Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Iese din viteza a doua sau caraie la intrare
Last Updated: Jun 21 2014 01:28, Started by
rasistu
, Jun 05 2014 05:54
·
0
#37
Posted 20 June 2014 - 23:40
Ca sa nu ramai fara presiune de fapt.
Dar nu am C-ul. E stiut ca k camionagii si daciosii sunt cei mai mari distrugatori de masini mici asa ca scuteste-ma cu impresiile de sofer prof. Sa inteleg ca pe masina mica ii dai in nas cu a2a ca asa te-a invatat pe tine un instructor cu 8 clase? Ai cumva vreo 10tone in spate? Treapta curenta e suficienta. Ce dif de turatie e intre trepte la o masina mare si ce diferenta e la o masina mica? Nu ti se pare ca e cam mare? |
#38
Posted 21 June 2014 - 01:28
frana de motor o folosesc constant. ma ajuta la franare, la salvarea placutelor de frana, mentinerea discurilor reci. am mai vazut eu oameni care au coborat pe transfagarasean cu piciorul pe frana.
este utila in curbe. candva am ciupit frana cu o masina cu abs intr-o curba relativ lejera, insa era mazga si sarise un caine in fata asa ca am ajuns pe spatiul verde dintre sensuri. fara sa trag de volan ca nu sunt sperios de fel. se poate intampla oricand asa ceva. frana este periculoasa in curbe. electronica nu salveaza intotdeauna. am condus matiz fara abs. frana de motor il ajuta foarte mult. ajuta si la economisirea combustibilului. diferenta intre trepte este de aproximativ 1000 rpm. oricum, nu frana de motor strica o cutie. nu stiu ce s-a intamplat cu ea, insa a tocat treapta a doua. iar tot spanul din ulei a uzat rulmentii dintre pinioane si axurile principale. au putin joc. mecanicul spune ca poate pica oricand. daca era sa-mi faca cutia asa cum trebuia, plateam peste 1000 euro. insa a schimbat strictul necesar. la ce sa ma astept? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users