Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Seat Arosa 1.0 intrerupe în sarcina

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,348
  • Înscris: 22.10.2007
ba apare orice eroare majora, nu ai chestii de finete de genul corectia injectoarelor samd.
in schimb verifica neaparat ca termometrul din bord si cel de la motor arata acelasi lucru, e un senzor dublu iar partea ce comanda calculatorul e problema comuna, practic iti arata in bord temperatura ok dar motorul merge mereu in regim de rece sau cald, posibil sa fie asta in cazul tau.
daca face ca tractorul inseamna ca merge in 3 pistoane, deci oarecum tot spre aprindere ma duce cu gandul

#56
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.09.2018

 _-livio-_, on 03 noiembrie 2018 - 08:27, said:

ba apare orice eroare majora, nu ai chestii de finete de genul corectia injectoarelor samd.
in schimb verifica neaparat ca termometrul din bord si cel de la motor arata acelasi lucru, e un senzor dublu iar partea ce comanda calculatorul e problema comuna, practic iti arata in bord temperatura ok dar motorul merge mereu in regim de rece sau cald, posibil sa fie asta in cazul tau.
daca face ca tractorul inseamna ca merge in 3 pistoane, deci oarecum tot spre aprindere ma duce cu gandul
Te referi la sonda de temperatura? Mi-a mai zis cineva ca si asta poate fi un aspect...ca din cate am inteles, cica ar avea mai multe functii, nu doar pt indicarea temperaturii in bord.
Si e ciudat rau, are toane, sunt momente in care merge brici chiar si atunci cand dau in ea. Si nu inteleg faza asta, cand accelerez usor, n-am niciun fel de probleme merge perfect, se accelereaza bine, isi ia viteza cum trebuie etc. E, cum bag piciorul in ea si accelerez mai tare (pedala undeva pe la jumatea cursei sau la fund), cum o ia toti dracii, face ca toate cele!


#57
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
De cate or ai spalat rezervorul?

#58
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,348
  • Înscris: 22.10.2007
Senzorul ala nu face altceva, e doar un termometru dublu, o parte trimite catre bord, cealalta catre calculatorul masinii, iar asta baga socul si mai multa benzina cand e rece, deci problemele ar trebui sa fie ori la rece in caz ca e blocat pe cald, ori la cald cand e blocat pe rece, se verifica usor cu testerul, trebuie sa fie ambele temperaturi la fel.
La tine par a fi mai multe probleme adunate, cred ca cel mai bine o duci la un service sa se uite la ea.

#59
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
Radem si glumim... Dar un test de compresie ai incercat?

#60
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.09.2018

 BebePanda, on 03 noiembrie 2018 - 17:41, said:

De cate or ai spalat rezervorul?
Niciodata de cand o am.

 dan1980_25, on 04 noiembrie 2018 - 16:24, said:

Radem si glumim... Dar un test de compresie ai incercat?
Nop. Sa fie dusa compresia?

Salutare din nou. Azi i-am schimbat si filtrul de benzina, nimic! Aceeasi problema. Si nu cred sa fie din pompa de benzina, ca din cate am observat, filtrul vechi era plin de benzina. Deci s-au cam dus majoritatea optiunilor simple. Acum deja ma gandesc la altele mai grave: senzorul hall, injectoare, posibil si supape (sa nu mai inchida/deschida bine), altceva nu mai stiu...
Edit: problema e ca am nevoie de ea pt a ma deplasa zilnic la munca si nu pot, ca altfel i-as fi demontat tot motorul, l-as fi facut bucățele, dar n-am cum ca timpul nu-mi permite.

Edited by mitiCACUTAnu, 05 November 2018 - 03:11.


#61
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,348
  • Înscris: 22.10.2007
filtrul de benzina o sa fie mereu plin pt ca e ca un tampon/vas de expansiune, intai se aduna presiunea in el si abia apoi trece in restul sistemului.
abordezi problema putin gresit, intai aduna simptomele si gandeste-te cand apar, la rece, la cald sau tot timpul.
curata si senzorul de aer (e pe partea stanga a galeriei de admisie) cu spray de frane, pune un tester pe ea si vezi daca toti senzorii functioneaza, in special cel de temperatura, ideal ar fi sa fie facuta in mers pt a vedea daca motorul detecteaza detonatii in sarcina.
pe separatorul de gaze (furtunul ce se conecteaza la cutia filtrului de aer) vine ceva?

Edited by _-livio-_, 05 November 2018 - 04:12.


#62
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.09.2018

 _-livio-_, on 05 noiembrie 2018 - 04:02, said:

filtrul de benzina o sa fie mereu plin pt ca e ca un tampon/vas de expansiune, intai se aduna presiunea in el si abia apoi trece in restul sistemului.
abordezi problema putin gresit, intai aduna simptomele si gandeste-te cand apar, la rece, la cald sau tot timpul.
curata si senzorul de aer (e pe partea stanga a galeriei de admisie) cu spray de frane, pune un tester pe ea si vezi daca toti senzorii functioneaza, in special cel de temperatura, ideal ar fi sa fie facuta in mers pt a vedea daca motorul detecteaza detonatii in sarcina.
pe separatorul de gaze (furtunul ce se conecteaza la cutia filtrului de aer) vine ceva?
Ca sa ma fac mai explicit: simptomele apar ba la cald, ba la rece, ba tot timpul deci are toane; de ex daca plec acum cu masina, e posibil sa apara intreruperi la rece foarte puternice, ca apoi dupa ce se incalzeste motorul sa fie mai slabe (dar tot sunt). Alteori cand motorul e rece si bag piciorul in ea merge de rupe apoi dupa ce se incalzeste motorul incepe sa faca figuri. Apoi sunt momente cand indiferent de temperatura motorului face ca toti dracii (asta in cele mai multe cazuri). Am mai observat ca, chiar si atunci cand masina sta (pe liber) cu motorul pornit si apas brusc pedala de acceleratie, are o intrerupere la inceput dupa care se accelereaza normal. O alta chestie pe care am observat-o chiar azi, dupa ce merg mai mult cu ea prin oras, la semafor de ex cand masina sta, motorul nu mai merge "rotund", sunt mici intreruperi si mici oscilatii ale turometrului, adica de ex daca relanti-ul ar trebui sa stea undeva la 700 rpm, in oscilatia aia creste si scade cam cu 200 rpm adica +/- 200 rpm.
Ca sa plec bine de la semafor, trebuie s-o iau usor si atunci e totul ok. Daca calc mai tare pedala, incep intreruperile iar ca sa o "regles", eliberez pedala pt scurt timp dupa care o calc din nou si parca mai dispar din intreruperi, merge mai normal sa zic asa...
Cam astea sunt problemele.
Daca te referi la furtunasul ăla subtire care pleaca din filtrul de aer la cutiuța aia separata a filtrului (cea amplasata jos in stanga langa aripa), nu are nimic pe el in afara de o supapa ce se gaseste in interiorul carcasei filtrului.
Daca te referi la furtunul ăla mai gros ce vine dedesubt sub carcasa filtrului de aer, nu vine nimic.

#63
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,348
  • Înscris: 22.10.2007
furtunul subtire e admisia de aer, cutiuta aia amesteca aer cald de pe galerie cu aer rece.
de furtunul gros ziceam, ar trebui sa iti vina niste gaze pe el, la celalalt capat este separatorul de ulei (el tine uleiul pe loc dar lasa vaporii sa treaca mai departe pt a fi bagati in admisie), in cutia filtrului nu se aduna ulei deloc? in mod normal ar trebui sa se adune cate putin in timp de la cum condenseaza vaporii de ulei, daca nu vine nimic pe furtun e posibil sa fie infundat separatorul, si da si el da simptome ciudate cand e blocat, in special rateuri si ar trebui sa ai eroare de amestec slab.
fa rost de o clona de delphi ds150, e ieftin, isi face treaba cu brio si e bun la casa omului, cele cu elm327 nu sunt compatibile.

