Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Retur eMag Complicatura

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#19
Winc

Winc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 10.09.2018
Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox? Pe colet am scris clar: Retur. Le-am zis: daca nu a fost inca ridicat coletul pe care l-am dat retur atunci ar fi posibil sa ma duc eu iar la easybox sa deschid cutia unde am pus coletul cu codul de retur si sa il iau sa il returnez personal la showroom unde de asemenea poate fi verificat de o persoana? Dar au zis ca nu se poate, ca nu se returneaza in showroom ca nu e direct de la eMag ci de la partener. Deci mie din partea lor mi se pare ca e ceva dubios in legatura cu returul asta.

#20
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:

Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox?
Nu filmai, nu aveai ”complicătură”.

Totuși, la ce credeai că ajută filmarea?

#21
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017

 Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:

Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox? Pe colet am scris clar: Retur. Le-am zis: daca nu a fost inca ridicat coletul pe care l-am dat retur atunci ar fi posibil sa ma duc eu iar la easybox sa deschid cutia unde am pus coletul cu codul de retur si sa il iau sa il returnez personal la showroom unde de asemenea poate fi verificat de o persoana? Dar au zis ca nu se poate, ca nu se returneaza in showroom ca nu e direct de la eMag ci de la partener. Deci mie din partea lor mi se pare ca e ceva dubios in legatura cu returul asta.


Inca nu mi-ai zis ce produs ai dat inapoi si ce avea de l-ai dat :).

#22
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,512
  • Înscris: 02.09.2006

 Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:

Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox? Pe colet am scris clar: Retur. Le-am zis: daca nu a fost inca ridicat coletul pe care l-am dat retur atunci ar fi posibil sa ma duc eu iar la easybox sa deschid cutia unde am pus coletul cu codul de retur si sa il iau sa il returnez personal la showroom unde de asemenea poate fi verificat de o persoana? Dar au zis ca nu se poate, ca nu se returneaza in showroom ca nu e direct de la eMag ci de la partener. Deci mie din partea lor mi se pare ca e ceva dubios in legatura cu returul asta.
dubios este doar ce ai facut tu!

#23
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
Sa speram ca initiator a învățat ceva din experienta asta.
Data viitoare o sa ia un prieten solid cu el, sa păzească ecranul la easybox.

#24
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,263
  • Înscris: 06.01.2007

 Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:

Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox?
Pai este.
Cu trepied, cu lumini, cu alea.

Ti-a pasat tare mult de aspectul asta, dar nu te-ai gandit ce se poate intampla daca inchizi usa aia.

E dubios.

#25
marcel201

marcel201

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,408
  • Înscris: 21.10.2010

 Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:

Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox?
Pentru ca suna ca zicala aia, hotul striga hotii.

#26
Winc

Winc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 10.09.2018
La filmare am folosit un simplu mini tripod flexibil discret fixat pe bara caruciorului de cumparaturi fara lumini sau alte asemenea, nu m-am dat in spectacol cum probabil va inchipuiti ca drept dovada ca cei care au venit nici nu mi-au dat atentie ci au apasat pur si simplu pe ecranul easybox, nu le-am zis nimic pentru ca nu-mi inchipuiam ca o sa fie asa o problema, am zis ca doar anunt o data prin telefon la eMag si se rezolva, da de unde. Puteam filma acasa cum ambalez produsul in cutie dar asta nu dovedea efectiv returul, in fine.. Am filmat pentru a-mi folosi in cazul in care ar fi zis a fost produsul zgariat / stricat, ca nu l-au gasit in easybox sau ca au gasit cutia goala dar in nici un caz nu ma asteptam la asa ceva, cu dovada trimisa pe mail ca efectiv am returnat si tot nu se rezolva, deci..



Attached File  Tripod.jpg   70.23K   20 downloads



#27
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
Hai, pune filmarea, nu te sfii.

#28
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
In loc sa chemi curierul sa-l ridice Posted Image

#29
Winc

Winc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 10.09.2018
Cei de la eMag nu ma ajuta cu solutionarea acestui retur cu toate ca le-am trimis video. Eu vreau sa stiu doar daca voi pierde banii in cazul in care nu se rezolva pana cand imi va expira codul de retur. Mersi.

Edited by Winc, 02 June 2022 - 21:31.


#30
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Pai de unde sa stim noi ? Suna la emag, la partenerul de la care ai luat comanda, mergi cu flexul la izibocs si taie acolo si recupereaza-l daca esti sigur ca e acolo... Posted Image
Mai bine pui pe youtube - Tutorial pentru retur prin easybox, incomplet. Si pui video sa vedem si noi Posted Image

Edited by TruculMagic, 02 June 2022 - 21:35.


#31
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,263
  • Înscris: 06.01.2007
Nu cred ca pierzi banii.

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ai introdus codul/scanat qr, s-a deschis usita insa nu ai bagat coletul. Intre timp au mai venit altii. Dupa ce au terminat respectivii.. tu ce ai facut? Ai bagat coletul in usita care se deschisese prima oara?

#33
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,623
  • Înscris: 07.02.2003

 Winc, on 02 iunie 2022 - 16:26, said:

Am returnat pe 26 mai seara un produs la easybox, am filmat returul cu telefonul atasat pe un trepied in carucior, am scos produsul sa il arat la camera si apoi m-am apucat sa infasor cutia / coletul cu folie alimentara - din pacate - in timp ce faceam asta - au venit alte persoane si au apasat pe ecranul easybox-ului ca sa isi ridice propriile colete
Pai nu se doarme la easybox, se vine cand returul e gata, dai codul si imediat bagi la cutie, nu ai nimic de filmat, nu trebuie sa te complici cu impachetarea, e complet inutil ca aia il baga in plic de curierat cand il duc la emag si genereaza propria eticheta. Eu am facut 3 retururi in ultimul an fara nicio problema, toate in ambalajul original relipit cu scotch.
Camerele alea sunt pentru securitate nu pentru emag.

Edited by andreic, 02 June 2022 - 21:47.


#34
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,516
  • Înscris: 21.10.2009
Nu e suficient sa te filmezi cand faci retur la emag. Trebuie sa dai o declaratie autentica(la notar) si sa te filmezi cu mana pe biblie cand spui un juramant din care sa rezulte ca ai pus in colet produsul respectiv si nu vreo caramida.

De-aia nu ai primit banii, n-ai respectat procedura...

#35
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Tot refuzi sa ne spui ce produs ai dat retur unde si in ce conditii :).

Pune filmarea pe youtube.

Pana atunci, cine se scuza se acuza

#36
persona695

persona695

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,599
  • Înscris: 17.07.2014
eMag sau partenerul de la care ai cumpărat își asumă modalitatea de retur la easybox și toate problemele care apar de aici.
Problema ta este că întârzie statusul returului și pierzi codul de retur. De asta te-ai și filmat, nu ai încredere în procedurile astora.
Am patit-o și eu cu retur la easybox, îmi deschide sertar mai mic decât cutia mea și dau sa deschid alt sertar, bag in al doilea și închid, dar primul nu se închide și nu e talentul meu de mecanic de sertare, dacă apăs și nu se închide aia e. Curierul când vine caută în primul și nu găsește și așa întârzie statusul returului.
Îți dai seama că, curierul mai găsește cutii în easybox și nu se potrivesc cu codul de retur, așa că întârzie până se clarifica. Dar poate nu e cazul tau, o fi alt gen de complicatura.

Edited by persona695, 02 June 2022 - 22:50.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate