Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Retur eMag Complicatura

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#37
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017

 persona695, on 02 iunie 2022 - 22:50, said:

eMag sau partenerul de la care ai cumpărat își asumă modalitatea de retur la easybox și toate problemele care apar de aici.
Problema ta este că întârzie statusul returului și pierzi codul de retur. De asta te-ai și filmat, nu ai încredere în procedurile astora.
Am patit-o și eu cu retur la easybox, îmi deschide sertar mai mic decât cutia mea și dau sa deschid alt sertar, bag in al doilea și închid, dar primul nu se închide și nu e talentul meu de mecanic de sertare, dacă apăs și nu se închide aia e. Curierul când vine caută în primul și nu găsește și așa întârzie statusul returului.
Îți dai seama că, curierul mai găsește cutii în easybox și nu se potrivesc cu codul de retur, așa că întârzie până se clarifica. Dar poate nu e cazul tau, o fi alt gen de complicatura.


ca tare greu e sa inchizi un sertar, si daca nu, are optiune acolo "setarul nu se inchide" cu rosu.

#38
radonys

radonys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 04.02.2013
Tu te filmezi cand faci un retur, mie mi-au returnat banii în 10 minute și după vreo 3 zile apărea ca produsul a fost returnat și recepționat cu succes și returul este complet... asta în timp ce eu nici nu am ajuns prin preajma easybox-ului, că aveam 60 de zile timp să returnez....:)
Are noroc eMag ca sunt băiat cinstit și am dus după câteva zile produsul la easybox.

#39
Sm1th

Sm1th

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 17.05.2021
daca nu ai finalizat operatiunea la easybox, nu apare ca  ai depus coletul

#40
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 persona695, on 02 iunie 2022 - 22:50, said:

Am patit-o și eu cu retur la easybox, îmi deschide sertar mai mic decât cutia mea și dau sa deschid alt sertar, bag in al doilea și închid, dar primul nu se închide și nu e talentul meu de mecanic de sertare, dacă apăs și nu se închide aia e. Curierul când vine caută în primul și nu găsește și așa întârzie statusul returului.
Îți dai seama că, curierul mai găsește cutii în easybox și nu se potrivesc cu codul de retur, așa că întârzie până se clarifica. Dar poate nu e cazul tau, o fi alt gen de complicatura.

Sistemul a alocat codului de retur/qr pe care l-ai introdus primului sertar. Insa daca este prea mic, in momentul cand ai confirmat pe display ca este prea mic sertarul, sistemul anuleaza corelarea cu primul sertar si este alocat celui de-al doilea sertar. Deci nu iti fa griji daca primul sertar care s-a deschis are probleme de inchidere. Nu este alocat codului tau de retur.

Edited by MembruAnonim, 02 June 2022 - 23:08.


#41
swayzak_master

swayzak_master

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 21.08.2007

 slai, on 02 iunie 2022 - 20:44, said:

Sa speram ca initiator a învățat ceva din experienta asta.
Data viitoare o sa ia un prieten solid cu el, sa păzească ecranul la easybox.
la naiba, nu s-a inventat easybox cu blocare de interval pentru filmari

#42
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,578
  • Înscris: 15.06.2004

 Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:

ca nu e direct de la eMag ci de la partener. Deci mie din partea lor mi se pare ca e ceva dubios in legatura cu returul asta.
Pai ce am zis in postarea mea anterioara - daca e luat de la altii  dureaza mult returul. Cel putin o saptamana pana apare in sistem - asta daca stiu aia sa opereze...

Si tu nu cu emag trebuie sa te certi - suni la partenerul la care ai facut returul. Aia stiu daca l-au primit sau nu. Si toate cele.

Ce-ti plac complicatiile...

#43
victor29cr

victor29cr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 04.06.2016

 BloodRa, on 02 iunie 2022 - 18:33, said:

Asta cu filmatul pute de la o sută de kilometri. De ce ai filma așa ceva dacă nu vreai să maschezi ceva?
Și ar fi trebuit să spui și ce ai returnat, ce ai făcut tu e totalmente neobișnuit.
Si eu mai filmez cand primesc diverse colete mai valoroase, sa nu spuna ca a fost vina mea, sau ca ii fentez cu ceva.

Acum 3 ani de craciun, tot comandam niste reni de exterior cu led.

Primele 3 comenzi au venit cu daune, pana cand mi-au zis la telefon daca nu cumva e vina mea.

Urmatoarele 2 le-am trimis si filmare, si au vazut si ei ca de fapt fan curierul le spargea pe traseu.

Abia al 6 lea colet a venit cum trebuie dupa ce l-au impachetat cu 3 folii cu bule :))

#44
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,252
  • Înscris: 22.11.2009
Din ce erau facuti renii?

#45
Winc

Winc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 726
  • Înscris: 10.09.2018
Am sunat la sameday si mi s-a zis ca coletul nu apare scanat la ei in sistem si ca se va transmite mai departe sa se urgenteze  :/

#46
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Tot ne ignori nu ne spui ce produs aveai tu in returul ala si de ce ai simtit tu nevoia sa filmezi? Automat iti suspectezi propria buna credinta.