Edited by _-livio-_, 05 November 2018 - 20:40.


#64
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.09.2018

 _-livio-_, on 05 noiembrie 2018 - 20:40, said:

furtunul subtire e admisia de aer, cutiuta aia amesteca aer cald de pe galerie cu aer rece.
de furtunul gros ziceam, ar trebui sa iti vina niste gaze pe el, la celalalt capat este separatorul de ulei (el tine uleiul pe loc dar lasa vaporii sa treaca mai departe pt a fi bagati in admisie), in cutia filtrului nu se aduna ulei deloc? in mod normal ar trebui sa se adune cate putin in timp de la cum condenseaza vaporii de ulei, daca nu vine nimic pe furtun e posibil sa fie infundat separatorul, si da si el da simptome ciudate cand e blocat, in special rateuri si ar trebui sa ai eroare de amestec slab.
fa rost de o clona de delphi ds150, e ieftin, isi face treaba cu brio si e bun la casa omului, cele cu elm327 nu sunt compatibile.
Mâine ma uit mai bine la furtun sa vad ce e la celalalt capat; ulei am gasit in carcasa filtrului, la un momendat cand am demontat filtrul pt a avea acces la clapeta de acc, m-am si speriat putin, am zis "ce naiba ma, borăște ulei prin clapetă?" ��
Apoi mi-am dat sama ca sunt ceva vapori de pe la furtun.
O sa ma interesez de-un tester delphi, eventual o sa-l iau din țară cand ajung, daca nu gasesc aici... asa poate invăț si eu sa bâjbâi pe un tester.
App, n-am pus mâna niciodata pe un tester, si daca ma crezi si sigur ai sa râzi de mine -dar nu-i nimic, se intâmplă- meseria mea e de șofer si MECANIC AUTO! Cu diploma, cu scoala terminata inclusiv liceu de profil samd! :))))))))))  Însă faza e ca n-am profesat niciodata de cand am terminat scoala (acum 18 ani), copil prost fiind la vremea aia, m-am axat pe șoferie. Deci am ramas la stadiul de dacie 1310 (la alea ce mai umbam si chiar ma descurcam) ca pe vremea aia faceam practica pe batranele Dacia si saviem ;)
In consecință, sunt praf la capitolul mecanica, mai ales cu tehnologiile astea noi si cu toata electronica existenta pe mașini, de aceea pun tot felul de intrebari care pt majoritatea dintre voi vi se par cam aiurea; efectiv ma depaseste total mecanica din ziua de azi.

#65
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,348
  • Înscris: 22.10.2007
nu e problema, eu sunt cu it-ul, dar la cat am surubarit pe la masini am invatat meserie :)
la arosa am schimbat singur si tachetii cu distributie si toate cele.
dupa ce faci rost de tester dai un google cu workshop manuals, alegi polo 6n, te duci la parametrii motorului si compari cu ce iti da tie pe tester, o sa-ti sara in ochi daca sunt probleme.

#66
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.09.2018
Salutare din nou. Intr-un final i-am dat de cap, fratilor! Nu va vine a crede unde si care a fost buba: FIȘELE SI PARTIAL CAPACUL DE DELCO! Incredibil, niciodata nu m-as fi gandit, eu tinand sus si tare ca le-am schimbat acum cateva luni bune (prin primavara). Fisele erau pur si simplu ruginite la capetele dispre bujii, iar in momentul in care motorul se incalzea, evident ca si ele se "încingeau" si scânteie o lua razna; in plus, si pe partea de delcou, practic din cauza ineficientei scânteii, "carboniza" si contactele capacului de delco.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate