Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Incredibil! Ca sa egalam proportional Germania, Romania ar trebui sa aiba doar 180 km autostrada!
Last Updated: Dec 27 2014 10:02, Started by
roaca
, Dec 24 2014 19:31
·
0
#109
Posted 26 December 2014 - 14:44
roaca, on 26 decembrie 2014 - 11:35, said:
Am fost in ultimele 24 ore pe toate autostrăzile Ungariei cu Google Street View. Szeget - Budapesta este goala, sta mai prost decit Bucuresti - Constanta. Pe Budapesta - Debretin nici tipenie de masina pe km intregi. Da-ti foc! Azi la ora 12 a Romaniei am fost pe Mako - Budapesta,zi de Craciun,autostrada full! Se vede ca nu ai iesit din satul tau in viata ta,nu stiu de ce dracu ne pierdem vremea cu oameni de astia ca tine,sincer.Acum scriu din Aeroportul Budapesta dupa un drum de doua ore si jumatate de la Arad.Daca ai sti cata carne le-am urat mamelor astora ca tine care spun ca Romania nu are nevoie de autostrazi!!! Repet, da-ti foc!!! |
#110
Posted 26 December 2014 - 15:13
Unde? Ca el s-a uitat pe pozele facute de Google Maps de acum 2 ani si autostrazile-s goale. Vorbesti prostii!
|
#111
Posted 26 December 2014 - 15:28
ady_77, on 26 decembrie 2014 - 14:44, said: Da-ti foc! Azi la ora 12 a Romaniei am fost pe Mako - Budapesta,zi de Craciun,autostrada full! Se vede ca nu ai iesit din satul tau in viata ta,nu stiu de ce dracu ne pierdem vremea cu oameni de astia ca tine,sincer.Acum scriu din Aeroportul Budapesta dupa un drum de doua ore si jumatate de la Arad.Daca ai sti cata carne le-am urat mamelor astora ca tine care spun ca Romania nu are nevoie de autostrazi!!! Repet, da-ti foc!!! Unde esti ca ma uit de tine si nu te vad.Dar asa cum ti-am recomandat cu bun simt cenzureaza-ti discursul, altfel ma vad nevoit sa folosesc "raporteaza". SP este un forum in care suntem si respectam la rindul nostru. |
#112
Posted 26 December 2014 - 15:38
m_maru, on 26 decembrie 2014 - 15:28, said: Unde esti ca ma uit de tine si nu te vad.Dar asa cum ti-am recomandat cu bun simt cenzureaza-ti discursul, altfel ma vad nevoit sa folosesc "raporteaza". SP este un forum in care suntem si respectam la rindul nostru. Tu ce problema ai? Esti nebagat in seama? |
#113
Posted 26 December 2014 - 19:07
don_dannielo, on 26 decembrie 2014 - 13:00, said:
Asa e. Si totusi de ce e relevant traficul dintr-o fractiune de secunda din Ianuarie 2012? Pot sa fac si eu 2 poze pe A2, una cu ea full si una cu ea goala. De aici rezulta ca e o autostrada full sau goala? Si pozele de satelit sunt bune ca iti dau o imagine de ansamblu a cite vehicule erau pe o autostrada la un anumit moment de timp: Szeget - Budapesta (2014): http://goo.gl/maps/sg3U5 Cite o sasina ici si colo Pitesti - Bucuresti (2014): - http://goo.gl/maps/cKcyO Traficul este vizibil superior lui Szeget - Budapesta. Eindhoven - Duisburg (2014): - http://goo.gl/maps/Z5E8S Plina de tiruri si masini mici. Se vede imediat pe imaginea de satelit ca este o autostrada care renteaza, are clienti. Edited by roaca, 26 December 2014 - 19:19. |
#114
Posted 26 December 2014 - 20:58
Ma gindesc cu groaza ce or face aia din Dolj cind se va da in functiune autostrada cu taxa Craiova - Pitesti si actuala sosea va fi lasata in paragina. Pina la construirea autostrazii Bucuresti - Alexandria mai au o sansa sa ajunga in Capitala prin Caracal, pe urma li se inchide calea si pe acolo. Le mai ramine varianta cu trenul.
Cei din Iasi stau mai bine, pot fi linistiti pe mult timp de acum inainte deoarece avind soseaua Iasi - Bucuresti foarte buna si cu 4 benzi este putin probabil ca aceasta sa fie dublata de o autostrada cu taxa. Edited by roaca, 26 December 2014 - 21:01. |
#115
Posted 26 December 2014 - 21:39
Dupa mine singurul calcul corect e cel tinand cont de suprafata tarii si mai ales de trafic/distante intre principalele orase pentru ca daca ai aproape toata populatia in 3-4 mari orase apropiate e necesar un nr mai mic de km, daca in schimb alea 3-4 orase sunt la distanta mare intre ele trebuie mult mai multi km.
|
#116
Posted 26 December 2014 - 22:04
xtremdriving, on 24 decembrie 2014 - 21:55, said:
germania e mai mare cu 100 000 km2, da? romania avand ceva mai putine masini ar fi suficient sa aiba autostrazi cel putin cat vroia ceausescu sa faca ( si ala era mai destept decat idiotii de azi) http://ziuadecj.real...i ceausescu.jpg Ceausescu vroia sa faca 3000. cred ca mai lipseau cateva legaturi. cca 4000 ar fi optim. nu 400 cat sunt acum! Aaa si inca ceva: sistemul feroviar era mult mai bun ca acum, mai ales tinand cont de vremurile si tehnologia de acum! Fara indoiala necesita mari modernizari si transportul feroviar in Romania! Nu se poate sa nu avem caii ferate ok intre principalele puncte de interes! Si nu ma refer la calatori ca acolo mai e cum e, ci la marfa! |
#117
Posted 27 December 2014 - 01:29
1) Nicolae Ceausescu nu a zis niciodata ca dorea sa construiasca peste 3000 km autostrada. Era un om realist, stia de cite drumuri are nevoie Romania. Minciuna a fost lansata in ianuarie 2013 de Ziarul Financiar (vezi: http://www.zf.ro/com...azilor-10524329 ) care, dupa cum au remarcat unii imediat, a prezentat o harta falsa a planului autostrazilor pretins din 1968 - 1969 pe care insa apare scris Republica Moldova si Ucraina, lucru ce arata ca a fost elaborata dupa 1989.
2) Intr-o tara ipotetica cu doar doua orase traficul scade proportional cu distanta dintre ele. Daca sunt prea departe vor exista foarte putine vehicule care sa plece dintr-unul si sa ajunga in celalalt si ca urmare nu se mai justifica autostrada ci un simplu drum obisnuit. Generalizind nu se poate concluziona ca o tara cu 3-5 orase mai distantate are nevoie de mai multi km de autostrada decit una cu acelasi numar de locuitori, suprafata dar cu cele 5 orase mai apropiate. Primul stat are nevoie de mai multi km de drum, intr-adevar, dar nu si km de autostrada. Edited by roaca, 27 December 2014 - 01:33. |
#118
Posted 27 December 2014 - 10:02
roaca, on 26 decembrie 2014 - 20:58, said:
Ma gindesc cu groaza ce or face aia din Dolj cind se va da in functiune autostrada cu taxa Craiova - Pitesti si actuala sosea va fi lasata in paragina. Pina la construirea autostrazii Bucuresti - Alexandria mai au o sansa sa ajunga in Capitala prin Caracal, pe urma li se inchide calea si pe acolo. Le mai ramine varianta cu trenul. Asta e mai tare decit bancurile cu olteni, intr-adevar buna de Fun. Deci tie ti-e teama ca oltenilor le e teama ca o sa aibe autostrada, pe care nu o sa aibe nici o sansa sa o foloseasca pentru ca o sa fie cu plata si se stie singura moneda in Oltenia e prazul si asta n-o sa fie acceptat. Ba mai rau, drumurile actuale (care o sa fie exact la fel de folosite pentru ca nimeni nu foloseste autostrada) o sa fie "lasate in paragina" si o sa fie o super-paragina nu ca o sa aibe citeva gropi sa ii injuri pe aia care au grija de ele dar o sa fie complet impracticabile. Moment in care daca esti cu masina la Craiova e bine sa o lasi acolo si sa te intorci cu trenul ca nu ai alta sansa, Craiova o sa fie complet izolata rutier de restul lumii! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users