Dacia Logan 2
#109
Posted 12 October 2012 - 13:50
Daca suntem la ora de bascalie spuneti-mi si mie, macar sa ma aliniez si eu !
Eu vorbeam serios. Oirucm cateodata am impresia ca dicutiile sunt intretinute si de persoane fara permis sau kilometri prea multi facuti. Butonul de limitare (la prima vedere cel putin) este interesant, posibil folositor. Semnalul cu impuls este bun. (dai odata de el, si iti vezi linistit de covrig) Avertizoare centuri si usi este clar ca sunt folositoare. Acum, doar stergatoarele automate cu stropitul de parbriz sunt cam cretine, adica vrei nu vrei stergi grigore parbrizul ! |
#110
Posted 12 October 2012 - 14:42
n-oi fi eu sofer de tir dar niciodata nu m-a deranjat lipsa semnalizatorului cu impuls, nici macar la schimbatul vitezelor, deci sa consideri dotarea asta foarte importanta mi se pare hilar, aia cu avertizarea usilor, da , e utila dar exista.
|
#112
Posted 13 October 2012 - 10:20
lungubogdan, on 12 octombrie 2012 - 19:15, said:
am inteles ca incepe SAB pe 19 la ROMAERO BANEASA. oare vine si Dacia cu noile modele? sau e porcaria de anul trecut cu 4 producatori, 10 masini si o groaza da bani pe bilet? Ma mir ca vine si Tiriac, ei parca isi faceau singuri salon. De ce lipseste Dacia? Parere strict personala, SAB nu mai este ce a fost, din pacate. Edited by xymzar, 13 October 2012 - 10:22. |
#113
Posted 13 October 2012 - 12:04
tavktm, on 12 octombrie 2012 - 09:13, said:
Inutila si chiar enervanta uneori este pornirea stergatoarelor odata cu stropitul parbrizului. De parca ti-ar fi lene sa dai de maneta in jos, ca tot esti cu mana pe ea. In schimb daca ai praf pe geam, sau altceva, poti zgaria geamul. Uite ăsta e motivul pentru care se vorbește despre Dacia și fanii ei în sens peiorativ, pentru că mai vine câte unu cu niște prostii monumentale ca asta de mai sus sau altele care iau apărarea reducerilor de cost (gen claxon pe băț care e mai bun, nu ca restul fraierilor de constructori care de 20-30 de ani incoace pun claxonul pe volan) și creează amuzament. Pe același principiu ar trebui să pună separat becul de dat înapoi la marșarier, poate vrei să dai înapoi fără lumină sau poate vrei doar să luminezi în spate fără să mai cuplezi treapta aia și să uzezi cutia degeaba. |
#114
Posted 13 October 2012 - 14:43
AlexIP, on 13 octombrie 2012 - 12:04, said:
Uite ăsta e motivul pentru care se vorbește despre Dacia și fanii ei în sens peiorativ, pentru că mai vine câte unu cu niște prostii monumentale ca asta de mai sus sau altele care iau apărarea reducerilor de cost (gen claxon pe băț care e mai bun, nu ca restul fraierilor de constructori care de 20-30 de ani incoace pun claxonul pe volan) și creează amuzament. Pe același principiu ar trebui să pună separat becul de dat înapoi la marșarier, poate vrei să dai înapoi fără lumină sau poate vrei doar să luminezi în spate fără să mai cuplezi treapta aia și să uzezi cutia degeaba. Eu iti raspund punctual, si cat pot eu de argumentat. Ma astept ca si tu sa faci la fel, daca poti, si sa ma combati cu argumente, nu cu mistouri ca cel de mai sus. 1. Stergatoarele automate cu stropirea geamului nu sunt ok pentru ca: -poti avea pur si simplu lamele furate, si sa actionezi fara sa vrei stergatoarele -poti sa ai de exemplu o pojghita mica de gheta pe stergatoare (cum se intampla de multe ori in timpul rece), si sa ai nevoide de stropit geamul fara sa pornesti stergatoarele. Lichidul de parbriz de iarna ajuta la dezghetarea geamului. -poti pur si simplu sa vrei DOAR sa uzi geamul, fara sa-l stergi din varii motive, si nu ai posibilitatea. 2. Claxonul pe bat (din punctul meu de vedere) este mia bun pentru ca: -poti folosi volanul ca suport pentru altceva (cand stationezi), de exemplu sa pui suportul de facturi pe care le comletezi. -poti sa-l actionezi din greseala cand te mai impingi in volan, sau te strijini in el din varii motive, de exemplu cand faci 900 de kilometri intr-o zi mai cauti diverse pozitii de dezmortire a oaselor. In fine, cam astea sunt argumentele mele, asa la prima vedere. Daca poti, te rog, si va rog sa le combateti. De notat insa ca eu vorbesc din punct de vedere cat mai profesional, si cu o gandire cat mai pragmatica. Vorbim totusi de masini din gama buget, cu utilizari posibile intensive. Nu suntem pe aria de hobby totusi. |
#115
Posted 13 October 2012 - 16:16
Ai răspunsurile cu roșu.
tavktm, on 13 octombrie 2012 - 14:43, said:
1. Stergatoarele automate cu stropirea geamului nu sunt ok pentru ca: -poti avea pur si simplu lamele furate, si sa actionezi fara sa vrei stergatoarele N-am avut ocazia, dar bănuiesc că îți dai seama de când te-ai urcat în mașină că lipsește ceva. -poti sa ai de exemplu o pojghita mica de gheta pe stergatoare (cum se intampla de multe ori in timpul rece), si sa ai nevoide de stropit geamul fara sa pornesti stergatoarele. Lichidul de parbriz de iarna ajuta la dezghetarea geamului. Și dacă am o pojghiță de gheață nu mă ajută cu nimic să o las acolo. Dau cu lichid, dau din ștergătoare, gheața dispare. Simplu. -poti pur si simplu sa vrei DOAR sa uzi geamul, fara sa-l stergi din varii motive, si nu ai posibilitatea. De ce aș vrea să fac asta? De la arhaica 1310 până la Fiesta și Passat dacă vreau să ud geamul nu mai văd mare lucru în față, pișătoarele ălea au suficient debit cât să-mi umple tot câmpul vizual de șmâc cât să pot să fac accident în ceva ce nu apucasem să observ și mi se pare periculoasă rău treaba. Ceva asemănător am pățit cu un Mondeo 2006 al unui prieten cu buton de super dezaburire, când i-am dat să dezaburească în mers a trebuit să reduc până aproape de 0 viteza că îmi făcuse parbrizul translucid timp de vreo 5 secunde, noroc că eram pe o alee și nu aveam coloană după mine. 2. Claxonul pe bat (din punctul meu de vedere) este mia bun pentru ca: -poti folosi volanul ca suport pentru altceva (cand stationezi), de exemplu sa pui suportul de facturi pe care le comletezi. N-am încercat cu chitanțier/clipboard, dar pot ține un laptop de 11 pe volan când staționez fără să se apese claxonul. Pe testate. -poti sa-l actionezi din greseala cand te mai impingi in volan, sau te strijini in el din varii motive, de exemplu cand faci 900 de kilometri intr-o zi mai cauti diverse pozitii de dezmortire a oaselor. La fel de bine poți să nu-l acționezi când ești cu roțile virate și cu volanul întors pe serpentine și apare o minunată haită de câini în față. Și treaba cu sprijinitul în volan și apăsat claxonul n-am pâțit-o, pot să apăs sau să trag de cracii ăia la volan cât vreau, dacă nu apăs unde trebuie nu face zgomot. La 900 km/zi recomand din tot sufletul reglaj lombar la scaun și o cotieră, fie ea și aftermarket. De asemenea, pauze măcar din 300 în 300 km (ca la comerciali, după maxim 4 ore minim 15 minute), n-o să te mai apuci de dezmorțit oase așa des. La categoria varii motive, acă vreau să pun o tipă cu curul pe volan m-aș gândi prima dată la bancheta rabatabilă, abia mai apoi m-aș gândi să scot siguranța de la claxon. Mi-am adus aminte, apropo de Logan, când am plecat cu un prieten cu mașina lui (Logan), el dormea rupt de oboseală în dreapta și mi-a apărut o vulpe în față care s-a oprit pe drum. În timp ce frânam, din reflex, i-am dat vreo 2-3 cu podul palmei la volan, din ce în ce mai tare, că mă miram de ce nu grohăie, de s-a trezit prietenul din dreapta speriat. Noroc că s-a prins coana vulpe de manevră și s-a dus înapoi în pădure. Și ne oprim aici, că suntem off-topic. |
#116
Posted 13 October 2012 - 17:39
hai mai fratilor loganul e masina ieftina ,
