Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp
#55
Posted 17 October 2014 - 18:23
Pana acum si noi si sh.
3 x VW,toate tdi 4 x Audi,toate tdi + altele,inclusiv asiatice. Pana acum niciuna nu a avut probleme majore sau ceva iesit din comun. Logic ca pe forumul Vag vei vedea multi nemultumiti,sunt peste 1 milion de unitati,majoritatea cumarate sh,logic ca pe forumul Honda sau Mazda vei vedea f putine probleme, sunt 15.000 de unitati la un loc,majoritatea cumparate cu 0km. |
#56
Posted 17 October 2014 - 18:56
Polter:
Eu chiar te rog sa-mi trimiti pe mp un link cu problemele pe care le-ai avut la un CR. Ma gandesc ca nu le-ai amintit pentru prima data aici, tocmai pe SP si tocmai in acest topic, nu-i asa? Oricine poate sa intre pe forumul VW si sa gaseasca probleme, insa nu toata lumea se prinde suficient de repede ce probleme are fiecare motorizare in parte. Si uite asa apar aberatiile pe alte forumuri cu injectoare crapate, ax la pompa de ulei, compresoare, etc. Dar, te rog, nu te eschiva. Daca vrei imi cer scuze in avans ca m-am indoit de cele spuse de tine. polter, on 17 octombrie 2014 - 17:42, said:
Nu o sa vezi prea multi posesori de vag sa recunoasca cati bani au bagat in masina sa ajunga la xxxxxx km sau probleme specifice vw polter, on 24 iunie 2012 - 23:08, said:
Passat b6 sportline an 2007 ,13000km doar consumabile polter, on 25 februarie 2014 - 23:09, said:
DSG e fiabila ,230.000 km fara probleme ... polter, on 17 octombrie 2014 - 17:42, said:
Pot sa-ti explic cum se strica cutia dsg dupa 134k km . Nu-i nevoie sa-mi explici, ai explicat deja aici: Quote Am avut o saptamina plina de ghinion .Dupa ce am gasit masina atinsa in parcare (de trei ori in 4 zile) azi intr-un moment de rascruce ,la panica am facut prostia de a seta modul P in timpul mersului (asta in timp ce am apasat puternic frina) ,am auzit cum rontaie ceva sub masina. Drept urmare am reusit sa fac praf cutia de viteze (dsg) si se pare ca mai am si probleme la motor ,momente cind trepideaza si porneste parca in 3 pistoante. Ieri am luat si fault ...la frina de mina. Pe scurt am facut praf un Passat b6 2.0 tdi 140cp am venit cu masina troncanind de la Vilcea,nu mai porneste daca astept sa se stinga martori (daca apas dintr-o bucata porneste) Parca regret momentul cind ruptul din fata mea ce intrase pe contrasens (adica banda mea) nu a intrat in mine Probabil o dezmembrez ,am o situatie financiara foarte delicata si nu cred ca mai pot repara masina. In 3 zile am reusit sa o distrug cum nu s-a intimplat in 140 000 km. Nu am $ nici pentru diagnosticare. polter, on 04 septembrie 2013 - 22:50, said:
Nu inteleg cum useri fara masina sau cu un dulap de Logan vorbesc despre vw ,scoda,bmw ,etc si fiabilitate. A auzit ceva vorbe despre injectoare si acum .....pentru el sunt toate proaste? Motoarele pe motorina ce au avut probleme au fost PD si nu toate ,anumite coduri ,motoare ce au folosit injectoare piezoelectrice siemens. Sunt motoare PD (pompe duse)cu injectoare electromagnetice bosch ce nu au avut probleme ,indiferent de motorina folosita si sunt foarte fiabile (cod motor BMP ca si exemplu) La pompa de ulei actionarea era facuta cu un ax ce se distrugea la unul din capete in timp ,motivul fiind materialul prost ,dar s-a rezolvat si acolo ,eventual se cere inlocuirea lui cu unul nou ,(tine minim 60 000 km si costa 170-220 lei maxim ,sau se poate improviza unul chiar mai ieftin fiind hexagonal 6mm sau se mareste gaura si se pune mai mare ) Modelele din 2009 -2010 ,etc sunt diferite fata de pompe duse ,folosesc tehnologia Common rail si nu mai sunt problemele auzite le vechile modele de passat 2.0 tdi,sunt silentioase ,trag liniar si consuma mai putin fata de PD. |
#57
Posted 17 October 2014 - 19:38
Uite ce mi-au auzit urechile din service-ul unde a fost dusa masina actuala: le zic la clienti sa schimbam axul (de obicei la distributie) si ei nu si nu (se kk pe ei pt 20 lei ca cam atit costa unul nou original) si apoi suna ca vin cu platforma.
