Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp
#19
Posted 14 October 2014 - 16:17
mai e putin si ziceti ca astia de la curse folosesc benzina de la lukoil si ulei de la autokarma!
Edited by Buratino2014, 14 October 2014 - 16:17. |
#20
Posted 14 October 2014 - 16:41
Sunt zeci de pagini pe internet cu clienti nemultumiti de passat-ul 2.0 TDI generatia anterioara. Povesti care de care mai amuzante cu masini oprite in drum, in intersectii si in depasiri. Motorul VW foarte reusit a fost 1.9 TDI in special cel de 131 cp, multe mai sunt pe strazi si astazi. In rest, diesel este pentru km multi, distante lungi. Nu pentru amuzament. Nu pentru sport/curse. Nu se pot compara motoare pe benzina aspirate cu diesel turbo. Pai hai sa comparam motorul 2.0 tce 275 cp de la Renault cu 2.0 tdi din grupul VAG. Pai ala micu turbo benzinar de la reno mananca si fulgii din diesel. Si vorbim de renault, de turbo benzina de la BMW nici nu mai pomenesc ca nu are rost.
|
#21
Posted 14 October 2014 - 16:53
ce discutii puerile poate naste un astfel de subiect
Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:
Dieselu nu e motor sport. Benzinarul 2.0 TCE de 275 CP este mai "sportiv" decat orice motor mai putin puternic decat el, indiferent daca este pe benzina sau motorina. Asa cum un diesel de 240 CP este mai "sportiv" decat orice motor de 200 CP. Tocmai din acest motiv, oameni mai inteligenti au inventat calul putere, pentru a avea un etalon de masurare Calul putere de diesel este egal cu calul putere de benzina, chiar daca poate parea paradoxal. De ce invariabil aceste topicuri aluneca pe o panta ridicola cum ca acest motor n-ar fi indeajuns de bun pentru ca exista benzinare mai puternice decat el? Si ce legatura exista intre PD-urile Siemens, introduse pe Passat acum 10 ani si scoase din productie acum 6 ani, cu aceste motoare echipate cu injectoare Bosch? Edited by valitudor, 14 October 2014 - 16:54. |
#22
Posted 14 October 2014 - 16:58
Lasand la o parte motorul (care mi se pare bestial din descriere) si pretul, eu nu inteleg cum nu le e rusine sa puna acelasi RNS510 de pe Octavia si Golf pe masina de 40.000 E? In fine, VW stie sa refloseasca piese si asta e tot ce conteaza la marja de profit. Daca tot s-au dus spre premium, mergea mai bine systemul de pe Touareg.
|
#23
Posted 14 October 2014 - 17:19
Cum adica acelasi RNS 510 ca la Golf? Cred ca le confuzi. Touareg-ul are RNS 850 care este mult mai asemanator cu RNS 510 de pe generatia actuala dePassat (B6 si B7).
Noul Passat are discovery plus/media. Mai multe gasesti AICI unde sunt si doua videouri Daca n-ai gresti, ce-i lipseste si se gaseste cu usurinta la altii? Nu-mi spune de Touareg sau Audi, pentru ca au alt segment. Iar Passat nu este premium. In afisele de marketing spun asta pentru a se deosebi de concurenta traditionala, dar nu e premium Edited by valitudor, 14 October 2014 - 17:21. |
#24
Posted 14 October 2014 - 19:45
0-100
6.1 oficial, cam 5.7 realitate. Incredibil! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ufw1HXOQSj0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#25
Posted 14 October 2014 - 21:54
aproximativ 6 secunde pt. un motor de 2 litri este incredibil in conditiile in care poti scoate consum de 5% la mers calm
ceea ce mi se pare foarte ciudat este ca acest motor e foarte silentios, ma asteptam sa se auda ceva mai tare tinand cont ca am in familie mai multe motoare VW TDI, nota 10 pt. VW pt. acest motor nou, abia astept sa pun piciorul pe pedala lui daca ar reusi mai multi producatori sa faca motoare pe motorina asa de performante probabil ca ar dispare motoarele pe benzina in cativa ani Edited by Kroghy, 14 October 2014 - 21:59. |
#26
Posted 15 October 2014 - 20:23
inca prefer un motor serios pe benzina unuia pe motorina.nu prea imi plac motoarele turbo,oricine poate sa faca un motor turbo.
|
#27
Posted 15 October 2014 - 20:55
si eu as prefera un motor pe benzina daca ar avea costuri de exploatare comparabile cu un motor pe motorina
insa cand costurile de exploatare sunt aproape la jumatate atunci eu prefer unul diesel cu toate inconvenientele aferente motor turbo nu cred ca poate sa faca oricine, eu sigur nu pot si nici tu nu cred ca poti sa construiesti o turbina si sa faci toate adaptarile la un motor aspirat ca sa nu mai spun de fiabilitate dupa zeci de ani de motoare aspirate mi se pare absolut primitiv sa mai poti concepe un motor fara turbina, preferabil doua turbine sau turbina si compresor dar motor fara turbo este arhaic si inadmisibil in 2014-2015 Edited by Kroghy, 15 October 2014 - 20:57. |
#28
Posted 15 October 2014 - 21:06
fgk, on 15 octombrie 2014 - 20:23, said:
oricine poate sa faca un motor turbo. Un motor supraalimentat, inainte de toate, este un motor aspirat la care se adauga o multime de accesorii (turbina, intercooler, tubulatura, senzori, etc). Asa ca, dupa tine, toata lumea poate face motoare, indiferent de tipul alimentarii. Ce sa zic... profund Edited by valitudor, 15 October 2014 - 21:08. |
|
#29
Posted 16 October 2014 - 12:56
Kroghy, on 15 octombrie 2014 - 20:55, said:
si eu as prefera un motor pe benzina daca ar avea costuri de exploatare comparabile cu un motor pe motorina insa cand costurile de exploatare sunt aproape la jumatate atunci eu prefer unul diesel cu toate inconvenientele aferente .... Depinde ce intelegi prin "costuri de exploatare". Daca te referi strict la consum - da ! Daca iei insa consturile de exploatare overall , pe toata durata de viata a masinii .... nu stiu zau ! Am o vaga senzatie ca un motor pe bbenzina, aspirat, te va costa mai putin ... Dar deja suntem off-topic. Am vazut ca a aparut deja in oferta VW acest Passat. Pare interesant dar mi se pare scump. Porneste de la 41.175 Euro, dar fara sa te stresezi, adaugand doar cateva optionale de bun simt, il duci usor catre 50.000 Euro. Mult mai OK mi se pare in varianta de motorizare de 2.0 TDI 190 CP care, cu pretul a 1,2 s la demaraj ( si nici 7,5 s 0-100 km/h nu-i chiar rau) e mai ieftin cu 5000 Euro la aceleasi dotari ! Pe de alta parte, e drept ca un Seria 5 cu performante similare ( 530d xDrive - 5,7 s 0-100 km/h) porneste de la ... 58.652 Euro si are si impozite pe masura unui motor de 3 l ! Edited by marr, 16 October 2014 - 12:57. |
#31
Posted 16 October 2014 - 16:23
marr, on 16 octombrie 2014 - 12:56, said: Si uite asa se fasai si meteoritul care zgudui piata auto ! Deci 2.0 biturbo, sa si-l bage-n dos ! Mai bine puneau un motor de la Porche si terminau balciul, ca la pret tot pe acolo ieseau. Oricum in contextul actual economic VW se cam pipi contra vantului, iar la un moment dat o sa se si ude probabil. |
#32
Posted 16 October 2014 - 17:00
marr, on 16 octombrie 2014 - 12:56, said:
Depinde ce intelegi prin "costuri de exploatare". Daca te referi strict la consum - da ! Daca iei insa consturile de exploatare overall , pe toata durata de viata a masinii .... nu stiu zau ! Am o vaga senzatie ca un motor pe bbenzina, aspirat, te va costa mai putin ... Asta o fi valabil la alte masini, la Passat nu e cu siguranta. Daca ignoram pretul combustibilului si consumul, intretinerea este identica intre un benzinar si un diesel. Daca esti scrupulos si vrei sa stii cu exactitate, un benzinar trebuie sa schimbe la 60.000 km bujiile, iar un diesel la 90.000 km filtrul de motorina. Asadar chiar si aici un minuscul si neinteresant avantaj pentru diesel. Astea sunt singurele diferente. In rest dieslul are avantajul consumului marr, on 16 octombrie 2014 - 12:56, said: Intr-adevar, pare scump... insa depinde cum privesti. Hai sa-l comparam cu varianta imediat inferioara Passat 2.0 TDI de 190 CP si cel mai puternic diesel al Insignia 2.0 195 CP Passat-ul de 190 CP costa aproximativ la fel cu Insignia de 195 CP (diferenta de doar 1000€, dar Pasatul este mai dotat) - pretul sau de pornire este de 36.000€ Passat-ul de 240 CP costa 5000€ in plus, insa vine la pachet cu faruri LED cu iluminare dinamica la virare si suspensie cu reglare adaptiva DCC. Doar aceste doua optiuni costa 2500€, mai raman 2500€ doar pentru motor si alte maruntisuri Edited by valitudor, 16 October 2014 - 17:01. |
#33
Posted 16 October 2014 - 17:13
Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:
Dieselu nu e motor sport. Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi. Daca iti place sa o alergi, benzina e singura optiune. |
|
#34
Posted 16 October 2014 - 17:59
valitudor, on 16 octombrie 2014 - 17:00, said:
Intr-adevar, pare scump... insa depinde cum privesti. Hai sa-l comparam cu varianta imediat inferioara Passat 2.0 TDI de 190 CP si cel mai puternic diesel al Insignia 2.0 195 CP Passat-ul de 190 CP costa aproximativ la fel cu Insignia de 195 CP (diferenta de doar 1000€, dar Pasatul este mai dotat) - pretul sau de pornire este de 36.000€ Passat-ul de 240 CP costa 5000€ in plus, insa vine la pachet cu faruri LED cu iluminare dinamica la virare si suspensie cu reglare adaptiva DCC. Doar aceste doua optiuni costa 2500€, mai raman 2500€ doar pentru motor si alte maruntisuri Un A4 de 190CP si dotari similare e cu vreo 5-6k mai scump decat Passat-ul asta. Dar pentru ca deja noul A4 e la orizont, sunt sigur ca poate fi scos in aceiasi bani. Eu asta as face |
#35
Posted 16 October 2014 - 18:00
#36
Posted 16 October 2014 - 18:39
Jah, on 16 octombrie 2014 - 17:59, said:
Un A4 de 190CP si dotari similare e cu vreo 5-6k mai scump decat Passat-ul asta. Dar pentru ca deja noul A4 e la orizont, sunt sigur ca poate fi scos in aceiasi bani. Eu asta as face Un A4 de 190 CP si dotari similare este cam cu 9000 € mai scump. Daca scadem discount-ul de vreo 4000 € raman de dat in plus vreo 5000 € pentru o masina mai mica, cu un motor mai slab cu 50 CP. Daca te uiti la un motor similar ca putere de pe A4, trebuie sa platesti in plus vreo 15000 € din care poti scadea discountul de 4000-5000 €. Lumea e plina de alternative bune... Edited by valitudor, 16 October 2014 - 18:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users