Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema accelerare Opel Rekord
Last Updated: Mar 07 2012 22:08, Started by
tiby2006
, Jan 15 2012 13:10
·
0
#1
Posted 15 January 2012 - 13:10
salutare, am un amic, are un Opel rekord, cu urmatoarea problema:
la plecarea de pe loc, accelereaza extrem de greu (asta cand are consumatori electrici in functiune) si cum a oprit farurile accelereaza. nu mereu pateste asta. si ma mira, pentru ca nu are computer de bord sau injectoare. in schimb are cutie hidramata, dar nu stiu daca functioneaza electric si nici carburatorul nu stiu daca este electric. |
#3
Posted 15 January 2012 - 13:31
Esti norocos, noi nici nu stim despre ce model e vorba, ce modificari i-au fost facute in ultimii 30-40 de ani.
In prima faza, vezi ce tensiune pica intre + de la baterie si + de la bobina de inductie, intre masa motorului si caroserie, cu luminile aprinse. |
#4
Posted 15 January 2012 - 13:58
... ce intelegi prin faptul ca accelereaza greu? se tureaza greu motorul sau creste greu viteza de deplasare? trebuie verificat cu selectorul pe pozitia park daca motorul se accelereaza normal in gol cu/fara consumatori electrici in functiune... daca in gol functioneaza atunci problemele pot veni din doua directii: fie traseul de alimentare de sarcina (jiglere, pompa, filtre) din carburator sunt colmatate/nu lucreaza corect sau treapta a doua a carburatorului nu este reglata corect (ca banuiesc ca are carburator dublu corp progresiv) sau cutia de viteze are probleme... dar ca fapt divers cand a fost ultima data cand a schimbat uleiul in convertizorul hidraulic/cutie de viteze?
... de asemeni nu este exclusa o conexiune slaba electrica cum a fost sugerat mai sus de @rumegus |
#7
Posted 16 January 2012 - 11:50
rumegus, on 15th January 2012, 16:57, said: O laie... primul e din '66, ultimul din '81 da , ai dreptatea inseamna ca wikipedia minte "Production 1953–1986" http://en.wikipedia....iki/Opel_Rekord |
#8
Posted 16 January 2012 - 20:04
masina este "opel rekord e2"
Creste foarte greu pana la un anumit punct(si ala destul de mic)si apoi sta acolo si nici nu se tureaza suficient cat sa schimbe. Pe "PARK" motorul se tureaza normal in gol si cu si fara consumatori. Cateodata cand are aeroterma, cd-player-ul si farurile pornite, se aprinde becul rosu de la baterie. Iar baiatul schimba uleiul la cutia de viteze foarte des, are carburator cu camera dubla si e pe Gpl |
#9
Posted 17 January 2012 - 19:51
...filtrul de aer si de combustibil sunt schimbate/functioneaza corect? carburatorul a fost curatat/verificat/etalonat recent? reglajele pe baza de vaccum (daca exista) trebuie verificate pentru a nu "trage" aer fals, la fel si pompa de frana (am patit la granada mea sa traga aer fals prin servo de la pompa de frana)...
...de asemeni carburatoarele dublu corp progresiv sunt IMPOSIBIL de reglat corect in spatele blocului/garaj/parcare/service fara masina de etalonat deci daca amicul tau a "scapat" vreun meserias in carburatorul lui e bine sa-lduca musai laun atelier care sa-i verifice si starea membranelor si sa-l etaloneze corect... cat priveste aprinsul becului la baterie, probabil ca acesta se aprinde cand motorul este la relanti si este oarecum normal avand atatia consumatori... asteptam noutati... |
#10
Posted 04 March 2012 - 22:20
daca masina este un "opel rekord e2"....si hidramat pe deasupra.....la simptomele enumerate mai sus pot sa spun urmatoarele...
carburatorul este un Zenith Ttl.....atasez si o poza cu el.....este un carburator fiabil....pana se umbla aiurea in el.... daca in gol si cu maneta de la CV in park sau N....motorul se tureaza normal......atunci problema pare a fi la cutia de viteze,respectiv convertor.... daca prietenul cu masina spui ca mai si complecteaza periodic cu ulei in cutia de viteze......atunci indicatia mea ar fi de a se schimba cutia hidramata cu una manuala.... mai ar fi de verificat tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornnit....cu ,,consumatori si fara.....tensiune ce ar trebui sa fie intre 13,9-14,4v..... relantiul la acest motor de 2litri....ar fi undeva intre 900 si 1000rot/min. la cald...... |
|
#11
Posted 07 March 2012 - 20:56
salut,deci eu sunt proprietarul masinii,un Opel rekord e2 din 86
carburatorul nu este zenith ci varajet 2 iar motorul este de 1.8 nu de 2. cat despre cum se tureaza...in mare parte se tureaza la fel si in P si in N dar cateodata in N se tureaza un pic mai bine decat in P in legatura cu tensiunea in borne... nu m-am gandit pana acum sa verific ) oricum,in ultima vreme am cam inceput sa cred ca ar cam fi de vina cutia,dar nu stiu sigur,pana nu verific si tensiunea si restu nu pot sa spun sigur. iar cat despre una manuala...sincer nu prea stiu cat ar costa ca m-am gandit sa ii pun manuala.inca o intrebare : s-ar potrivi o cutie manuala care initial a fost pe un motor de o alta capacitate,sau trebuie neaparat de 1.8? |
#12
Posted 07 March 2012 - 21:40
...cutia se potriveste si de la alta motorizare.....de exemplu de la motorizarea de 1.7 sau 2.0 benzina.....
in afara de cutia de viteze propriu zisa...mai este nevoie de volanta+placa presiune+disc+rulment....cablu ambreiaj si pedalier.... |
#13
Posted 07 March 2012 - 22:08
si nu ai o idee asa cam cat ar putea sa ma ajunga toate astea?) sunt cam paralel cu preturile :|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users