Myaccount - chat cu un consultant...
Last Updated: Mar 13 2012 15:43, Started by
partyman
, Mar 13 2012 11:11
·
0
#1
Posted 13 March 2012 - 11:11
Azi, uitandu-ma in myaccount, aveam nevoie de o factura listata, am observat serviciul chat cu un consultant. Deoarece datele facturii nu erau corecte si aveam si altele de sesizat am incercat sa contactez un "consultant"...dupa asteptari indelungate prind unul Adrian...ii expun prima problema imi zice sa astept, dupa vreo 3 minute "o sa inaintez o sesizare serviciului comercial"...expun a 2-a problema, imi zice sa astept, dupa vreo 5 minute "o sa inaintez o sesizare serviciului comercial"...l-am intrebat daca are si alte raspunsuri pentru ca am pierdut vremea aiurea cu el...nu a mai raspuns nimic...
|
#2
Posted 13 March 2012 - 11:51
partyman, on 13th March 2012, 11:11, said: Azi, uitandu-ma in myaccount, aveam nevoie de o factura listata, am observat serviciul chat cu un consultant. Deoarece datele facturii nu erau corecte si aveam si altele de sesizat am incercat sa contactez un "consultant"...dupa asteptari indelungate prind unul Adrian...ii expun prima problema imi zice sa astept, dupa vreo 3 minute "o sa inaintez o sesizare serviciului comercial"...expun a 2-a problema, imi zice sa astept, dupa vreo 5 minute "o sa inaintez o sesizare serviciului comercial"...l-am intrebat daca are si alte raspunsuri pentru ca am pierdut vremea aiurea cu el...nu a mai raspuns nimic... Stai linistit ca nu esti singurul patit. Acum 2 sapt in urma doream o renegociere de contract, am incercat cu astia de pe chat, sa vad ce spun. Prima incercare: am asteptat 36 min, m-am plictisit si am inchis. 3 ore mai tarziu A doua incercare: am asteptat 56 min, nimeni nu mi-a raspuns si am inchis. A doua zi am incercat din nou A 3 incercare: dupa 22 min am reusit sa il prind pe unu, i-am pus toate intrebarile la care vroiam un raspuns. Toate raspunsurile au fost in genul: Nu va pot spune lucrul asta, verificam si o sa primiti un raspuns, nu este de competenta noastra. Mai pe scurt, nimic concret. Nu imi explic de ce au mai facut acest serviciu. Iar la raspunsul "verificam si o sa primiti un rasp", nici astazi nu am primit nimic. |
#3
Posted 13 March 2012 - 12:26
Cred ca ati vorbit cu un robot.
Am folosit mai demult asa ceva pe YM care dadea raspunsuri automate la cine ma apela. |
#4
Posted 13 March 2012 - 15:43
Pina te conectezi cu un operator dureaza ceva timp cu toate ca iti zice ca esti primul in lista de asteptare.
Eu cu un domn Vlad am "conversat". Orice l-am intrebat(tehnic, comercial) suna la 1930 sau 08000XXXXX. Nu sunt raspunsuri de robot dar acea persoana altceva nu stia sa-mi raspunda. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users