Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Noul S Classe

- - - - -
  • Please log in to reply
113 replies to this topic

#1
ronyn

ronyn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 20.10.2005
se cloceste noul S Classe ..e super din punc de vedere tehnologic..ca sa numai spun ca look-ul e superios oricarui Mercedes.. ca design--o combinatie intyer Maybach si mercedes CLS ,
   faruri cu infrarosu, sistem de protectie contra accidentelor prin intermediul unor sisteme de protectie si radare care depisteaza inaintea ta daca esti pe cale sa intri intr-un alt obiect ..adica...in cazul in care te apropii prea tare de un obiect .masina se franeaza si incerac sa depasesca obstacolul automat sau mentine o anumita distanta intre tine si masina respectiva"DISTRONIC PLUS"
+toate sistemele de protectie cunoscute
- scaunul soferului are acuma reglaje si ptr umeri !!
-la impact frontal scaunele din fata sunt impise spre spate automat
-senzori de presiune ptr portiere ...ceva de genul sa se poate deschide mai usor usila in cazul unui accident
-oprirea motorului si a alimentarii la orice mic accident..
++++++multe altele ...

ptr. mai multe just go to www.mercedez-benz.com

P.S.  traiasca Dacia berlina ....hai cu loganul....jos ..cu nemtii   uuuuuuuuu.....ma duc sa ma plimb cu becicleta

Attached File  s_classe.jpg   40.99K   628 downloads

Am editat poza atasata, din cauza dimensiunilor mari, ceea ce facea ca pagina sa se incarce greu, in mod inutil :peacefingers:

Edited by romaximusro, 23 October 2005 - 19:09.


#2
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Jos palaria pentru noul S-klasse!!! :worthy: Iar stabileste noi standarde in clasa de lux!!!Merc Rules!!! :peacefingers:

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
informatii superdetaliate despre noul s-class(in privinta dotarilor, motorizarilor etc) gasiti aici


Si cate poze de la frankfurt

Attached File  01.jpg   91.15K   207 downloadsAttached File  IMG_0136.jpg   85.74K   157 downloadsAttached File  IMG_0138.jpg   91.72K   136 downloadshment]
Attached File  IMG_0139.jpg   89.04K   139 downloadsAttached File  IMG_0140.jpg   100.37K   173 downloadsAttached File  IMG_0141.jpg   109.54K   119 downloadshment]
Attached File  IMG_0142.jpg   108.57K   126 downloadsAttached File  IMG_0143.jpg   97.16K   131 downloadsAttached File  IMG_0144.jpg   119.4K   133 downloadshment]

#4
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
n-o sa inteleg niciodata de ce unii se excita atit de tare pentru o masina pe care n-o s-o aiba niciodata. acuma pe bune, cui dracului ii pasa ca are toate sistemele de siguranta posibile, din moment ce nu le folosesti tu? :roflmao:

#5
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Mosotti in primul rand datorita faptului ca tot ce este exotic acuma pe modelele astea scumpe va ajunge mai devreme sau mai tarziu ca dotare de serie si pentru masinile de masa. Ca de exemplu abs-ul, esp-ul sau airbag-urile erau la inceput doar dotari pentru modelele scumpe, urmand ca odata cu maturizarea tehnologiei si scaderii costurilor de productie(si nu numai) sa fie oferite ca optionale sau ca echipamente standard si pe modele de clasa compacta de exemplu

#6
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Toate aceste sisteme de siguranta se vor intalni peste cativa ani si pe masinile mai ieftine. Acum le vor cumpara cei care vor sa fie primii si vor plati un pret pe masura iar in viitor vor fi mai accesibile si altora.

#7
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
atunci de ce trimite loganu la plimbare din moment ce peste 20 de ani un Logan va avea:

+toate sistemele de protectie cunoscute
- scaunul soferului are acuma reglaje si ptr umeri !!
-la impact frontal scaunele din fata sunt impise spre spate automat
-senzori de presiune ptr portiere ...ceva de genul sa se poate deschide mai usor usila in cazul unui accident
-oprirea motorului si a alimentarii la orice mic accident..
++++++multe altele ...

loganu e logan si mertanu e mertan. de-aia un mertan costa cit o parcare de loganuri (mare)

#8
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai cine se respecta plateste pentru dotarile astea inca de cand apar. Nici nu ai vrea sa aflii cat costa la inceput sa pui abs de exemplu pe un cl.Si dotarile astea nu vor fi standard pe toate masinile, ci pe cele mai ieftine vei avea posibilitatea ca , daca le vrei sa le comanzi ca optional, la un pret rezonabil. Insa ciclul in care dotarile astea devin "populare" este destul de mare, cu amendamentul ca in ultima vreme au inceput sa scada ca si durata

#9
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
io nu neg ce spui tu. io nu inteleg care e ideea cu loganu. a fost undeva o discutie in care spunea cineva ca loganu e mai destept ca mertanu si aici e un fel de continuare? sau ca nemtii sint prosti? :D

#10
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
inseamna ca ala nu stia ce spune. Loganul e o masina mare(pt banii oferiti), cu un interior acceptabil si cu un pret corect. Cine zice ca e mai buna ca o masina germana noua .. greseste, insa nu trebuie uitata si diferenta de pret pe care o platesti pentru lucrul asta

#11
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005

 Mosotti, on Oct 23 2005, 20:27, said:

atunci de ce trimite loganu la plimbare din moment ce peste 20 de ani un Logan va avea:

+toate sistemele de protectie cunoscute
- scaunul soferului are acuma reglaje si ptr umeri !!
-la impact frontal scaunele din fata sunt impise spre spate automat
-senzori de presiune ptr portiere ...ceva de genul sa se poate deschide mai usor usila in cazul unui accident
-oprirea motorului si a alimentarii la orice mic accident..
++++++multe altele ...

loganu e logan si mertanu e mertan. de-aia un mertan costa cit o parcare de loganuri (mare)


  Stai tu calm ca poate peste 20 ani nici nu va mai exista Logan!!Asta in ritmul in care Dacia schimba denumirile masinilor!!! :peacefingers:

#12
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Cind o sa aibe 50% din masini sisteme de vedere nocturna o sa se "orbeasca" intre ele cu farurile infra-rosu. Deocamdata cum au decit S si cadillac, poti sa vezi ceva cu acest sistem. E foarte util in republica bananiera romana unde circula carute neiluminate si sint betivi culcati in mijlocul drumului.

Mie personal cel mai util mi-ar fi un radar sa imi bipaie daca vreu sa depasesc si am pe cineva care deja ma depaseste.

De abia astept sa vad pe viitorii romani posesori de s-uri cum invata nemteste ca sa intre prin meniuri sa isi regleze dezaburirea parbrizului sau alte chestii simple. O sa mearga ca deobicei cu parbrizul aburit si geamurile laterale lasate, ca nici acum nu stiu sa porneasca ventilatorul de climatizare.

#13
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
pe mine ma incanta ca tunerii Mercedes vor avea material de lucru. Deja brabus s-a pus pe treaba si a scos
modelul S V12S Biturbo ce dezvolta 730 cp.

Quote

The BRABUS S V12 S Biturbo engine develops 730 hp / 537 kW at 5,100 rpm. The peak torque of 1,320 Nm is limited electronically to 1,100 Nm and is available from a low 2,100 rpm.

Without sacrificing smoothness it transforms the luxury sedan into a serious challenger for the world's fastest sports cars: 0 – 100 km/h in 4.0 seconds, 200 km/h after just 11.9 seconds and a top speed of electronically limited 340 km/h make the sedan with BRABUS S V12 S Biturbo displacement engine a unique driving experience.

Power is transferred to the rear wheels via a modified five-speed automatic transmission. The optionally available BRABUS locking differential optimizes traction. All BRABUS drivetrain components are operated with ARAL high-performance lubricants.


Attached File  brabuss06_01.jpg   92.15K   191 downloadsAttached File  brabuss06_02.jpg   80.66K   161 downloads

#14
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005

 acusila, on Oct 31 2005, 17:35, said:

pe mine ma incanta ca tunerii Mercedes vor avea material de lucru. Deja brabus s-a pus pe treaba si a scos
modelul S V12S Biturbo ce dezvolta 730 cp.
attachment attachment


    German muscle!!! :drac:  :gunsmilie:

#15
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pe cand acelasi lucru la japonezi oare? Ca vad ca cei de la alfa de exemplu intra si ei in lupta cailor putere..

#16
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005

 romaximusro, on Oct 31 2005, 17:43, said:

pe cand acelasi lucru la japonezi oare? Ca vad ca cei de la alfa de exemplu intra si ei in lupta cailor putere..


     La cota 730???? :huh:

#17
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
a aparut si varianta tunata de carllson numita CK50. Superb tuning. Detalii aici

Quote

Those aftermarket technologists from way down by the River Saar, Carlsson, will unveil their newest Mercedes tuning job, the CK50, based on the 2006 S-Class, at the Essen motor show next month. On the performance side, the relatively mild engine kit boosts horsepower of the stock 5.5-liter V8 to 429 US (435 metric) and 443 ft.-lbs of torque, from 382hp and 391 ft-lbs. In the jewelry department, a tasteful set of skirts and spoilers (I think we’ve been to that bar) and the company’s new 3/11 ultra-light wheels make up the outside adornments, while the interior can be done up in Alcantara and leather if Mr. Moneybags desires.


Attached File  s_ck50_1280_03a.jpg   92.56K   92 downloads Attached File  s_ck50_1280_02a.jpg   93.95K   107 downloads
Attached File  s_ck50_1280_01a.jpg   95.51K   122 downloads Attached File  s_ck50_1280_04a.jpg   126.53K   103 downloads

Edited by romaximusro, 11 November 2005 - 00:15.


#18
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
inca 2 imagini

Attached File  15606_1131705269078.jpg   38.53K   139 downloads Attached File  15606_1131705468740.jpg   49.65K   241 downloads

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate