Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme
 Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 

R.C.S., sunt mincinoși și ne păcălesc?

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#19
alexmohora

alexmohora

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 991
  • Înscris: 25.05.2005
RDS oferă servicii foarte ieftine. Acestea, fiind ieftine nu beneficiază de suport clienți comparabil cu al altor companii. Probabil că fiind obișnuiți cu Orange, Vodafone chiar Romtelecom vi se pare jale la RDS.

Dacă îi comparații cu serviciile publice oferite de statul Român nu cred că vi se mai pare așa de grav - de exemplu Administrația finanicară, înmatriculări auto etc etc.

Atunci când faci contract cu RDS trebuie să fii pregătit psihic. În acest fel îi poți învinge cu armele lor...

Exemplu:
- trebuie să predați telefonul fix și telefonul mobil pe care le-ați primit în custodie (spune consultantul la solicitarea de închidere contract)
- ăăă... da tel mobil, poftiti, aaa incarcator da poftiti - telefon fix nu am
- trebuie să platitiți telefonul fix dacă nu-l puteți returna
- cat costă?
- 20 euro
- cââât?
- în lei vreo 90 lei
- doamnă eu nu am primit nici un telefon fix de la dvs. în custodie
- nu se poate toată lumea a primit
- nu nu, eu nu am primit
- ați semnat proces verbal
- nu doamnă nu am semnat că nu am primit
- stați că îl caut eu imediat să vedeți
- așteptare 10 minute
- hmmm e demult, acum 5 ani, a fost arhivat la centru
- păi să-l dezarhivați, eu nu vă plătesc nici un telefon
- nu vă închid contractul
- foarte bine, scrieți motivul - eu oricum nu-l mai plătesc, vă notific prin poștă și aia e
- îmbufnată... trosc pleosc, închide contractul bombanind

PS: telefonul fix primit în custodie a fost folosit ca interfon de cetățeanul de mai sus (era un model care mergea bine la interfon în timp ce unele de pe piață nu mergeau)!

#20
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Eu am in contract semnat ca am primit in custodie un ONT. Dar nu am prmit in veci asa ceva, e unul singur pe toata scara.

#21
EscapE_

EscapE_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,747
  • Înscris: 07.06.2014
Eu cred ca digi greseste ca tot da mocaciuni. Romanul tot roman e. Nu ai cu cine.

#22
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Eu inteleg din acel dialog, un roman tipic - a primit in custodie. s-a folosit de el (neintersant cum) si acum se face ca ploua. Scuza-ma dar nici asa nu-i bine...

#23
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010

 EscapE_, on 22 iulie 2014 - 17:00, said:

Eu cred ca digi greseste ca tot da mocaciuni. Romanul tot roman e. Nu ai cu cine.
Da ma asa e, eu sunt de vina. Adica RDS-ul a zis si el asa, la vrajeala ca da router-ul gratis, si eu, ca un roman tupeist ce sunt, chiar am luat-o de buna si vreau sa-l primesc gratis! Adica sa nu fiu si eu de acord sa dau un 10 lei chirie acolo! N-ai cu cine domne, n-ai cu cine!

#24
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,915
  • Înscris: 06.04.2005
@alexmohora Telefon fix nici eu nu am primit de la RDS dar am facut rost din alta parte, sper sa nu ma trezesc ca defapt am semnat de primire....

#25
EscapE_

EscapE_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,747
  • Înscris: 07.06.2014

 Blomsfield, on 22 iulie 2014 - 17:14, said:


Da ma asa e, eu sunt de vina. Adica RDS-ul a zis si el asa, la vrajeala ca da router-ul gratis, si eu, ca un roman tupeist ce sunt, chiar am luat-o de buna si vreau sa-l primesc gratis! Adica sa nu fiu si eu de acord sa dau un 10 lei chirie acolo! N-ai cu cine domne, n-ai cu cine!
Nu e vb de asta, ci de modul in care reactionezi. Daca sa produs o greseala, sunai sau mergeai in pop si se rezolva. Dar tu huo huo huo hotiiiii, decat client ca tine mai bine inchid afacerea.

#26
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010

 EscapE_, on 22 iulie 2014 - 17:33, said:

Nu e vb de asta, ci de modul in care reactionezi. Daca sa produs o greseala, sunai sau mergeai in pop si se rezolva. Dar tu huo huo huo hotiiiii, decat client ca tine mai bine inchid afacerea.
Tu ai ceva probleme cu intelegerea? Stii sa citesti? Ia mai citeste odata ce-am scris! REPET: "Acum mi-au zis la telefon ca eu am fost trecut pe oferta veche!"

Hai sa-ti traduc, ca vad ca esti mai slow! Deci AM SUNAT "ACUM", adica inainte sa scriu pe forum, si individul de la telefon practic mi-a zis ca: "Ghinion, ai fost trecut pe oferta veche, n-am ce sa-ti fac, plateste!". Individul de la telefon n-a vrut sa rezolve problema, nu la interesat! De ce ma trimite la sediu si nu rezolva problema la telefon? Pentru mine timpul inseamna bani, n-am timp de pierdut aiurea sa alerg pe la ei la sediu pentru o problema care se poate rezolva foarte usor. L-am rugat de zece ori pe individ sa rezolve problema si ori n-a vrut ori e incapabil!

#27
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,131
  • Înscris: 10.07.2013
Salutare tuturor; de cand asteptau haterii un subiect asa fierbinte; noroc cu Digi_Helper!
Cred ca se mai umpleau zeci de pagini, cu off topicuri plus injurii aduse gratuit Posted Image

Edited by xmanyacs77, 22 July 2014 - 18:08.


#28
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

 alexmohora, on 22 iulie 2014 - 16:26, said:

RDS oferă servicii foarte ieftine. Acestea, fiind ieftine nu beneficiază de suport clienți comparabil cu al altor companii. Probabil că fiind obișnuiți cu Orange, Vodafone chiar Romtelecom vi se pare jale la RDS.

Dacă îi comparații cu serviciile publice oferite de statul Român nu cred că vi se mai pare așa de grav - de exemplu Administrația finanicară, înmatriculări auto etc etc.

Atunci când faci contract cu RDS trebuie să fii pregătit psihic. În acest fel îi poți învinge cu armele lor...

Exemplu:
- trebuie să predați telefonul fix și telefonul mobil pe care le-ați primit în custodie (spune consultantul la solicitarea de închidere contract)
- ăăă... da tel mobil, poftiti, aaa incarcator da poftiti - telefon fix nu am
- trebuie să platitiți telefonul fix dacă nu-l puteți returna
- cat costă?
- 20 euro
- cââât?
- în lei vreo 90 lei
- doamnă eu nu am primit nici un telefon fix de la dvs. în custodie
- nu se poate toată lumea a primit
- nu nu, eu nu am primit
- ați semnat proces verbal
- nu doamnă nu am semnat că nu am primit
- stați că îl caut eu imediat să vedeți
- așteptare 10 minute
- hmmm e demult, acum 5 ani, a fost arhivat la centru
- păi să-l dezarhivați, eu nu vă plătesc nici un telefon
- nu vă închid contractul
- foarte bine, scrieți motivul - eu oricum nu-l mai plătesc, vă notific prin poștă și aia e
- îmbufnată... trosc pleosc, închide contractul bombanind

PS: telefonul fix primit în custodie a fost folosit ca interfon de cetățeanul de mai sus (era un model care mergea bine la interfon în timp ce unele de pe piață nu mergeau)!

Eu inca am telefonul fix... desi am renuntat la contract acum 3 luni :P
Nu m-a intrebat de telefon, dar cred ca din ceva cauza s-a pierdut telefonul intre contracte.

#29
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010
Si ca sa nu ziceti ca mint, uitati postarea mea din ziua respectiva, cand cei de la RDS mi-au zis ca nu se plateste chirie: http://forum.softped...st__p__15403411

Si postarea lui Catalinman: http://forum.softped...4#entry15400561

Apropo, individul de la RDS cu care am vorbit astazi a zis ca nu poate sa-mi dea inregistrarea convorbirii in care am fost informat ca nu se plateste chirie si ca daca o vreau s-o solicit in... instanta! Adica nici vorba sa recunoasca ca s-a facut o greseala! Nu! Plateste, sau ne vedem la tribunal!

#30
BodCasa

BodCasa

    Tartaria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,759
  • Înscris: 15.04.2012
Helper...
Imi raspunzi si mie?

#31
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,131
  • Înscris: 10.07.2013

 BodCasa, on 22 iulie 2014 - 23:50, said:

Helper...
Imi raspunzi si mie?

Salutare, trimite-i un mesaj in PM lui Digi_Helper cu detalii despre problema ta!
Asa nu vom umple multe pagini ale forumului Softpedia cu discutii inutilePosted Image

#32
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

 Blomsfield, on 22 iulie 2014 - 14:43, said:

prin digicare
Eu sunt de moda veche si imi bag ceva in chestiile online. Prefer sa vorbesc cu omul care intocmeste contractul in fata, sa vad ce scrie in el, si abia apoi sa semnez. Ca in zvonuri si povesti telefonice nu am incredere. Mai incerca cineva sa ma convinga ca se poate face trecerea la viteza dubla prin Digicare, si am zis pas. Pot sa caut si postul daca nu crezi. Oricat as ura sa stau la coada, e mai sigur.

 Blomsfield, on 22 iulie 2014 - 15:15, said:

Si n-am semnat nimic ca am facut trecerea din digicare asa cum mi-au zis aia la telefon sa fac!
Na, vezi ca am dreptate? Ce e in mana, nu e minciuna. Sa nu imi bagi ceva in contractele de la distanta? Cine stie ce mai gresesc dobitocii, si platesti ca popa dupa aia.
Si inca o chestie. Stii de ce nu imi pun cyanogenmod pe telefon? Nu merge in el call recording. Nu stiu ce valoare au, dar acum am toate convorbirile telefonice inregistrate in mod automat.

#33
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
@ initiator, prea te agiti pentru o problema care se rezolva usor de tot; oamenii mai gresesc, iar treburile se rezolva si cu calm. Bine ca nu ti-ai dat foc si n-ai sarit de pe bloc!

#34
babalaul

babalaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,308
  • Înscris: 02.08.2012
eu nu prea nu inteleg faza cand nu-ti merge internetul sa le trimiti prin email problema.

Edited by babalaul, 23 July 2014 - 07:30.


#35
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 easy90rider, on 22 iulie 2014 - 18:39, said:

Eu inca am telefonul fix... desi am renuntat la contract acum 3 luni Posted Image
Nu m-a intrebat de telefon, dar cred ca din ceva cauza s-a pierdut telefonul intre contracte.

Eu am si vandut telefonul fix in piata, cu 10 lei. Posted Image Pe bune.

#36
g_fane39

g_fane39

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 20.08.2006
Reclame mincinoase,de asemenea,in privinta:
1.desi se precizeaza ca trecerea de la viteza de 100Mbps la 200Mbos se poate face si prin solicitare din contul tau,nefiind nevoie sa te deplasezi la punctele lor,ti se refuza,cu nesimtire acest lucru.
2.semnalul este f.f.f. prost iar treaba cu roamingul national este de asemenea o mare minciuna...in Bucuresti,respectiv in Auchan Titan fiind, pierzi semnalul (apare un triunghi cu mentiunea "fara semnal") si nu poti apela interlocutorul aflat in aceeasi locatie...terminalele folosite sunt genul smart,noi,necodate iar unul provenind de la ei-deci exclusa incompatibilitatea si setate la centrul lor,de asemenea
3.traficul de date in roaming national,cum era de asteptat,este de asemenea teapa...ulterior,adica relativ recent,de unde era nelimitat din iulie,vin cu mentiunea ca doar 100MB si doar pana in octombrie...dupa aceea D-zeu mai stie...probabil ca si in cazul porcariei cu mentenanta
4.le-am solicitat detalii in privinta convorbirilor nelimitate in roaming national,respectiv eventuala taxare pt orice gen de destinatii apelate-ma interesau in special internationalele,in conditiile in care est "in roaming national" si pauza,frectii rutiere si un raspuns de c...t,clasic,cu trimitere la paginile lor mincinoase...evita sa dea raspunsuri,pentru a nu se autofaulta in caz de solicitare de reziliere a contractului pt RECLAMA MINCINOASA...
5.calitate semnal de doi lei...verific pe net pentru Regih care este situatia,e ok...copilul pleaca acolo,incerca sa iau legatura si ioc...este in afara ariei,DESI VODAFONE ARE SEMNAL...UNDE E MAESTRE ROAMINGUL TAU NATIONAL?
...ce raspunsuri aveti la acestea dlr. de la digi...recte  digihelper,care este?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate