Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
Last Updated: Sep 30 2020 22:39, Started by
Horsie
, Sep 28 2012 11:29
·
0
#91
Posted 10 October 2012 - 21:40
Pfft, va impiedicati in butonul ala care limiteaza la 4.000 rpm. Ca fapt divers, puterea maxima de 90 cp e la 5.250 rpm, deci la 4.000 masina dispune de vreo 80 cp (daca nu chiar putin mai mult); nu e ca si cum ar trabantiza-o, sa ramana doar cu vreo 60 de cai.
|
#93
Posted 11 October 2012 - 08:16
#94
Posted 11 October 2012 - 08:42
pai butonelul exista deja si este de la limitatorul de viteza.
|
#95
Posted 11 October 2012 - 11:00
Probabil e vreo strategie de marketing, tot ce e ECO in zilele astea suna bine.
Pe mine ma enerveaza sistemul START-STOP (nu are Dacia asa ceva, vorbesc in general). @End-L-user Uite un grafic, motorul e insa cel de 90 cai, n-am gasit la cel de 85. La 4000 rot/min ai vreo 51 kw, adica 69 de cai, asta la motorul de 90 cai, la cel de 85 ai ceva mai putin. Attached Files |
#96
Posted 11 October 2012 - 12:15
si ce treaba are motorul de 90 tce cu motorul aspirat de 90 cai.
Edited by prodanionut, 11 October 2012 - 12:16. |
#97
Posted 11 October 2012 - 12:26
Alex-Softpedia, on 11 octombrie 2012 - 11:00, said:
@End-L-user Uite un grafic, motorul e insa cel de 90 cai, n-am gasit la cel de 85. La 4000 rot/min ai vreo 51 kw, adica 69 de cai, asta la motorul de 90 cai, la cel de 85 ai ceva mai putin. Ala e graficul pentru 1,6 8v. La 0,9 TCe ai vreo 56-57 kW la 4.000, adica undeva pe la 76-77 de cai (Pfederstaerke). Nu chiar 80 cat am zi eu, dar nici 69. Adevarul e undeva pe la mijloc. Insa chiar si limitata, masina se va misca mai bine decat versiunea cu motorul de 1,2 litri. [ http://ipravda.sk/res/2012/03/12/thumbs/renault_02-nestandard1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by End-L-user, 11 October 2012 - 12:27. |
#98
Posted 11 October 2012 - 12:35
Credeam ca te referi la 1.6 85 cai, care e foarte asemanator (dar mai slab putin) cu 1.6 90 cai (graficul meu).
Edit: Oricum sunt vreo 55Kw in graficul tau (eu asa ii vad) la 4000rot/min, nu chiar 56-57 , adica 74 cai. Edited by Alex-Softpedia, 11 October 2012 - 12:41. |
#99
Posted 11 October 2012 - 19:18
prodanionut, on 10 octombrie 2012 - 22:27, said:
mai e putin pana in noiembrie si vedem ce si cum. eu unu sper ca doar asta sa fie problema Dacia, doar butonul eco.(si butoanele de la geamurile electrice si claxonul). sper ca lista sa nu fie mai lunga. trebuie sa ai in vedere ca e o masina low cost. |
#101
Posted 11 October 2012 - 22:01
prodanionut, on 11 octombrie 2012 - 08:42, said:
pai butonelul exista deja si este de la limitatorul de viteza. Limitarea aia e probabil doar un avertizor sonor. Parca am vazut asa ceva pe Citromel C4. Ar fi cea mai proasta idee sa nu te lase sa treci de anumita viteza si in caz de urgenta sa trebuiasca sa apesi vreo 7 butoane s-o dezactivezi. Dar la francezi se poate orice Probabil va veni optional cu lacat pe vitezele 4 si 5 pentru parintii cu odrasle vitezomane. |
#102
Posted 11 October 2012 - 23:54
Dotarea asta e cam la fel de utila ca si lumina care-ti arata ca n-ai conectat centura. Cati dintre cei care-si cumpara Dacie o tureaza in mod curent peste 4.000 rpm? Majoritatea vor merge la consum...
|
#103
Posted 12 October 2012 - 09:13
Tu ca sofer, poti vedea martorul de centura in bord, si sa-i rogi pe ceilalti sa-si puna centurile. Deci nu este inutil.
Inutila si chiar enervanta uneori este pornirea stergatoarelor odata cu stropitul parbrizului. De parca ti-ar fi lene sa dai de maneta in jos, ca tot esti cu mana pe ea. In schimb daca ai praf pe geam, sau altceva, poti zgaria geamul. Foarte important ar mai fi semnalul cu impuls. Sau avertizorul de usi deschise. Hai sa vorbim si noi cat de cat logic. Cui nu-i place butonul de limitare la 4000 sa nu-l apese ! Si gata ! Putem trece peste ? Wotan, on 11 octombrie 2012 - 23:54, said:
Dotarea asta e cam la fel de utila ca si lumina care-ti arata ca n-ai conectat centura. Cati dintre cei care-si cumpara Dacie o tureaza in mod curent peste 4.000 rpm? Majoritatea vor merge la consum... Si nu inteleg de ce vorbesti despre Dacia in sens peiorativ ! Adica daca iti cumperi de exemplu un Fiat, sau un Hyundai, mergi mai turat ? Eti mai desptept sau ce ? Esti mai bogat, sau mai implinit in viata in general ? Care este logica ? Sau pur si simplu ai niste preconceptii pe care nu le poti depasi ? Edited by tavktm, 12 October 2012 - 09:14. |
#104
Posted 12 October 2012 - 09:28
tavktm, on 12 octombrie 2012 - 09:13, said:
.............................................................. Inutila si chiar enervanta uneori este pornirea stergatoarelor odata cu stropitul parbrizului. De parca ti-ar fi lene sa dai de maneta in jos, ca tot esti cu mana pe ea. In schimb daca ai praf pe geam, sau altceva, poti zgaria geamul. ....................................................... Inuman. Chestii care sunt de bun simt si chiar utile sunt inutile, dar totusi utile... |
#105
Posted 12 October 2012 - 11:42
|
#106
Posted 12 October 2012 - 12:10
Nu are legatura cu lenea, doar nu o sa cobori inainte de fiecare plecare sa inspectezi daca usile sunt corect inchise.
|
#107
Posted 12 October 2012 - 12:27
evident ma refeream la semnalizatorul cu impuls, nu inteleg cum n-ai priceput din moment ce el se plange de lenea de a da de maneta in jos in cazul stergatoarelor
|
#108
Posted 12 October 2012 - 12:28
Exista pe dacii avertizare de usi deschise; e doar vizuala, nu sonora, dar e prezenta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users