Si uite asa punem turbina noua, punem ori sistem nou (scump rau) ori din transplant pompa de 1,9 cu acareturile ei asta daca nu a cedat motorul la insistentele utilizatorului de a merge cu becul de la ulei aprins. |
#58
Posted 17 October 2014 - 19:40
vorbesti de masini cu numar de km rezonabil sau de masini de la samsari cu 120 mii km in bord si 350+ mii km reali?
este foarte posibil ca o piesa sa coste 20 de ron desi ma indoiesc sa coste asa de putin daca e ceva mai mare si mai gros decat o simpla piulita sau surub, insa romanul are proasta impresie ca manopera e gratis chiar daca o piesa costa foarte putin este posibil ca schimbarea acelei piese, fie ea si o saiba, sa necesite foarte multa munca care se transforma in costuri cat tine de asumarea responsabilitatii si probleme generale, VW are nota 10 din partea mea, la masina tatalui meu i-a picat un injector dupa 7 ani de utilizare, masina a fost cumparata noua dar dupa 7 ani a trecut de mult de perioada de garantie, cand s-a dus la service i-au schimbat toate 4 injectoare gratis pt. ca au recunoscut ca a fost o problema cu un anumit lot de injectoare la o anumita serie de motor si au reparat totul gratis mai am in familie doua masini vw (una eu si una sora mea) dar cu "nemuritorul" 1.9tdi, ambele merg impecabil, fara nici cea mai mica problema desi au trecut lejer de 100 mii km fiecare, dar au fost cumparate noi si nu de la samsari Edited by Kroghy, 17 October 2014 - 19:49. |
#60
Posted 17 October 2014 - 20:00
polter, on 17 octombrie 2014 - 17:42, said:
Pot sa-ti explic cum se strica compresorul la touareg sau cum merge cutia dsg dupa 134k km . (-nu mai schimba lin ,are zgomot metalic sub masina din D-N sau invers ,asta nu inseamna ca este tefecta ,nu are cod de eroare si functoneaza toate treptele ,are 250k km si inca merge chiar daca mai zmuceste 1-2 ,e defecta?) Un Passat a fost din 2009 motor CR 2.0 in leasing ,la fel si touaregul 2007 3.0 tdi leasing. 2.0tdi PD 2007 samsarit si cu 999999,impecabila masina ,ce sa zic... Nu am spus ca este un trabant ,dar calitatea materialelor si fiabilitatea lasa de dorit raportat la pretul cerut. Nu zic ca alte firme sunt perfecte ... O seara placuta ,nu o sa mai poluez topicul asta ,nu sunt demn de el si nici de VW... Pot sa-ti explic cum se strica cutia dsg dupa 134k km .asa am zis eu ? Unde am scris ca se strica DSG , am zis "cum merge cutia dsg dupa 134k km " mai da quote te rog sa vad si eu. De ce modifici textul,pe cine incerci sa prostesti aici? Nu ai inteles ca nu am vorbit de un singur passat? Suntem in 2014 luna 10-a ,ai dat citat din 2012,sa demonstrezi ce? de la 130k-am 170k acum si am alta parere Masinile au fost cumparate pe firma ,unde scrie ca e musai sa aiba km toate la fel? Edited by polter, 17 October 2014 - 20:20. |
#62
Posted 17 October 2014 - 20:48
Ati cam facut praf topic-ul cu saracul bi-turbo...
Sunt curios cand apare in showroom-uri, o sa va spun impresii dupa un test-drive. |
#63
Posted 17 October 2014 - 20:51
Pompa a picat la PD ,asta dupa ce s-a rotunjut axul la unul din capete ,iar VW a setat CB-ul sa anunte prea tarziu lipsa de presiune sau mai bine zis la o presiune mult prea mica ca sa mai mearga motorul in siguranta.
A avut reviziile facute la timp pe bord sub 150k km ,s-a oprit in mers motorul pe podul de la Mihailesti ,am ramas cu volanul intepenit ,si fara vizibilitate dupa ce s-au aburit toate geamurile instant,frana ioc... am schimbat roata dintata bolt set garnituri injectoare ax came tachet kit pinion intermediar cuzineti ax came arbori echilibrare etc am dat mai bine de 8000 lei , In 2012 luna 6-a am scris ca masina merge impecabil In 2012 luna 9-a am platit reparatia ,pe langa ea a mai intrat filtre ,ulei ,pompa apa ,etc.... dupa reparatie s-a rupt un arc supapa admisie si am ramas in strada ,am chemat iar rampa... Intelege ca este o diferenta mare de fiabilitate in B5 si B6-B7 ultimele doua fiind sub passat-ul ce a creat un nume puternic marcii. Nu am spus ca este de cacat ,insa acum dupa experienta cu Passat o sa ma gandesc de doua ori mai bine daca aleg grupul VAG sau ma orientez si la concurenta. Mai sunt facturi, multe dar nu stau acum sa caut si sa fac poza ,ca idee motorasul de la frana de mana costa 1100 lei oem Consider ca 2.0 TDI biturbo 240 cp este un motor ce poate face din passat o placere la condus dar cum ramane cu restul pieselor ,plasticul din interior ,etc. La mine sunt sgariate geamurile toate de la praf ,calitatea foarte slaba a acestora ,nici parbrizul nu este prea rezistent . O sa primesc doar un motor nou si restul sunt la fel de calitative ca pe b7? Ai rabdare sa scanez .... Edited by polter, 17 October 2014 - 21:13. |
#64
Posted 17 October 2014 - 20:57
cum sa dai 8000 ron pe reparatie?
mai bine cumperi alta masina sau le dai cu masina de cap pana le vine mintea la cap insa ceva nu iese la calcule, total general 1531, total de plata 8066 ron poate te-au vazut mai cu bani si s-au gandit ca meriti sa platesti de 5 ori mai mult? la fel si l doua imagine, total general 352, total de plata 1822, cred ca esti un client foarte dorit daca le dai de 5-6 ori mai mult decat face Edited by Kroghy, 17 October 2014 - 21:02. |
|
#65
Posted 17 October 2014 - 21:09
Kroghy ,nu am scanat toate paginile ,sunt mai multe fata de ce e scris acolo pe ultima si am spus ca nu a fost doar reparatia .
Ai citit tot ? si aia nu e factura originala ,am cerut suma totala si sa vad si eu piese ....nu vezi ca nu are semnatura sau stampila. O sa pun maine tot teancul sau acum ,putina rabdare Edited by polter, 17 October 2014 - 21:22. |
#66
Posted 17 October 2014 - 21:15
restul de pagini cu ce? scrie clar "total general 1521" si imediat dedesupt "total deviz 8066"
pai ori e general ori nu mai este? o reparatie majora de 1 500 ron e relativ digerabila la o masina de mult peste 100 000 ron Edited by Kroghy, 17 October 2014 - 21:18. |
#67
Posted 17 October 2014 - 21:22
Ce reparatie majora costa 1500 ron? In banii aia schimbi filtrele si uleiul. O reparatie majora ar trebuii acoperita de o asigurare, pentru ca probabil ca o sa coste de la 3000 eur in sus. 8000 ron nu inseamana nici 2000 eur, pentru tipul ala de reparatie a scapat ieftin.
Oricum, in general oamenii isi cumpara masini mai scumpe decat isi permit, ceea ce este o greseala foarte mare. |
#68
Posted 17 October 2014 - 21:24
hai sa rugam un moderator sa deschida topic "fiabilitate VW " si sa ne mute conversatiile ,nu are rost sa murdarim aici ,deja am stricat tot thread-ul...
HEX2FUN ,ai spus un adevar ,respect Quote entru tipul ala de reparatie a scapat ieftin. Kroghy ,pasatul nu este o masina ieftina la intretinut si nu se repara un motor care a mers fara ulei pana s-a oprit cu 1500 lei. Oricum sunt multumit de reparatie,nu scoate pic de fum si merge bine motorul acum si vorbesc strict de motor ,ca restul ... Edited by polter, 17 October 2014 - 21:30. |
#69
Posted 17 October 2014 - 21:28
Nu intindem la o discutie absolut aiurea si oftopic.
Daca vrei, iti fac eu un rezumat, ca stiu cazul Colegul nostru o fortat in mers cutia DSG punand-o in P, astfel ca aceasta s-a defectat. Dupa isprava nu-i mai pornea nici macar motorul. - problemele la motorasele franei de parcare sunt destul de comune la passat-urile PD (pana in 2007-2008) care aveau carcasele casante si se fisurau. Intra apa si facea scurt. Se rezolva la un service decent prin curatare si lipire cu aproximativ 200 lei pentru ambele motoare. Nu cunosc niciun Passat mai nou de 2009 (deci CR) sa aiba aceste probleme, pentru ca au inlocit motoarele, au alt cod pentru motoare - problemele la pompa de ulei care duce la avarierea motorului se datoreza neopririi motorului imediat ce apare mesajul cu lipsa de presiune., Avand in vedere ca a continuat sa mearga cu motorul inca 200 km dupa ce a stricat cutia DSG in starea in care se afla, ma face sa cred ca asa a facut si cu uleiul. Evident, nu 200 km, e suficient 300 m. Motorul a ramas fara ulei, pot zice ca a scapat chiar ieftin cu 8000 lei Din 2010 VW a remediat problema, reproiectand pompa de ulei. Nu exista niciun Passat (sau eu nu stiu) la care sa fi cazut noua pompa de ulei. La masina mea am modelul nerectificat, la fel ca al lui Polter. Am desfacut preventiv baia la 180.000 km si am verificat axul de care vorbea Evergreen (ala de costa 20 lei) si am constatat o uzura minima. Sigur mai merge pana la 300.000 km cand o sa remediez definitiv cu 5-600 lei Rectificarea de care am vorbit consta in marirea axului vinovat de la 77 mm la 100 mm, astfel ca suprafata de contact etse mai mare. Nu cred sa necesite reparatii pe intreaga durata de viata a masinii P.S. Polter, inca mai astept pe mp linkurile cu acel Passat cu motor CR cu prbolemele alea mari de fiabilitate. Nu te grabi, doar sa stii ca n-am uitat Edited by valitudor, 17 October 2014 - 21:35. |
|
#70
Posted 17 October 2014 - 21:38
valitudor ,nu ti-ai facut temele bine.
Asa am crezut atunci ca am stricat cutia dar spre dezamagirea ta nu a patit nimic ,citeste pe forum cum este proiectata si o sa intelegi de ce. Inca nu ti-ai cerut scuze ca ai modificat intentionat un post ca sa ma denigrezi si sa induci lumea in eroare "Pot sa-ti explic cum se strica cutia dsg dupa 134k km ." -modificat de tine cand eu am scris "cum merge cutia dsg dupa 134k km " s-a oprit motorul singur la 30-40 secunde dupa sunet-ul si martorul aprins . Cutia a fost diagnosticata de Al.Bundi de pe forum si nu are nimic ,+ inca 2 service-uri . Boltul ala din P este facut sa sara daca este fortata masina ,scrie in cartea tehnica a masini ,cauta pdf-ul cu DSG-6 pe net si o sa intelegi.Nu poti sa bagi un DSG din D-R sau sa sara pinioanele in P. Mai incearca ,poate reusesti... Du-te la VW poate primesti ceva $ pentru reclama pozitiva ....stiu VAG is the best ... Cate masini ai ?;vreau sa stiu cu ce faci tu comparatie acum ,chiar nu ma intereseaza situatia ta financiara ,intreb strict d.p.d.v al experientei avute si cu alte marci... Edited by polter, 17 October 2014 - 21:44. |
#71
Posted 17 October 2014 - 21:58
Polter, eu n-am lectii de facut tine si nici dezamagiri in ceea ce te priveste.
Pentru conformitate pun mesajul tau original polter, on 17 octombrie 2014 - 17:42, said:
Pot sa-ti explic cum se strica compresorul la Touareg sau cum merge cutia dsg dupa 134k km . Quote Pot sa-ti explic cum se strica cutia dsg dupa 134k km . Te rog, nu are rost sa ma intrebi ce experienta am eu, cand tu ai continuat sa mergi cu un motor fara ungere 30-40 secunde si te mai miri ca ai de platit piese. Parca ieri te vaitai ca ai scurgeri de lichide pe sub masina in toiul verii si cu AC-ul pornit. Acum esti expert in problemele motoarelor |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users