Bike-sharing Bucuresti
Last Updated: Mar 04 2017 11:48, Started by
petre69
, Sep 28 2016 07:56
·
0
#37
Posted 28 September 2016 - 11:06
Problema e cum sa impaci si capra si varza si lupul si sa nu faci decat un drum peste rau.
Nu facem piste ca nu sunt biciclisti , cand o sa le facem o sa apara biciclistii E ca la masinile electrice , nu iau ca nu am unde sa o incarc , dar vor aparea cand o sa cumpere lumea . Iar daca vrei sa ii convingi pe oameni sa foloseasca bicicleta asta , nu ar fi cazul sa faci centrele alea de inchiriere in zone populate gen dristor , militari , nu in zona de nord unde cred ca densitatea e 1/5. Au un fetis cu Herastraul astia de la Ivelo. Edited by Jammalan-the-Prophet, 28 September 2016 - 11:08. |
#38
Posted 28 September 2016 - 11:07
#39
Posted 28 September 2016 - 11:19
f300, on 28 septembrie 2016 - 11:07, said:
Nu vreau sa te conving de nimic, am aratat doar ca afirmatia ta, citez iarasi "in Olanda nu prea ai temperaturi peste 20 grade" este FALSA. https://www.wundergr...reqdb.wmo=&MR=1 Toata vara avem o singura zi cu maxima de 31 grade, o singura zi cu 30 grade, o singura zi cu 29 grade si asa mai departe. Deci cred ca e corecta exprimarea ca "nu PREA ai temperaturi peste 20 grade". Oricum in acele zile probabil aveau ceva cod rosu de nu iesea nimeni pe strazi. Parca in Belgia este cod rosu de la 27 grade, se inchid magazine, etc. Edited by ech, 28 September 2016 - 11:20. |
#40
Posted 28 September 2016 - 11:20
edihaller: nu vrei te rog sa moderezi un pic....si sa scoti tot ce se vorbeste de temperaturi si Olanda ?
nu are relevanta pentru acest thread. |
#41
Posted 28 September 2016 - 11:27
ioppo, on 28 septembrie 2016 - 11:00, said:
Nu, romanii tin la viata lor. In situatia de acum din Bucuresti e aproape sinucidere sa iesi cu bicicleta. Eu am iesit de cateva ori si nu imi mai trebuie, eram mai stresat decat daca stateam 1 ora la semafor+imi tremurau picioarele de incordare. In plus: praf si fum, injuraturi, transpiratie, alergat de caini. In purul stil romanesc iar punem caruta in fata boilor. Mai intai trebuie creata o minima infrastructura pentru ciclisti si apoi sa dezvoltam astfel de proiecte si gandirea asta "verde". Pana atunci sunt doar idei hipsteresti + reclama la niste banci. |
#42
Posted 28 September 2016 - 11:28
Pentru cei care mai cauta scuza ca-i prea cald sa sape putin dupa temperaturi sa vada daca-i mai cald in Bucuresti decit in Nisa si cite zile sint pe an cu 20 si multe grade...
Spun Nisa pentru ca imi amintesc multe biciclete prin stirile de la atentatat si culmea prima gasita: http://www.ibtimes.c...ck-nice-1571647 Da, politaii pe bicicleta, cu ghete si veste antiglont. |
#43
Posted 28 September 2016 - 11:29
#44
Posted 28 September 2016 - 11:54
Fata de acum 7 ani, este clar o dezvoltare a ciclismului ca si disciplina sportiva, dar din perspectiva mersului pentru a-ti indeplini activitatile zilnice, destul de slab, cel putin in sectorul 6, Bucuresti.
Personal nu cred ca va stimula cumva acest bike-sharing, sau poate doar putin, folositul bicicletei. Au mai incercat si anterior, doar ca nu era inclus si cuvantul automat. Quote Și în Iași au fost santiere și este și acum destul de poluat. În trafic anticipezi te uiti în stanga - dreapta. Nu-i ca o plimbare în parc dar nici de moarte nu ii. Trebuie sa stii când sa te faci mare și când sa fii mic(sa nu incomodezi). Eu intotdeauna am fost angajat undeva pana in 5km de casa, distanta care mi se pare la limita rezonabilului. Daca ar trebui sa circul 10km, as renunta la bicicleta pentru deplasarea zilnica. M-am intalnit anul trecut cu un neamt care imi spunea ca face 70km pe zi, dus-intors, pana la munca, pe care deseori ii facea cu bicicleta...alta viata! Avea omul unde sa faca dus, vestiar, si lucra si in IT. |
#45
Posted 28 September 2016 - 12:18
eu am 12 pana la munca si prefer sa ii fac pe bicla. doar ca-s cam puturos si ma misc mai greu dimineata ). si daca am ceva de rezolvat prin oras tot calare prefer sa ma duc, evident, daca nu trebuie sa ma imbrac nu stiu cum sau in functie de ce am de facut.
Edited by usrnm, 28 September 2016 - 12:21. |
#46
Posted 28 September 2016 - 12:27
Mihai_3, on 28 septembrie 2016 - 11:20, said:
edihaller: nu vrei te rog sa moderezi un pic....si sa scoti tot ce se vorbeste de temperaturi si Olanda ? nu are relevanta pentru acest thread. pg-soare, on 28 septembrie 2016 - 11:54, said:
Daca ar trebui sa circul 10km, as renunta la bicicleta pentru deplasarea zilnica. M-am intalnit anul trecut cu un neamt care imi spunea ca face 70km pe zi, dus-intors, pana la munca, pe care deseori ii facea cu bicicleta...alta viata! Avea omul unde sa faca dus, vestiar, si lucra si in IT. Binenteles ca vei avea oameni dispusi sa mearga si 70 km, si la +40 grade si la -10, dar foarte putini. |
|
#47
Posted 28 September 2016 - 12:54
Si totusi despre ce bike-sharing vorbim cand o bicicleta costa 150-200 euro?
|
#48
Posted 28 September 2016 - 13:11
Eu am vb de traficul de dimineață. Fac 16km zilnic. Traversez orașul de la vest la est. Am și zone ușoare și zone dificile,dar aplic ce am spus mai sus. Prietena mea lucreaza în afara orașului. Tot cam 8 km e distanta fata de casa(merge pe drum european) . Lucreaza la birou și nu are vestiar,dar merge cu bicla în asa fel încât ajunge ok la servici și se schimba în baie de unele din haine. Totul este sa iti dorești sa mergi pe bicicleta și sa iti placa chiar daca nu ai infrastructura și mai ai participanți în trafic mai "problematici".
|
#49
Posted 28 September 2016 - 13:34
Pai de la "dorit" avem tot felul de specimene de biciclisti in trafic: ca ei isi doresc sa para "eco" dar nu cunosc nici macar semnele de circulatie.
Eu sunt curios cu reuseste prietena ta sa pedaleze 8 km si sa ajung "ok" la birou... adica netranspirata si poate pregatita pentru sedinte/intalniri... |
#50
Posted 28 September 2016 - 13:45
Cu antrenament. Cu haine tehnice Èi cu voinÈă.
Nu are rucsac, are un portbagaj cu o geanta care se extinde de la bikefun. Edited by Nexus11, 28 September 2016 - 13:47. |
#51
Posted 28 September 2016 - 14:12
Pedalat lejer, geanta pe porbagaj, haine tehnice si nu transpiri. Haine de schimb si pt orice eventualitate niste servetele sunt suficiente.
Edited by usrnm, 28 September 2016 - 14:26. |
|
#52
Posted 28 September 2016 - 14:32
Daca mai adaugi la cele de mai sus si: stres-trafic, conditii atmosferice, caini, ai explicatia pentru care romanii prefera sa stea o jumatate de ora in plus in trafic dar la caldura in masina personala.
|
#53
Posted 28 September 2016 - 15:08
Ca sa ma autocitez din threadul cu vestul speriat de teroristii care incearca sa fure biciclete de la batrini:
f300, on 10 august 2016 - 07:41, said:
- un pic mai incolo o baba de 64 se intorcea de la cumparaturi CU BICICLETA si la usa casei a fost atacata de asta (singura victima cu cutitul). Presupun ca nu a reusit sa-i ia bicicleta (!) pentru ca urmeaza (tot toate la ceva distanta intre ele, sint date strazile acolo) - incearca sa ii ia bicicleta unui mos de 63 ani si nu reuseste, motiv pentru care ii trage un pumn Cred ca este si o chestie de educatie si de "turma". Daca nu esti obisnuit cu ceva poti sa gasesti scuze oricind ca e prea cald, prea frig, prea prost drumul, prea mult fum, transpiri si alte chestii. In vest ii dadeau cu bicicletele si cind traficul pe strada consta din tancuri si cind fumul iesea nu din masinile euro-4 ci din cladirile care ardeau de la bombele aruncate si cu miile pe zi. |
#54
Posted 28 September 2016 - 15:13
sunt cateva probleme pe care le vad
1 - angajatorii nu se agita sa asigure un loc unde omul sa isi tina bicicleta... (nu castiga nimic de aici !) lasatul ei afara zi de zi legata de un stalp nu este o solutie in RO. va disparea in mod sigur ! 2 - lipsa pistelor ADEVARATE de biciclete ceea ce este in centru pe victoriei este de ochii lumii nimic mai mult, pentru strainii ce ne viziteza in rest sunt inexistente pe bulevardele mari. 3 - reticienta oamenilor de a intelege ca exista si alte mijloace alternative biciclete pliabile, trotinete electirce 4 - trebuie sa imi duc copilu' la scoala...! nu am comentarii .... ce pot spune ?!? 5 - imi plateste firma motorina/benzina ei taci tu ? Ca sa vezi dracie .... masina aia consuma si alte lucruri decat ceea ce bagi in rezervor nu mai vorbim de intretinere - daca o mai fi si diesel ai pus-o 6 - drumuri lungi zilnic, daca pedalezi peste 7-8km la ducere in trafic nu prea ai cum sa nu transpiri (angajatorul nu te ajuta cu nimic in aceasta directie....usor de spus ...greu de facut ceva in directia asta) si lista poate continua.... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users