Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Seat Arosa 1.0 intrerupe în sarcina
Last Updated: Dec 12 2018 15:42, Started by
mitiCACUTAnu
, Oct 28 2018 17:28
·
0
#37
Posted 29 October 2018 - 02:13
_-livio-_, on 29 octombrie 2018 - 01:30, said:
bobina 100% e cu probleme in orice caz, daca te-a curentat inseamna ca e carcasa fisurata, e problema foarte comuna, de obicei se manifeste cand e umiditatea foarte mare sau e plina de condens. schimba luleaua si delcoul cu unele bosch si bobina, eu am pus febi si a mers ok pana am casat masina. Deci va tin la curent, azi cand ma trezesc ma duc sa comand bobina si eventual si senzorul hall si va zic ce am rezolvat. |
#38
Posted 29 October 2018 - 02:58
schimba doar bobina intai, senzorul hall daca nu ma insel e destul de scump si e posibil sa nu fie de la el.
|
#39
Posted 29 October 2018 - 18:23
Salutare. Revin cu noutăți. Chiar acum juma' de ora i-am cumparat bobina si am si montat-o (a durat 5 min cu tot cu scăpatul piulitelor si băgatul ghearelor prin zona motorasului de la ștergătoare ). In proportie de 95% e o schimbare considerabila. De ce nu zic 100%? Pt ca am mai simtit de vreo două ori o intrerupere (un "șut"), si asta cu pedala la fund si viteza mica; ca sa va exemplific: treapta 2, masina merge 5-6 km/h in relanti, wpoi deodata blană (pedala la fund); se accelereaza bine in schimb la.un momendat simt un singur "șut" dupa care nu mai am nicio problemă. Ma gandesc sa mai curăț capacul de la delco si luleaua (contactele).
Apropo, m-am interesat si de senzorul hall, practic vine tot delco-ul cu tot cu mecanism, si aici e 1335 dkk, in jur de 180€. |
#40
Posted 30 October 2018 - 00:47
La mine intrerupea la ralanti cand cerea sa ii curat contactele de la delcou, era ca si cum nu dadea o scanteie, dar era ceva foarte scurt, sub o secunda si se intampla aleator si destul de rar.
Curata capacul si luleaua, da filtrul de aer jos, ia un fas cu apa si da-i cu apa in zona bujiilor, se mai intampla sa piarda scanteie pe la protectiile de tabla de la fise, ar trebui sa faca scantei si motorul sa traga sa se opreasca, sa nu dai cu apa in admisie Pune si un tester pe ea, nu are check engine deci nu se aprinde nimic daca are vreo problema, nu merge cu jucarii din alea cu bluetooth pt ca nu are obd2 pe partea de comunicare. |
#41
Posted 30 October 2018 - 03:22
_-livio-_, on 30 octombrie 2018 - 00:47, said:
La mine intrerupea la ralanti cand cerea sa ii curat contactele de la delcou, era ca si cum nu dadea o scanteie, dar era ceva foarte scurt, sub o secunda si se intampla aleator si destul de rar. Curata capacul si luleaua, da filtrul de aer jos, ia un fas cu apa si da-i cu apa in zona bujiilor, se mai intampla sa piarda scanteie pe la protectiile de tabla de la fise, ar trebui sa faca scantei si motorul sa traga sa se opreasca, sa nu dai cu apa in admisie Pune si un tester pe ea, nu are check engine deci nu se aprinde nimic daca are vreo problema, nu merge cu jucarii din alea cu bluetooth pt ca nu are obd2 pe partea de comunicare. As mai avea o intrebare: ai zis ca la masina asta nu exista ceck engine dar totusi are martorul cu motorașul in bord de culoare galbena care la punerea contactului se aprinde apoi dupa cateva secunde se stinge; in ce condtii ar rămâne aprins? |
#42
Posted 30 October 2018 - 19:23
Salut din nou. Revin cu alte noutati; din păcate nu am scapat de intreruptul ala, nu mai e ca inainte de a schimba bobina, dar intr-un fel tot se manifesta. Diferenta e ca acum face la rece. Dupa o noapte de stat, azi cand am pornit masina si am plecat cu ea, a inceput sa dea in nas vreo 10 min până s-a incalzit motorul, apoi n-a,mai facut figuri. Deci clar in afară de bobină, mai e ceva in neregulă.
Si inca o chestie: cand am venit cu ea acasa, am parcat-o si am mai tinut-o vreun minut pornita special sa vada cum sta in relanti; am constatat ca, pe lângă fapul ca are o ușoară intrerupere din când in când (adica motorul nu prea merge rotund), mai am si niste oscilatii ale turometrului...nu prea mari dar se simte, cam 2-300 rpm, adica se accelereaza, scade duratia si tot asa. Si asta cu motorul cald. Deci sigur mai am ceva bube la ea. Alte pareri/sfaturi m-ar ajuta cu siguranta, asa cum a fost si cu bobina. |
#43
Posted 30 October 2018 - 19:45
Ai curatat clapeta de acceleratie ?
Poate ( nu e sigur ) sa fie de la motorasul pas cu pas ( motorasul de ralanti ) daca zici de fluctuatiile pe turometru . |
#44
Posted 30 October 2018 - 21:27
Oscilatiile sunt in general de la clapeta murdara, trebuie deschisa ca sa vezi daca e mizerie pe cealalta parte.
Poti pune si un tester pe ea, desi nu cred ca o sa-ti apara nimic. |
#45
Posted 31 October 2018 - 04:22
Nu am curățat clapeta (nu am avut timp), ma voi ocupa de ea in weekend.
Ca sa o curăț, trebuie s-o demontez (tot sistemul acela) sau se poate curăța in pozitia in care este prinsa pe motor? |
#46
Posted 31 October 2018 - 11:11
Ideal e sa o dai jos, altfel toata mizeria se duce in admisie. Sa deconectezi bateria inainte sa o dai jos altfel iti va cere readaptare dupa.
|
|
#48
Posted 01 November 2018 - 08:05
Cum ziceam...
underb, on 28 octombrie 2018 - 22:42, said:
Pare mai mult problema cu alimentarea cu aer sau benzina. Posibil sa nu asigure debitul necesar fie de aer (clapeta) fie de benzina (pompa sau injectoare). mitiCACUTAnu, on 30 octombrie 2018 - 19:23, said:
Salut din nou. Revin cu alte noutati; din păcate nu am scapat de intreruptul ala, nu mai e ca inainte de a schimba bobina, dar intr-un fel tot se manifesta. Diferenta e ca acum face la rece. Dupa o noapte de stat, azi cand am pornit masina si am plecat cu ea, a inceput sa dea in nas vreo 10 min până s-a incalzit motorul, apoi n-a,mai facut figuri. Deci clar in afară de bobină, mai e ceva in neregulă. Si inca o chestie: cand am venit cu ea acasa, am parcat-o si am mai tinut-o vreun minut pornita special sa vada cum sta in relanti; am constatat ca, pe lângă fapul ca are o ușoară intrerupere din când in când (adica motorul nu prea merge rotund), mai am si niste oscilatii ale turometrului...nu prea mari dar se simte, cam 2-300 rpm, adica se accelereaza, scade duratia si tot asa. Si asta cu motorul cald. Deci sigur mai am ceva bube la ea. Alte pareri/sfaturi m-ar ajuta cu siguranta, asa cum a fost si cu bobina. Edited by underb, 01 November 2018 - 08:07. |
#49
Posted 01 November 2018 - 11:01
#50
Posted 01 November 2018 - 11:37
cristyz, on 01 noiembrie 2018 - 11:01, said:
Nu cred ca un motor din 98 pe benzina are EGR... Edited by adrian_r5, 01 November 2018 - 11:38. |
#51
Posted 02 November 2018 - 19:15
Salut din nou. Revin cu alte noutăti. Ieri am avut operatiuni ample la masina. Deci, am scos clapeta de acceleratie am curatat-o (nu era f murdara, doar putina negreala) i-am desfacut chiar si capacul ăla de la motorasul by-pass, acolo era intact totul nou; apoi am curațat contactii capacului de delco + luleaua; am verificat furtunele de aer, intr-adevar erau vreo doua furtunase de vacum -unul era iesit (cel de la clapeta la filtru) iar celalalt rupt (cel de la filtru care duce spre o pompa ceva din plastic), le-am rezolvat si pe astea. Am curatat si in zona filtrului de aer sa fie totul ok. Dupa toate acestea, am facut o tura cu ea, mergea brici (pe moment). Apoi cand am plecat acasa (aseara) de la munca si incepuse iar sa faca. Acum (ca sunt la munca din nou) cand am plecat de acasa, fereasca sfantul, parca era tractor! Foarte urât a facut, efectiv nu mai avea putere sa traga atunci cand apasam pedala mai tare. Si daca nu ma insel, mi-a dat si un rateu.
In conditiile astea, nu mi-au mai ramas decat 3 variante + una de rezerva: Posibil sa fie pompa de benzina (sa nu mai aiba debit), pt ca la cum m-am gandit eu, cam pare logic: in momentul accelerarii puternice, e clar ca debitul de benzina se mareste deci trebuie sa-i vina mai mult amestec in cilindri, ceea ce lipseste. Filtrul de benzina poa' sa fie si el... Chiar injectoarele (a zis cineva mai sus si am observat ca nu prea l-a bagat nimeni in seama dar s-ar putea sa aiba mare dreptate). Si ultima varianta ar fi SĂ O MĂNÂNCE SKROT-UL!!! Ca nu mai stiu ce sa-i mai fac! Mai ziceti si voi ceva...ce ar mai putea fi? |
|
#52
Posted 02 November 2018 - 23:48
As mai avea o intrebare: se pot verifica intr-un fel injectoarele sa vad daca sunt ok sau nu? Ca e ciudat cum nu se aprinde nimic prin bord, nu inteleg pt ce e martorul ala cu motorul in bord, cand si in ce conditii rămâne aprins? Am observat cand pun contactul, se aprinde pt cateva secunde dupa care se stinge (cum e si normal, dar cand ramane aprins?
Si inca ceva: daca as baga un tester pe ea mergand, se poate sa apara ceva pe tester sau nimic? |
#53
Posted 02 November 2018 - 23:58
Orice eroare apare pe tester nu se sterge ingura.Injectoarele se verifica la service, pe un stand, unde le pune sa scuipe benzina.
|
#54
Posted 03 November 2018 - 03:51
BebePanda, on 02 noiembrie 2018 - 23:58, said:
Orice eroare apare pe tester nu se sterge ingura.Injectoarele se verifica la service, pe un stand, unde le pune sa scuipe benzina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users