Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pcgarage
Last Updated: Dec 12 2014 22:50, Started by
gabrielopreac
, Dec 09 2014 21:46
·
0
#1
Posted 09 December 2014 - 21:46
Buna seara!
Am pus ochii pe un card de la pcgarage. Sunt de incredere? Adica sa nu ma trezesc cu o cutie goala sau ceva de genul. Am vazut pe site ca au transport gratuit. Aveti idee ce conditii sunt pentru acest lucru? Din ce am inteles la plata prin ramburs nu beneficiez de gratuitate, doar prin virament bancar... Va rog sa ma edificati daca gresesc. Seara placuta! Nu stiu daca e sectiunea buna, scuze! |
#3
Posted 09 December 2014 - 21:54
Eu am cumparat de la ei si a fost super ok. La anumite produse au preturi foarte mici. Eu mi-au luat o husa de Nokia 720 la 25 de lei in coditiile in care peste tot era 30 + 10-15 lei transportul. La ei a fost transport gratuit.
|
#4
Posted 09 December 2014 - 21:57
transport gratuit?poate,da taxa de ramburs trebuie s-o plătești!
în rest poți cumpăra liniștit de la pcgarage.ce l mai bine fă-ți cont ,bagă în coș ce vrei să cumperi și vezi exact cât te costă. |
#5
Posted 09 December 2014 - 21:57
gabrielopreac, on 09 decembrie 2014 - 21:46, said:
Buna seara! Am pus ochii pe un card de la pcgarage. Sunt de incredere? Adica sa nu ma trezesc cu o cutie goala sau ceva de genul. Am vazut pe site ca au transport gratuit. Aveti idee ce conditii sunt pentru acest lucru? Din ce am inteles la plata prin ramburs nu beneficiez de gratuitate, doar prin virament bancar... Va rog sa ma edificati daca gresesc. Seara placuta! Nu stiu daca e sectiunea buna, scuze! Nu, sectiunea nu e buna. Pana acum n-ai trait in Romania? No offence, da ... pana mea, n-ai auzit inca de firma asta? Au ceva ani in piata totusi. Edited by balauru69, 09 December 2014 - 21:57. |
#6
Posted 09 December 2014 - 22:03
Sunt in regula. Am cumparat de la ei de mai mult de 3000 de lei si de fiecare data produsele au fost perfecte
|
#7
Posted 09 December 2014 - 22:06
Eu zic sa te orientezi pe firme mai serioase. Au mari probleme cu garantia si cu fiabilitatea produselor si ii doare undeva de clienti.
Edited by energymonsta, 09 December 2014 - 22:09. |
#8
Posted 09 December 2014 - 22:11
energymonsta, on 09 decembrie 2014 - 22:06, said:
Eu zic sa te orientezi pe firme mai serioase. Au mari probleme cu garantia si cu fiabilitatea produselor si ii doare undeva de clienti. Am comenzi de 10000 de lei la ei si am trimis si produse in garantie, toate s-au solutionat ca la carte. Cat despre transport gratuit, e valabil pentru toate metodele de plata ce nu implica ramburs. Plata cu cardul e mai utila. |
#9
Posted 09 December 2014 - 22:12
Daca gasesti produse la oferte, bune, nu te abtine.. Am luat multe de la ei,chiar daca am mai avut si eu probleme cu garantia.
|
#10
Posted 09 December 2014 - 22:40
Am sarit de 140 mil la ei, nu au fost probleme cu garantiile sau livrarea etc. Adica daca au fost probleme, au fost solutionate. Perfect nu exista pe nicaieri.
Ai transport moca doar la plata cu cardul. |
|
#11
Posted 09 December 2014 - 22:49
NU cred ca gaseti ceva mai de incredere decat PCGarage si eMAG. Ma rog mai sunt si alte magazine bune si maricele, dar cele doua sunt dupa parerea mea cele mai importante magazine online de pe la noi.
La PCGarage sunt client Gold, cu comenzi de peste 10.000 lei, iar la eMAG am cateva comenzi undeva in jurul a 1000 lei. La eMAG nu a fost nevoie sa folosesc pana acum garantia, la PCGarage am folosit-o de doua ori si totul a decurs ok, produsele defecte au fost inlocuite. Nu cunosc toate cazurile in parte si nu zic ca unii cumpartori care se plang de PCGarage nu au dreptate, dar de foarte multe ori e vina cumparatorilor care ori trimit produse defectate in urma socurilor mecanice suferite, ori trimit produsele fara ambalaje, ori trimit produse avariate in urma intervetiilor neautorizate si au pretentia ca produsele sa fie inlocuite, chiar daca cei de la PCGarage sunt acoperiti prin termeni si conditii si au tot dreptul sa refuze garantia. Am vazut chiar un caz astazi la un Orange Shop cu unu meltean care facea spume la gura ca de ce nu Ii se inlocuieste domne telefonul in garantie la care chiar el Ii facuse ecranul tandari. Degeba Ii explica duduia regulamentul, ca el tot pe a lui o tinea, luand ca exemplu RCA-ul la masina si tot felul de aberatii. Edited by antinVidia, 09 December 2014 - 23:00. |
#13
Posted 10 December 2014 - 00:29
energymonsta, on 09 decembrie 2014 - 22:06, said: Eu zic sa te orientezi pe firme mai serioase. Au mari probleme cu garantia si cu fiabilitatea produselor si ii doare undeva de clienti. Eu am primit un telefon (de 2000 lei) cu sigiliul rupt. Nu am observat pe moment, când era curierul lângă mine, ci seara, târziu. A doua zi am fost personal la sediul lor, iar cravatistul de la biroul de returnării era un arogant încrezut. Tot ce ziceam eu, nu era bine. Eu, in ochii lui, eram escrocul, iar ei, magazinul, victima. Tot mi-o trântea cu "trebuia să va uitati când ati primit pachetul, de față cu curierul". Cand i-am zis de legea x, că am dreptul sa returnez produsul in 10 zile de la primire, atunci el s-a ridicat de la birou si m-a dat afară, cu precizarea "nu ma interesează nicio lege! Noi avem regulamentul nostru intern." Am fost tratat ca ultimul boschetar, deși aveam un istoric la ei de peste 8000lei. Recomand sa nu te incurci cu magazinele CARE NU RESPECTĂ LEGEA SI NICI CLIENTUL. |
#14
Posted 10 December 2014 - 09:00
Va multumesc pentru raspunsuri! Am gasit pe un site concurent pana la urma.
Declar inchis topicul. Zile bune sa aveti! |
#15
Posted 10 December 2014 - 10:07
Eu am cumparat si de la pcgarage si de la electrofun care e in acelasi loc.
Am avut probleme mari cu , cuptorul electric. A trebuit schimbat de 2 ori si nu au fost probleme. Cand am cumparat un fier de calcat m-au sunat si mi-au recomandat sa iau oricare alta marca deoarece au avut f multe returnari pe acel produs. Deci pt mine au fost foarte ok. Un minus la electofun (nu stiu daca si la pcgarage) este ca trasportul nu este gratuit. Eu stau la etajul 5 si imi cereau, parca, 60 lei per etaj (are legatura cu kilogramele pachetului). Cica atata cerea firma de transport care nu e a lor. Edited by bibi, 10 December 2014 - 10:08. |
|
#16
Posted 10 December 2014 - 10:12
#17
Posted 10 December 2014 - 13:48
Atunci nu se aprovizioneaza de unde trebuie sau dau cu produsele de pamant prin sediu. Am luat 2 perechi de casti de la ei si la ambele dupa 6 luni de utlizare s-a intrerupt cablul, care desigur a trebuit platit din banii mei pentru ca nu intra in conditiile garantiei. Daca intreruperea de cablu nu intra in condtiile garantiei la niste casti, nu stiu ce-ar putea intra. Ma rog, a costat 30 lei reparatia pentru fiecare pereche de casti. Una dintre cele doua perechi de casti a cedat iar la nici o luna dupa ce le-am luat din garantie si bineinteles ca si de data asta cei 30 lei au trebuit platiti din buzunarul meu. Le duci la garantie pentru ca nu se aude casca stanga, iti cer bani pentru reparatie, le tin mai mult de 14 zile in garantie (termenul maxim in care ar trebui reparate) si la nici o luna dupa asta se defecteaza din nou si mor ambele casti. Si imi cer iar 30 lei sa le repare? Ce firma e asta? Nici n-o pot numi firma. Cam asa sta treaba cu garantia lor care practic e inexistenta si cu produsele care ti se defecteaza dupa cateva luni de utilizare. Vorbesc doar din experienta persoanala, cu nicio firma n-am avut atat de multe probleme cum am avut cu ei. Si colac peste pupaza, mai am si cumparaturi de peste 5000 lei la ei.
|
#18
Posted 10 December 2014 - 14:47
Să mai scriu și că am luat un monitor LCD Samsung, de la ei, și în cca un an a început să facă probleme. În sensul că începea să se vadă din ce în ce mai întunecat, și-și revenea doar dacă îl scoteai din priză.
Am fost cu monitorul de mai sus la garanție, la PCGarbage (înainte de povestea cu telefonul) să-l bag în service, tot la sediul lor central, personal. Duduia de la ușa „garanții” nu vroia să-l primească, și mă trimitea la service Ssmsung, „NU LA NOI!”. Am fost cerebral și i-am zic că eu nu am contract de garanție cu vre-un service Samsung, ci cu magazinul PCGarbage, și i-am și înmânat certificatul de garanție, să se convingă duduia. Nu a mai zis nimic și l-a primit în service. Peste cca 3 zile primesc SMS să ma prezint la sediu, să ridic monitorul din garanție. Când am ajuns acasă, monitorul făcea exact la fel. Nici nu cred că s-a uitat cineva la el. Pe fișa de ieșire din service scria „defect neidentificat” (sau ceva în genul acesta). Acum stau cu acel monitor în șifonier și folosesc alt monitor. Am cumpărat alt monitor, de la alt magazin. Asta ca să va faceți o părere... Edited by Lolopoco, 10 December 2014 - 14:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users