claxonul pe bat e demodat , dar nu cred ca asta ne face sa nu stim sa folosim claxonul indiferent unde ar fi el apa cu stergatoarele, nici asta nu cred ca e o problema , in cel mai rau caz zgarii un pic ,dar altceva nu se poate intampla cotiera , e un lucru deosebit de bun , dar cred ca merge si fara fara nici o problema eu mai debraba as comenta la acel motor de 0.9 care nu se pare cam de toata jena Edited by aalinn, 13 October 2012 - 17:43. |
#117
Posted 13 October 2012 - 17:59
#118
Posted 13 October 2012 - 18:25
pentru cei care nu au folosit niciodata (logic ca sunt multi care vorbesc despre toate, dar habar nu au ):
stergatoarele cu senzor de ploaie poti sa le pui pe off. la fel si luminile cu senzor de de lumini. semnalizarea cu impuls poate e buna daca folosesti DOAR o singura masina. de fiecare data cand conduc un Opel cu asa ceva aproape ca rup maneta aia. claxonul si butoanele de la geamuri puse in alte locuri decat la alte masini, poate e ok pentru cei care conduc O SINGURA masina. pentru ceilalati e aiurea pentru ca nu mai poti sa faci chestiile astea din reflex.... Edited by george5110, 13 October 2012 - 18:25. |
|
#119
Posted 13 October 2012 - 20:01
aici sunt deacord cu george , dar in general conducem o singura masina.
in plus cand imi cumpar masina nu ma uit daca e compatibila cu restul soferilor , pur si simplu o cumpar ca imi place Edited by aalinn, 13 October 2012 - 20:02. |
#120
Posted 13 October 2012 - 23:50
Wotan, on 11 octombrie 2012 - 23:54, said:
Cati dintre cei care-si cumpara Dacie o tureaza in mod curent peste 4.000 rpm? Majoritatea vor merge la consum... AlexIP, on 13 octombrie 2012 - 16:16, said:
Și ne oprim aici, că suntem off-topic. Uite, o sa-ti dau si exemplu de ce nu ma deranjeaza deschiderea geamurilor pe bord ... eu deschid de obicei geamul cand stau pe loc, nu prea il deschid in mers ca nu vad rostul, de aia am aer conditionat. Iar cand pornesc de pe loc si tocmai am avut geamul deschis, in momentul in care bag viteza intai sau schimb dintr-a intaia in a doua doar intind un deget (cu mana pe schimbator) si inchid geamul (la sofer), fara sa fiu nevoit sa iau mana stanga de pe volan ca sa inchid geamul (ceea ce m-ar incurca din moment ce cu dreapta trebuie sa schimb viteza). Cu butonul de geam pe bord fac si schimbarea de viteza si inchiderea geamului dintr-o miscare, altfel ar trebui sa o fac pe rand. La chestia cu stergatoarele insa sunt de acord cu tine, nu vad de ce ai stropi parbrizul fara sa vrei sa stergi imediat, cel putin mie nu mi se intampla sa vreau asa ceva ... sigur, cele doua miscari le faci rapid combinat odata ce esti obisnuit cu masina, deci nu e o problema nici daca nu pornesc automat, din partea mea insa ar fi bine sa porneasca automat. aalinn, on 13 octombrie 2012 - 17:39, said:
cotiera , e un lucru deosebit de bun , dar cred ca merge si fara fara nici o problema eu mai debraba as comenta la acel motor de 0.9 care nu se pare cam de toata jena Acel motor de 0.9 e cea mai buna chestie, daca nu ar fi existat (si ramaneau motoarele vechi sa zicem, 1.6 MPI si 16V) nu stiu daca as mai fi cumparat noul Logan Sau oricum, m-as fi asteptat sa dau pe el 700-1000 de euro mai putin. Edited by utopium, 13 October 2012 - 23:51. |
#121
Posted 14 October 2012 - 01:07
tavktm, on 12 octombrie 2012 - 09:13, said:
Si nu inteleg de ce vorbesti despre Dacia in sens peiorativ ! Adica daca iti cumperi de exemplu un Fiat, sau un Hyundai, mergi mai turat ? Eti mai destept sau ce ? Esti mai bogat, sau mai implinit in viata in general ? Care este logica ? Sau pur si simplu ai niste preconceptii pe care nu le poti depasi ? Sunt fericitul posesor al unui Logan Ph2 1.6 16V. In trei ani de zile s-au stricat la ea un bec de far si unul de pozitie. Sunt foarte multumit de ea si urmatoarea masina va fi probabil tot o Dacie. In oras, unde folosesc masina zilnic, scot un consum pe la 8.5l, schimband pana in 3000 de ture, fara sa fiu mai lent decat ceilalti. Cand ies in afara orasului intr-adevar trec de 4000 la depasiri, dar ies o data la cateva saptamani. Personal un buton pentru geam cu impuls, macar pentru sofer, mi s-ar fi parut mai util decat butonul respectiv, pentru ca e destul de incomod cand conduci sa tii apasat secunde in sir butonul de ridicare a geamului. Daca au pus buton de limitare au luat din alta parte ca sa se incadreze in cost. In alta ordine de idei, mi-ar placea sa vad motorul 1.2 TCe de pe Lodgy si pe noul Logan, dar e probabil sa nu se intample. Edited by Wotan, 14 October 2012 - 01:32. |
#122
Posted 14 October 2012 - 03:01
Wotan, on 14 octombrie 2012 - 01:07, said:
Personal un buton pentru geam cu impuls, macar pentru sofer, mi s-ar fi parut mai util decat butonul respectiv, pentru ca e destul de incomod cand conduci sa tii apasat secunde in sir butonul de ridicare a geamului. |
#123
Posted 14 October 2012 - 09:21
Stiu, dar mai tarziu l-au scos. Deja la facelift nu mai este, motiv, in afara de reducerea de costuri, nu este. Am o banuiala ca si la noul model e fara impuls.
Edited by Wotan, 14 October 2012 - 09:22. |
|
#124
Posted 14 October 2012 - 09:45
Se pot cumpara modulele separat pentru semnalizare de tip one touch (sau cum se numeste) si buton cu impuls pentru geam. Sunt tutoriale pe youtube, am privit eu acum ceva timp, daca e cineva interesat le postez.
Edit: Sunt pentru Loganul cel vechi, Ph1, dar cred ca e valabil si pentru Ph2. Edited by Alex-Softpedia, 14 October 2012 - 09:47. |
#125
Posted 14 October 2012 - 11:04
eu unu cred ca ar trebui sa mai luam mana de pe claxon indiferent unde s-ar afla. sa circulam mai lejer si ar trebui sa ne respectam colegii de trafic. si numai asta ar face traficul ceva mai fluent. dar pentru ca noi ne credem mai buni soferi ca cei de langa noi ingreuneaza mult circulatia. ar trebui sa ne civilizam chiar daca cu forta.
|
#126
Posted 14 October 2012 - 16:00
xymzar, on 13 octombrie 2012 - 10:20, said:
Din site-ul oficial reiese ca vin: Tiriac Auto (Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Range Rover, Mitsubishi, Ford și Hyundai), Honda, Volvo, Citroen, Opel, Chevrolet, Skoda, Seat, Peugeot, Kia. Ma mir ca vine si Tiriac, ei parca isi faceau singuri salon. De ce lipseste Dacia? Parere strict personala, SAB nu mai este ce a fost, din pacate. Trei sferturi din masinile alea sunt aduse de Tiriac. Practic asta e salonul lui. Si sa nu confundam Siab cu Sab. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users