Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#91
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 30.01.2008
Pfft, va impiedicati in butonul ala care limiteaza la 4.000 rpm. Ca fapt divers, puterea maxima de 90 cp e la 5.250 rpm, deci la 4.000 masina dispune de vreo 80 cp (daca nu chiar putin mai mult); nu e ca si cum ar trabantiza-o, sa ramana doar cu vreo 60 de cai.

#92
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
mai e putin pana in noiembrie si vedem ce si cum. eu unu sper ca doar asta sa fie problema Dacia, doar butonul eco.(si butoanele de la geamurile electrice si claxonul). sper ca lista sa nu fie mai lunga.

#93
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012

View PostAlex-Softpedia, on 09 octombrie 2012 - 14:56, said:

incerci sa apesi mai tare acceleratia,
Si s-ar putea ca cineva sa se fi gandit la situatii de genul asta si sa fi prevazut la capatul pedalei de acceleratie un butonel, ceva, care sa dezactiveze limitarea. Posted Image

#94
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
pai butonelul exista deja si este de la limitatorul de viteza.

#95
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Probabil e vreo strategie de marketing, tot ce e ECO in zilele astea suna bine.

Pe mine ma enerveaza sistemul START-STOP (nu are Dacia asa ceva, vorbesc in general).

@End-L-user

Uite un grafic, motorul e insa cel de 90 cai, n-am gasit la cel de 85.

La 4000 rot/min ai vreo 51 kw, adica 69 de cai, asta la motorul de 90 cai, la cel de 85 ai ceva mai putin.

Attached Files

  • Attached File  1.6.jpg   55.63K   31 downloads


#96
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
si ce treaba are motorul de 90  tce cu motorul aspirat de 90 cai.

Edited by prodanionut, 11 October 2012 - 12:16.


#97
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 30.01.2008

View PostAlex-Softpedia, on 11 octombrie 2012 - 11:00, said:

@End-L-user

Uite un grafic, motorul e insa cel de 90 cai, n-am gasit la cel de 85.

La 4000 rot/min ai vreo 51 kw, adica 69 de cai, asta la motorul de 90 cai, la cel de 85 ai ceva mai putin.

Ala e graficul pentru 1,6 8v. La 0,9 TCe ai vreo 56-57 kW la 4.000, adica undeva pe la 76-77 de cai (Pfederstaerke). Nu chiar 80 cat am zi eu, dar nici 69. Adevarul e undeva pe la mijloc. Insa chiar si limitata, masina se va misca mai bine decat versiunea cu motorul de 1,2 litri.

[ http://ipravda.sk/res/2012/03/12/thumbs/renault_02-nestandard1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by End-L-user, 11 October 2012 - 12:27.


#98
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Credeam ca te referi la 1.6 85 cai, care e foarte asemanator (dar mai slab putin) cu 1.6 90 cai (graficul meu).

Edit: Oricum sunt vreo 55Kw in graficul tau (eu asa ii vad) la 4000rot/min, nu chiar 56-57 Posted Image , adica 74 cai.

Edited by Alex-Softpedia, 11 October 2012 - 12:41.


#99
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

View Postprodanionut, on 10 octombrie 2012 - 22:27, said:

mai e putin pana in noiembrie si vedem ce si cum. eu unu sper ca doar asta sa fie problema Dacia, doar butonul eco.(si butoanele de la geamurile electrice si claxonul). sper ca lista sa nu fie mai lunga.

trebuie sa ai in vedere ca e o masina low cost.

#100
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
primul Logan a fost o masina low cost.dacia  ar trebui sa faca si un pas inainte. sau cel putin la nivel declarativ s-a facut.

#101
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postprodanionut, on 11 octombrie 2012 - 08:42, said:

pai butonelul exista deja si este de la limitatorul de viteza.

Limitarea aia e probabil doar un avertizor sonor. Parca am vazut asa ceva pe Citromel C4.
Ar fi cea mai proasta idee sa nu te lase sa treci de anumita viteza si in caz de urgenta sa trebuiasca sa apesi vreo 7 butoane s-o dezactivezi. Dar la francezi se poate orice :)
Probabil va veni optional cu lacat pe vitezele 4 si 5 pentru parintii cu odrasle vitezomane.

#102
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,622
  • Înscris: 01.10.2002
Dotarea asta e cam la fel de utila ca si lumina care-ti arata ca n-ai conectat centura. Cati dintre cei care-si cumpara Dacie o tureaza in mod curent peste 4.000 rpm? Majoritatea vor merge la consum...

#103
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Tu ca sofer, poti vedea martorul de centura in bord, si sa-i rogi pe ceilalti sa-si puna centurile. Deci nu este inutil.
Inutila si chiar enervanta uneori este pornirea stergatoarelor odata cu stropitul parbrizului. De parca ti-ar fi lene sa dai de maneta in jos, ca tot esti cu mana pe ea. In schimb daca ai praf pe geam, sau altceva, poti zgaria geamul.
Foarte important ar mai fi semnalul cu impuls. Sau avertizorul de usi deschise.

Hai sa vorbim si noi cat de cat logic. Cui nu-i place butonul de limitare la 4000 sa nu-l apese ! Si gata ! Putem trece peste ?

View PostWotan, on 11 octombrie 2012 - 23:54, said:

Dotarea asta e cam la fel de utila ca si lumina care-ti arata ca n-ai conectat centura. Cati dintre cei care-si cumpara Dacie o tureaza in mod curent peste 4.000 rpm? Majoritatea vor merge la consum...

Si nu inteleg de ce vorbesti despre Dacia in sens peiorativ ! Adica daca iti cumperi de exemplu un Fiat, sau un Hyundai, mergi mai turat ? Eti mai desptept sau ce ? Esti mai bogat, sau mai implinit in viata in general ? Care este logica ?

Sau pur si simplu ai niste preconceptii pe care nu le poti depasi ?

Edited by tavktm, 12 October 2012 - 09:14.


#104
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Posttavktm, on 12 octombrie 2012 - 09:13, said:

..............................................................
Inutila si chiar enervanta uneori este pornirea stergatoarelor odata cu stropitul parbrizului. De parca ti-ar fi lene sa dai de maneta in jos, ca tot esti cu mana pe ea. In schimb daca ai praf pe geam, sau altceva, poti zgaria geamul.
.......................................................
Atunci e inutila sau utila???
Inuman.

Chestii care sunt de bun simt si chiar utile sunt inutile, dar totusi utile...

#105
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005

View Posttavktm, on 12 octombrie 2012 - 09:13, said:



Foarte important ar mai fi semnalul cu impuls. Sau avertizorul de usi deschise.



e aproape la fel de important ca airbagul nu?  vorbeai de lene? pai asta ce rahat mai e?

#106
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Nu are legatura cu lenea, doar nu o sa cobori inainte de fiecare plecare sa inspectezi daca usile sunt corect inchise.

#107
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
evident ma refeream la semnalizatorul cu impuls, nu inteleg cum n-ai priceput din moment ce el se plange de lenea de a da de maneta in jos in cazul stergatoarelor

#108
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012
Exista pe dacii avertizare de usi deschise; e doar vizuala, nu sonora, dar e prezenta.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate