Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Retur eMag Complicatura
Last Updated: Jul 14 2023 22:46, Started by
Winc
, Jun 02 2022 16:26
·
11
#1
Posted 02 June 2022 - 16:26
Am returnat pe 26 mai seara un produs la easybox, am filmat returul cu telefonul atasat pe un trepied in carucior, am scos produsul sa il arat la camera si apoi m-am apucat sa infasor cutia / coletul cu folie alimentara - din pacate - in timp ce faceam asta - au venit alte persoane si au apasat pe ecranul easybox-ului ca sa isi ridice propriile colete, cu toate asta eu am continuat sa filmez inclusiv cand am bagat coletul in cutie si cand am inchis cutia easybox, pentru ca am vrut sa fie filmare continua ca sa nu para trucata, am si tras de usa cutiei easybox de cateva ori dupa aceea ca sa se vada ca e inchisa pe bune, totul filmat, dar dupa ce am facut asta nu am mai avut cum sa apas finish / terminare, deoarece codul meu disparuse de pe ecranul easybox-ului din cauza persoanelor care apasasera intre timp.
Am sunat de mai multe ori sa ma interesez ce se intampla in aceasta situatie, initial mi-au spus ca e ok ca au si ei camere la easybox. Problema e ca nu mi s-a receptionat produsul nici pana acum, am trimis si doua mail-uri in care am atasat video cu returul, mi s-a spus din nou ca au si ei camere la easybox dar ca nu s-a inregistrat in sistem si ca se intereseaza sa vada ce s-a intamplat. Problema e ca codul de retur este valabil doar pana pe 8 iunie, ce se va intampla in cazul in care nu mi se va solutiona returul pana atunci? Voi pierde banii? Edited by Winc, 02 June 2022 - 16:36. |
#2
Posted 02 June 2022 - 16:29
Banii n-ai de ce sa-i pierzi pt. ca i-ai anuntat de problema.
|
#3
Posted 02 June 2022 - 16:37
Din experienta, emag are cel mai bun support din Romania.
Cat timp sunt camere la easybox, nu ar trebui sa ai vreo problema. Doar ca va dura mai mult timp decat de obicei. Dar poti sta fara griji, primesti banii inapoi, indiferent de cat dureaza un cod sau ce scrie pe site. Se rezolva 'manual' |
#6
Posted 02 June 2022 - 17:06
Eu am considerat ca e mai bine sa filmez returul deoarece nu mi-l preia o persoana direct, ca sa nu zica ca am bagat doar ambalajul sau altceva de genul asta.
|
#7
Posted 02 June 2022 - 17:06
#8
Posted 02 June 2022 - 17:13
Mda, am facut greseala ca am filmat si sigilat cu folie acolo la easybox dupa ce am bagat codul si prin urmare operatiunea a durat prea mult. Ar fi trebuit sa filmez produsul in cutie si apoi cum sigilez cutia inainte sa bag codul si apoi sa las telefonul sa filmeze in continuare cum bag codul si apoi cum bag produsul retur in easybox. Doar ca nu ma asteptam sa vina lume si sa apese cu nesimtire in timp ce pe ecran era alta operatiune in desfasurarere, nici nu au intrebat, nici nimic, nesimtirea e mare, din cauza asta eu acum posibil voi pierde banii :/
|
#9
Posted 02 June 2022 - 17:14
Winc, on 02 iunie 2022 - 17:06, said:
Eu am considerat ca e mai bine sa filmez returul deoarece nu mi-l preia o persoana direct, ca sa nu zica ca am bagat doar ambalajul sau altceva de genul asta. Oricum este verificat coletul la primire. Nu stiu cum se procedeaza cand se constata ca nu e conform, banii fiind primiti aproape instant dupa ce finalizezi returul la dulap. Nu cred ca vei avea probleme. Sunt curios ce reactie a avut cel care a primit mailul si cati colegi a chemat sa vada si ei |
#10
Posted 02 June 2022 - 17:20
Am returnat un produs fara nici un fel de filmare. Nu m-a intrebat nimeni de ea. Sper sa nu dau vreodata la easybox de vreun cineast.
|
|
#11
Posted 02 June 2022 - 17:24
Asta da postare de ras
Tu ești conștient că există niște oameni care pun/ ridica coletele din easybox nu? Daca aveai genius, chiar și perioada gratuită (poți să ți faci conturi repetate astfel încât să ai genius nelimitat și gratuit, deși nu i comod), banii îți intrau în 30m daca aveai cardul salvat. |
#12
Posted 02 June 2022 - 17:31
de ce ai filma cand returnezi la easybox? sta lumea dupa tine sa faci vloguri:))
am returnat cateva chestii si nu au fost probleme pana acum... Edited by horhescu, 02 June 2022 - 17:32. |
#13
Posted 02 June 2022 - 17:54
A filmat ca sa fie sigur sa nu zica aia ca e busit.
curieri cam arunca coletele, am vazut si eu cum alimenteaza aia easyboxurile unii soferi pur si simplu arunca coletele jos din masina. |
#14
Posted 02 June 2022 - 18:33
Asta cu filmatul pute de la o sută de kilometri. De ce ai filma așa ceva dacă nu vreai să maschezi ceva?
Și ar fi trebuit să spui și ce ai returnat, ce ai făcut tu e totalmente neobișnuit. |
#16
Posted 02 June 2022 - 19:46
Ma intreb cine s-a complicat inutil
Daca ai pus pe bune coletul in easybox nu aide ce sa-ti faci griji. Se rezolva. Acum depinde si cine e vanzatorul produsului - daca nu e emag poate dura si o saptamana pana apare in sistem. |
#17
Posted 02 June 2022 - 19:54
Intrebarea mea, de ce ai filmat tu toata chestia asta inainte?!
Eu am dus la easybox produse de la 10 la 1000 de lei la retur si nu mi sa intamplat nimic, impachetate acasa de mine! Si normal e vina ta, ai scanat pt retur, sa deschis sertarul, a treut timpul oamenii au venit si-au ocupat alte sertare, tu trebuia sa intri iar pe aplicatie sa anulezi cererea de retur actuala si sa faci alta pe loc langa easybox, SAU sa folosesti codul actual de retur sa scanezi si sa se deschisa alt sertar. Ceva e putred aici, ce produs ai dat retur ? Edited by alexandrualexww2, 02 June 2022 - 19:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users