Eu am dat retururi si pe olx, la straini, si nu am facut poze decat la placa video la serii si suruburi, atat tot. Ca la posta romana se faceau suste dastea.

#47
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019

 victor29cr, on 03 iunie 2022 - 07:44, said:


Si eu mai filmez cand primesc diverse colete mai valoroase, sa nu spuna ca a fost vina mea, sau ca ii fentez cu ceva.

Acum 3 ani de craciun, tot comandam niste reni de exterior cu led.

Primele 3 comenzi au venit cu daune, pana cand mi-au zis la telefon daca nu cumva e vina mea.

Urmatoarele 2 le-am trimis si filmare, si au vazut si ei ca de fapt fan curierul le spargea pe traseu.

Abia al 6 lea colet a venit cum trebuie dupa ce l-au impachetat cu 3 folii cu bule :))
Ai făcut filmarea in fața easy-box-ului?
Locația filmării e ciudată, nu filmarea.

#48
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,880
  • Înscris: 25.01.2007
Dacă asa filmează returul, îmi închipui cum filmează unboxingul, moare buhnici de invidie.

#49
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,404
  • Înscris: 06.02.2008
Inițiator, tu pari mai degrabă bolnav de paranoia sau de tulburare obsesiv-compulsivă. Filmarea aia care trebuia să te liniștească mai rău te-a încurcat. Pari genul care intră în panică pentru că nu e sigur dacă s-a stins becul din frigider la închiderea ușii.

#50
Winc

Winc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 726
  • Înscris: 10.09.2018

 BloodRa, on 03 iunie 2022 - 21:23, said:

Ai făcut filmarea in fața easy-box-ului?
Locația filmării e ciudată, nu filmarea.

Bai nene cum poti spune ca e ciudata locatia in care am filmat adica easybox daca chiar acolo am returnat produsul? Am filmat produsul, bagarea produsului in cutie, sigilarea cutiei, bagarea cutiei in locker-ul easybox si efectiv inchiderea locker-ului respectiv - cum puteam face toate asta daca filmam in alta parte?

 caiuscorneliu, on 04 iunie 2022 - 01:32, said:

Inițiator, tu pari mai degrabă bolnav de paranoia sau de tulburare obsesiv-compulsivă. Filmarea aia care trebuia să te liniștească mai rău te-a încurcat. Pari genul care intră în panică pentru că nu e sigur dacă s-a stins becul din frigider la închiderea ușii.

Paranoia, dar daca apar situatii de genul asta cum dovedesc ca efectiv chiar am returnat pe bune? Asa am filmarea, ma voi duce sa depun reclamatie la ANPC. Deja am inceput sa-mi iau gandul ca voi mai recupera banii, sunt deja 10 zile de cand am returnat.

Am mai comandat produse atat ieftine cat si scumpe aparent noi dar de fapt resigilate, produse de o culoare si efectiv primit cu totul alta culoare, comandat 2 produse si primit doar 1, comandat windows si primit CD cu litere scrise de mana si multe multe alte asemenea :/

Edited by Winc, 04 June 2022 - 11:55.


#51
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,413
  • Înscris: 08.02.2011
Nu se vede awb-ul pe filmarea aia a ta ? Nu mai știu sigur daca apare doar după ce dai finalizare sau imediat ce bagi codul de retur pe ecranul easybox

#52
Winc

Winc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 726
  • Înscris: 10.09.2018
Se vede AWB-ul de expediere - imi apare ca mi-a fost livrat dar nimic in legatura cu returul :/

#53
Winc

Winc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 726
  • Înscris: 10.09.2018
Am reusit sa sun din nou la sameday dupa mai bine de juma de ora de hold, mi-au spus ca locker-ul nu a fost inregistrat avand colet retur si curierul a bagat acolo un colet pentru alta persoana crezand ca si coletul meu este tot pentru persoana respectiva fara a verifica, si persoana respectiva a luat si coletul meu si nu a spus nimic, in prezent trebuie recuperat, ca sa vezi ce caracter infect, era scris clar retur pe colet si numarul meu de telefon dar nu s-a gandit sa ma sune sau macar sa dea bip, l-a luat pur si simplu si cred ca l-a si desigilat si folosit si acum ar putea fi motiv sa nu imi primeasca returul inapoi :/

Edited by Winc, 04 June 2022 - 13:54.


#54
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,530
  • Înscris: 02.09.2006

 Winc, on 04 iunie 2022 - 11:55, said:

Bai nene cum poti spune ca e ciudata locatia in care am filmat adica easybox daca chiar acolo am returnat produsul? Am filmat produsul, bagarea produsului in cutie, sigilarea cutiei, bagarea cutiei in locker-ul easybox si efectiv inchiderea locker-ului respectiv - cum puteam face toate asta daca filmam in alta parte?
...............
Ai procedat gresit, trebuia sa mai fie cineva cu tine si sa te filmeze cum filmezi!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate