Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Seat Arosa 1.0 intrerupe în sarcina
Last Updated: Dec 12 2018 15:42, Started by
mitiCACUTAnu
, Oct 28 2018 17:28
·
0
#55
Posted 03 November 2018 - 08:27
ba apare orice eroare majora, nu ai chestii de finete de genul corectia injectoarelor samd.
in schimb verifica neaparat ca termometrul din bord si cel de la motor arata acelasi lucru, e un senzor dublu iar partea ce comanda calculatorul e problema comuna, practic iti arata in bord temperatura ok dar motorul merge mereu in regim de rece sau cald, posibil sa fie asta in cazul tau. daca face ca tractorul inseamna ca merge in 3 pistoane, deci oarecum tot spre aprindere ma duce cu gandul |
#56
Posted 03 November 2018 - 17:04
_-livio-_, on 03 noiembrie 2018 - 08:27, said:
ba apare orice eroare majora, nu ai chestii de finete de genul corectia injectoarelor samd. in schimb verifica neaparat ca termometrul din bord si cel de la motor arata acelasi lucru, e un senzor dublu iar partea ce comanda calculatorul e problema comuna, practic iti arata in bord temperatura ok dar motorul merge mereu in regim de rece sau cald, posibil sa fie asta in cazul tau. daca face ca tractorul inseamna ca merge in 3 pistoane, deci oarecum tot spre aprindere ma duce cu gandul Si e ciudat rau, are toane, sunt momente in care merge brici chiar si atunci cand dau in ea. Si nu inteleg faza asta, cand accelerez usor, n-am niciun fel de probleme merge perfect, se accelereaza bine, isi ia viteza cum trebuie etc. E, cum bag piciorul in ea si accelerez mai tare (pedala undeva pe la jumatea cursei sau la fund), cum o ia toti dracii, face ca toate cele! |
#58
Posted 03 November 2018 - 20:33
Senzorul ala nu face altceva, e doar un termometru dublu, o parte trimite catre bord, cealalta catre calculatorul masinii, iar asta baga socul si mai multa benzina cand e rece, deci problemele ar trebui sa fie ori la rece in caz ca e blocat pe cald, ori la cald cand e blocat pe rece, se verifica usor cu testerul, trebuie sa fie ambele temperaturi la fel.
La tine par a fi mai multe probleme adunate, cred ca cel mai bine o duci la un service sa se uite la ea. |
#59
Posted 04 November 2018 - 16:24
Radem si glumim... Dar un test de compresie ai incercat?
|
#60
Posted 05 November 2018 - 03:09
BebePanda, on 03 noiembrie 2018 - 17:41, said:
De cate or ai spalat rezervorul? dan1980_25, on 04 noiembrie 2018 - 16:24, said:
Radem si glumim... Dar un test de compresie ai incercat? Salutare din nou. Azi i-am schimbat si filtrul de benzina, nimic! Aceeasi problema. Si nu cred sa fie din pompa de benzina, ca din cate am observat, filtrul vechi era plin de benzina. Deci s-au cam dus majoritatea optiunilor simple. Acum deja ma gandesc la altele mai grave: senzorul hall, injectoare, posibil si supape (sa nu mai inchida/deschida bine), altceva nu mai stiu... Edit: problema e ca am nevoie de ea pt a ma deplasa zilnic la munca si nu pot, ca altfel i-as fi demontat tot motorul, l-as fi facut bucățele, dar n-am cum ca timpul nu-mi permite. Edited by mitiCACUTAnu, 05 November 2018 - 03:11. |
#61
Posted 05 November 2018 - 04:02
filtrul de benzina o sa fie mereu plin pt ca e ca un tampon/vas de expansiune, intai se aduna presiunea in el si abia apoi trece in restul sistemului.
abordezi problema putin gresit, intai aduna simptomele si gandeste-te cand apar, la rece, la cald sau tot timpul. curata si senzorul de aer (e pe partea stanga a galeriei de admisie) cu spray de frane, pune un tester pe ea si vezi daca toti senzorii functioneaza, in special cel de temperatura, ideal ar fi sa fie facuta in mers pt a vedea daca motorul detecteaza detonatii in sarcina. pe separatorul de gaze (furtunul ce se conecteaza la cutia filtrului de aer) vine ceva? Edited by _-livio-_, 05 November 2018 - 04:12. |
#62
Posted 05 November 2018 - 19:53
_-livio-_, on 05 noiembrie 2018 - 04:02, said:
filtrul de benzina o sa fie mereu plin pt ca e ca un tampon/vas de expansiune, intai se aduna presiunea in el si abia apoi trece in restul sistemului. abordezi problema putin gresit, intai aduna simptomele si gandeste-te cand apar, la rece, la cald sau tot timpul. curata si senzorul de aer (e pe partea stanga a galeriei de admisie) cu spray de frane, pune un tester pe ea si vezi daca toti senzorii functioneaza, in special cel de temperatura, ideal ar fi sa fie facuta in mers pt a vedea daca motorul detecteaza detonatii in sarcina. pe separatorul de gaze (furtunul ce se conecteaza la cutia filtrului de aer) vine ceva? Ca sa plec bine de la semafor, trebuie s-o iau usor si atunci e totul ok. Daca calc mai tare pedala, incep intreruperile iar ca sa o "regles", eliberez pedala pt scurt timp dupa care o calc din nou si parca mai dispar din intreruperi, merge mai normal sa zic asa... Cam astea sunt problemele. Daca te referi la furtunasul ăla subtire care pleaca din filtrul de aer la cutiuța aia separata a filtrului (cea amplasata jos in stanga langa aripa), nu are nimic pe el in afara de o supapa ce se gaseste in interiorul carcasei filtrului. Daca te referi la furtunul ăla mai gros ce vine dedesubt sub carcasa filtrului de aer, nu vine nimic. |
#63
Posted 05 November 2018 - 20:40
furtunul subtire e admisia de aer, cutiuta aia amesteca aer cald de pe galerie cu aer rece.
de furtunul gros ziceam, ar trebui sa iti vina niste gaze pe el, la celalalt capat este separatorul de ulei (el tine uleiul pe loc dar lasa vaporii sa treaca mai departe pt a fi bagati in admisie), in cutia filtrului nu se aduna ulei deloc? in mod normal ar trebui sa se adune cate putin in timp de la cum condenseaza vaporii de ulei, daca nu vine nimic pe furtun e posibil sa fie infundat separatorul, si da si el da simptome ciudate cand e blocat, in special rateuri si ar trebui sa ai eroare de amestec slab. fa rost de o clona de delphi ds150, e ieftin, isi face treaba cu brio si e bun la casa omului, cele cu elm327 nu sunt compatibile. Edited by _-livio-_, 05 November 2018 - 20:40. |
#64
Posted 06 November 2018 - 06:04
_-livio-_, on 05 noiembrie 2018 - 20:40, said:
furtunul subtire e admisia de aer, cutiuta aia amesteca aer cald de pe galerie cu aer rece. de furtunul gros ziceam, ar trebui sa iti vina niste gaze pe el, la celalalt capat este separatorul de ulei (el tine uleiul pe loc dar lasa vaporii sa treaca mai departe pt a fi bagati in admisie), in cutia filtrului nu se aduna ulei deloc? in mod normal ar trebui sa se adune cate putin in timp de la cum condenseaza vaporii de ulei, daca nu vine nimic pe furtun e posibil sa fie infundat separatorul, si da si el da simptome ciudate cand e blocat, in special rateuri si ar trebui sa ai eroare de amestec slab. fa rost de o clona de delphi ds150, e ieftin, isi face treaba cu brio si e bun la casa omului, cele cu elm327 nu sunt compatibile. Apoi mi-am dat sama ca sunt ceva vapori de pe la furtun. O sa ma interesez de-un tester delphi, eventual o sa-l iau din țară cand ajung, daca nu gasesc aici... asa poate invăț si eu sa bâjbâi pe un tester. App, n-am pus mâna niciodata pe un tester, si daca ma crezi si sigur ai sa râzi de mine -dar nu-i nimic, se intâmplă- meseria mea e de șofer si MECANIC AUTO! Cu diploma, cu scoala terminata inclusiv liceu de profil samd! ))))))))) Însă faza e ca n-am profesat niciodata de cand am terminat scoala (acum 18 ani), copil prost fiind la vremea aia, m-am axat pe șoferie. Deci am ramas la stadiul de dacie 1310 (la alea ce mai umbam si chiar ma descurcam) ca pe vremea aia faceam practica pe batranele Dacia si saviem In consecință, sunt praf la capitolul mecanica, mai ales cu tehnologiile astea noi si cu toata electronica existenta pe mașini, de aceea pun tot felul de intrebari care pt majoritatea dintre voi vi se par cam aiurea; efectiv ma depaseste total mecanica din ziua de azi. |
|
#65
Posted 06 November 2018 - 07:19
nu e problema, eu sunt cu it-ul, dar la cat am surubarit pe la masini am invatat meserie
la arosa am schimbat singur si tachetii cu distributie si toate cele. dupa ce faci rost de tester dai un google cu workshop manuals, alegi polo 6n, te duci la parametrii motorului si compari cu ce iti da tie pe tester, o sa-ti sara in ochi daca sunt probleme. |
#66
Posted 12 December 2018 - 15:42
Salutare din nou. Intr-un final i-am dat de cap, fratilor! Nu va vine a crede unde si care a fost buba: FIȘELE SI PARTIAL CAPACUL DE DELCO! Incredibil, niciodata nu m-as fi gandit, eu tinand sus si tare ca le-am schimbat acum cateva luni bune (prin primavara). Fisele erau pur si simplu ruginite la capetele dispre bujii, iar in momentul in care motorul se incalzea, evident ca si ele se "încingeau" si scânteie o lua razna; in plus, si pe partea de delcou, practic din cauza ineficientei scânteii, "carboniza" si contactele capacului de delco.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users