Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Casa in Timisoara
Last Updated: Sep 08 2023 12:30, Started by
kolfleading
, Jan 31 2015 23:38
·
105
#1675
Posted 04 September 2017 - 12:53
catalijns, on 04 septembrie 2017 - 10:56, said:
partea de retea electrica destinata anti-efractiei catalijns, on 04 septembrie 2017 - 10:56, said:
Presupun ca podul este ventilat din moment ce vei avea acolo acel puffer. Pentru izolatia termica, voi pune 10 cm de vata bazaltica intre capriori si apoi panouri de spuma poliuretanica rigida, de 10 cm grosime, caserate cu folie de aluminiu, peste capriori. Panourile astea le voi fixa cu holsuruburi lungi direct in capriori. Voi folosi banda adeziva de aluminiu ca sa inchid rosturile dintre panouri si astfel voi obtine si bariera de vapori. Estimez ca izolatia va avea U = 0.150 W / (m2*K) |
#1676
Posted 04 September 2017 - 16:25
Poti detalia izolatia cu panourile? Ma intereseaza diferenta de pret fata de solutia cu vata in 2 straturi.
Si este foarte buna decizia cu publicarea detaliilor cu privire la sistemul de alarmare. Daca vrei poti pune o schema generala, dar niciodata detalii concrete. |
#1677
Posted 04 September 2017 - 16:29
kolfleading, on 04 septembrie 2017 - 12:53, said:
Cu scuzele de rigoare, prefer sa nu intru in detalii, din motive de siguranta. Multumesc pentru intelegere. Nukem, on 04 septembrie 2017 - 16:25, said:
Si este foarte buna decizia cu publicarea detaliilor cu privire la sistemul de alarmare. Daca vrei poti pune o schema generala, dar niciodata detalii concrete. Da, de fapt asta ma interesa, principiile generale, ex. cam la cati cm de geam trebuie sa ai cablu electric pentru senzor sau cum alegi locul pentru tastatura centralei, etc. Am postat intrebarea gresita (my bad!), cu siguranta detaliile concrete trebuie stiute doar de catre beneficiar, Kolf te inteleg. |
#1678
Posted 04 September 2017 - 16:44
Nukem, on 04 septembrie 2017 - 16:25, said:
Poti detalia izolatia cu panourile? Ma intereseaza diferenta de pret fata de solutia cu vata in 2 straturi. Vata e mult mai ieftina (materialul in sine) dar punerea in opera este mult mai complicata, mai ales bariera de vapori, mai ales ca structura de lemn a acoperisului n-a fost adaptata de la inceput pentru izolare. Panourile de spuma le voi monta singur. Vata cu scheletul metalic (sau de lemn) + bariera de vapori + acoperit cu rigips sau OSB...necesita cel putin 2 oameni si cateva zile de munca. |
#1679
Posted 05 September 2017 - 00:23
catalijns, on 04 septembrie 2017 - 10:56, said:
Kolf, te rog mult, ai cum sa faci niste poze/schite/detalii si cu partea de retea electrica destinata anti-efractiei? Ma intereseaza pozitionarea iesirilor cablului fata de geamuri, pe terasa si cum ai ales locul tastaturii centralei. Am intrebat vreo 3 electricieni despre subiect si raspuns-ul a fost in cor: nu n epricepem, trebuie calificare speciala pe subiect, etc. Presupun ca podul este ventilat din moment ce vei avea acolo acel puffer. Te-ai gandit cumva sa duci si ceva instalatie de AC in pod? Nu e cazul sa primesti răspuns pe un caz concret. Îți spun eu principiile însă este de preferat ca fiecare instalație sa fie particularizată pe proiectul casei. Tastaturile se pun de regula in apropierea intrării (in hol) sau pe calea de acces folosită zilnic la o înălțime de 150-160 cm fata de podea si obligatoriu in raza unui senzor PIR. Dacă casa are etaj este util sa fie încă una la etaj intr-un loc accesibil. De multe ori se montează si a treia in garaj dacă acesta comunica cu casa. Orice tastatura si centralatrebuie sa fie in raza unui PIR . Centrala se montează intr-un loc ferit preferabil uscat (debara, camera tehnica, etc) si trebuie sa ii asiguri un circuit de alimentare separat, linie telefonică si la unele modele internet. Contactele magnetice se poziționează la partea superioară a ușilor sau ferestrelor cit mai aproape de partea mobila. In acest mod o deschidere mică va îndepărta magnetul si se va genera alarma. PIR -urile se amplasează de preferat in colțurile spațiilor protejate la o înălțime de 2.2-2,5 m . Se montează astfel incit sa nu fie obturată aria de detectie de usi sau ferestre, perdele sau alte obstacole. De regula orice PIR are un unghi de detectie de 90-110 grade si o raza de acțiune de minim 12 m fiind mai mult decit suficient 1 buc. pe camera. Detectoarele de geam spart se montează ori pe rama geamului (dacă sunt piezo) ori la 1-1,5 m pe peretele perpendicular pe suprafața vitrata. Aici se respecta indicațiile de montaj date de producător pentru modelul specific de senzor. Sirene se pun minim 1 pe nivel la interior si 1 pe exterior preferabil si cu flash. La un număr redus de senzori centrala este suficientă pentru a alimenta tot sistemul. Dacă sistemul este mai mare sau are pe el si consumatori mai mari (detectorii de gaz consuma 200-250 mA) pot fi prevăzute surse suplimentare care sa suporte consumul global si sa aibă o autonomie de minim 24 ore cu 30 de minute cintec de sirene. Chiar un instalator jalnic trebuie sa fie in stare sa facă un calcul energetic si sa poată dimensiona acumulatorii necesari. Centralele obișnuite au surse de 1 la 3 A/12 Vcc. Ce ți-am zis sunt reguli generale ca sa ai idee cam cum se face însă pe cazuri concrete proiectantul configurează sistemul funcție de performanțele echipamentelor propuse , configurația casei si modul de utilizare dorit . |
#1680
Posted 05 September 2017 - 08:29
Am fixat de proba o bucata de polistiren de 10 cm grosime, ca sa vad cam cum vine. Merge foarte usor.
Am pus o poza si cu "sistemul de fixare". Si o poza cu burghiul Alpen Profi Multicut de care v-am spus pe alt topic. Ei zic ca merge in metal, plastic, lemn, zidarie. Eu va spun ca merge foarte usor in caramida Porotherm, fara percutie. L-am luat de la Hornbach. Cred ca si Bosch Multi Construction (burghiu vopsit albastru) este un sistem similar. Attached Files |
#1681
Posted 05 September 2017 - 10:35
HELP! Vazusem pe undeva, si nu mai gasesc unde, compozitia şapei de egalizare.
Cat ciment si cat nisip intra la 1 mc de şapă finită? Am de turnat in total 145 m2 cu grosime aprox. 6 cm = 8.6 m3. Edited by kolfleading, 05 September 2017 - 10:36. |
#1682
Posted 05 September 2017 - 10:42
Eu recomand 400kg ciment la mc de sapa.
Nisipul oricum nu-ti vine masurat perfect. Sa pui aditiv de elasticizare si fulgi pt armare dispersa Edited by kpk1, 05 September 2017 - 10:43. |
#1683
Posted 05 September 2017 - 10:54
Tocmai am primit urmatoarea varianta:
Volum Nisip = 1.4 * volum şapă finită Ciment = 5 saci la 1 mc de nisip 1 sac ciment = 40 Kg => ciment = 200 Kg la 1 mc de nisip => 280 Kg ciment la 1 mc şapă finită. |
#1685
Posted 05 September 2017 - 12:19
Eu am cu 200kg ciment la mc si e sfaramicioasa.
Nu pleaca, nu cade, dar nu e bine. |
#1686
Posted 05 September 2017 - 14:41
Eu urmeaza sa torn sapa peste ipat vineri sau sambata, iar cel care o toarna mi-a zis ca reteta lui e cu 6 saci ciment la mc de nisip. Altul cu care am discutat a zis de 5 saci la mc de nisip, cum a avut si kpk1.
Edited by cosmosin, 05 September 2017 - 14:44. |
#1687
Posted 05 September 2017 - 18:28
kolfleading, on 05 septembrie 2017 - 10:54, said:
Tocmai am primit urmatoarea varianta: Volum Nisip = 1.4 * volum şapă finită Ciment = 5 saci la 1 mc de nisip 1 sac ciment = 40 Kg => ciment = 200 Kg la 1 mc de nisip => 280 Kg ciment la 1 mc şapă finită. Insa conteaza si granulatia nsipului, pentru ca daca este nisip fin nu ajunge 40 kg de ciment la 200 kg |
#1688
Posted 08 September 2017 - 08:07
Se lucreaza la incalzirea in pardoseala la etaj.
S-au pus 2 straturi de polistiren extrudat Zentyss (de la Dedeman, ca era la oferta, aprox. 395 RON / mc). Stratul de deasupra are 3 cm, sa fie suficient pentru clema tacker. Stratul de jos este ales cat sa ingroape tuburile de la instalatia electrica. La etaj a fost de ajuns 2 cm. Placile s-au montat intercalat. In fiecare colt de camera si pe aproximativ fiecare rand de polistiren, la intersectia mai multor placi, am mai bagat si cate o "ciuperca" (saiba de plastic 55 mm si diblu 8 x 80 mm). Nu am avut probleme sa se ridice polistirenul sub actiunea tevilor sau sa iasa vreo clema tacker. Peste astea s-a pus folia cu caroiaj de la TECE, fixata cu capse, aplicate cu un capsator electric. Pe margine avem banda perimetrala tot de la TECE. Banda este adeziva si s-a lipit binisor de perete. "Fusta" benzii perimetrale s-a lipit peste folia cu caroiaj. Se foloseste teava TECE SLQ PexA / EVOH / PE, 17 x 2 mm, la pas de 15 cm. Distribuitorul este intr-o incapere incalzita cu un calorifer (spalatorie / uscatorie), asa ca am hotarat sa aplic izolatie 18 x 6 mm peste tevi, la plecarea din distribuitor, pe o distanta de 1.5 m. Ultimii 10 cm de izolatie deja sunt trecuti de usa de la uscatorie. Izolatia este la colac de 10 m si am luat-o din Leroy Merlin, dar am vazut ca se gaseste si la Dedeman. Are o folie rosie de protectie peste burete. Attached FilesEdited by kolfleading, 08 September 2017 - 08:09. |
#1689
Posted 08 September 2017 - 08:13
Zentys mi a facut impresia unui XPS cam pufos fata de Austro.
Oricum face fata situatiei fara probleme. |
|
#1691
Posted 08 September 2017 - 08:24
4 fire de cate 0.75 mm2 de la fiecare termostat.
Firele groase care se vad deasupra pe caseta metalica sunt pentru dus curentul in pod si sunt 5 x 6 mm2 Quote
Zentys mi a facut impresia unui XPS cam pufos fata de Austro. Sper sa faca fata, deocamdata nu am observat sa fie probleme. Edited by kolfleading, 08 September 2017 - 08:26. |
#1692
Posted 08 September 2017 - 08:53
Identic acelasi system de ipat am ales si eu...pana si XPS de la Zentys
Este functional de un an. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users