Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54
 Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 

Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#37
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

 andreipopescu100, on 16 octombrie 2014 - 18:00, said:

Eu. Da ii dau in gura instant si la diesel si la benzina.

Superb...
Nu-s ale tale, asa-i? :)

#38
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006

 valitudor, on 16 octombrie 2014 - 18:39, said:

Un A4 de 190 CP si dotari similare este cam cu 9000 € mai scump. Daca scadem discount-ul de vreo 4000 € raman de dat in plus vreo 5000 € pentru o masina mai mica, cu un motor mai slab cu 50 CP.

Daca te uiti la un motor similar ca putere de pe A4, trebuie sa platesti in plus vreo 15000 € din care poti scadea discountul de 4000-5000 €.
Lumea e plina de alternative bune... Posted Image

Mie in configurator A4 mi-a iesit un pic sub 47k intr-o configuratie asemanatoare. Iar aia 50 CP in plus nu mi se par atat de relevanti, 190CP pe o masina de genul asta sunt arhisuficienti, conteaza mai mult alte lucruri. Nu ma intelege gresit, eu am vrut sa-mi iau masina de 300CP, dar era alta categorie. La Passat sau A4 200+CP sunt vax.
Recunosc ca daca ar fi intrat in buget mi-as fi luat 3.0TDI, dar pentru ca e un motor mai rafinat. Dar 2.0 TDI biturbo nu mi-as fi luat - motor mai complicat, bani in plus si avantaje reale minime.

Edited by Jah, 16 October 2014 - 19:33.


#39
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 Jah, on 16 octombrie 2014 - 19:32, said:

...Nu ma intelege gresit, eu am vrut sa-mi iau masina de 300CP, dar era alta categorie. La Passat sau A4 200+CP sunt vax.
exista doua tipuri de cai putere? cal putere de masina de de care ai vrut tu si cal putere de tip vax?

Edited by Kroghy, 17 October 2014 - 05:30.


#40
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005

 valitudor, on 16 octombrie 2014 - 17:00, said:

Asta o fi valabil la alte masini, la Passat nu e cu siguranta. Daca ignoram pretul combustibilului si consumul, intretinerea este identica intre un benzinar si un diesel.
Daca esti scrupulos si vrei sa stii cu exactitate, un benzinar trebuie sa schimbe la 60.000 km bujiile, iar un diesel la 90.000 km filtrul de motorina. Asadar chiar si aici un minuscul si neinteresant avantaj pentru diesel. Astea sunt singurele diferente. In rest dieslul are avantajul consumului
.....

Nu vreu sa o dam in off-topic, dar mai las-o incet !
Ce vrei tu sa spui este ca la Passat au alt fel de motoare, care nu-a facute tot din fier ca si la restul masinilor ...
La orice marca masina, intretinerea unui motor diesel este mai scumpa decat la versiunea echivalenta dotata cu motor pe benzina aspirat.
Ca sa nu mai vorbim ca in ceea ce priveste "costuri de exploatare" nu intra doar pretul combustibilului si al reviziilor.
De exemplu, la motoarele noi de la VW mai apare si ... AdBlue ! Care inseamna costturi si probleme suplimentare.
Ca sa nu mai vorbim de costurile unor eventuale probleme ( deloc improbabile in buna traditie VW din ultimii ani) ... injectoare ( ai idee cat costa un injector de diesel ?), DPF, turbina, bujii incandescente ( de cateva ori mai scumpe decat cele pentru benzinare), etc.
Nu vreau sa ajungem la un versus benzina-motorina caci mai este un topic dedicat.
Ce vreau sa spun este ca atunci cand vorbim despre "costuri de exploatare" pe termen lung, nu trebuie sa facem doar un calcul simplist referitor la consumul de carburant ... nici chiar la Passat !

Revenind la subiect - motorul, cel putin pe date tehnice, pare exceptional.
Ramane de vazut cum se comporta in conditii reale de exploatare.
Dar tot mi se pare scump.
Strict din punct de vedere personal, la 41k Euro eu as opta mai degraba pentru un BMW 520i.
Sau un Audi A4 2.0 TFSI ( 224 CP) quattro. Sau, daca vreau neaparat un consum mai bun, A4 2,0 TDI ( 190 CP) quattro.
Sau, tot din gama premium, un Mercedes C 250 ( 211 CP).

Ma rog, optiuni sunt destule in gama asta de pret ....

#41
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 marr, on 17 octombrie 2014 - 07:37, said:

Nu vreu sa o dam in off-topic, dar mai las-o incet !
La orice marca masina, intretinerea unui motor diesel este mai scumpa decat la versiunea echivalenta dotata cu motor pe benzina aspirat.
Ca sa nu mai vorbim ca in ceea ce priveste "costuri de exploatare" nu intra doar pretul combustibilului si al reviziilor.
De exemplu, la motoarele noi de la VW mai apare si ... AdBlue ! Care inseamna costturi si probleme suplimentare.
Ca sa nu mai vorbim de costurile unor eventuale probleme ( deloc improbabile in buna traditie VW din ultimii ani) ... injectoare ( ai idee cat costa un injector de diesel ?), DPF, turbina, bujii incandescente ( de cateva ori mai scumpe decat cele pentru benzinare), etc.
revizia la diesel se face la 15/30 mii km, la benzina se face la 10 mii km
cureaua de distributie la diesel se schimba la 150 mii km, la benzina se schimba la 90 mii
bujiile la diesel se schimba la 5-6 ani, la benzina se schimba la 2-3 ani
injectoarele au fost schimbate toate la masina lui tata desi iesise din garantie, nota 10 pt. vw, iar problema cu injectoare a fost una izolata la un anumit tip de motor si injectoare
in general motoarele diesel rezista mult mai multi km fara reparatii, asta daca sunt km reali, faptul ca romanii stiu doar diesel aduse de samsari care au 300 mii km tine de mentalitate
pe termen lung un motor diesel este incomparabil mai ieftin de exploatat, de asta se folosesc in trasporturi motoare diesel

 marr, on 17 octombrie 2014 - 07:37, said:

Strict din punct de vedere personal, la 41k Euro eu as opta mai degraba pentru un BMW 520i.
Sau un Audi A4 2.0 TFSI ( 224 CP) quattro. Sau, daca vreau neaparat un consum mai bun, A4 2,0 TDI ( 190 CP) quattro.
Sau, tot din gama premium, un Mercedes C 250 ( 211 CP).
toate alternativele tale de mai sus sunt mai mici si mai scumpe

Edited by Kroghy, 17 October 2014 - 07:52.


#42
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006

 Kroghy, on 17 octombrie 2014 - 05:29, said:

exista doua tipuri de cai putere? cal putere de masina de de care ai vrut tu si cal putere de tip vax?

Calul putere pe care il folosesti si calul putere pe care il ai doar pentru ca n-ai trecut de faza 'cat baga, nenea?'.
Oricum, discutie fara rost. Luati-va Passat biturbo la pret de masina premium daca asta va place. Doar sa fie cu garantie extinsa.

PS. LA Audi, Mercedes, BMW preturile de lista sunt pentru cine intreaba, nu pentru cine cumpara :)

Edited by Jah, 17 October 2014 - 08:24.


#43
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 marr, on 17 octombrie 2014 - 07:37, said:

Nu vreu sa o dam in off-topic, dar mai las-o incet !
Ce vrei tu sa spui este ca la Passat au alt fel de motoare, care nu-a facute tot din fier ca si la restul masinilor ...
La orice marca masina, intretinerea unui motor diesel este mai scumpa decat la versiunea echivalenta dotata cu motor pe benzina aspirat.
Ca sa nu mai vorbim ca in ceea ce priveste "costuri de exploatare" nu intra doar pretul combustibilului si al reviziilor.
De exemplu, la motoarele noi de la VW mai apare si ... AdBlue ! Care inseamna costturi si probleme suplimentare.
Ca sa nu mai vorbim de costurile unor eventuale probleme ( deloc improbabile in buna traditie VW din ultimii ani) ... injectoare ( ai idee cat costa un injector de diesel ?), DPF, turbina, bujii incandescente ( de cateva ori mai scumpe decat cele pentru benzinare), etc.
Nu vreau sa ajungem la un versus benzina-motorina caci mai este un topic dedicat.
Ce vreau sa spun este ca atunci cand vorbim despre "costuri de exploatare" pe termen lung, nu trebuie sa facem doar un calcul simplist referitor la consumul de carburant ... nici chiar la Passat !

Nu, nu am spus ca nu se strica, am spus doar ca pretul reviziilor sunt identice. Intr-adevar, reparatiile la un TDI pot fi semnificativ mai scumpe decat la un benzinar aspirat, dar... care aspirat pe Passat? Aaa, vorbesti despre visul oricui, un BMW seria 5? Ok.

Cat priveste reparatiile la Passat, eu zic ca stiu despre ce vorbesc din moment ce am unul cu motor CR si are peste 200.000 km la care am avut probleme minore, toate impreuna nu cred ca au trecut de 1000 lei. Nu vorbesc doar din experienta mea, ci si din a altora cu care impart aceasi motorizare.
Aluziile la pretul injectoarelor, turbine, "traditia VW"etc, sunt total neinspirate, si nu arata decat ca nu cunosti detalii si te iei doar dupa ce ai auzit.
Daca e sa aiba probleme, poate avea de la pompa de inalta presiune, care face o gramada de probleme mari peste ocean si doar sporadice aici, la masini importate cu foarte multi km la bord

 marr, on 17 octombrie 2014 - 07:37, said:

Strict din punct de vedere personal, la 41k Euro eu as opta mai degraba pentru un BMW 520i.

Daca ar fi sa dau peste 40.000€ pe o masina, as prefera sa-i dau macar pe una dotata, decat pe una de clasa superioara, dar cheala. Dar asa sunt eu, prefer sa-i investesc in confortul personal, in loc sa-i dau pe "imagine" si "prestanta" pe care o aduce un BMW/Audi/Merc.
Fiecare cu preferintele sale, nu-i minunat sa ai atatea alternative?

#44
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Nu are rost sa faceti comparatii la capitolul intretinere intre un diesel biturbo si un benzinar aspirat,efectiv nu are rost,probabil ca acest tdi, repriza 80-120 o face mai rapid in tr 5 decat benzinarul aspirat in tr 3.

Caii putere,tehnologia,dotarea de serie mai bogata,modelul proaspat lansat se reflecta in pret.

#45
polter

polter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 31.07.2008
Prea laudata marca asta care are fiabilitate foarte scazuta.
DA ,sunt posesor de Passat si nu mananc kakat sa laud masina doar pentru ca-mi apartine si nu sunt nici fan-boy VW.
Pretul mult prea mare pentru ce ofera la modelul asta bi-tri-exra -turbo ...

Edited by polter, 17 October 2014 - 12:21.


#46
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Poate ca esti posesor de Passat, dar probabil esti posesor de conserva PD.
N-oi fi tu fan-boy, dar nici prea priceput nu esti din moment ce nu faci o minima deosebire intre o generatie apusa si "noile" motoare deja vechi de aproape 7 ani. Gresesc? :)

In rest, pret mare sau mic e relativ. Personal n-as da atatia bani pe o masina, indiferent cum ii zice

#47
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
P.S. Invariabil, in orice topic in care se vorbeste despre VW , persoane care nu au si nu au avut vreodata o masina cu o motorizare similara celei din subiectul discutiei, ataca VW pe motivul fiabilitatii injectoarelor si al turbinelor.
Cei care spun ca nu mai e chiar asa cum a fost pe vremuri sunt atacati, la randul lor, pe motiv de fan-boy-isme.
Daca un posesor de VW spune ceva, este judecat in functie de interese: daca ne place, e obiectiv, daca nu ne place, e fan-boy sau frustrat (depinde de care parte a baricadei se afla).

Si astia or fi doar niste fan-boy VW, ca doar orice user matur si serios de pe aceasta arie stie ca VW are probleme cu injectoarele. Posted Image

Attached File  ADAC.png   47.09K   71 downloads

#48
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
In primul rand, toti priceputii care critica VW, uita un "mic" amanunt. Una e sa ai probleme cu 100 de VW-uri (muuulte, domne, o gramada din cati stiu eu cu vw au belele), din 1000000 vandute, alta e sa ai cu mai stiu eu ce marca 4-5 probleme din 100 vandute. E ceva extraordinar de dificil de inteles, dar la starea generala a IQ-ului romanesc... ce ne mira?

#49
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,016
  • Înscris: 20.06.2005
Exemplu, cifre din 2013 :
Cele mai populare modele sunt Dacia Logan – 366.000 exemplare, Volkswagen Golf – 189.000, Ford Focus – 81.000, Volkswagen Passat – 79.000, Skoda Octavia – 75.000, Volkswagen Polo – 60.000, Opel Astra – 56.000, Audi A4 – 52.000, Skoda Fabia – 52.000 și Renault Symbol – 52.000

Asadar pe acest lot  , raportand la cifrele tale , ar fi normal sa existe aproximativ doar 26,8 masini cu probleme (vre-o 18 golfuri si 8 passaturi).
Din ce se plange lumea nu prea rezulta dor atat. Ar fi fost buna cifra aia 100 la 1 milion. Posted Image

#50
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Nu e chiar asa... oricum, te-ai prins ca cifrele alea sunt la intamplare. :)

#51
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,016
  • Înscris: 20.06.2005
Da stiu, exageram si eu Posted Image .

#52
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 polter, on 17 octombrie 2014 - 12:20, said:

Prea laudata marca asta care are fiabilitate foarte scazuta.
DA ,sunt posesor de Passat si nu mananc kakat sa laud masina doar pentru ca-mi apartine si nu sunt nici fan-boy VW.
Pretul mult prea mare pentru ce ofera la modelul asta bi-tri-exra -turbo ...

Daca esti posesor de PD,cumparat de bun direct de la samsar cu 120k km in bord, te inteleg.

Insa tine cont ca in Ro sunt aprox 1,2mil de Vag-uri,majoritatea dieseluri trecute bine de 200k km.

In rest ce pot sa zic,tehnologia,caii putere costa,un Porsche Panamera 3,0d pleaca de la 85k euro,un Turbo S de la 180k euro.

Edited by ionutMembruAnonimut, 17 October 2014 - 17:14.


#53
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,909
  • Înscris: 09.12.2004
intra si alea luate cu 120k km in bord? :))

#54
polter

polter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 31.07.2008
Poti sa intri pe forumul VW si elucidezi misterul singur.
Azi nu am rabdare sa explic problemele vw-lui.
In ograda nu a fost singura masina a grupului vag si nu toti cumpara sh sau masini de la samsar . (Oricum nu vad care e problema cu samsarul ,sa inteleg ca e responsabil cu fiabilitatea?)

Pot sa-ti explic cum se strica compresorul la Touareg sau  cum merge cutia dsg dupa 134k km .
Mai pot sa atasez aici factura si fisa de service a vestitului Passat cu motorul terminat din cauza unui ax de la pompa de ulei.
Pot sa inregistrez zgomotul bordului sa vezi ce muzica face...
Sa fac o poza la fata de la portiera desprinsa ?
Vrei sa vezi cat costa motorasele de la frina de mana? (Atasez factura ?)
Nu am nevoie sa ma crezi tu ,sper doar ca cineva sa cerceteze bine inainte sa  cumpere un produs si sa vada ce alternative are.

Un passat a fost din 2009  motor CR 2.0 in leasing ,la fel si touaregul 2007  3.0 tdi leasing.

  2.0tdi PD 2007 samsarit si cu 999999,impecabila masina ,ce sa zic...

Nu am spus ca este un trabant ,dar calitatea materialelor si fiabilitatea lasa de dorit raportat la pretul cerut.

Nu zic ca alte firme sunt perfecte ...


O seara placuta ,nu o sa mai poluez topicul asta  ,nu sunt demn de el si nici de vw...





Nu o sa vezi prea multi posesori de vag sa recunoasca cati bani au bagat in masina sa ajunga la xxxxxx km sau probleme specifice vw

Edited by polter, 17 October 2014 - 17:45.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate