Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Masini Electrice - Dezbatere realista

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
353 replies to this topic

#307
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostRdaneel, on 03 noiembrie 2017 - 16:34, said:


@inuend0
Bun,deci cu o mașina foarte scumpă îți prelungești drumul cu 3 ore fata de orice rabla cu motor termic. Și viteza medie de cât ? 65 km/h ? Dacă te grăbești ?
Teoretic,practic nu se știe. Tocmai aventurile lui bzalex și ale altora arată asta.
Nu,nu e rezonabil. Pt mine, poate pt alții da.
De aia ti-am si pus poza, dar tu ori nu vezi bine ori esti trollul maxim. Unde vezi tu ca iti lungesti drumul cu 3h? Se vede clar in poza: 2pauze in total de 30min. Si aplicatia de pe Tesla calculeaza cam la viteza maxima a drumului, nu 65km/h cum aberezi tu. Timpul ala de 7h si ceva afisat e un calcul aproximativ, din cauza ca trebuie sa treci cu feribotul sau trenul in Anglia, care nu pleca exact cand ajungi tu. Asa ca mai usor cu minciunile pe fata.

Edited by inuendo0, 03 November 2017 - 19:55.


#308
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Dacă ai tu amabilitatea să scrii in browser distanta Paris-Londra vei găsi câteva simulatoare unde timpul e de vreo 5 ore. Dar,de,alții spun minciuni...
Viteza medie o afli împărțind distanta la timp. Lasă tu goangele cu aplicația Tesla care aproximează timpul de feribot. Restul de aplicații consideră că autoturismele sunt  amfibii,crezi tu ?

#309
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Se pare ca Opel s-a trezit si el psna la urma si va electrifica toata gama de produse:

https://electrek.co/...bolt-ev-demand/

#310
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Ce parere aveti de serviciul de car sharing de la Bucuresti. Mie mi se pare ca are de castigat toata lumea de pe urma lui :

http://0-100.hotnews...ectrice-bmw-i3/

#311
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Mie mi se paretare interesanta ideea. Asa o sa poata testa oamenii o masina electrica. Nu imi este clar insa cum rezolva cu incarcarea lor. Ar fi fost poate bine sa si puna niste incarcatoare in punctele unde pot fi lasate.

#312
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Cu incarcarea e cam neclara treaba. Se pare ca o vei face tu si ti se vor scadea minutele pierdute cu incarcare din plata.

#313
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Da,da,cum sa nu.
Aia o iei sa te duci la serv in loc de taxi sau ca să te plimbi de curiozitate,nu sa stai cu ora s o încarci.

#314
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Pai, nu esti curios si cu incarcarea cat, ce si cum :) ?

#315
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007
... realist Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iEjTwsfqHOY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#316
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Costul real al combustibililor fosili:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N5Zg_VEx2g4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#317
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007
Facut vinerea trecuta un mic drive test cu VW e-Golf  ... total 35 km - dus - intors pe acelasi traseu "interurban" .  Cind am luat masina de la incarcator (nu stiu cit a stat la incarcat) arata o autonomie de 222 km ... la intoarcere arata o autonomie de 155 km.

#318
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Guess-O-meter se numeste indicatorul acela de bord cu autonomia. Incearca sa ghiceasca autonomia pe care poti sa o obtii. Iti apreciaza autonomia pe baza regimului de mers anterior. Daca schimbi regimul de mers nu mai arata corect. Daca dupa ce ai mers 30 de km iti arata autonomie de 155km, probabil cam atat mai puteai sa faci daca mentineai acelasi regim. La masinile mai evoluate iti da ori un minim si un maxim, ori un numar de km intr-un regim standard de conducere. Cei cu experienta cu maisna electrica nu se mai uita la ce zice acolo ca nu are nici o relevanta. Aprecieaza autonomia pe baza nivelului de incarcare a bateriei sau folosesc aplicatii mai evoluate. La Golf nu stiu ce aplicatii poti sa folosesti dar la Leaf, de baza e LeafSpy. De exemplu la Leaf pentru fiecare % de baterie consider ca pot sa fac un km. Iarna pot sa fac mai putin de 1km/%, vara la drum intins mai mult de 1km/%.

#319
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Ai mers alert, normal sau incet ?
Cum se comporta ca demaraje intre 80 si 120 km/h comparativ cu un diesel sau o benzinara de vreo 130 CP ?

View Postadrian_r5, on 12 decembrie 2017 - 12:57, said:

Facut vinerea trecuta un mic drive test cu VW e-Golf  ... total 35 km - dus - intors pe acelasi traseu "interurban" .  Cind am luat masina de la incarcator (nu stiu cit a stat la incarcat) arata o autonomie de 222 km ... la intoarcere arata o autonomie de 155 km.

Edited by Ford4, 12 December 2017 - 16:12.


#320
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
1km/1% e prin oras, la un mers normal, vara, nu foarte alert(doar atat cat e nevoie ca sa prind oportunitatile din sensurile giratorii si intersectiile fara semafor), ca sa nu surprind pe cineva in trafic. Am patit de cateva ori si cu pietoni si cu soferi si m-am linistit. Oamenii nu sunt invatati cu accelerare puternica fara zgomot.
Prin exterior pot sa fac pana la 130km/100% doar la un regim foarte linistit de mers(85-95km/h). Daca drumul e liber si merg la cat de repede se poate fara sa risc o amenda prea mare(110 - 120km/h), cred ca ajung la 1 la 1. Pe autostrada sigur scade sub 1km/1%. Bateria e de 24kwh, cam 20kWh utilizabili.

Ca si valori in km/kWh ar fi cam asa:
- oras vara 5-6km/kWh
- oras iarna 3-4km/kWh
- exterior vara mers linistit 7-8km/kWh, normal 6-7km/kWh
- exterior iarna mers linistit 3-5km/kWh in functie de conditiile meteo
Pe autostrada nu am evaluat ca nu prea sunt pe langa Brasov

#321
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007

View PostFord4, on 12 decembrie 2017 - 16:08, said:

Ai mers alert, normal sau incet ?
Normal spre alert ... pe o portiune de cca 1 km m-am dus pe la 140 km/h.

View PostFord4, on 12 decembrie 2017 - 16:08, said:

Cum se comporta ca demaraje intre 80 si 120 km/h comparativ cu un diesel sau o benzinara de vreo 130 CP ?
Grea intrebare Posted Image
Desi in urma cu vreo 10 zile am condus VW T-Roc si Tiguan TDI 150 cp cu DSG ... n-as putea face o comparatie clara ... poate doar daca le-as fi condus imediat unu dupa altu.
Cutia este foarte "lina" ... nu simti deloc cind schimba ... are demaraj destul de bun - aici zice ca motoru' are puterea maximă de 100 kW şi cuplul de 290 Nm încă de la prima rotaţie ... TDI-ul de 150 cp are (banuiesc ...nu gasesc informatia pe site-ul VW.ro) vreo 320 Nm ... deci oarecum comparabile.

Dupa drive testu' cu VW e-Golf am facut vreo 15 km cu Toyota C-HR Hybrid ... cam enervant CVT-ul la demaraje Posted Image

View Postbzalex, on 12 decembrie 2017 - 16:02, said:

Guess-O-meter se numeste indicatorul acela de bord cu autonomia. Incearca sa ghiceasca autonomia pe care poti sa o obtii.
Stiu treaba cu "ghicitu" ... am si un exemplu personal oarecum amuzant - in urma cu ceva ani cu o Skoda Octavia mk 1 1.9 TDI 90 cp ... aproape toata luna decembrie masina a fost folosita doar in regim urban ... in 9 ianuarie am luat masina pt. un drum la Orsova ... seara am facut plinu' si arata o autonomie de 890 km ... drumu' a fost liber si am reusit un consum mediu de 4.8 l / 100 km iar la destinatie imi arata o autonomie de 1120 km (201 km in 3:03 ore cu o viteza medie de 66 km / h).

Edited by adrian_r5, 13 December 2017 - 09:20.


#322
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007
A se citi partea cu "Selecting a brake energy recuperation level" Posted Image

Attached Files


Edited by adrian_r5, 18 December 2017 - 15:01.


#323
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Interesant. Ar fi fost bine daca si Leaf-ul ar fi avut mai multe nivele de recuperare selectabile dinamic.

#324
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Asta cu mai multe nivele de recuperare a energiei e o chestie bună după ce te înveți s-o folosești cum trebuie. Însă probabil că Nissan a considerat că nu sunt mulți care vor să-și bată capul cu așa ceva.
Dar cred că ai totuși măcar o treaptă de recuperare mai accentuată a energiei. Și unele hibride au așa ceva.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate