Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

edigital.ro

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#181
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Reportaj despre Extreme Digital si mizeriile care se petrec

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PQaEQ-f1hB8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#182
ovydiks

ovydiks

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 31.07.2018
Sa va mai spun si eu una: am comandat un proiector LG PF1000U, ultimul de pe stoc. Mi-a ajuns coletul, totul in regula, dar proiectorul in sine dezamagire mare. Am facut solicitare de retur, a fost aprobata, m-am dus cu el in brate la sediul lor din Kika Pallady, am completat cererea, a semnat cel de acolo procesul verbal pe care scria starea produsului (ca nou) FARA CA MACAR SA DESCHIDA CUTIA. Mai mult pentru protectia mea l-am sfatuit sa o faca, chiar daca stampilase si semnase.Buuun, a doua zi ce sa vezi, proiectorul in stoc pe site (1 bucata) vandut CA NOU la acelasi pret. Fiindca am achizitonat pe persoana juridica am fost nevoit sa iau un alt produs mai scump neaparat si am optat pt un tv qled de 65 samsung care ar trebui sa ajunga maine. Pai dupa cele citite aici si experienta mea cu returul am ditai morcovu-n cwr Posted Image

Edited by ovydiks, 19 September 2019 - 15:36.


#183
fuscobal

fuscobal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 29.12.2004
Salutare. Intru si eu in clubul "select" al celor care s-au intalnit cu Extreme Digital, doar ca la mine episodul este in curs. Aceasta este prima mea comanda la ei (un TV Samsung Qled de 75"). Comanda a fost lansata pe 22.11.2019 dupa ce am intrebat o tantica daca ajunge pana pe 03.12.2019 cand urma sa plec in vacanta. Tantica a spus evident ca da si rezultatul a fost evident ca nu. A ajuns pe 05.12.2019 si cu ceva eforturi am reusit sa trimit pe cineva sa-l primeasca pentru ca altfel se ducea inapoi pana ma intorceam eu in tara. Dupa instructiunile mele, cutia a fost desfacuta cu mare grija, fara sa se apese pe ecran si fiind transportat doar in polistirenul de sustinere din partea inferioara. Totul arata impecabil, asa ca nu a fost intocmit vreun proces verbal. M-am intors pe 15.12.2019 si la pornire, ce sa vezi, ecranul spart intr-un colt dar undeva in interior (nu se simte la mana si nu se vede cand e stins). Imediat am trimis cerere de retur prin formularul online si urmatoarea zi si pe mail cu poze elecvente. Evident, nici un raspuns. Dupa inca o zi am si sunat si intr-un final am dat de o duduie care m-a asigurat ca in partea a doua a zilei voi primi raspuns pe mail. Evident ca nu am primit nici un raspuns, desi am mai dat un "kind reminder". Day 5 and counting. Ceva pareri sau sfaturi ?

#184
fuscobal

fuscobal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 29.12.2004
Abia pe 14 ian am primit confirmarea de ridicare a coletului, dupa cateva discutii telefonice avute incepand cu 6 ian cand au reluat ei treaba. Am predat coletul catre FAN si acum astept rezolutia lor.

#185
fuscobal

fuscobal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 29.12.2004
Astazi, 7 feb mi-au virat banii inapoi in cont pentru ca produsul nu mai e pe stoc. 2 luni si 2 saptamani au trecut degeaba practic. Cred ca nu mai e nevoie de alte precizari, puteti trage singuri concluziile despre aceasta firma !

#186
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
Si eu vreau sa comand ceva de la edigital. Pretul mult mai bun decat in alte parti, m-a determinat sa incerc tranzactia.
Cateva detalii ma fac sa am rezerve, inainte de a lansa comanda finala si anume:
1. In formularul de comanda, aleg "Preluare personal din magazinul din Bucuresti" gratuit si, ce sa vezi... ma arunca imediat pe "Livrare la domiciliu", contracost, bineinteles.
2. Trec cu vederea pct. 1, accept asa si vreau sa platesc totul (produsul + transport + taxa ramburs) cu cardul, online... cangi, nu pot decat ramburs, sau cu proforma, peste cateva zile... ce dracu' o fi asta? Vor banii mei, sau au doar un numar limitat de clienti, asa ca la Metro, unde "Accesul este permis pe baza legitimatiei de client"?
3. Ok, dau sa sun la ei, la nr. 0373 745 101, sa ma lamuresc. Imi raspunde Tanti-Terminator si imi cere sa sun in timpul programului de lucru si beeep... pai, este ora 16:30, programul lor este pana la ora 20...
Da, am trecut de celelalte etape, cu crearea contului online, cu restul rahaturilor.

Pe scurt... sunt deja dezamagit, inainte de a pune mana pe vreun produs de la ei...
Inca ma gandesc daca sa mai fac sau nu comanda...

#187
unGreu

unGreu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 10.05.2005
pe site-ul lor anunta ca se inchide din 31.10

#188
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
Abia acum? Dupa toate rahaturile, abia acum au luat decizia?

#189
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Mai bine mai tarziu decat niciodata! Sa le fie rusine!

#190
vRusu

vRusu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 25.06.2008
Se inchide fiindca a fost cumparata firma mama din Ungaria de catre eMag...
La produsele la care nu aveai nevoie de garantie erau chiar OK, erau mult mai ieftini decat eMag-ul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate