Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie
 Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma
 Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat
 RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML
 

Cum vor arhitectii să distruga Bd Magheru

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
565 replies to this topic

#55
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,724
  • Înscris: 13.06.2004
Să fim sinceri: în Bucureşti sunt prea mult maşini pentru infrastructura actuală. Da' la furtul postdecembrist, nu sunt în stare să îmbunătăţească transportul în comun ca să mai reunţe o parte din oameni la maşină, aşa că avem de ales între un ... şi un alt...
Iar pentru spaţiile verzi, trebuie asasinaţi penal cei care au dat autorizaţii de constrcuţie aiurea. Deabea aştept să facă D.N.A.-ul analiza D.N.A. (A.D.N.) prin autorizaţiile de construcţie din Sect. 2

#56
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,910
  • Înscris: 21.04.2011

 Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:11, said:

Normal, doar nu cumparam toate harburile europei degeaba, trebuie sa le conducem peste tot. Sa mutam toate distractiile in mall-uri la marginea orasului si sa lasam centrul sa moara, sa treaca doar autostrazi pe acolo
Ai dreptate. Dar pur si simplu nu poti sa iti bati joc de oameni si sa gatui traficul fara sa oferi alternative. Iar prin alternative nu inteleg biciclisme si transport in comun, ci alternative de a ajunge din X in Y cu masina.

#57
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011
nu numarul de masini e maxima problema, ci faptul ca e folosita pentru mersul la servici.

#58
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 djl, on 06 iulie 2015 - 11:19, said:

Să fim sinceri: în Bucureşti sunt prea mult maşini pentru infrastructura actuală.
Infrastructura nu e atat de rea pe cat s-ar parea la prima vedere. Dar pe mai toate arterele principale e cate un santier care gatuie traficul, santier care zace acolo cu anii. Asa ajungi sa crezi e e mult mai aglomerat decat ar fi in conditii normale.

In plus, unde nu e santier, am ajuns la concluzia ca multe semafoare sunt reglate special astfel incat sa promoveze ambuteiajele: timpi prea scurti, timpi ilogic ganditi, semafoare fara "liber la dreapta" sau reglate in "unda rosie". Probabil tot de niste astfel de minti luminate cu tigara, care urasc masinile si pun si ei "umarul" cum pot.

 pro-civilizatie, on 06 iulie 2015 - 11:24, said:

nu numarul de masini e maxima problema, ci faptul ca e folosita pentru mersul la servici.
Corect, cine dracu are nevoie de scârbici? Lumea merge de fantezie acolo.

#59
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004

 catalina1, on 06 iulie 2015 - 11:23, said:

Ai dreptate. Dar pur si simplu nu poti sa iti bati joc de oameni si sa gatui traficul fara sa oferi alternative. Iar prin alternative nu inteleg biciclisme si transport in comun, ci alternative de a ajunge din X in Y cu masina.

Dar nu am propus sa gatui traficul. Am zis de la inceput ca limitarea traficului in centru si incurajarea folosirii bicicletelor trebuie sa vina la pachet cu o alternativa sanatoasa de deviere a traficului. Initiativa celor ce au venit cu propunerea este una buna, dar foarte departe de a fi completa.

#60
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 catalina1, on 06 iulie 2015 - 11:23, said:

Iar prin alternative nu inteleg biciclisme si transport in comun, ci alternative de a ajunge din X in Y cu masina.

The shard, cea mai inalta cladire din Londra, are o parcare automata cu 47 de locuri. 47! "Intamplarea" face ca-i fix langa o gara cu tren+metrou. Nu stiu cum se face ca pentru englezi, francezi, newyorkezi, si alti -ezi transportul in comun e o alternativa, si pentru noi nu. O fi de la clima? Posted Image
Nu zic sa nu mergem cu masina, dar poate nu doar cu masina?

Edited by shefu_de_combinat, 06 July 2015 - 11:36.


#61
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005

 Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:18, said:

Nu se cumpara mugurasi, se cumpara o carte si se citeste. Alt concept necunoscut tie avand in vedere cum te exprimi si cum gandesti.
Ooooooau , esti de-a dreptu' 'telectual , in afara de teorii ai si ceva practica sau ne batem in carti citite ?
Idea e nu cum ma exprim ci cea ce exprim , era ceva cu parul lung si cu gindirea dar sa trecem peste , sa nu faci vre-o comotie.

Edited by lil debul, 06 July 2015 - 11:38.


#62
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Hipsterimea nu intelege un sir de factori care se influenteaza unul pe altul:
- daca vrei locuri unde sa te duci in centru, inseamna ca "locurile" acelea necesita activitate economica
- fara transport individual, activitatea economica e precara sau lipseste.

In raiul transportului in comun si al lipsei de masini personale, condus de niste hipsteri criminali, locurile din centru arata asa:
[ http://cache23.fansshare.com/photos/pyongyang/pyongyang-buildings-view-north-korea-poverty-1338595310.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Iar acolo unde activitatea economica lipseste, locurile arata asa:
[ https://blaservations.files.wordpress.com/2011/06/img_5098.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Hipsterii trebuie sa inteleaga ca activitatea economica, chestia aia care le face lor locuri frumoase, este indisolubil legata de transportul individual.

#63
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005

 Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:34, said:

Dar nu am propus sa gatui traficul. Am zis de la inceput ca limitarea traficului in centru si incurajarea folosirii bicicletelor trebuie sa vina la pachet cu o alternativa sanatoasa de deviere a traficului. Initiativa celor ce au venit cu propunerea este una buna, dar foarte departe de a fi completa.

Daca stii vre-un buton de dislike sa mi-l arati si mie .

#64
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 shefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 11:34, said:

The shard, cea mai inalta cladire din Londra, are o parcare automata cu 47 de locuri. 47!
Vorbesti de cladirea care e asezata practic intr-o fundatura pe cheiul Tamisei, care e deservita doar de o straduta ingusta, intr-un labirint de alte mici stradute care nu duc mai nicaieri? https://www.google.r...!8i6656!6m1!1e1

Din nou nicio legatura cu artera nord-sud cea mai importanta a orasului nostru.

#65
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004

 lil debul, on 06 iulie 2015 - 11:37, said:

Ooooooau , esti de-a dreptu' 'telectual , in afara de teorii ai si ceva practica sau ne batem in carti citite ?
Idea e nu cum ma exprim ci cea ce exprim , era ceva cu parul lung si cu gindirea dar sa trecem peste , sa nu faci vre-o comotie.
Asta e problema, ce gandesti si ce exprimi, nu cum. Deja deviezi de la subiect asa ca hai sa o lasam asa. Poate ne mai calmam putin cand gasim butonul de dislike.

#66
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 bladhaund, on 06 iulie 2015 - 11:37, said:

Hipsterii trebuie sa inteleaga ca activitatea economica, chestia aia care le face lor locuri frumoase, este indisolubil legata de transportul individual.

Top lel. Ok. Uite aici numa dictaturi ale proletariatului.

[ https://tfl.gov.uk/tfl/syndication/widgets/tubemap/images/tube-medium-zoned.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://static.citylab.com/img/upload/2014/04/09/nyc.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://a.parsons.edu/~limam240/visualcomplexity/images/93_big03.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#67
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005

 Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:45, said:

Asta e problema, ce gandesti si ce exprimi, nu cum. Deja deviezi de la subiect asa ca hai sa o lasam asa. Poate ne mai calmam putin cand gasim butonul de dislike.

O sa-ti intind un deget .
Nu deviez de la subiect , il privesc global , cam complicat pt. multi hipsteri.

Edited by lil debul, 06 July 2015 - 11:49.


#68
the_lion

the_lion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,505
  • Înscris: 04.05.2007
Este clar ca trebuie un echilibru si in judecata si in actiune, iar planul asta nu intra in nicio categorie. Nu prea poti inchide/restrictiona masiv traficul pe acest bulevard fara a crea ambuteiaje in alte zone deja foarte aglomerate si ele.
Pe de alta parte, eu cred ca o solutie la traficul din centrul orasului este intr-adevar restrictionarea accesului si nu construirea de autostrazi sau redirectionarea traficului. Simplu, vrei sa mergi cu masina fix prin centru, trebuie sa platesti mai mult. Suficient de mult astfel incat cei care nu-si misca fundul nici 200m fara masina sa fie "motivati" sa faca si 2-3 pasi pe jos sau cu metroul.Dar acest lucru nu trebuie aplicat doar la Magheru ci la intreg inelul central din Bucuresti. Si lucrul asta ar fi fost mai usor de facut daca in 25 de ani de capitalism, conducatorii nostri ar fi putut sa faca mai mult decat 4-5 noi statii de metrou (ceea ce este absolut jenant, si daca le sapau puscariasii cu lingurita si tot se faceau mai multi km).

#69
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Mi-ai aratat harta metroului. Care e legatura cu ingustarea unei artere de suprafata?

(Eu inteleg de aici ca hipsterii opereaza doar in mentalitati totalitare, adica ori faci intr-un fel - ca ei -  ori nu faci deloc. Doar ca eu nu am zis sa inchida metroul de pe sub Magheru, asa cum hipsterii nostri viseaza sa inchida traficul de suprafata.)

#70
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
De superduper artera buzesti-berzei-uranus se mai aude ceva? Sau s-a oprit treaba pe motiv ca se distrugea superbitate rarisima de zona ce este ghena aia de p-acolo? Ca astia se laudau ca tunel pe langa casa poporului, chestii.

#71
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014
Magheru ar putea fi ingropat, un tunel de la Universitate pana dupa Piata Victoriei nu e asa mare socoteala...

#72
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Intr-o societate, lucrurile se fac in numele unor principii. Nu doar pentru ca vrem un lucru sau pentru ca asa credem ca e bine.

Poate mai tinerii de pe forum nu realizeaza. Asa reusim sa ne clarificam principiile.

 the_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said:

Pe de alta parte, eu cred ca o solutie la traficul din centrul orasului este intr-adevar restrictionarea accesului
Daca restrictia este o solutie, inseamna ca traficul este un fapt indezirabil. Principiul in numele caruia operam ar fi deci ca traficul auto este ceva rau, cel mult tolerabil. Cu tinta pe termen mediu de a-l suprima.

 the_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said:

Simplu, vrei sa mergi cu masina fix prin centru, trebuie sa platesti mai mult.
Platesti mai mult ca sa ce se intample cu banii respectivi? Ca de largit strazile din centru se pare ca nu ar fi vorba. Atunci, in numele carui principiu s-ar aplica aceasta plata si care ar fi destinatia banilor?

 the_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said:

Suficient de mult astfel incat cei care nu-si misca fundul nici 200m fara masina
Un mit etern repetat, dar niciodata exemplificat. Zic sa mai cautati si alte mituri, asta a devenit de-a dreptul obosit.

 the_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said:

Si lucrul asta ar fi fost mai usor de facut daca in 25 de ani de capitalism
In timp ce in socialism, ehei... s-a construit de s-a rupt, deci e mai bine. Sau nu asta era ideea?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate