Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#181
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,025
  • Înscris: 20.06.2005
Stiu ca timpii aia sunt seci. Dar chiar si asa , le-a tras-o pe coaja onorabil. Acum sa dai vina pe piolot, vezica urinara , cauciucuri, vant chiar nu are nici o importanta. Si cu toate astea , DA, Gallardo a luat-o pe coaja. Nu inteleg de ce pentru unii pare imposibil.

#182
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007
Daca testul se repeta, si rezultatul este acelasi de fiecare data.. atunci nu mai comentam. Sau daca rezultatul este acelasi pe orice circuit, iarasi nu mai comentez.

#183
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View PostwolfydRg, on 22 iunie 2015 - 07:39, said:

Acum sa dai vina pe piolot, vezica urinara , cauciucuri, vant chiar nu are nici o importanta. Si cu toate astea , DA, Gallardo a luat-o pe coaja. Nu inteleg de ce pentru unii pare imposibil.
Cum sa nu aiba nici o importanta, mai ales cand vorbim de doar cateva secunde din vreo 7-8 minute? Are importanta decisiva. Pilotii nu-s roboti, nici ei nu scot exact acelasi scor de doua ori. Cauciucurile si altele conteaza.

Ca idee:

7:29.03 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki 17 April 2008 Nissan Motors conducted test,.[38][39][40] The test used a stock GT-R with stock tires. Video confirmed.
7:26.70 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki 23 April 2009 Nissan Motors conducted test with optional tires. Video confirmed. Best Motoring (08/2009).[35]

plus un mic broblem:

At the Geneva show, Honda confirmed to TopGear.com that the Civic Type R responsible for the storming lap time was a prototype model, with a roll cage to "maintain safety for our test driver, mounted in a way that wouldn't affect body rigidity".

Si inca ceva, ca tot vorbim:

Nurburgring bans lap times

ps. parca suntem un pic off-topic totusi

Edited by MrReason, 22 June 2015 - 15:33.


#184
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,692
  • Înscris: 30.01.2006

View PostwolfydRg, on 22 iunie 2015 - 07:39, said:

Stiu ca timpii aia sunt seci. Dar chiar si asa , le-a tras-o pe coaja onorabil. Acum sa dai vina pe piolot, vezica urinara , cauciucuri, vant chiar nu are nici o importanta. Si cu toate astea , DA, Gallardo a luat-o pe coaja. Nu inteleg de ce pentru unii pare imposibil.

Cauciucurile sunt de o importanta enorma. Daca una avea anvelope de strada si alta slikuri de exemplu.. dar chiar si semislikuri fac o diferenta majora. Incaltale ci acelasi model de anvelopa si apoi vedem adevarul adevarat eventual si acelasi pilot. Si foarte important sa fie vara si sa nu ploua.

Un motor turbo este foarte influentat de vreme, temp, umiditate presiune etc. Vezi diferite dyno la masinile turbo, in general ai mai multi cp decat specificatiile. Tocmai datorita vremii. Si diferentele sunt maricele. Mondeo ca al meu a scos 155 cp pe dyno fata de 140 in conditii de laborator. Cele aspirate au la fel sau mai putin dar diferente foarte mici.

#185
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,025
  • Înscris: 20.06.2005
Last off-topic: stiu treburile astea, nimeni nu impedica concurenta sa foloseasca aceleasi tactici, ideea era de tractiune fata vs spate. Remarcile mele erau vizavi de reticenta pentru tractiune vs propulsie. Acum parca sunteti copii , vreti sa puneti in balanta totul numai pentru ca un parci de masina(dupa unii) a facut un momument sportiv. Da da da, cica e neloial, nu se pune. Acum pe bune, chiar nu are rostul. Ca a facut cu cauciucul X-Y , vezica plina stiu, conteaza ,dar chiar si asa, e o performanta notabila pentru un biet Civic. Si da , datele alea sunt oficiale, chiar daca e masina beta. Asta e este realitatea.
Eu doar prezentam ideea : tractiunea fata la peste 200 cai in conditii ideeale de pista e ok.
Acum ca unii sau ofuscat ca o biata Civic le da idolii la o parte , sa ma scuzati. Nu am vrut sa sune asa, dar ASTA E. Punct.

Edited by wolfydRg, 22 June 2015 - 19:01.


#186
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postt-balt, on 21 iunie 2015 - 22:55, said:

referitor la top speed la civic type R, au facut cei de la autoforum.cz test si din topspeed de 270 km/h, a reusit sa atinga real, pe drum drept maxim 258 km\h, au facut 2 incercari. Deci ii cam trebuie vant din spate sau putina panta sa atinga peste 270....
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k4i-72xLFT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pai pe Nurburing a atins 273km/h, ce sa intelegem, ca a fost blat pe circuit ?

Pe mine ma amauza cand vad o masina precum 911 GT3 Rs (0-100km/h -3,9s si e rwd,1.45G in viraj), ca atinge in linie dreapta cu 3km/h mai mult decat new Type R.

Alpina B3 GT3, masina care atinge 1,4G in viraje si scoate 0-100km/h in 4,3s, tot rwd, in linia dreapta de pe Nurburing a ajuns la doar 264km/h.

Ca idee, Leon Cupra 280cp, masina mult mai apropiata de Type R, pe a atins doar 237km/h.

#187
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Tine și de aerodinamica mașinii.

#188
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
La ultimul viraj, inainte de linia dreapta de pe Nurburing, atentie, Type R a avut o viteza de 174km/h, in timp ce masini precum GT-R-139km/h, 911 turbo S -135km/h,911 GT3-Rs 143km/h, Ferrari F12 - 135km/h. Astra OPC, masina mai apropiata de Type R - 128km/h.

#189
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
@ionut, nu stiu de unde ai luat datele alea, dar daca ai sa te uiti la videoclipul cu Renault rs trophy R, oficial,  ai sa vezi ca in acelasi viraj lung inainte de linia dreapta lunga, are minim 150+ si la iesire 170+. Tinand cont ca este o abatere de vreo 10 km la vitezometrul digital de la Honda, real e undeva la 162. Daca compari cele 2 filmulete ai sa vezi ca Honda are o trasa mai buna si se tine putin mai bine pe curbe, un plus de vreo 6-7 km fata de renault. Nu mi se pare o chestie nelalocul ei, tinand cont de modificarile si tehnologia care a evoluat de la Megane 3 RS la Civic Type R. Nu cred ca nici una din ele era pe cauciucuri de strada, probabil semislick-uri sau slick-uri.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/02cpzgoVqC4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De la 7.55 te poti uita.

Iar masinile sport pe care le-a batut au cam 10 ani vechime, cele cu nume grele M3 CSL, Gallardo, CLK DTM, iar tehnologia a evoluat mult. Acum 10-12 ani Opel astra OPC era varza cu 240 CP pe puntea fata si nu era singurul, Mazda 3 etc. Acuma tractiune fata si 280 cp spre chiar 350 (focus RS500) pot fi struniti. Asta spune multe.
70. Lamborghini Murcielago 7:50.00 Onboard N/A ’02
71. BMW M3 CSL 7:50.00 Onboard N/A ’03
72. Porsche 911 Carrera S 7:50.00 Onboard N/A ’08
73. Mercedes SL65 AMG Black Series 7:51.00 Onboard N/A ’09
74. Jaguar XKR-S 7:51.00 Onboard N/A ’11
75. Lamborghini Gallardo 7:52.00 Onboard N/A ’03
76. Ford GT 7:52.00 Onboard N/A ’04
77. Porsche Panamera Turbos S 7:52.00 Onboard N/A ’11
78. Lamborghini Gallardo LP560-4 7:52.00 Onboard N/A ’08
79. Mercedes CLK DTM 7:54.00 Onboard N/A ’04
80. Porsche 911 GT3 7:54.00 Onboard N/A ’03
81. Renault Megane RS 275 Trophy-R 7:54.36 Watch Onboard '15

#190
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Attached File  Rundenzeit-Nordschleife-Porsche-911-GT3-RS-f900x600-F4F4F2-C-26e35290-352292.jpg   92.24K   8 downloads  -GT3 RS
Attached File  Rundenzeit-Nordschleife-Nissan-GT-R-.jpg   79.9K   10 downloads - GT-R R34
Attached File  clasa compacta.png   1.22MB   11 downloads - clasa compacta.

In virajul respectiv Type R intra cu 167km/h si iese cu 182km/h.

Edited by ionutMembruAnonimut, 23 June 2015 - 15:20.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate