 - 02:34
nu stiu daca tine de serviciile Vodafone, ori, de cum trebuie sa-mi butonez telefonul meu antic un Sony Ericsson, desi am incercat toate variantele posibile
intrebarea este legata de faptul ca atunci cind telefonul este inchis , dupa deschidere, nu-mi apare ce apeluri am primit |
#876
Posted 24 April 2019 - 06:05
Sunt client VDF din anul 1998 - acelasi numar, baleiat prin abonamente si mai scumpe (cand incepusera sa scada deja) si mai ieftine. Comoditatea m-a facut sa nu caut serios alte optiuni, in fine..
Insa am 2 mari nemultumiri care vad ca se agraveaza: - site-ul e varza, platforma MyVDF, cel putin pentru PJ e varza - de pe calculator nu ma pot loga in "contul meu" sa vad de ex oferte la telefoane etc. Imi tot apare fereastra aia cu selectare nume/selectare cont si nu trece mai departe. De pe telefon a mers ok, deci e buba la site. Plus ca, la fel, din Chrome imi "fuge" mereu fereastra prin care ma loghez in MyVDF daca ies cu cursorul din chenarul respectiv. Si nici nu retine username/parola... Usability design ZERO!! - de cand e roaminngu' free, cel putin la ultimele 3 iesiri din tara in Franta si Belgia, am zis ca turbez. Cu telefonul (2 terminale diferite apple) in 4G, conectarea la internet se reseta de cateva zeci de ori pe zi. De multe ori 4G era afisat dar internet nu aveam (plus mesaj "PDP authentification failure"). Plus dupa inchidere convorbiri ramanea cumva apelul agatat ca si cum as fi incercat din nou sa sun - deci nu se inchidea normal un apel. Iar dupa faza asta de cele mai multe ori se busea conexiunea la net. Am schimbat cartele, telefoane au fost 2 (succesive) cu exact aceleasi probleme, deci era ceva legat de operator/partenerul din Franta/Belgia. De notat ca acum 2 sapt, la ultima iesire in Franta, am comutat tel pe 3G si problema cu internetul si erorile dupa apeluri s-a remediat in proportie de 95%. Cum comutam la loc pe 4G zbang iar incepea problema cu net - deschideam Safari si nimic, nu se incarca nicio pagina. Inteleg ca poate vina e a partenerilor VDF dar totusi nu e posibil asa ceva. Am zis totusi sa postez si aici ca poate totusi sunt eu prost/e normal/etc. |
#877
Posted 07 May 2019 - 16:53
#878
Posted 07 May 2019 - 19:21
#879
Posted 14 May 2019 - 14:02
Salutare
De ceva timp nu prea mai pot trimite/primi sms.uri Nu mereu se intampla chestia asta...undeva la 50% din cazuri A mai intampinat cineva asa ceva? Am deschis sesizare la vdf dar încă nu am primit raspuns |
|
#880
Posted 14 May 2019 - 16:20
Daca ai trecut de la abonament la cartela sau invers, trebuie schimbat numarul centrului de mesaje...
|
#881
Posted 14 May 2019 - 16:22
Trecut la prepay. Schimbat atunci. Primisem si instrucțiuni. Oricum chestia incepuse pana sa fac trecerea la prepay
|
#882
Posted 15 May 2019 - 07:15
Astazi ar fi trebuit sa se faca trecerea de la abonament la cartela pentru numarul meu. Mi s-a spus cand am cerut sa trec pe cartela ca trebuie sa dau restart la telefon ca sa se (re-)inregistreze cartela in retea. Am dat de 3 ori restart si de 2 ori l-am oprit dupa care l-am pornit. Degeaba, nu am semnal, e ca si cum n-as avea cartela. E ceva ce-mi scapa, trebuie sa fac anumite setari sa-mi mearga?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users