Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum vor arhitectii să distruga Bd Magheru
#55
Posted 06 July 2015 - 11:19
Să fim sinceri: în Bucureşti sunt prea mult maşini pentru infrastructura actuală. Da' la furtul postdecembrist, nu sunt în stare să îmbunătăţească transportul în comun ca să mai reunţe o parte din oameni la maşină, aşa că avem de ales între un ... şi un alt...
Iar pentru spaţiile verzi, trebuie asasinaţi penal cei care au dat autorizaţii de constrcuţie aiurea. Deabea aştept să facă D.N.A.-ul analiza D.N.A. (A.D.N.) prin autorizaţiile de construcţie din Sect. 2 |
#56
Posted 06 July 2015 - 11:23
Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:11, said:
Normal, doar nu cumparam toate harburile europei degeaba, trebuie sa le conducem peste tot. Sa mutam toate distractiile in mall-uri la marginea orasului si sa lasam centrul sa moara, sa treaca doar autostrazi pe acolo |
#57
Posted 06 July 2015 - 11:24
nu numarul de masini e maxima problema, ci faptul ca e folosita pentru mersul la servici.
|
#58
Posted 06 July 2015 - 11:26
djl, on 06 iulie 2015 - 11:19, said: Să fim sinceri: în Bucureşti sunt prea mult maşini pentru infrastructura actuală. In plus, unde nu e santier, am ajuns la concluzia ca multe semafoare sunt reglate special astfel incat sa promoveze ambuteiajele: timpi prea scurti, timpi ilogic ganditi, semafoare fara "liber la dreapta" sau reglate in "unda rosie". Probabil tot de niste astfel de minti luminate cu tigara, care urasc masinile si pun si ei "umarul" cum pot. pro-civilizatie, on 06 iulie 2015 - 11:24, said: nu numarul de masini e maxima problema, ci faptul ca e folosita pentru mersul la servici. |
#59
Posted 06 July 2015 - 11:34
catalina1, on 06 iulie 2015 - 11:23, said:
Ai dreptate. Dar pur si simplu nu poti sa iti bati joc de oameni si sa gatui traficul fara sa oferi alternative. Iar prin alternative nu inteleg biciclisme si transport in comun, ci alternative de a ajunge din X in Y cu masina. Dar nu am propus sa gatui traficul. Am zis de la inceput ca limitarea traficului in centru si incurajarea folosirii bicicletelor trebuie sa vina la pachet cu o alternativa sanatoasa de deviere a traficului. Initiativa celor ce au venit cu propunerea este una buna, dar foarte departe de a fi completa. |
#60
Posted 06 July 2015 - 11:34
catalina1, on 06 iulie 2015 - 11:23, said:
Iar prin alternative nu inteleg biciclisme si transport in comun, ci alternative de a ajunge din X in Y cu masina. The shard, cea mai inalta cladire din Londra, are o parcare automata cu 47 de locuri. 47! "Intamplarea" face ca-i fix langa o gara cu tren+metrou. Nu stiu cum se face ca pentru englezi, francezi, newyorkezi, si alti -ezi transportul in comun e o alternativa, si pentru noi nu. O fi de la clima? Nu zic sa nu mergem cu masina, dar poate nu doar cu masina? Edited by shefu_de_combinat, 06 July 2015 - 11:36. |
#61
Posted 06 July 2015 - 11:37
Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:18, said:
Nu se cumpara mugurasi, se cumpara o carte si se citeste. Alt concept necunoscut tie avand in vedere cum te exprimi si cum gandesti. Idea e nu cum ma exprim ci cea ce exprim , era ceva cu parul lung si cu gindirea dar sa trecem peste , sa nu faci vre-o comotie. Edited by lil debul, 06 July 2015 - 11:38. |
#62
Posted 06 July 2015 - 11:37
Hipsterimea nu intelege un sir de factori care se influenteaza unul pe altul:
- daca vrei locuri unde sa te duci in centru, inseamna ca "locurile" acelea necesita activitate economica - fara transport individual, activitatea economica e precara sau lipseste. In raiul transportului in comun si al lipsei de masini personale, condus de niste hipsteri criminali, locurile din centru arata asa: [ http://cache23.fansshare.com/photos/pyongyang/pyongyang-buildings-view-north-korea-poverty-1338595310.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar acolo unde activitatea economica lipseste, locurile arata asa: [ https://blaservations.files.wordpress.com/2011/06/img_5098.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Hipsterii trebuie sa inteleaga ca activitatea economica, chestia aia care le face lor locuri frumoase, este indisolubil legata de transportul individual. |
#63
Posted 06 July 2015 - 11:42
Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:34, said:
Dar nu am propus sa gatui traficul. Am zis de la inceput ca limitarea traficului in centru si incurajarea folosirii bicicletelor trebuie sa vina la pachet cu o alternativa sanatoasa de deviere a traficului. Initiativa celor ce au venit cu propunerea este una buna, dar foarte departe de a fi completa. Daca stii vre-un buton de dislike sa mi-l arati si mie . |
#64
Posted 06 July 2015 - 11:43
shefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 11:34, said: The shard, cea mai inalta cladire din Londra, are o parcare automata cu 47 de locuri. 47! Din nou nicio legatura cu artera nord-sud cea mai importanta a orasului nostru. |
|
#65
Posted 06 July 2015 - 11:45
lil debul, on 06 iulie 2015 - 11:37, said:
Ooooooau , esti de-a dreptu' 'telectual , in afara de teorii ai si ceva practica sau ne batem in carti citite ? Idea e nu cum ma exprim ci cea ce exprim , era ceva cu parul lung si cu gindirea dar sa trecem peste , sa nu faci vre-o comotie. |
#66
Posted 06 July 2015 - 11:46
bladhaund, on 06 iulie 2015 - 11:37, said:
Hipsterii trebuie sa inteleaga ca activitatea economica, chestia aia care le face lor locuri frumoase, este indisolubil legata de transportul individual. Top lel. Ok. Uite aici numa dictaturi ale proletariatului. [ https://tfl.gov.uk/tfl/syndication/widgets/tubemap/images/tube-medium-zoned.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://static.citylab.com/img/upload/2014/04/09/nyc.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://a.parsons.edu/~limam240/visualcomplexity/images/93_big03.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#67
Posted 06 July 2015 - 11:48
Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:45, said:
Asta e problema, ce gandesti si ce exprimi, nu cum. Deja deviezi de la subiect asa ca hai sa o lasam asa. Poate ne mai calmam putin cand gasim butonul de dislike. O sa-ti intind un deget . Nu deviez de la subiect , il privesc global , cam complicat pt. multi hipsteri. Edited by lil debul, 06 July 2015 - 11:49. |
#68
Posted 06 July 2015 - 11:49
Este clar ca trebuie un echilibru si in judecata si in actiune, iar planul asta nu intra in nicio categorie. Nu prea poti inchide/restrictiona masiv traficul pe acest bulevard fara a crea ambuteiaje in alte zone deja foarte aglomerate si ele.
Pe de alta parte, eu cred ca o solutie la traficul din centrul orasului este intr-adevar restrictionarea accesului si nu construirea de autostrazi sau redirectionarea traficului. Simplu, vrei sa mergi cu masina fix prin centru, trebuie sa platesti mai mult. Suficient de mult astfel incat cei care nu-si misca fundul nici 200m fara masina sa fie "motivati" sa faca si 2-3 pasi pe jos sau cu metroul.Dar acest lucru nu trebuie aplicat doar la Magheru ci la intreg inelul central din Bucuresti. Si lucrul asta ar fi fost mai usor de facut daca in 25 de ani de capitalism, conducatorii nostri ar fi putut sa faca mai mult decat 4-5 noi statii de metrou (ceea ce este absolut jenant, si daca le sapau puscariasii cu lingurita si tot se faceau mai multi km). |
#69
Posted 06 July 2015 - 11:51
Mi-ai aratat harta metroului. Care e legatura cu ingustarea unei artere de suprafata?
(Eu inteleg de aici ca hipsterii opereaza doar in mentalitati totalitare, adica ori faci intr-un fel - ca ei - ori nu faci deloc. Doar ca eu nu am zis sa inchida metroul de pe sub Magheru, asa cum hipsterii nostri viseaza sa inchida traficul de suprafata.) |
|
#70
Posted 06 July 2015 - 11:53
De superduper artera buzesti-berzei-uranus se mai aude ceva? Sau s-a oprit treaba pe motiv ca se distrugea superbitate rarisima de zona ce este ghena aia de p-acolo? Ca astia se laudau ca tunel pe langa casa poporului, chestii.
|
#71
Posted 06 July 2015 - 11:57
Magheru ar putea fi ingropat, un tunel de la Universitate pana dupa Piata Victoriei nu e asa mare socoteala...
|
#72
Posted 06 July 2015 - 11:58
Intr-o societate, lucrurile se fac in numele unor principii. Nu doar pentru ca vrem un lucru sau pentru ca asa credem ca e bine.
Poate mai tinerii de pe forum nu realizeaza. Asa reusim sa ne clarificam principiile. the_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said: Pe de alta parte, eu cred ca o solutie la traficul din centrul orasului este intr-adevar restrictionarea accesului the_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said: Simplu, vrei sa mergi cu masina fix prin centru, trebuie sa platesti mai mult. the_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said: Suficient de mult astfel incat cei care nu-si misca fundul nici 200m fara masina the_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said: Si lucrul asta ar fi fost mai usor de facut daca in 25 de ani de capitalism |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users