Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Bike-sharing Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#37
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016
Problema e cum sa impaci si capra si varza si lupul si sa nu faci decat un drum peste rau.

Nu facem piste ca nu sunt biciclisti , cand o sa le facem o sa apara biciclistii
E ca la masinile electrice , nu iau ca nu am unde sa o incarc , dar vor aparea cand o sa cumpere lumea Posted Image.

Iar daca vrei sa ii convingi pe oameni sa foloseasca bicicleta asta , nu ar fi cazul sa faci centrele alea de inchiriere in zone populate gen dristor , militari , nu in zona de nord unde cred ca densitatea e 1/5.
Au un fetis cu Herastraul astia de la Ivelo.

Edited by Jammalan-the-Prophet, 28 September 2016 - 11:08.


#38
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 ech, on 28 septembrie 2016 - 10:48, said:

Tu vrei sa ma convingi ca e cald vara in Olanda sau ca seamana cu clima din Romania ?

Nu vreau sa te conving de nimic, am aratat doar ca afirmatia ta, citez iarasi "in Olanda nu prea ai temperaturi peste 20 grade" este FALSA.

#39
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,815
  • Înscris: 01.09.2006

 f300, on 28 septembrie 2016 - 11:07, said:

Nu vreau sa te conving de nimic, am aratat doar ca afirmatia ta, citez iarasi "in Olanda nu prea ai temperaturi peste 20 grade" este FALSA.
Vad ca apar aici temperaturile fiecarei zile din iunie, iulie, august:
https://www.wundergr...reqdb.wmo=&MR=1
Toata vara avem o singura zi cu maxima de 31 grade, o singura zi cu 30 grade, o singura zi cu 29 grade si asa mai departe. Deci cred ca e corecta exprimarea ca "nu PREA ai temperaturi peste 20 grade".
Oricum in acele zile probabil aveau ceva cod rosu de nu iesea nimeni pe strazi. Parca in Belgia este cod rosu de la 27 grade, se inchid magazine, etc.

Edited by ech, 28 September 2016 - 11:20.


#40
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
edihaller: nu vrei te rog sa moderezi un pic....si sa scoti tot ce se vorbeste de temperaturi si Olanda ?
nu are relevanta pentru acest thread.

#41
Nexus11

Nexus11

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,794
  • Înscris: 19.06.2005

 ioppo, on 28 septembrie 2016 - 11:00, said:

Nu, romanii tin la viata lor. In situatia de acum din Bucuresti e aproape sinucidere sa iesi cu bicicleta. Eu am iesit de cateva ori si nu imi mai trebuie, eram mai stresat decat daca stateam 1 ora la semafor+imi tremurau picioarele de incordare. In plus: praf si fum, injuraturi, transpiratie, alergat de caini.
In purul stil romanesc iar punem caruta in fata boilor. Mai intai trebuie creata o minima infrastructura pentru ciclisti si apoi sa dezvoltam astfel de proiecte si gandirea asta "verde". Pana atunci sunt doar idei hipsteresti + reclama la niste banci.
Și în Iași au fost santiere și este și acum destul de poluat. În trafic anticipezi te uiti în stanga - dreapta. Nu-i ca o plimbare în parc dar nici de moarte nu ii. Trebuie sa stii când sa te faci mare și când sa fii mic(sa nu incomodezi).

#42
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Pentru cei care mai cauta scuza ca-i prea cald sa sape putin dupa temperaturi sa vada daca-i mai cald in Bucuresti decit in Nisa si cite zile sint pe an cu 20 si multe grade...

Spun Nisa pentru ca imi amintesc multe biciclete prin stirile de la atentatat si culmea prima gasita:

http://www.ibtimes.c...ck-nice-1571647

Da, politaii pe bicicleta, cu ghete si veste antiglont.

#43
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,912
  • Înscris: 25.06.2007

 Nexus11, on 28 septembrie 2016 - 10:38, said:

In Olanda se merge cu bicicleta și iarna pe zăpadă.
La fel si in Tarile Nordice.

#44
pg-soare

pg-soare

    Ciclist de mahala

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,533
  • Înscris: 14.09.2008
Fata de acum 7 ani, este clar o dezvoltare a ciclismului ca si disciplina sportiva, dar din perspectiva mersului pentru a-ti indeplini activitatile zilnice, destul de slab, cel putin in sectorul 6, Bucuresti.
Personal nu cred ca va stimula cumva acest bike-sharing, sau poate doar putin, folositul bicicletei. Au mai incercat si anterior, doar ca nu era inclus si cuvantul automat.

Quote

Și în Iași au fost santiere și este și acum destul de poluat. În trafic anticipezi te uiti în stanga - dreapta. Nu-i ca o plimbare în parc dar nici de moarte nu ii. Trebuie sa stii când sa te faci mare și când sa fii mic(sa nu incomodezi).
"Decat" ce-am fost acum aproape 2 saptamani in Iasi si cu parere de bine, pentru voi, nu seamana cu Bucurestiul din punct de vedere al traficului, cel putin nu la cel de weekend.

Eu intotdeauna am fost angajat undeva pana in 5km de casa, distanta care mi se pare la limita rezonabilului. Daca  ar trebui sa circul 10km, as renunta la bicicleta pentru deplasarea zilnica.
M-am intalnit anul trecut cu un neamt care imi spunea ca face 70km pe zi, dus-intors, pana la munca, pe care deseori ii facea cu bicicleta...alta viata! Avea omul unde sa faca dus, vestiar, si lucra si in IT.

#45
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
eu am 12 pana la munca si prefer sa ii fac pe bicla. doar ca-s cam puturos si ma misc mai greu dimineata Posted Image). si daca am ceva de rezolvat prin oras tot calare prefer sa ma duc, evident, daca nu trebuie sa ma imbrac nu stiu cum sau in functie de ce am de facut.

Edited by usrnm, 28 September 2016 - 12:21.


#46
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,815
  • Înscris: 01.09.2006

 Mihai_3, on 28 septembrie 2016 - 11:20, said:

edihaller: nu vrei te rog sa moderezi un pic....si sa scoti tot ce se vorbeste de temperaturi si Olanda ?
nu are relevanta pentru acest thread.
Nu sunt moderator aici, dar daca clima nu are legatura cu ciclismul, nimic nu are, deci nu ai despre ce discuta legat de ciclism.

 pg-soare, on 28 septembrie 2016 - 11:54, said:

Daca  ar trebui sa circul 10km, as renunta la bicicleta pentru deplasarea zilnica.
M-am intalnit anul trecut cu un neamt care imi spunea ca face 70km pe zi, dus-intors, pana la munca, pe care deseori ii facea cu bicicleta...alta viata! Avea omul unde sa faca dus, vestiar, si lucra si in IT.
Citisem despre niste studii legate de infrastructura pentru ciclism si din cate imi aduc aminte, se considera ca daca orasul este prea intins, incat sa ai peste 9 km intre 2 puncte de interes, se considera ca nu prea vei avea clienti care sa se deplaseze pe bicicleta, deci nu merita infrastructura.
Binenteles ca vei avea oameni dispusi sa mearga si 70 km, si la +40 grade si la -10, dar foarte putini.

#47
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,407
  • Înscris: 20.02.2008
Si totusi despre ce bike-sharing vorbim cand o bicicleta costa 150-200 euro?

#48
Nexus11

Nexus11

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,794
  • Înscris: 19.06.2005
Eu am vb de traficul de dimineață. Fac 16km zilnic. Traversez orașul de la vest la est. Am și zone ușoare și zone dificile,dar aplic ce am spus mai sus. Prietena mea lucreaza în afara orașului. Tot cam 8 km e distanta fata de casa(merge pe drum european) . Lucreaza la birou și nu are vestiar,dar merge cu bicla în asa fel încât ajunge ok la servici și se schimba în baie de unele din haine. Totul este sa iti dorești sa mergi pe bicicleta și sa iti placa chiar daca nu ai infrastructura și mai ai participanți în trafic mai "problematici".

#49
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,407
  • Înscris: 20.02.2008
Pai de la "dorit" avem tot felul de specimene de biciclisti in trafic: ca ei isi doresc sa para "eco" dar nu cunosc nici macar semnele de circulatie.
Eu sunt curios cu reuseste prietena ta sa pedaleze 8 km si sa ajung "ok" la birou... adica netranspirata si poate pregatita pentru sedinte/intalniri...

#50
Nexus11

Nexus11

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,794
  • Înscris: 19.06.2005
Cu antrenament. Cu haine tehnice Č™i cu voinČ›ă.
Nu are rucsac, are un portbagaj cu o geanta care se extinde de la bikefun.

Edited by Nexus11, 28 September 2016 - 13:47.


#51
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
Pedalat lejer, geanta pe porbagaj, haine tehnice si nu transpiri. Haine de schimb si pt orice eventualitate niste servetele sunt suficiente.

Edited by usrnm, 28 September 2016 - 14:26.


#52
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,407
  • Înscris: 20.02.2008
Daca mai adaugi la cele de mai sus si: stres-trafic, conditii atmosferice, caini, ai explicatia  pentru care romanii prefera sa stea o jumatate de ora in plus in trafic dar la caldura in masina personala.

#53
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Ca sa ma autocitez din threadul cu vestul speriat de teroristii care incearca sa fure biciclete de la batrini:

 f300, on 10 august 2016 - 07:41, said:

- un pic mai incolo o baba de 64 se intorcea de la cumparaturi CU BICICLETA si la usa casei a fost atacata de asta (singura victima cu cutitul). Presupun ca nu a reusit sa-i ia bicicleta (!) pentru ca urmeaza (tot toate la ceva distanta intre ele, sint date strazile acolo)
- incearca sa ii ia bicicleta unui mos de 63 ani si nu reuseste, motiv pentru care ii trage un pumn

Cred ca este si o chestie de educatie si de "turma". Daca nu esti obisnuit cu ceva poti sa gasesti scuze oricind ca e prea cald, prea frig, prea prost drumul, prea mult fum, transpiri si alte chestii. In vest ii dadeau cu bicicletele si cind traficul pe strada consta din tancuri si cind fumul iesea nu din masinile euro-4 ci din cladirile care ardeau de la bombele aruncate si cu miile pe zi.

#54
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
sunt cateva probleme pe care le vad

1 - angajatorii nu se agita sa asigure un loc unde omul sa isi tina bicicleta... (nu castiga nimic de aici !)
lasatul ei afara zi de zi legata de un stalp nu este o solutie in RO.
va disparea in mod sigur !
2 - lipsa pistelor ADEVARATE de biciclete
ceea ce este in centru pe victoriei este de ochii lumii nimic mai mult, pentru strainii ce ne viziteza
in rest sunt inexistente pe bulevardele mari.
3 - reticienta oamenilor de a intelege ca exista si alte mijloace alternative
biciclete pliabile, trotinete electirce
4 - trebuie sa imi duc copilu' la scoala...!
nu am comentarii .... ce pot spune ?!?
5 - imi plateste firma motorina/benzina
ei taci tu ? Ca sa vezi dracie ....
masina aia consuma si alte lucruri decat ceea ce bagi in rezervor
nu mai vorbim de intretinere - daca o mai fi si diesel ai pus-o
6 - drumuri lungi zilnic, daca pedalezi peste 7-8km la ducere in trafic nu prea ai cum sa nu transpiri
(angajatorul nu te ajuta cu nimic in aceasta directie....usor de spus ...greu de facut ceva in directia asta)

si lista poate continua....

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate