Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
Last Updated: Sep 30 2020 22:39, Started by
Horsie
, Sep 28 2012 11:29
·
0
#163
Posted 20 October 2012 - 14:38
masina Renault Clio tce 90 se misca bine cu aer pornit si 4 persoane in masina. demareaza bine are reprize bune si la 130 km/h avea 3250rpm. mie imi place cum misca masina si cred ca va face treaba buna si pe gama Dacia. dar sper si puna si ei treapta a 5a mai lunga cum e la clio. pentru putinele autostrazi pe care le avem pe persoana fizica. si imi doresc sa fie fiabil motorul pentru buzunarele viitorilor cumparatori. si eu imi doresc sa cumpar si eu un motoras de rasnita din asta ca ma unge pe suflet cum merge.
|
#164
Posted 21 October 2012 - 13:37
http://www.republica...bucuresti-2012/
http://www.republica...bucuresti-2012/ doi concurenti redutabili. stepway diesel e cu doar 700 euro mai ieftin decat 301 active diesel. e adevarat e cu reducere 1000 euro dar reducerile se vor putea negocia si ulterior. banuiesc ca diferenta fata de Logan va fi pe la 1000 - 1500 euro. |
#165
Posted 23 October 2012 - 15:06
In prima vers de echipare nu are nici AC,nici macar radio sau bricheta,dif de pret va fi mult mai mare.La vers pe benzina vor fi dif de cel putin 2000e
TS030, on 17 octombrie 2012 - 11:21, said: Alea-s motoare de drujba nemteasca, tot pe-acolo dar vorbesc alta limba - diferenta esentiala e ca la Golf&co poti avea o motorizare decenta. La Dacia, motorizarea de 105CP a disparut - iti convine asta? E bine, e progres? Crezi ca pt omul de rand care cumpara o masina ieftina conteaza mai mult 15cp in plus si 13NM sau ca este mult mai economic tce-ul ? |
#166
Posted 23 October 2012 - 15:22
ionut_ionut, on 23 octombrie 2012 - 15:06, said: In prima vers de echipare nu are nici AC,nici macar radio sau bricheta,dif de pret va fi mult mai mare.La vers pe benzina vor fi dif de cel putin 2000e comparatia se poate face doar versiunea superioara de la Dacia versus versiunea medie peugeot/citroen |
#167
Posted 23 October 2012 - 15:41
Ideal ar fi sa comparam vers cu dotari similare.
301 cu Ac,motor de 1.2 costa 10900e (insa are in minus CB,geamuri fata,comenzi audio pe volan,2 boxe si bluetooth) C-Elysse 1.2 dotari identice (mai putib bluetooth)- 11900e. Sandero 1.2 Laureate costa 9000e,Loganul se zvoneste ca va fi cu 500e sub sandel,dif destul de mari. |
#170
Posted 25 October 2012 - 12:56
#171
Posted 25 October 2012 - 14:21
am trimis un mesaj la vocea clientului in care ii intrebam mai multe detalii despre cutiile de viteza Dacia. si am primit un mail cu datele de pe site. si ca mai multe date nu sunt despre cutie, cel putin nu vor sa le faca publice. de parca ar fi cine stie ce secret. eu am vrut sa stiu daca sunt cutiile de pe Clio sau nu. dar dacia tine secret ceva ce se va afla mai devreme sau mai tarziu.
in concluzie nu dam comanda de nimic ca nu cumparam ceva ce e la secret. vor sa vanda sa ne dea informatii altfel sa le tina pentru ei masinile. |
#172
Posted 25 October 2012 - 16:02
Da conteaza asa mult cutiile de viteza ?
Si intrebarea asta este generla, cam pentru toate marcile auto, se stie deja ca nu prea se mai strica cutiile de viteza, pica masina cu totul pana atunci. Edited by tavktm, 25 October 2012 - 16:03. |
|
#173
Posted 25 October 2012 - 16:03
La drum lung conteaza la consum a 6-a, si cel putin teoretic o cutie in 6 trepte e mai bine etajata.
|
#174
Posted 25 October 2012 - 17:29
RealThing, on 25 octombrie 2012 - 16:03, said:
La drum lung conteaza la consum a 6-a, si cel putin teoretic o cutie in 6 trepte e mai bine etajata. Cel putin teoretic. Eu as da cutia in 6 pe una in 5 etajata "asiatic" (1-2-3-4-7) si maine. Cel mai probabil la Logan II vor fi refolosite aceleasi cutii de pana acum (JHx, JRx), inclusiv 5-ul "scurt" ca sa nu existe posibilitatea concurentei cu Renault. |
#175
Posted 25 October 2012 - 22:40
pai asta e problema ca as vrea sa stiu daca e ca la noul Clio cu a 5 lunga (care la 3250 rpm are 130km/h ) sau e ca si pana acum. ce nu inteleg eu e de ce e atat secret ca oricum in 2 luni maxim e lansarea. si nu inteleg de ce sunt zgarciti cu informatiile astea ca oricum aflam. si nu mai afiseaza nimic din informatiile din trecut cand ne spuneau timpul pana la o suta, plus viteza la 1000 rpm in toate treptele de viteza si se vedea elasticitatea grupului motopropulsor.
|
#176
Posted 26 October 2012 - 03:44
ca sa iasa in pretul loganului vechi, vor pune aceleasi cutii obosite, prafuite in stocuri deja existente
n-as crede ca o cutie mai buna contine mai multe piese, sau implica un proces tehnologic mai complex, sau chiar schimbarea liniei de productie |
#177
Posted 26 October 2012 - 08:12
politica renaultului in ceea ce priveste afacerea loganului este, cat mai ieftin, cat mai fiabil. asa ca voi credeti ca ar schimba ceva ce merge bine? eu n-as face-o.
sa mfim seriosi, consumul sta destul de bine, masina nu e facuta pentru drumuri lungi, cutia in 6 trepte e mai scumpa, mai grea... 6 trepte s-ar justifica pentru un motor mic (si la meganul meu bineinteles, ) |
|
#178
Posted 26 October 2012 - 09:14
RealThing, on 25 octombrie 2012 - 16:03, said:
La drum lung conteaza la consum a 6-a, si cel putin teoretic o cutie in 6 trepte e mai bine etajata. Da si nu, din cate am inteles la Dacia cutiile in 6 trepte sunt mai slab etajate decat cele in 5. Practic treptele sunt mai scurte. Cat despre consum, doar nu o sa credem ca daca maine apar cutii in 7 trepte o sa scada consumurile cu ul litru la 100 km ! |
#179
Posted 26 October 2012 - 10:22
eu intrebam daca e cutia in 5 trepte de pe Clio. care e cu a 5-a lunga 3250rpm la 130km/h, ca motorul e acelasi. dar nu cred ca sunt ceva diferente la capitolele viteza maxima si consum. ca restul de date nu vor sa le dea cei de la Dacia. doar au zis ca e cutia cu indicele JH3, dar pot pune un alt raport pt a 5-a (desi ma indoiesc). in fine o sa vedem ce solutie au ales.
|
#180
Posted 26 October 2012 - 10:23
"Cand se activeaza modul ECO se modifica diversi parametri pentru a ajuta conducatorul sa scada consumul. Pentru a fi concreti, reduce cuplul motor, schimba comportamentul acceleratiei, anticipeaza avertizarile indicatorului de schimbare a treptei de viteza si modifica functionarea incalzirii (habitaclului, cred - n.tr). Activand acest mod, Renault afirma ca va scadea consumul cu 10% in medie (probabil si in functie de stilul de condus al conducatorului - n.tr)."
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users