Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Retur eMag Complicatura
Last Updated: Jul 14 2023 22:46, Started by
Winc
, Jun 02 2022 16:26
·
11
#19
Posted 02 June 2022 - 20:13
Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox? Pe colet am scris clar: Retur. Le-am zis: daca nu a fost inca ridicat coletul pe care l-am dat retur atunci ar fi posibil sa ma duc eu iar la easybox sa deschid cutia unde am pus coletul cu codul de retur si sa il iau sa il returnez personal la showroom unde de asemenea poate fi verificat de o persoana? Dar au zis ca nu se poate, ca nu se returneaza in showroom ca nu e direct de la eMag ci de la partener. Deci mie din partea lor mi se pare ca e ceva dubios in legatura cu returul asta.
|
#20
Posted 02 June 2022 - 20:30
#21
Posted 02 June 2022 - 20:35
Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:
Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox? Pe colet am scris clar: Retur. Le-am zis: daca nu a fost inca ridicat coletul pe care l-am dat retur atunci ar fi posibil sa ma duc eu iar la easybox sa deschid cutia unde am pus coletul cu codul de retur si sa il iau sa il returnez personal la showroom unde de asemenea poate fi verificat de o persoana? Dar au zis ca nu se poate, ca nu se returneaza in showroom ca nu e direct de la eMag ci de la partener. Deci mie din partea lor mi se pare ca e ceva dubios in legatura cu returul asta. Inca nu mi-ai zis ce produs ai dat inapoi si ce avea de l-ai dat . |
#22
Posted 02 June 2022 - 20:43
Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:
Ce e asa dubios ca am filmat returul la easybox? Pe colet am scris clar: Retur. Le-am zis: daca nu a fost inca ridicat coletul pe care l-am dat retur atunci ar fi posibil sa ma duc eu iar la easybox sa deschid cutia unde am pus coletul cu codul de retur si sa il iau sa il returnez personal la showroom unde de asemenea poate fi verificat de o persoana? Dar au zis ca nu se poate, ca nu se returneaza in showroom ca nu e direct de la eMag ci de la partener. Deci mie din partea lor mi se pare ca e ceva dubios in legatura cu returul asta. |
#23
Posted 02 June 2022 - 20:44
Sa speram ca initiator a învățat ceva din experienta asta.
Data viitoare o sa ia un prieten solid cu el, sa păzească ecranul la easybox. |
#24
Posted 02 June 2022 - 20:56
#25
Posted 02 June 2022 - 21:08
#26
Posted 02 June 2022 - 21:19
La filmare am folosit un simplu mini tripod flexibil discret fixat pe bara caruciorului de cumparaturi fara lumini sau alte asemenea, nu m-am dat in spectacol cum probabil va inchipuiti ca drept dovada ca cei care au venit nici nu mi-au dat atentie ci au apasat pur si simplu pe ecranul easybox, nu le-am zis nimic pentru ca nu-mi inchipuiam ca o sa fie asa o problema, am zis ca doar anunt o data prin telefon la eMag si se rezolva, da de unde. Puteam filma acasa cum ambalez produsul in cutie dar asta nu dovedea efectiv returul, in fine.. Am filmat pentru a-mi folosi in cazul in care ar fi zis a fost produsul zgariat / stricat, ca nu l-au gasit in easybox sau ca au gasit cutia goala dar in nici un caz nu ma asteptam la asa ceva, cu dovada trimisa pe mail ca efectiv am returnat si tot nu se rezolva, deci..
|
#29
Posted 02 June 2022 - 21:30
Cei de la eMag nu ma ajuta cu solutionarea acestui retur cu toate ca le-am trimis video. Eu vreau sa stiu doar daca voi pierde banii in cazul in care nu se rezolva pana cand imi va expira codul de retur. Mersi.
Edited by Winc, 02 June 2022 - 21:31. |
#30
Posted 02 June 2022 - 21:34
Pai de unde sa stim noi ? Suna la emag, la partenerul de la care ai luat comanda, mergi cu flexul la izibocs si taie acolo si recupereaza-l daca esti sigur ca e acolo...
Mai bine pui pe youtube - Tutorial pentru retur prin easybox, incomplet. Si pui video sa vedem si noi Edited by TruculMagic, 02 June 2022 - 21:35. |
#32
Posted 02 June 2022 - 21:39
Ai introdus codul/scanat qr, s-a deschis usita insa nu ai bagat coletul. Intre timp au mai venit altii. Dupa ce au terminat respectivii.. tu ce ai facut? Ai bagat coletul in usita care se deschisese prima oara?
|
#33
Posted 02 June 2022 - 21:45
Winc, on 02 iunie 2022 - 16:26, said:
Am returnat pe 26 mai seara un produs la easybox, am filmat returul cu telefonul atasat pe un trepied in carucior, am scos produsul sa il arat la camera si apoi m-am apucat sa infasor cutia / coletul cu folie alimentara - din pacate - in timp ce faceam asta - au venit alte persoane si au apasat pe ecranul easybox-ului ca sa isi ridice propriile colete Camerele alea sunt pentru securitate nu pentru emag. Edited by andreic, 02 June 2022 - 21:47. |
|
#34
Posted 02 June 2022 - 22:05
Nu e suficient sa te filmezi cand faci retur la emag. Trebuie sa dai o declaratie autentica(la notar) si sa te filmezi cu mana pe biblie cand spui un juramant din care sa rezulte ca ai pus in colet produsul respectiv si nu vreo caramida.
De-aia nu ai primit banii, n-ai respectat procedura... |
#35
Posted 02 June 2022 - 22:49
Tot refuzi sa ne spui ce produs ai dat retur unde si in ce conditii .
Pune filmarea pe youtube. Pana atunci, cine se scuza se acuza |
#36
Posted 02 June 2022 - 22:50
eMag sau partenerul de la care ai cumpărat își asumă modalitatea de retur la easybox și toate problemele care apar de aici.
Problema ta este că întârzie statusul returului și pierzi codul de retur. De asta te-ai și filmat, nu ai încredere în procedurile astora. Am patit-o și eu cu retur la easybox, îmi deschide sertar mai mic decât cutia mea și dau sa deschid alt sertar, bag in al doilea și închid, dar primul nu se închide și nu e talentul meu de mecanic de sertare, dacă apăs și nu se închide aia e. Curierul când vine caută în primul și nu găsește și așa întârzie statusul returului. Îți dai seama că, curierul mai găsește cutii în easybox și nu se potrivesc cu codul de retur, așa că întârzie până se clarifica. Dar poate nu e cazul tau, o fi alt gen de complicatura. Edited by persona695, 02 June 2022 - 22:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users