Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare service Maserati in B...

Drenaj ape pluviale

Incompatibilitate router Digi Mer...

Lada frigorifica vs congelator
 Rezerve periuta de dinti Woya

Promisiunile și realizarile ...

Recomandare soundbar

Controller dual step down MAX8734A
 Nu pot citi stickurile USB

Promisiunile și realizarile ...

Boxe de birou

acest lantisor este unisex sau do...
 Cum e sa locuiești la ultimu...

Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior
 

Myaccount - chat cu un consultant...

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004
Azi, uitandu-ma in myaccount, aveam nevoie de o factura listata, am observat serviciul chat cu un consultant. Deoarece datele facturii nu erau corecte si aveam si altele de sesizat am incercat sa contactez un "consultant"...dupa asteptari indelungate prind unul Adrian...ii expun prima problema imi zice sa astept, dupa vreo 3 minute "o sa inaintez o sesizare serviciului comercial"...expun a 2-a problema, imi zice sa astept, dupa vreo 5 minute "o sa inaintez o sesizare serviciului comercial"...l-am intrebat daca are si alte raspunsuri pentru ca am pierdut vremea aiurea cu el...nu a mai raspuns nimic...

#2
liviucirstean

liviucirstean

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 14.02.2012

View Postpartyman, on 13th March 2012, 11:11, said:

Azi, uitandu-ma in myaccount, aveam nevoie de o factura listata, am observat serviciul chat cu un consultant. Deoarece datele facturii nu erau corecte si aveam si altele de sesizat am incercat sa contactez un "consultant"...dupa asteptari indelungate prind unul Adrian...ii expun prima problema imi zice sa astept, dupa vreo 3 minute "o sa inaintez o sesizare serviciului comercial"...expun a 2-a problema, imi zice sa astept, dupa vreo 5 minute "o sa inaintez o sesizare serviciului comercial"...l-am intrebat daca are si alte raspunsuri pentru ca am pierdut vremea aiurea cu el...nu a mai raspuns nimic...

Stai linistit ca nu esti singurul patit.
Acum 2 sapt in urma doream o renegociere de contract, am incercat cu astia de pe chat, sa vad ce spun.
Prima incercare: am asteptat 36 min, m-am plictisit si am inchis. 3 ore mai tarziu
A doua incercare: am asteptat 56 min, nimeni nu mi-a raspuns si am inchis. A doua zi am incercat din nou
A 3 incercare: dupa 22 min am reusit sa il prind pe unu, i-am pus toate intrebarile la care vroiam un raspuns.
Toate raspunsurile au fost in genul: Nu va pot spune lucrul asta, verificam si o sa primiti un raspuns, nu este de competenta noastra.
Mai pe scurt, nimic concret. Nu imi explic de ce au mai facut acest serviciu.
Iar la raspunsul "verificam si o sa primiti un rasp", nici astazi nu am primit nimic.

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,701
  • Înscris: 01.12.2001
Cred ca ati vorbit cu un robot.  :P
Am folosit mai demult asa ceva pe YM care dadea raspunsuri automate la cine ma apela.

#4
rusnela

rusnela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.11.2011
Pina te conectezi cu un operator dureaza ceva timp cu toate ca iti zice ca esti primul in lista de asteptare.
Eu cu un domn Vlad am "conversat". Orice l-am intrebat(tehnic, comercial) suna la 1930 sau 08000XXXXX.
Nu sunt raspunsuri de robot dar acea persoana altceva nu stia sa-mi raspunda.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate