Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp
Last Updated: Jun 23 2015 15:07, Started by
ripper
, Oct 14 2014 09:39
·
0
#163
Posted 14 June 2015 - 12:11
tfmercedez, on 24 mai 2015 - 22:01, said:
Numa ce am vazut in vecini noul pasat botezat. 20150524_211208.jpg Sunt curios , un neamt ce ar face in cazul asta? Ar scoate-o la vamzare? Exista CASCO pe numere rosii? Asigurarea se face pe numarul de identificare al masinii (VIN) tocmai pentru a acoperii situatiile de genul acesta. In plus, nu se poate spune din poza daca soferul de Passat a cauzat accidentul sau au fost parte vatamata. Oricum, masina este asigurata si o sa fie reparata prin inlocuirea reperelor afectate, bara din fata fiind din plastic, aripa si capota din aluminiu. Probabil ca intr-o zi este gata reparata. Revenind la Passat, in Suedia a devenit o prezenta obisnuita pe strata, practic modelul nou este peste tot. Mie unul mi se pare prea conservatoare, linii drepte, simple, parca este facuta sa fie de flota la inchireri sau ca masina de familie. Pretul in schimb este foarte bun, este una din cele mai accesibile masini din clasa ei, mai ieftin decat Mondeo sau 508 in echipari asemanatoare. |
#164
Posted 14 June 2015 - 12:15
HEX2FUN, on 14 iunie 2015 - 12:11, said: Asigurarea se face pe numarul de identificare al masinii (VIN) tocmai pentru a acoperii situatiile de genul acesta. In plus, nu se poate spune din poza daca soferul de Passat a cauzat accidentul sau au fost parte vatamata. Oricum, masina este asigurata si o sa fie reparata prin inlocuirea reperelor afectate, bara din fata fiind din plastic, aripa si capota din aluminiu. Probabil ca intr-o zi este gata reparata. Revenind la Passat, in Suedia a devenit o prezenta obisnuita pe strata, practic modelul nou este peste tot. Mie unul mi se pare prea conservatoare, linii drepte, simple, parca este facuta sa fie de flota la inchireri sau ca masina de familie. Pretul in schimb este foarte bun, este una din cele mai accesibile masini din clasa ei, mai ieftin decat Mondeo sau 508 in echipari asemanatoare. Edited by tfmercedez, 14 June 2015 - 12:15. |
#165
Posted 14 June 2015 - 12:31
Noi la serviciu avem contract cu Europcar sa ne furnizeze masinile de serviciu/deplasare. Am vazut ca au inlocuit toate Passaturile "vechi" (2014 - 20.000 km) cu Passat 2015 4Motion. La prima deplasare o sa cer unul ca sa vad cum se simte la drumuri mai lungi.
Motorul BiTurbo 2.0 240 CP este foarte interesant, insa nu pe Passat. Passat-ul "scoate" 190 CP din 2.0 turbo si este absolut suficient pentru familie/remorca. Probabil pe Touareg o sa merite, mai ales ca posesorul de Touareg are barca mai mare decat posesorul de Passat si atunci are nevoie de mai multa putere |
#167
Posted 19 June 2015 - 07:49
Pai de exemplu noul Civic Type R are 320cp din 2L , biturbo, tractiune fata. In testele de la Nurburgring a dat rusinica la ceva masini consacrate care au tractiune spate :
Lap time 7:50 2016 Honda Civic Type R Benchmark 7:50 BMW M3 CSL Tied 7:50 2009 Porsche 911 Carerra S Tied 7:52 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Beat! 7:54 Mercedes CLK DTM AMG Beat! 7:54 Nissan GT-R Beat! 7:54 997 Porsche 911 Turbo Beat! 7:54 (.36) Renault Megane RS 275 Trophy-R Beat! 7:55 Caterham R500 Superlight Beat! 7:55 Ferrari F430 F1 Beat! 7:56 C5 Corvette Z06 Beat! 7:56 996 generation Porsche 911 Turbo Beat! 7:56 Porsche Panamera Turbo Beat! |
#168
Posted 19 June 2015 - 08:45
#169
Posted 19 June 2015 - 10:10
wolfydRg, on 19 iunie 2015 - 07:49, said: Pai de exemplu noul Civic Type R are 320cp din 2L , biturbo, tractiune fata. In testele de la Nurburgring a dat rusinica la ceva masini consacrate care au tractiune spate : Lap time 7:50 2016 Honda Civic Type R Benchmark 7:50 BMW M3 CSL Tied 7:50 2009 Porsche 911 Carerra S Tied 7:52 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Beat! 7:54 Mercedes CLK DTM AMG Beat! 7:54 Nissan GT-R Beat! 7:54 997 Porsche 911 Turbo Beat! 7:54 (.36) Renault Megane RS 275 Trophy-R Beat! 7:55 Caterham R500 Superlight Beat! 7:55 Ferrari F430 F1 Beat! 7:56 C5 Corvette Z06 Beat! 7:56 996 generation Porsche 911 Turbo Beat! 7:56 Porsche Panamera Turbo Beat! A'dracu pielea pe civicu' ala sa bata masini de 5 ori mai scumpe. |
#170
Posted 19 June 2015 - 10:13
Discutia era ca se poate si cu tractiune pe fata. Bun sau rau ramane de vazut.
|
#171
Posted 19 June 2015 - 10:35
Deocamdata , tractiunea fata are avantajul incontestabil pe polei, comparativ cu tractiunea pe spate.
|
#172
Posted 19 June 2015 - 10:38
|
#173
Posted 20 June 2015 - 17:26
wolfydRg, on 19 iunie 2015 - 07:49, said:
Pai de exemplu noul Civic Type R are 320cp din 2L , biturbo, tractiune fata. In testele de la Nurburgring a dat rusinica la ceva masini consacrate care au tractiune spate : Lap time 7:50 2016 Honda Civic Type R Benchmark 7:50 BMW M3 CSL Tied 7:50 2009 Porsche 911 Carerra S Tied 7:52 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Beat! 7:54 Mercedes CLK DTM AMG Beat! 7:54 Nissan GT-R Beat! 7:54 997 Porsche 911 Turbo Beat! 7:54 (.36) Renault Megane RS 275 Trophy-R Beat! 7:55 Caterham R500 Superlight Beat! 7:55 Ferrari F430 F1 Beat! 7:56 C5 Corvette Z06 Beat! 7:56 996 generation Porsche 911 Turbo Beat! 7:56 Porsche Panamera Turbo Beat! Cred ca este o greseala pe undeva, totusi ca sa bata GT-R-ul,ar insemna ca il macelareste pe viraje,caci GT-R-ul este considerabil mai rapid in linie in dreapta si mai ales la viteze mici, cand fwd-ul ramane tot fwd. |
#174
Posted 20 June 2015 - 17:32
#177
Posted 21 June 2015 - 22:55
referitor la top speed la civic type R, au facut cei de la autoforum.cz test si din topspeed de 270 km/h, a reusit sa atinga real, pe drum drept maxim 258 km\h, au facut 2 incercari. Deci ii cam trebuie vant din spate sau putina panta sa atinga peste 270....
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k4i-72xLFT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#178
Posted 22 June 2015 - 00:10
wolfydRg, on 19 iunie 2015 - 07:49, said:
Pai de exemplu noul Civic Type R are 320cp din 2L , biturbo, tractiune fata. In testele de la Nurburgring a dat rusinica la ceva masini consacrate care au tractiune spate : Lap time 7:50 2016 Honda Civic Type R Benchmark 7:50 BMW M3 CSL Tied 7:50 2009 Porsche 911 Carerra S Tied 7:52 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Beat! 7:54 Mercedes CLK DTM AMG Beat! 7:54 Nissan GT-R Beat! 7:54 997 Porsche 911 Turbo Beat! 7:54 (.36) Renault Megane RS 275 Trophy-R Beat! 7:55 Caterham R500 Superlight Beat! 7:55 Ferrari F430 F1 Beat! 7:56 C5 Corvette Z06 Beat! 7:56 996 generation Porsche 911 Turbo Beat! 7:56 Porsche Panamera Turbo Beat! |
#179
Posted 22 June 2015 - 02:30
Eu zic ca este irelevant un timp sa zicem de bafta, atata timp cat nu se face si o cursa cu toate masinile alea simultan. Cu depasiri alea alea, si apoi mai vedem noi. Nu diar sa aibe startul, si sa tina toate celelalte masinile in spate. Nu cred. Macar toate masinile alea au fost conduse de acelasi pilot? Poate ca pilotul de pe Porsche sau de pe Nissan gt r au avut o zi proasta.
|
#180
Posted 22 June 2015 - 03:25
Dar anvelopele, ce anvelope avea una si ce anvelope avea celalalte. Totusi a batut clk amg dtm, m3 csl, cam ciudat pentru un fwd. Depindr si te soferi si de vreme, etc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users