Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bike-sharing Bucuresti
Last Updated: Mar 04 2017 11:48, Started by
petre69
, Sep 28 2016 07:56
·
0
#19
Posted 28 September 2016 - 09:35
usrnm, on 28 septembrie 2016 - 08:04, said:
si eu sper sa se dezvolte insa la cat de snob e romanul..nu va renunta la ora petrecuta pe iuliu maniu stand la semafor. Incet, incet se va schimba si aici, e inevitabil, insa prea lent fata de cum as dori eu. |
#20
Posted 28 September 2016 - 09:44
pg-soare, on 28 septembrie 2016 - 09:35, said:
Ha ha, gand la gand. Tocmai ce am venit de pe bld. Iuliu Maniu unde era belea tare. Coada - bara la bara - fara sa exagerez de la statia de metrou Pacii pana la Piata Leu, cu exceptia a 150m unde erau liberi intre intersectia Lujerului catre Politehnica. Ma intreb in cat timp se fac acei 5km in masina... Incet, incet se va schimba si aici, e inevitabil, insa prea lent fata de cum as dori eu. S-a construit masiv in zona si de aia e si mai rau decat era. Cand mai ai drum spre Poli, da un semn, bem o bere @ioppo: sunt de acord. i-as bate numa in cap. Ca biciclist iti spun Edited by usrnm, 28 September 2016 - 09:44. |
#21
Posted 28 September 2016 - 09:51
Eu am iesit acum un an cu bicicleta in trafic. Bulevard cu 3 benzi, drum drept. Rar merge cineva pe banda I. Ca sa ies era necesar doar dreapta.
Recunosc ca nu am simtit saua, ci doar bara. Asa ca, va multumesc, dar prefer conserva. Cel putin deocamdata. |
#23
Posted 28 September 2016 - 09:56
Oare fac statii de biciclete la fiecare magazin Kaupfland ? Ca atunci s-ar putea sa-mi fie de oarece folos, avand biroul langa un magazin K si metrou cam la 1 km
Poate ca asta e si scopul lor ... sa poti merge de la un metrou pana la cel mai apropiat magazin K |
#24
Posted 28 September 2016 - 09:59
sirgoofy, on 28 septembrie 2016 - 09:54, said:
n-am inteles nimic... unde sa iesi ? ce bara ? credeam ca nu inteleg eu de la bautura de azi noapte ech, on 28 septembrie 2016 - 09:56, said:
Oare fac statii de biciclete la fiecare magazin Kaupfland ? Ca atunci s-ar putea sa-mi fie de oarece folos, avand biroul langa un magazin K si metrou cam la 1 km Poate ca asta e si scopul lor ... sa poti merge de la un metrou pana la cel mai apropiat magazin K astea sunt proiecte pilot, noi nu avem o cultura ca a Olandei sau tarilor nordice si nici infrastructura. Momentan se tatoneaza terenul sa vada daca ar merge lumea pe bicicleta. Sa vedem ce va fi |
#25
Posted 28 September 2016 - 10:07
#26
Posted 28 September 2016 - 10:08
Pai in Olanda nu prea ai temperaturi peste 20 grade, deci nu vor fi niciodata la noi prea multi biciclisti.
Iar prin Olanda platesc soferii 180% din pretul masinii taxa de inmatriculare ca sa "aibe cultura aia" |
#27
Posted 28 September 2016 - 10:17
Adm, on 28 septembrie 2016 - 08:49, said:
- terenul in Romania e malos, la prima ploicica apare namolul si balta. Cum te duci mai spre lumea civilizata, terenul e pietros. Nu, nu terenul e de vina la noi - asa cum nu-i de vina vremea de se duc naibii autostrazile ca avem cea mai crincena clima din lumea civilizata. La noi in primul rind nu sint bine aranjate spatiile verzi urbane - in tarile "cu apa calda" daca e cazul si un scuar de-ala de citiva mp care apara pietonii pe mijlocul drumului daca are ceva pamint in el are acces la canalizare. Nu mai zic de spatiile verzi mai mari, de pe linga blocuri, etc. Si ce praf si noroi mai scapa si ajunge pe strazi e curatat cu masinile automate, zilnic sau chiar de mai multe ori pe zi daca e cazul. La noi totul e lasat in dorul lelii ca nu conteaza, sa spele lumea masina dupa juma' de zi de condus, hainele sa-ti arate de parca ai muncit la cimp daca mergi prin oras cind e umed, etc. ech, on 28 septembrie 2016 - 10:08, said:
Pai in Olanda nu prea ai temperaturi peste 20 grade, deci nu vor fi niciodata la noi prea multi biciclisti. Da, tocmai ziceam ca romanii gasesc clima ca scuza farea sa vad postul citat mai sus... Ia vezi aici: https://www.wundergr...gic=&reqdb.wmo= Septembrie, Amsterdam. Doar ceva gen 3 zile sub 20 dar multe nu numai peste 20 ci chiar 3 de 27 grade, un 30, un 31. Si e septembrie, nu august, iulie, iunie. |
#28
Posted 28 September 2016 - 10:32
f300, on 28 septembrie 2016 - 10:17, said:
Da, tocmai ziceam ca romanii gasesc clima ca scuza farea sa vad postul citat mai sus... Ia vezi aici: https://www.wundergr...gic=&reqdb.wmo= Septembrie, Amsterdam. Doar ceva gen 3 zile sub 20 dar multe nu numai peste 20 ci chiar 3 de 27 grade, un 30, un 31. Si e septembrie, nu august, iulie, iunie. Plus ca sa incerci sa acreditezi ideea ca e canicula in Olanda sau oriunde mai spre vest de Germania ... e cam dubios. (Excluzand tari sudice ca Spania, Italia, etc.) Edited by ech, 28 September 2016 - 10:35. |
|
#29
Posted 28 September 2016 - 10:34
pentru promovarea ideii in sine eu as renunta la plata primei ore, adica o ora este gratis.
