Distributie sarita de la punct
Last Updated: Sep 15 2017 11:11, Started by
bazucker2009
, Feb 28 2015 08:01
·
0
#19
Posted 28 February 2015 - 11:38
Pozele sunt irelevante. Ar trebui masurat exact daca toate pistoanele urca la fel, daca unul ramane mai jos, posibil sa se fi indoit biela. Cam rar, dar au mai fost cazuri, dar la tine, cum nu era-n sarcina motorul, nu cred sa fie si alte daune. Verifica totusi, daca-i demontat, sa n-ai fisuri la axa cu came, din cauza socului, s-a mai intamplat ca s-a deformat un lagar si la cateva secunde dupa pornire s-a gripat, rupand cureaua.
|
#20
Posted 28 February 2015 - 11:41
rumegus, on 28 februarie 2015 - 11:38, said:
Pozele sunt irelevante. Ar trebui masurat exact daca toate pistoanele urca la fel, daca unul ramane mai jos, posibil sa se fi indoit biela. Cam rar, dar au mai fost cazuri, dar la tine, cum nu era-n sarcina motorul, nu cred sa fie si alte daune. Verifica totusi, daca-i demontat, sa n-ai fisuri la axa cu came, din cauza socului, s-a mai intamplat ca s-a deformat un lagar si la cateva secunde dupa pornire s-a gripat, rupand cureaua. |
#21
Posted 03 March 2015 - 08:35
Am vesti bune de la mecanic,ieri a venit chiuloasa de la rectificat,totul este ok,am pus totul nou in ea-supape,semeringuri,a fost verificata sub presiune si totul este ok,ieri a venit si garnitura de chiuloasa- Victor Reinz,am cumparat de asemenea kit de distributie si pompa de apa Rouville,a verificat mecanicul si pistoanele,a invartit motorul,toate pistoanele urca la acelasi nivel,nu a ramas chiar nicio urma de lovitura pe piston(norocul meu a fost ca masina nu era in sarcina cand a sarit distributia de la punct),in momentul de fata motorul meu fiind under construction,dupa care a spus ca il va porni,va pune masina pe tester sa vada daca totul e ok,dupa masa urmand sa ma duc sa o iau.Toata nebunia m-a dus undeva la 750 Ron(m-a mai lasat la manopera,mecanicul fiind un unchi de-al meu),cauza producerii acestei "bube" a fost distributia incorect montata,pe surubul de la intinzator nu s-a dat cu pasta de blocare si nici nu a fost strans cum trebuie.In final pot spune ca sunt fericit ca totul s-a terminat cu bine si ca nu au aparut alte complicatii mai grave.
|
#22
Posted 03 March 2015 - 13:37
Pompa de apa Ruville cam ieftina (turcism)
Mai de graba puneai un HEPU, SKF, AIRTEX, sau OEM Edited by MembruAnonim, 03 March 2015 - 13:38. |
#23
Posted 03 March 2015 - 13:41
MembruAnonim, on 03 martie 2015 - 13:37, said:
Pompa de apa Ruville cam ieftina (turcism) Mai de graba puneai un HEPU, SKF, AIRTEX, sau OEM bazucker2009, on 03 martie 2015 - 13:41, said:
Nu e chiar asa ieftina am dat 160 ron pe ea,exista si mai ieftina, de exemplu termotech la 90 ron |
#24
Posted 03 March 2015 - 13:42
ruville=graf niste turcisme ieftine
Vezi sa n-ai probleme in viitor si sa curga pe la axul pompei |
#25
Posted 04 March 2015 - 19:58
Hepu, Skf, Valeo sau Dolz. Ai grija cu Ruville, pot apărea probleme.
|
#26
Posted 15 September 2017 - 11:11
Salutari,am o Bora din 2000, 1.9 TDI,115 cp, mergand cu ea mi sa oprit in mers si atunci cand sa oprit sa aprins becul rosu de la ulei.Acum nu mai vrea sa mai porneasca,cand i pune testerul i da ca e senzorul ax cu came sau ceva de genu daca am inteles,l.am schimbat si pe acela si degeaba,oare sa fie sarita de la punct???
Multumesc!!! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users