Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#1693
Posted 03 February 2015 - 21:49
Probabil nu este pentru acea motosapa dar de potriveste pe multe. Partea proasta este ca nu da incredere in siguranta utilizatorului, pana acum nu am auzit de accidente, or stii inginerii aia ce fac acolo.
Eu daca am sa o folosesc vreodata, o sa pun discuri de motocoasa sa defrisez un teren. Discurile originale nu imi inspira incredere. |
#1694
Posted 03 February 2015 - 21:59
costinium6, on 03 februarie 2015 - 21:49, said:
...or stii inginerii aia ce fac acolo... costinium6, on 03 februarie 2015 - 21:30, said:
...eu le-as spune ghionturi nu cutite... Dacă da, și ai aceeași opinie, este alegerea ta cu care unii putem să nu fim de acord. Încearcă cum ți-am sugerat, să ridici punctul de conectare al cositorii pe șasiu, astfel încât orice vei monta pe acele axe să fie perfect paralel cu solul. Vei observa diferența în lucru, tăietură curata versus tăiere/tocare. |
#1695
Posted 03 February 2015 - 22:05
Daca poti sa o montezi invers ma gandesc ca si sensul de rotatie trebuie inversat...dar al rezolvi din curea cred.
Referitor la denivelari sau inaltimea de taiere saniile fac treaba asta. In pozitia actuala poti cosi la 2 sau 3 sau 4cm de la sol doar daca merge usor inclinata spre in fata. Daca ar fi perfet orizontal ar avea tendinta sa urce in sus,cred eu. Dar scaiba cunoaste bine tainele ei ca vazusem ceva poze cu o lucrare de/a lui. |
#1696
Posted 03 February 2015 - 22:13
Mie mi-au plăcut modelele astea, fără a intra în detalii irelevante pentru discuție, le știu de prin 2003.
Și colegul poate face adaptările necesare, dacă dorește. Așa cum este acum, părerea mea-i că nu-i chiar cum trebuie, posibil să mă fi păcălit sunetul însă îmi pare a fi dusă inclusiv la o turație exagerat de mare.
Edited by scaiba, 03 February 2015 - 22:17.
|
#1697
Posted 03 February 2015 - 22:17
cu o cositoare in genul se pot taia cocenii de la porumb? sau sunt ptrea grosi?
|
#1698
Posted 03 February 2015 - 22:27
Da, este posibil sa nu folosesc nici cositoarea, nici remorca si nici alte accesorii pe care le am sau construiesc. Pentru a va face o idee despre mine, de fapt ma aflu pe acest spatiu pentru a ma deconecta de presiunile jobului. Ma iau dupa voi si construiesc diverse in mod diferit si le expun, asta ajuta, in opinia mea, la dezvoltarea unei inteligente comune din care sa ne alimentam.
Am intuit acea ridicare dar daca voi folosi cositoarea vreodata tot discuri fixe am sa pun, nu am incredere in cutite libere pe disc. Unic635, se poate taia coceni dar trebuie masca, casca, bocanci si la vremea aceea va fi cald. |
#1699
Posted 03 February 2015 - 22:38
In afara de echipamentul care l/ai precizat pentru unic635,ca sa fie sigur ca taie, mai are nevoie si de asta.
https://www.google.d...AM&ved=0CDMQsAQ |
#1700
Posted 03 February 2015 - 22:48
#1701
Posted 03 February 2015 - 23:00
Da, stiu rolul cutitelor libere, dar calitatea materialelor din care sunt facute... Mai bine iau 2 discuri de debitat beton de 350 si le pun eu cutite decat sa dau bani pe oalele alea. Asta daca o sa o folosesc vreodata.
Edited by costinium6, 03 February 2015 - 23:02. |
#1702
Posted 03 February 2015 - 23:01
Nu găsește bre, n-ai citit că-i numai material didactic ?
Un fel de generator Van de Graaf. Ia, gata cu bârfa că umplem serverele SP cu balast. |
|
#1703
Posted 04 February 2015 - 09:12
#1704
Posted 05 February 2015 - 17:36
Azi am mesterit atat cat ma pricep roti de fier, poze mai jos cum e normal. Ei dar aici am nevoie de putin ajutor , oare cum credeti ca pot monta manicoturile avand in vedere forma ciudata a jantei? Eu zic sa tai pe interior pe rotund in dreptul gaurilor de suruburi dupa care sa sudez o tabla de 4 , dupa sa dau centrul la janta si sa fac gaurile pentru manicot . Astept propuneri de la cei mai experimentati ca mine si multumesc anticipat.
Attached Files |
#1705
Posted 05 February 2015 - 19:52
asa am procedat eu tot din jenti de dacie dar am facut gresala ca se incarcau cu pamant si erau prea late acum am altele facute in totalitate din fier striat
Attached Files |
#1706
Posted 05 February 2015 - 22:16
UnyKat, on 05 februarie 2015 - 17:36, said:
Azi am mesterit atat cat ma pricep roti de fier, poze mai jos cum e normal. Ei dar aici am nevoie de putin ajutor , oare cum credeti ca pot monta manicoturile avand in vedere forma ciudata a jantei? Eu zic sa tai pe interior pe rotund in dreptul gaurilor de suruburi dupa care sa sudez o tabla de 4 , dupa sa dau centrul la janta si sa fac gaurile pentru manicot . Astept propuneri de la cei mai experimentati ca mine si multumesc anticipat. Exact jenti de astea am si eu, au ramas de la un oltcit. Acu depinde daca ai manicot cu tabla patrata cu 4 gauri sau tabla rotunda cu 5 gauri, dar nu este foarte imnportant, decat la numarul de gauri care se necesita. Intorci roata cu oala on sus, adica ca in prima poza ( Roata de sus, aia fara cleste de sudura) , pui manicotul pe acel colac/guler in care sunt date gaurile originale, il centrezi cat de bine poti, adica teava manicotului sa coincida cu gaura centrala din janta, iei creionul si trasezi conturul tablei manicotului, patrat sau rotund, dupa caz. Apoi cu acelasi creion il bagi prin gaurile din tabla manicotului, 4 sau 5 dupa caz, invarti bina sa fii sigur ca a ramas insemnat si ridici manicotul. Foarte important sa fie toata tarasenia pe o suprafata plana, eventual pe sol, si tii apasat bine pe manicot in timpul asta sa nu se miste ca pe urma ne aducem aminte de toti sfintii din calendar. Daca ai bormasina jmechera si burghiu pe masura, punctezi cu un dorn si dai gauri profesionale. daca nu ai din aia , asa ca mine, iei un dornulet mic, punctezi centrul gaurilor, pe urma iei un dorn mai sanatos, ascuti bine de tot cu flexul, cauti un ciocan de minim 3 kile si dai cu simt de raspundere, asa cum bateau militienii. Nu se intampla nimic cu janta, ca e un aliaj al naibii de tare si e ranforsata. Cand dai gaura cam la diametrul gaurilor corespondente de la manicot, excesul de tabla rasfranta se ia frumos cu flexul, dar numai asta, nu te duci mai jos in carne. Pe urma mai bagi o pila rotunda, ceva pentru linistea sufleteasca si gata. Acu, pe interiorul jentii avem gauri faine, iar manicotul calca bine pe acel colac. Buba e la exterior, unde vine tabla oblic. Acolo, bagi pe surub una bucata saiba normala si una Grower, dar sa fie micuta, exact cat surubul, nu mult mai mare. Deci de la dreapta la stanga trebuie sa vina asa : -capul surubului -saiba normala -saiba Grower micuta -Janta -manicotul -saiba normala -saiba Grower -piulita -contrapiulita - optional, depinde de lungimea surubului. Punem acele saibe pe exterior pentru a compensa intr-o oarecare masura oblicitatea jentii in punctul respectiv. La strangere acele saibe se deformeaza si mai anuleaza din diferenta aia. La prima utilizare eu nu le-am pus, contactul intre surub si janta era doar pe un colt si datorita vibratiilor din timpul mersului s-au slabit suruburile ( nu aveam contrapiulita) si au cazut, de mi-a picat roata jos si m-am facut albastru gandindu-ma ca s-a rupt axul de la transmisie. Acu numarul de saibe pe exterior nu e batut in cuie, depinde de gaurile date , cum vin la tine, depinde de diametrul suruburilor, etc. Poti proba cu mai multe saibe, Grower sau normale, dar macar una sa fie din aia pt ca se deformeaza inegal si la strangere se aduna unde are loc mai mult, adica exact unde avem noi nevoie. Rotile or iesit faine, dar ma gandesc pamantul se va aduna sub cornier, si acela fiind lat va impiedica intr-o oarecare masura eliminarea pamantului. Acu poate ma insel, vezi tu mai bine in practica ce si cum. Cel putin asa m-am gandit eu cand le-am proiectat, si am facut zbaturile din platband de 5 cm x 5 mm Edited by e_miron, 05 February 2015 - 22:41. |
#1707
Posted 06 February 2015 - 10:22
Problema cu pamantul strans nu cred ca o sa fie pentru ca asa cum am mai precizat zona mea este o zona mai nisipoasa dar asta vedem cand o sa fie gata .Si manicorile unde sa vina , in interiorul jantei sau pe exterior e_miron?Marius cam aceasi varianta cu manicoturile prinse in interior dar nu cu tabla sudata si cu o tabla prinsa in gaurile jantei cu surub mi-a sugerat si colegul Ciprian dar ma gandesc sa nu am distanta prea mare intre roti , nu vreau ca distanta sa fie mai mare de 55 , 60 cm.
|
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users