Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masini Electrice - Dezbatere realista
Last Updated: Nov 27 2019 14:07, Started by
danX
, Jan 31 2015 12:33
·
0
#307
Posted 03 November 2017 - 19:53
Rdaneel, on 03 noiembrie 2017 - 16:34, said: @inuend0 Bun,deci cu o mașina foarte scumpă îți prelungești drumul cu 3 ore fata de orice rabla cu motor termic. Și viteza medie de cât ? 65 km/h ? Dacă te grăbești ? Teoretic,practic nu se știe. Tocmai aventurile lui bzalex și ale altora arată asta. Nu,nu e rezonabil. Pt mine, poate pt alții da. Edited by inuendo0, 03 November 2017 - 19:55. |
#308
Posted 04 November 2017 - 04:33
Dacă ai tu amabilitatea să scrii in browser distanta Paris-Londra vei găsi câteva simulatoare unde timpul e de vreo 5 ore. Dar,de,alții spun minciuni...
Viteza medie o afli împărțind distanta la timp. Lasă tu goangele cu aplicația Tesla care aproximează timpul de feribot. Restul de aplicații consideră că autoturismele sunt amfibii,crezi tu ? |
#309
Posted 11 November 2017 - 21:16
Se pare ca Opel s-a trezit si el psna la urma si va electrifica toata gama de produse:
https://electrek.co/...bolt-ev-demand/ |
#310
Posted 23 November 2017 - 11:18
Ce parere aveti de serviciul de car sharing de la Bucuresti. Mie mi se pare ca are de castigat toata lumea de pe urma lui :
http://0-100.hotnews...ectrice-bmw-i3/ |
#311
Posted 23 November 2017 - 18:43
Mie mi se paretare interesanta ideea. Asa o sa poata testa oamenii o masina electrica. Nu imi este clar insa cum rezolva cu incarcarea lor. Ar fi fost poate bine sa si puna niste incarcatoare in punctele unde pot fi lasate.
|
#312
Posted 23 November 2017 - 23:42
Cu incarcarea e cam neclara treaba. Se pare ca o vei face tu si ti se vor scadea minutele pierdute cu incarcare din plata.
|
#313
Posted 24 November 2017 - 05:28
Da,da,cum sa nu.
Aia o iei sa te duci la serv in loc de taxi sau ca să te plimbi de curiozitate,nu sa stai cu ora s o încarci. |
#314
Posted 24 November 2017 - 10:27
Pai, nu esti curios si cu incarcarea cat, ce si cum ?
|
#315
Posted 05 December 2017 - 08:04
... realist
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iEjTwsfqHOY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#316
Posted 05 December 2017 - 09:34
Costul real al combustibililor fosili:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N5Zg_VEx2g4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#317
Posted 12 December 2017 - 12:57
Facut vinerea trecuta un mic drive test cu VW e-Golf ... total 35 km - dus - intors pe acelasi traseu "interurban" . Cind am luat masina de la incarcator (nu stiu cit a stat la incarcat) arata o autonomie de 222 km ... la intoarcere arata o autonomie de 155 km.
|
#318
Posted 12 December 2017 - 16:02
Guess-O-meter se numeste indicatorul acela de bord cu autonomia. Incearca sa ghiceasca autonomia pe care poti sa o obtii. Iti apreciaza autonomia pe baza regimului de mers anterior. Daca schimbi regimul de mers nu mai arata corect. Daca dupa ce ai mers 30 de km iti arata autonomie de 155km, probabil cam atat mai puteai sa faci daca mentineai acelasi regim. La masinile mai evoluate iti da ori un minim si un maxim, ori un numar de km intr-un regim standard de conducere. Cei cu experienta cu maisna electrica nu se mai uita la ce zice acolo ca nu are nici o relevanta. Aprecieaza autonomia pe baza nivelului de incarcare a bateriei sau folosesc aplicatii mai evoluate. La Golf nu stiu ce aplicatii poti sa folosesti dar la Leaf, de baza e LeafSpy. De exemplu la Leaf pentru fiecare % de baterie consider ca pot sa fac un km. Iarna pot sa fac mai putin de 1km/%, vara la drum intins mai mult de 1km/%.
|
#319
Posted 12 December 2017 - 16:08
Ai mers alert, normal sau incet ?
Cum se comporta ca demaraje intre 80 si 120 km/h comparativ cu un diesel sau o benzinara de vreo 130 CP ? adrian_r5, on 12 decembrie 2017 - 12:57, said:
Facut vinerea trecuta un mic drive test cu VW e-Golf ... total 35 km - dus - intors pe acelasi traseu "interurban" . Cind am luat masina de la incarcator (nu stiu cit a stat la incarcat) arata o autonomie de 222 km ... la intoarcere arata o autonomie de 155 km. Edited by Ford4, 12 December 2017 - 16:12. |
#320
Posted 12 December 2017 - 16:32
1km/1% e prin oras, la un mers normal, vara, nu foarte alert(doar atat cat e nevoie ca sa prind oportunitatile din sensurile giratorii si intersectiile fara semafor), ca sa nu surprind pe cineva in trafic. Am patit de cateva ori si cu pietoni si cu soferi si m-am linistit. Oamenii nu sunt invatati cu accelerare puternica fara zgomot.
Prin exterior pot sa fac pana la 130km/100% doar la un regim foarte linistit de mers(85-95km/h). Daca drumul e liber si merg la cat de repede se poate fara sa risc o amenda prea mare(110 - 120km/h), cred ca ajung la 1 la 1. Pe autostrada sigur scade sub 1km/1%. Bateria e de 24kwh, cam 20kWh utilizabili. Ca si valori in km/kWh ar fi cam asa: - oras vara 5-6km/kWh - oras iarna 3-4km/kWh - exterior vara mers linistit 7-8km/kWh, normal 6-7km/kWh - exterior iarna mers linistit 3-5km/kWh in functie de conditiile meteo Pe autostrada nu am evaluat ca nu prea sunt pe langa Brasov |
#321
Posted 13 December 2017 - 09:17
Ford4, on 12 decembrie 2017 - 16:08, said:
Ai mers alert, normal sau incet ? Ford4, on 12 decembrie 2017 - 16:08, said:
Cum se comporta ca demaraje intre 80 si 120 km/h comparativ cu un diesel sau o benzinara de vreo 130 CP ? Desi in urma cu vreo 10 zile am condus VW T-Roc si Tiguan TDI 150 cp cu DSG ... n-as putea face o comparatie clara ... poate doar daca le-as fi condus imediat unu dupa altu. Cutia este foarte "lina" ... nu simti deloc cind schimba ... are demaraj destul de bun - aici zice ca motoru' are puterea maximă de 100 kW şi cuplul de 290 Nm încă de la prima rotaţie ... TDI-ul de 150 cp are (banuiesc ...nu gasesc informatia pe site-ul VW.ro) vreo 320 Nm ... deci oarecum comparabile. Dupa drive testu' cu VW e-Golf am facut vreo 15 km cu Toyota C-HR Hybrid ... cam enervant CVT-ul la demaraje bzalex, on 12 decembrie 2017 - 16:02, said:
Guess-O-meter se numeste indicatorul acela de bord cu autonomia. Incearca sa ghiceasca autonomia pe care poti sa o obtii. Edited by adrian_r5, 13 December 2017 - 09:20. |
|
#322
Posted 18 December 2017 - 15:00
A se citi partea cu "Selecting a brake energy recuperation level"
Attached FilesEdited by adrian_r5, 18 December 2017 - 15:01. |
#323
Posted 18 December 2017 - 17:01
Interesant. Ar fi fost bine daca si Leaf-ul ar fi avut mai multe nivele de recuperare selectabile dinamic.
|
#324
Posted 19 December 2017 - 12:24
Asta cu mai multe nivele de recuperare a energiei e o chestie bună după ce te înveți s-o folosești cum trebuie. Însă probabil că Nissan a considerat că nu sunt mulți care vor să-și bată capul cu așa ceva.
Dar cred că ai totuși măcar o treaptă de recuperare mai accentuată a energiei. Și unele hibride au așa ceva. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users