astfel ma gandesc ca unii o var face din pklacere si nu neaparat ca vor sa ajunga undeva. pe de alta parte o ora gratis ar fi suficienta, in unele cazuri, pentru a te deplasa si "cu treaba". repet, as face asta, pentru a promova idee, pentru a incepe incet incet si un proces de educare a biciclistilor, etc. o alta chestie pe care as face-o(cu investitia de rigoare) as crea harti digitale dedicate bicicletelor in general, dar care sa urmeze trasee laturalnice(printre blocuri). cat despre conditiile meteo, asta e, uneori se poate alteori nu. oricum una peste alta proiectul este ok. de nu va fi sa fie va muri de la sine, dar cred ca prin oferirea gratuita pentru o perioada de o ora ar putea face proiectul un pic mai tentant. sa nu uitam ca pana la urma urmei in momentul de fata este vorba mai degraba de a "atrage clienti" si nu de a oferi un serviciu ce-ar raspunde unei nevoi reale. cine-i biker are deja bicicleta si daca e unul inrait sau unul chitit pe protectia mediul or ... ,etc, aia nu au nevoie de impulsuri si facilitati. evident ca problema pistelor are o rezolvare utopica, cel putin 5-10 ani de azi inainte, de-asta am si zis ca o idee ar fi crearea unor harti cu trasee care nu folosesc marile artere rutiere. in fine, oricum e un inceput, ce se va alege de el vom vedea. |
#30
Posted 28 September 2016 - 10:36
f300, on 28 septembrie 2016 - 10:17, said:
Da, tocmai ziceam ca romanii gasesc clima ca scuza farea sa vad postul citat mai sus... Ia vezi aici: https://www.wundergr...gic=&reqdb.wmo= Septembrie, Amsterdam. Doar ceva gen 3 zile sub 20 dar multe nu numai peste 20 ci chiar 3 de 27 grade, un 30, un 31. Si e septembrie, nu august, iulie, iunie. Pai ia zi-ne de Iunie , https://www.wundergr...gic=&reqdb.wmo= Cu cat a fost mai cald in IUNIE decat in septembrie? |
#31
Posted 28 September 2016 - 10:38
In Olanda se merge cu bicicleta și iarna pe zăpadă.Romanii sunt comozi. O bicicleta în plus în trafic înseamnă o masina mai putin pe strada.
|
#32
Posted 28 September 2016 - 10:39
Vad 13 zile peste 20 grade (plus citeva de exact 20). Cum e cu olandezii care nu prea au peste 20?
|
#33
Posted 28 September 2016 - 10:40
despre ce discutam aici ?
despre Romania sau Olanda.... va rog... |
|
#34
Posted 28 September 2016 - 10:42
Deci , revin cu intrebarea la care eviti sa dai raspunsul...
Cu cat a fost mai cald in IUNIE decat in septembrie? Pentru ca, spuneai Quote
Si e septembrie, nu august, iulie, iunie. Si ca tot vorbim de olanda la biciclete si inchirieri , frumoase preturi : http://www.macbike.nl/bike-rental/ 1 ora 7.5 euro 1 zi 15 euro. Devine al naibii de costisitoare optiunea asta. Edited by Jammalan-the-Prophet, 28 September 2016 - 10:47. |
#35
Posted 28 September 2016 - 10:48
f300, on 28 septembrie 2016 - 10:39, said:
Vad 13 zile peste 20 grade (plus citeva de exact 20). Cum e cu olandezii care nu prea au peste 20? https://www.wundergr...gic=&reqdb.wmo= Vad foarte putine zile peste 21 grade. Tu vrei sa ma convingi ca e cald vara in Olanda sau ca seamana cu clima din Romania ? |
#36
Posted 28 September 2016 - 11:00
Nexus11, on 28 septembrie 2016 - 10:38, said:
In Olanda se merge cu bicicleta și iarna pe zăpadă.Romanii sunt comozi. O bicicleta în plus în trafic înseamnă o masina mai putin pe strada. In purul stil romanesc iar punem caruta in fata boilor. Mai intai trebuie creata o minima infrastructura pentru ciclisti si apoi sa dezvoltam astfel de proiecte si gandirea asta "verde". Pana atunci sunt doar idei hipsteresti + reclama la niste banci. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users