Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#19
Buratino2014

Buratino2014

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 22.09.2014
mai e putin si ziceti ca astia de la curse folosesc benzina de la lukoil si ulei de la autokarma!

Edited by Buratino2014, 14 October 2014 - 16:17.


#20
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Sunt zeci de pagini pe internet cu clienti nemultumiti de passat-ul 2.0 TDI generatia anterioara. Povesti care de care mai amuzante cu masini oprite in drum, in intersectii si in depasiri. Motorul VW foarte reusit a fost 1.9 TDI in special cel de 131 cp, multe mai sunt pe strazi si astazi. In rest, diesel este pentru km multi, distante lungi. Nu pentru amuzament. Nu pentru sport/curse. Nu se pot compara motoare pe benzina aspirate cu diesel turbo. Pai hai sa comparam motorul 2.0 tce 275 cp de la Renault cu 2.0 tdi din grupul VAG. Pai ala micu turbo benzinar de la reno mananca si fulgii din diesel. Si vorbim de renault, de turbo benzina de la BMW nici nu mai pomenesc ca nu are rost.

#21
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
ce discutii puerile poate naste un astfel de subiect

 Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:

Dieselu nu e motor sport.

Benzinarul 2.0 TCE de 275 CP este mai "sportiv" decat orice motor mai putin puternic decat el, indiferent daca este pe benzina sau motorina. Asa cum un diesel de 240 CP este mai "sportiv" decat orice motor de 200 CP. Tocmai din acest motiv, oameni mai inteligenti au inventat calul putere, pentru a avea un etalon de masurare
Calul putere de diesel este egal cu calul putere de benzina, chiar daca poate parea paradoxal.

De ce invariabil aceste topicuri aluneca pe o panta ridicola cum ca acest motor n-ar fi indeajuns de bun pentru ca exista benzinare mai puternice decat el?

Si ce legatura exista intre PD-urile Siemens, introduse pe Passat acum 10 ani si scoase din productie acum 6 ani, cu aceste motoare echipate cu injectoare Bosch?

Edited by valitudor, 14 October 2014 - 16:54.


#22
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Lasand la o parte motorul (care mi se pare bestial din descriere) si pretul, eu nu inteleg cum nu le e rusine sa puna acelasi RNS510 de pe Octavia si Golf pe masina de 40.000 E? In fine, VW stie sa refloseasca piese si asta e tot ce conteaza la marja de profit. Daca tot s-au dus spre premium, mergea mai bine systemul de pe Touareg.

#23
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Cum adica acelasi RNS 510 ca la Golf? Cred ca le confuzi. Touareg-ul are RNS 850 care este mult mai asemanator cu RNS 510 de pe generatia actuala dePassat (B6 si B7).

Noul Passat are discovery plus/media. Mai multe gasesti AICI unde sunt si doua videouri

Daca n-ai gresti, ce-i lipseste si se gaseste cu usurinta la altii? Nu-mi spune de Touareg sau Audi, pentru ca au alt segment.
Iar Passat nu este premium. In afisele de marketing spun asta pentru a se deosebi de concurenta traditionala, dar nu e premium

Edited by valitudor, 14 October 2014 - 17:21.


#24
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
0-100
6.1 oficial, cam 5.7 realitate. Incredibil!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ufw1HXOQSj0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#25
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
aproximativ 6 secunde pt. un motor de 2 litri este incredibil in conditiile in care poti scoate consum de 5% la mers calm
ceea ce mi se pare foarte ciudat este ca acest motor e foarte silentios, ma asteptam sa se auda ceva mai tare tinand cont ca am in familie mai multe motoare VW TDI, nota 10 pt. VW pt. acest motor nou, abia astept sa pun piciorul pe pedala lui
daca ar reusi mai multi producatori sa faca motoare pe motorina asa de performante probabil ca ar dispare motoarele pe benzina in cativa ani

Edited by Kroghy, 14 October 2014 - 21:59.


#26
fgk

fgk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 22.12.2006
inca prefer un motor serios pe benzina unuia pe motorina.nu prea imi plac motoarele turbo,oricine poate sa faca un motor turbo.

#27
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
si eu as prefera un motor pe benzina daca ar avea costuri de exploatare comparabile cu un motor pe motorina
insa cand costurile de exploatare sunt aproape la jumatate atunci eu prefer unul diesel cu toate inconvenientele aferente
motor turbo nu cred ca poate sa faca oricine, eu sigur nu pot si nici tu nu cred ca poti sa construiesti o turbina si sa faci toate adaptarile la un motor aspirat ca sa nu mai spun de fiabilitate
dupa zeci de ani de motoare aspirate mi se pare absolut primitiv sa mai poti concepe un motor fara turbina, preferabil doua turbine sau turbina si compresor dar motor fara turbo este arhaic si inadmisibil in 2014-2015

Edited by Kroghy, 15 October 2014 - 20:57.


#28
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 fgk, on 15 octombrie 2014 - 20:23, said:

oricine poate sa faca un motor turbo.
Nu-ti dai seama cat de aberanta este aceasta afirmatie?

Un motor supraalimentat, inainte de toate, este un motor aspirat la care se adauga o multime de accesorii (turbina, intercooler, tubulatura, senzori, etc).
Asa ca, dupa tine, toata lumea poate face motoare, indiferent de tipul alimentarii.
Ce sa zic... profund

Edited by valitudor, 15 October 2014 - 21:08.


#29
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,199
  • Înscris: 13.07.2005

 Kroghy, on 15 octombrie 2014 - 20:55, said:

si eu as prefera un motor pe benzina daca ar avea costuri de exploatare comparabile cu un motor pe motorina
insa cand costurile de exploatare sunt aproape la jumatate atunci eu prefer unul diesel cu toate inconvenientele aferente
....

Depinde ce intelegi prin "costuri de exploatare".
Daca te referi strict la consum - da !
Daca iei insa consturile de exploatare overall , pe toata durata de viata a masinii .... nu stiu zau !
Am o vaga senzatie ca un motor pe bbenzina, aspirat, te va costa mai putin ...
Dar deja suntem off-topic.

Am vazut ca a aparut deja in oferta VW acest Passat.
Pare interesant dar mi se pare scump.
Porneste de la 41.175 Euro, dar fara sa te stresezi, adaugand doar cateva optionale de bun simt, il duci usor catre 50.000 Euro.
Mult mai OK mi se pare in varianta de motorizare de 2.0 TDI 190 CP care, cu pretul a 1,2 s la demaraj ( si nici 7,5 s 0-100 km/h nu-i chiar rau) e mai ieftin cu 5000 Euro la aceleasi dotari !

Pe de alta parte, e drept ca un Seria 5 cu performante similare ( 530d xDrive - 5,7 s 0-100 km/h) porneste de la ... 58.652 Euro si are si impozite pe masura unui motor de 3 l !

Edited by marr, 16 October 2014 - 12:57.


#30
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Pai si ce facem, ajungem sa comparam Seria 5 de la BMW cu Passat?
Eventual ar trebui sa comparam passat-ul cu seria 3...

#31
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

 marr, on 16 octombrie 2014 - 12:56, said:


Am vazut ca a aparut deja in oferta VW acest Passat.
Pare interesant dar mi se pare scump.
Porneste de la 41.175 Euro, dar fara sa te stresezi, adaugand doar cateva optionale de bun simt, il duci usor catre 50.000 Euro.


Si uite asa se fasai si meteoritul care zgudui piata auto ! Deci 2.0 biturbo, sa si-l bage-n dos ! Mai bine puneau un motor de la Porche si terminau balciul, ca la pret tot pe acolo ieseau.

Oricum in contextul actual economic VW se cam pipi contra vantului, iar la un moment dat o sa se si ude probabil.

#32
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 marr, on 16 octombrie 2014 - 12:56, said:

Depinde ce intelegi prin "costuri de exploatare".
Daca te referi strict la consum - da !
Daca iei insa consturile de exploatare overall , pe toata durata de viata a masinii .... nu stiu zau !
Am o vaga senzatie ca un motor pe bbenzina, aspirat, te va costa mai putin ...

Asta o fi valabil la alte masini, la Passat nu e cu siguranta. Daca ignoram pretul combustibilului si consumul, intretinerea este identica intre un benzinar si un diesel.
Daca esti scrupulos si vrei sa stii cu exactitate, un benzinar trebuie sa schimbe la 60.000 km bujiile, iar un diesel la 90.000 km filtrul de motorina. Asadar chiar si aici un minuscul si neinteresant avantaj pentru diesel. Astea sunt singurele diferente. In rest dieslul are avantajul consumului


 marr, on 16 octombrie 2014 - 12:56, said:

Am vazut ca a aparut deja in oferta VW acest Passat.
Pare interesant dar mi se pare scump.

Intr-adevar, pare scump... insa depinde cum privesti.
Hai sa-l comparam cu varianta imediat inferioara Passat 2.0 TDI de 190 CP si cel mai puternic diesel al Insignia 2.0 195 CP

Passat-ul de 190 CP costa aproximativ la fel cu Insignia de 195 CP (diferenta de doar 1000€, dar Pasatul este mai dotat) - pretul sau de pornire este de 36.000€
Passat-ul de 240 CP costa 5000€ in plus, insa vine la pachet cu faruri LED cu iluminare dinamica la virare si suspensie cu reglare adaptiva DCC.
Doar aceste doua optiuni costa 2500€, mai raman 2500€ doar pentru motor si alte maruntisuri

Edited by valitudor, 16 October 2014 - 17:01.


#33
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004

 Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:

Dieselu nu e motor sport. Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi. Daca iti place sa o alergi, benzina e singura optiune.
ia sa scrie ala care si-a luat benzinara si ii da in gura instant dupa ce a pornit motorul si schimba numai in rosu...

#34
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006

 valitudor, on 16 octombrie 2014 - 17:00, said:

Intr-adevar, pare scump... insa depinde cum privesti.
Hai sa-l comparam cu varianta imediat inferioara Passat 2.0 TDI de 190 CP si cel mai puternic diesel al Insignia 2.0 195 CP

Passat-ul de 190 CP costa aproximativ la fel cu Insignia de 195 CP (diferenta de doar 1000€, dar Pasatul este mai dotat) - pretul sau de pornire este de 36.000€
Passat-ul de 240 CP costa 5000€ in plus, insa vine la pachet cu faruri LED cu iluminare dinamica la virare si suspensie cu reglare adaptiva DCC.
Doar aceste doua optiuni costa 2500€, mai raman 2500€ doar pentru motor si alte maruntisuri

Un A4 de 190CP si dotari similare e cu vreo 5-6k mai scump decat Passat-ul asta. Dar pentru ca deja noul A4 e la orizont, sunt sigur ca poate fi scos in aceiasi bani. Eu asta as face :)

#35
andreipopescu100

andreipopescu100

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 03.10.2014

 Evergreen, on 16 octombrie 2014 - 17:13, said:


ia sa scrie ala care si-a luat benzinara si ii da in gura instant dupa ce a pornit motorul si schimba numai in rosu...
Eu. Da ii dau in gura instant si la diesel si la benzina.

#36
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Jah, on 16 octombrie 2014 - 17:59, said:

Un A4 de 190CP si dotari similare e cu vreo 5-6k mai scump decat Passat-ul asta. Dar pentru ca deja noul A4 e la orizont, sunt sigur ca poate fi scos in aceiasi bani. Eu asta as face Posted Image

Un A4 de 190 CP si dotari similare este cam cu 9000 € mai scump. Daca scadem discount-ul de vreo 4000 € raman de dat in plus vreo 5000 € pentru o masina mai mica, cu un motor mai slab cu 50 CP.

Daca te uiti la un motor similar ca putere de pe A4, trebuie sa platesti in plus vreo 15000 € din care poti scadea discountul de 4000-5000 €.
Lumea e plina de alternative bune... Posted Image

Edited by valitudor, 16 October 2014 - 18:40.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate