Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masini Electrice - Dezbatere realista
Last Updated: Nov 27 2019 14:07, Started by
danX
, Jan 31 2015 12:33
·
0
#271
Posted 15 August 2017 - 08:17
acele sunete de avertizare sunt sunetele clasice ale senzorilor de parcare
|
#272
Posted 15 August 2017 - 08:21
da sunetele erau de la senzorii de parcare de pe fata.
Edited by AndreiMarianCiprian, 15 August 2017 - 08:21. |
#273
Posted 28 August 2017 - 15:17
Apar si primele recall-uri la masinile electrice. Deocamdata doar la Chevrolet Bolt care e de mai mult timp pe piata decat Model 3 de la Tesla
http://www.automarke...tele-79301.html Edited by Ford3, 28 August 2017 - 15:18. |
#274
Posted 29 August 2017 - 07:46
E nasoala asta cu bateria, dar din ce am citit eu numai cateva sute vor fi chemati in service (http://insideevs.com...attery-failure/).
Azi a venit impreuna cu factura de curent, un raport cu sursele din care e produsa energia electrica. La sfarsitul raportului da si cate g de CO2/kWh sunt emise: 287 g/kWh la nivel national(61 g/kWh in zona Transilvaniei). Asta inseaman ca o masina electrica care face cam 6km/kWh, polueaza aprox 47 g CO2/km (10 g CO2/km in zona Transilvaniei). 47g mi se pare imens. Sunt masini conventionale care se apropie de 100 g/km. Partea buna este ca acea poluare este dusa din centrul oraselor, in exterior, la centralele electrice. |
#275
Posted 29 August 2017 - 09:53
bzalex, on 29 august 2017 - 07:46, said: E nasoala asta cu bateria, dar din ce am citit eu numai cateva sute vor fi chemati in service (http://insideevs.com...attery-failure/). Vor fi chemate 10.000 dar ei se asteapta ca numai la maxim 100 dintre ele sa gaseasca problema descrisa acolo. |
#276
Posted 29 August 2017 - 10:48
bzalex, on 29 august 2017 - 07:46, said:
Asta inseaman ca o masina electrica care face cam 6km/kWh, polueaza aprox 47 g CO2/km (10 g CO2/km in zona Transilvaniei). 47g mi se pare imens. Sunt masini conventionale care se apropie de 100 g/km. Partea buna este ca acea poluare este dusa din centrul oraselor, in exterior, la centralele electrice. Pe cand motorul termic nu prea mai poate deveni mai eco orice i-ai face. Edited by inuendo0, 29 August 2017 - 10:49. |
#277
Posted 15 October 2017 - 07:36
http://electriccarsr...argingIncarcare de la 0 la 80% in doar 6 minute. Si vor sa o puna pe masini din 2019. Chiar daca e poate tot una din zecile de stiri cu super baterii, pana la urma tot o sa reuseasca cineva sa o scoata pe piata. Si atunci chiar o sa inceapa revolutia electricelor.
Edited by bzalex, 15 October 2017 - 07:37. |
#279
Posted 15 October 2017 - 12:49
Incearca acum http://electriccarsr...medium=facebook
|
#280
Posted 15 October 2017 - 15:29
Acesta merge. Oricum spuneam pe un alt topic ca in maxim 5 ani autonomia la electrice va creste cu inca cel putin 50% fata de cea actuala, si atunci la un 600 - 700 km autonomie pe timp de vara, nu prea vor mai avea sanse masinile cu motor termic in fata lor. Probabil si de asta aproape toti marii constructori si-au programat ca in 5 ani sa aiba peste 50% din modele electrice (unii chiar 100% cu tot cu hibride)
|
|
#281
Posted 15 October 2017 - 16:25
Nu am am citit tot topicul masinile elwctrice insa eu vad o mare problema.
Ori lipsa aerului condiționat pe modelele mai ieftine , ori daca este disponibil va afecta DRASTIC autonomia in caz ca este folosit. |
#282
Posted 15 October 2017 - 17:46
Nu stiu ce modele de masini electrice nu au aer conditionat. Poate Renault Twizi sau ceva chinezarii. Autonomia nu e afectata drastic, dar totul depinde de regimul in care e utilizat. Si la masinile clasice aerul conditionat afecteaza autonomia. Cel mai tare este afectata autonomia iarna daca se fac multe drumuri scurte. Autonomia poate scadea si la 60% din cea normala.
Vara cel mult 10% Masinile clasice au caldura gratuita din cauza randamentului scazut al motorului. La electrice consuma din baterie. Dar se poate compensa daca o programezi noaptea cat sta la incarcat sa porneasca climatizarea folosind curentul de la incarcator. |
#283
Posted 15 October 2017 - 20:52
Ford3, on 15 octombrie 2017 - 15:29, said:
Acesta merge. Oricum spuneam pe un alt topic ca in maxim 5 ani autonomia la electrice va creste cu inca cel putin 50% fata de cea actuala, si atunci la un 600 - 700 km autonomie pe timp de vara, nu prea vor mai avea sanse masinile cu motor termic in fata lor. Probabil si de asta aproape toti marii constructori si-au programat ca in 5 ani sa aiba peste 50% din modele electrice (unii chiar 100% cu tot cu hibride) Și pe ce te bazai pe ce când spuneai asta ? Pe proiecte ? Că pe realitate nu. O presupunere fara mare fundament. Unii sunt mai sceptici. Cu ce drept îi blamezi pe toate topicurile ? Doar așa, că ești tu și inuendo0, entuziaști ? Edited by Rdaneel, 15 October 2017 - 20:52. |
#284
Posted 16 October 2017 - 05:50
Nu sunt numai presupuneri. Vezi evolutia din trecut pana acum. Vezi declaratiile producatorilor si vezi ce schimbari apar la masini. Toti producatorii de masini au inceput sa le faca hibride. Asta e primul pas spre o masina pur electrica.
|
#285
Posted 16 October 2017 - 18:15
Uite de exemplu cateva concepte de masini electrice de la marii producatori.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jJkzsJk_pXY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si investitii in camioane electrice. https://electrek.co/...ic-truck-buses/ |
|
#286
Posted 21 October 2017 - 21:50
Parerea mea ca indiferent daca EV-urile long range gen Model 3 sau Bolt, vor apare mai tarziu in Europa, orice EV cumparat este bun, indiferent de firma, mai ales pentru cei care au nevoie de o masina pentru oras, deoarece :
- va fi o masina poluatoare mai putin pe drum exact acolo unde ne doare mai tare, adica in aglomerarile urbane. - chiar si cele de 80 CP se comporta in oras mai agil decat una ICT de 200 CP - incurajeaza constructorii sa produca mai multe EV-uri ceea ce va duce la scaderi de pret si la ele. Edited by Ford3, 21 October 2017 - 21:51. |
#287
Posted 24 October 2017 - 20:45
Conform The Economist, anul 2018 va fi punctul fara de intoarcere in adoptarea masinilor electrice. Si asta pentru ca vor deveni mai ieftine decat cele clasice(costul total, incluzand costurile de folosire si intretinere -TCO). Dar si posibilele problemele globale care vor aparea. Pacat ca filmul e asa de scurt.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zGFb6CcG0DA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#288
Posted 25 October 2017 - 17:27
Un articol despre un studiu care zice ca masinile electrice emit cu 50% mai putine gaze cu efect de sera decat masinile pe motorina de-a lungul intregii lor vieti chiar si in tarile cu cele mai poluante surse de energie electrica:
https://www.theguard...sel-study-finds |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users