Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#127
toceprol

toceprol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 20.09.2012

View Postaalinn, on 13 octombrie 2012 - 17:39, said:

hai mai fratilor loganul e masina ieftina ,
claxonul pe bat e demodat , dar nu cred ca asta ne face sa nu stim sa folosim claxonul indiferent unde ar fi el
apa cu stergatoarele, nici asta nu cred ca e o problema , in cel mai rau caz zgarii un pic ,dar altceva nu se poate intampla
cotiera , e un lucru deosebit de bun , dar cred ca merge si fara fara nici o problema
eu mai debraba as comenta la acel motor de 0.9 care nu se pare cam de toata jena

a pune claxonul pe volan nu ridica pretul masinii cu mai mult de 30 40 de euro.apa cu stergatoarele e o tampenie indiferent de masina. daca dai de maneta sa dea cu apa atunci tre sa si stearga automat. nu vad nici un motiv sa nu vrei sa stergi. pana si la Dacia BERLINA era sistem automat.cotiera e un optional care tre sa exista la orice masina. nu e ceva de lux. e doar o cotiera.motorul de 0.9 e mizerie din punctul meu de vedere , insa nu il discut.ceea ce ma deranjeaza e faptul ca Renault face chestii din astea minore nu din cauza de cost. ci din cauza ca nu vor ca dacia sa fie buna pentru ca rivalizeaza cu brandul propriu.sa nu uitam ca dacia Logan , Duster si sandero  NU au nici macar butoanele de la geamuri pe usi. acolo unde e uman. si sa nu uitam ca pe nici o varianta de motorizare nu ai discuri pe toate rotile. jenant.

#128
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Mai degraba jenante sunt argumentele tale, pe care nu vrei neaparat sa le cam discuti.

Low-cost, ergonomie, tamburii franele si a dracu fizica, strategii de marketing si vanzari, tubo tce. Ai atacat toate aceste domenii fara sa ai foarte multe informatii.

View Posttoceprol, on 15 octombrie 2012 - 00:44, said:

daca dai de maneta sa dea cu apa atunci tre sa si stearga automat. nu vad nici un motiv sa nu vrei sa stergi. pana si la Dacia BERLINA era sistem automat.


Chiar nimeni nu vede nici un motiv pentru care dai cu apa dar nu vrei neaparat sa stergi geamul (cu stergatorul), mai ales iarna cand ai stergatoarele sub gheata ?
Posted Image

Edited by tavktm, 15 October 2012 - 08:25.


#129
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012

View Posttoceprol, on 15 octombrie 2012 - 00:44, said:

si sa nu uitam ca pe nici o varianta de motorizare nu ai discuri pe toate rotile. jenant.
Ghiceste modelul. Posted Image
Attached File  10102012363.jpg   136.79K   109 downloads

#130
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,996
  • Înscris: 14.08.2007
Pai si ce ai vrea, discuri ventilate ceramice pe masina ieftina cu greutate de Opel Corsa si maxim 90 de cai? Detaliile astea cu discuri pe spate, claxon pe volan si butoane geamuri pe usi sunt importante doar pentru cei care nu au nici o intentie sa-si cumpere Logan si asa sunt ei obisnuiti la alte masini, pentru clienti sunt doar detalii nesemnificative (de fapt un posesor actual de Logan prefera ca amplasarea comenzilor sa nu se schimbe pentru ca deja e obisnuit asa si i-ar fi mai greu sa se obisnuiasca altfel). Din punctul de vedere a unei persoane interesate de costurile masinii, discuri pe spate inseamna mai multe placute de schimbat periodic si cost mai mare de achizitie.

Sunt curios cati ar da 250 de euro extra pe un Logan cu discuri frana spate, claxon pe volan si butoane geamuri pe usi. Si mai ales cati care n-au intentia acum de a lua Logan s-ar razgandi daca ar exista optiunea asta.

Si eu ma pot duce pe forumul altor masini sa ma plang ce naspa sunt ca au claxon pe volan pentru ca EU de 7 ani conduc cu claxon pe bat ;)

View Postmatrwe, on 15 octombrie 2012 - 08:40, said:


Ghiceste modelul.
Nu e Dacie ca are 5 prezoane :D ... Alt motiv invocat de multi de ce e Dacia naspa, ca are doar patru surube la roti ;)

Edited by utopium, 15 October 2012 - 08:47.


#131
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
troceprol, 30-40 de euro este enorm; cand vine vorba de reduceri de costuri se vorbeste de sume mult mai mici.

Eu nu vad vreun motiv sa dau doar cu apa, fara sa sterg parbrizul :P Daca e gheata multa, o curat (ca oricum n-o topeste trei stropi de lichid); daca e o pojghita, bag 2 minute caldura pe parbriz, si se topeste.

#132
kork

kork

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,078
  • Înscris: 24.01.2003
Cred ca ala e un Suzuki Vitara.

#133
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008
peste tot se vorbeste de reduceri de costuri dar sunt placut impresionat de faptul ca exista doua becuri de mers inapoi si doua becuri de ceata pe spate.
va dati seama ce risipa de cablu si de becuri?

#134
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012
Grand Vitara, masina ceva mai mare, grea, dotata si scumpa decat orice dacie. Aia s-a vandut in ciuda prezentei tamburilor pe spate la preturi plecand de peste 20 mii euro si se pare ca nu i-au stat (tamburii) nimanui in gat. Dar, deh, fudulul rupt in cur ce nu-si permite nici macar o gioarsa de golf bulgaresc are pretentia ca cea mai ieftina masina sa fie dotata mai bine decat cele cu pret dublu.

#135
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Acum sa vedem si-o masina cu discuri pline pe fata, abia atunci scuza va fi completa Posted Image

#136
george5110

george5110

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 17.05.2012

View Postlungubogdan, on 15 octombrie 2012 - 08:59, said:

peste tot se vorbeste de reduceri de costuri dar sunt placut impresionat de faptul ca exista doua becuri de mers inapoi si doua becuri de ceata pe spate.
va dati seama ce risipa de cablu si de becuri?
Sa modificat legislatia? Sau vorbesti tu aiurea?

Toate masinile au un singur bec de ceata, pentru a nu se confunda cu frana!

#137
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
pe bune. pai si aia cu cielo insemna ca sunt in ilegalitate saraci

#138
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008

View Postgeorge5110, on 15 octombrie 2012 - 12:54, said:



Sa modificat legislatia? Sau vorbesti tu aiurea?

Toate masinile au un singur bec de ceata, pentru a nu se confunda cu frana!

inseamna ca pe mine nu trebuiau sa ma lase sa circul cu laguna. pentru a nu se confunda au pus stopul central de frana.

#139
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
total fals nu exista o interdictie la farul de ceata.
audi a6 are 2 becuri , cielo, nubira, Hyundai lantra

#140
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,029
  • Înscris: 29.06.2011
Eu la berlina am doua stopuri de ceata . Cat priveste noul Logan, chestii gen unde sunt amplasate anumite comenzi nu prea ma intereseaza. Ma intereseaza o mai buna calitate, insonorizare, izolare termica, protectie anticoroziva, o mai buna siguranta la impact.

#141
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,581
  • Înscris: 05.11.2009

View Posttoceprol, on 15 octombrie 2012 - 00:44, said:

a pune claxonul pe volan nu ridica pretul masinii cu mai mult de 30 40 de euro.apa cu stergatoarele e o tampenie indiferent de masina. daca dai de maneta sa dea cu apa atunci tre sa si stearga automat. nu vad nici un motiv sa nu vrei sa stergi. pana si la Dacia BERLINA era sistem automat.cotiera e un optional care tre sa exista la orice masina. nu e ceva de lux. e doar o cotiera.motorul de 0.9 e mizerie din punctul meu de vedere , insa nu il discut.ceea ce ma deranjeaza e faptul ca Renault face chestii din astea minore nu din cauza de cost. ci din cauza ca nu vor ca dacia sa fie buna pentru ca rivalizeaza cu brandul propriu.sa nu uitam ca dacia Logan , Duster si sandero  NU au nici macar butoanele de la geamuri pe usi. acolo unde e uman. si sa nu uitam ca pe nici o varianta de motorizare nu ai discuri pe toate rotile. jenant.

nu stiu de ce ti se pare tie uman ca butoanele alea sa fie pe portiera. Iti pot da o lista mare de masini care au butoanele pe consola centrala sau intre scaune. Pentru mine e mai la indemana sa ai geamurile in dreapta soferului, pentru ca sunt dreptaci. Si ajungi mai usor la acele comenzi , mai ales daca si conduci.

View Posttoceprol, on 15 octombrie 2012 - 00:44, said:

a pune claxonul pe volan nu ridica pretul masinii cu mai mult de 30 40 de euro.apa cu stergatoarele e o tampenie indiferent de masina. daca dai de maneta sa dea cu apa atunci tre sa si stearga automat. nu vad nici un motiv sa nu vrei sa stergi. pana si la dacia BERLINA era sistem automat.cotiera e un optional care tre sa exista la orice masina. nu e ceva de lux. e doar o cotiera.motorul de 0.9 e mizerie din punctul meu de vedere , insa nu il discut.ceea ce ma deranjeaza e faptul ca renault face chestii din astea minore nu din cauza de cost. ci din cauza ca nu vor ca dacia sa fie buna pentru ca rivalizeaza cu brandul propriu.sa nu uitam ca dacia logan , duster si sandero  NU au nici macar butoanele de la geamuri pe usi. acolo unde e uman. si sa nu uitam ca pe nici o varianta de motorizare nu ai discuri pe toate rotile. jenant.

ia vezi matalutza ce inseamna Toyota etios si vezi cum are franele pe spate.Da.. tot tamburi. Insa un exemplu mai tare e o Skoda Octavia (parca tour) care avea tamburi pe un diesel de 1.9. NU stiu ce versiune de putere, insa stiu ca am ras in sinea mea tinand seama de tot tambalaul cu tamburii la logan.. Iti mai pot da inca o gramada de alte masini care au tamburi pe spate

http://autos.maxabou...rs/toyota/etios

#142
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

View Postgeorge5110, on 15 octombrie 2012 - 12:54, said:

Toate masinile au un singur bec de ceata, pentru a nu se confunda cu frana!


Maica Precista, facatoare de minuni! Posted Image

#143
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
nu stiu de ce e asa interesant cate lumini de ceata sunt pe masina. voi circulati numai cand e ceata. astea se aprind foarte rar sau asa ar trebui, deci pentru mai putin de un procent din viata masini facem atat caz. important e sa nu rugineasca si sa nu ne tina mult prin service. in rest unde sunt amplasate comenzile, cum arata masina conteaza mai putin, conteaza sa te duca dintr-un loc in altul si cel mai mult sa fi in siguranta tu si familia ta.

#144
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postlungubogdan, on 15 octombrie 2012 - 08:59, said:

exista doua becuri de mers inapoi si doua becuri de ceata pe spate.
Ce bine-mi pare! Acuma o sa fie de doua ori mai multa lumina arzatoare de retina de folosit de catre toti desteptii care merg cu luminile de ceata aprinse tot timpul.
Happy happy joy joy!
O sa se poata pune xenoane/stroboscoape in proiectoare?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate