Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...
 cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 

Romtelecom către câteva zeci de mii de clienți:

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1
New_view

New_view

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,949
  • Înscris: 18.10.2008

Romtelecom către câteva zeci de mii de clienți: Mai vreți IPTV și dacă nu mai e gratis?

Romtelecom, unul dintre cei mai mari furnizori de ervicii TV de pe piață, le-a trimis scrisori acasă tuturor clien­ților care folosesc gratuit ser­viciul său de televiziune prin internet (IPTV), propunându-le ca începând din luna august să treacă la un abonament cu plată, la tarife care va­riază între 4,9 și 9,9 euro pe lună (fără TVA), sau să renunțe la acest pachet de servicii.

Compania pregă­tește astfel terenul pentru lan­sarea, în august, a unei noi oferte integrate de servicii de voce, net și televiziune, care presupune și reîmpa­che­tarea pro­gramelor TV, a precizat pentru ZF Ovi­diu Ghiman, director exe­cutiv strategie și comercial rezidențial al operatorului.

Romtelecom nu a precizat câți dintre cei 35.000 de clienți IPTV nu plătesc în acest mo­ment pentru serviciile TV, însă este posi­bil ca un procent semnificativ dintre utili­zatori, probabil peste 10.000, să se afle în aceas­tă situație. Romtelecom a lansat în de­cembrie 2009 serviciile TV furnizate prin linia de telefon de cupru și a avut de atunci mai multe campanii de abonare prin care a oferit gratuit acest serviciu pentru clienții care cumpărau anumite pachete de telefonie și net fix.

"Există și clienți care și-au luat serviciul în perioada de testare sau prin oferte promoționale și care beneficiau gratuit de acesta pentru o anumită perioadă de timp", a declarat Ghiman.

Oferta comercială IPTV lansată în mai 2010 de Romtelecom in­clu­dea patru abona­mente, dintre care unul - denumit iNational, era furnizat gra­tuit și includea acces la 24 de canale TV. Celelalte abo­namente erau iVariat - 52 de posturi TV (cu tarife între 4,9 și 5,9 euro pe lună, fără TVA), iStar - 62 de posturi TV (5,9 - 6,9 euro) și iMax - 88 de posturi TV (13,9 - 15,9 euro). Pe lângă aceste abonamente, clienții puteau activa și extraopțiuni cu alte programe TV suplimentare.

De luna viitoare compania va scoate din grilă abonamentul gratuit astfel că utili­zatorii trebuie fie să aleagă un abonament cu plată, fie să renunțe la serviciu. "Pentru clienții care primesc serviciul în mod gratuit, propunerea este de a trece la un pachet plătit cu mai multe canale: iVariat de 4,9 euro / lună (fără TVA), iExtra de 6,9 euro / lună (fără TVA) sau iMaxim de 9,9 euro / lună. Conform cerințelor legale, clienții care nu sunt de acord cu modificarea propusă de companie pot rezilia serviciul fără penalități, ceea ce s-a și comunicat clienților în scris". Compania nu va modifica prețurile pentru pachetul Maxim (ce va avea canale în plus), iar pachetul Variat nu se modifică pentru clienții care au contractat deja acest pachet, potrivit Romtelecom.

De ce acest pas, de a renunța la gratuități? "Publicul din România își dorește o mai mare varietate de canale, televiziunea rămâne principalul mijloc de divertisment, dar conținutul de calitate costă (…)", spune Ghiman. El nu a precizat cât plătește Romtelecom pentru conținutul TV, precizând doar că aceste costuri sunt "semnificative".

Romtelecom plătea taxe către furnizorii de conținut inclusiv pentru clienții IPTV care foloseau gratuit serviciul.
Cum va arăta noua ofertă de servicii TV a Romtelecom? Ghiman nu a oferit detalii decât despre noua ofertă de servicii IPTV. "În cazul iVariat se menține prețul dar se elimină un număr de canale din pachet - numărul final de canale va fi de 60. În cazul iStar, care devine iExtra, prețul se mărește cu 1 euro / lună (fără TVA), dar se adaugă un număr de canale în pachet - număr total canale - 91. În cazul iMaxim prețul nu suferă modificări, dar se adaugă canale - număr total de posturi - 119".

Această reîmpachetare reprezintă de fapt o nouă ofertă de conținut, adaptată "nevoilor reale ale clienților", spune Ghiman care susține că astfel a "crescut calitatea conținutului inclus în pachete și numarul de canale". Vor alege clienții Romtelecom să meargă înainte cu serviciile IPTV, trecând de la un abonament care nu îi costa nimic la unul de minim 6,1 euro pe lună (TVA inclusă)? Ghiman se declară optimist: "Vorbim de o reîmpachetare, care este de fapt o nouă ofertă de conținut ținând cont de analiza nevoilor clienților. (...) suntem încrezători că clienții vor alege să beneficieze în continuare de acest serviciu inovator".

Romtelecom are peste un milion de clienți pentru serviciile TV, cea mai mare parte (aproape 900.000) utilizând servicii de televiziune prin satelit. Compania Romtelecom își dispută cu UPC poziția secundă de pe piața locală de televiziune. Cel mai mare jucător de pe piața locală de servicii TV este RCS&RDS.

Sursa: http://www.zf.ro/bus...-gratis-8513729


New View

#2
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
Misto treaba. O sa piarda probabil din clienti. Oricum pt 2 posturi de TV nu are rost cablu de TV. Stau toti babacii si țațele la TV toata ziua. Faza e ca RDS/RCS au mai ieftin acel serviciu.

#3
bogdan_boss

bogdan_boss

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,456
  • Înscris: 08.02.2010
Cum mi-am trecut contractul pe numele meu, am renuntat la telefonia fixa.. :-j..
exista telefon mobil, internet, nu mai am nevoie de telefon fix.

#4
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007
Morala fiind?  :huh:

#5
rootkit

rootkit

    Awake. Security DNA

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,883
  • Înscris: 07.02.2007

 jay333, on 22nd July 2011, 11:51, said:

Morala fiind?  :huh:

"Te iubesc clientule cand imi dai bani"

#6
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,972
  • Înscris: 14.08.2007
Am primit si eu scrisori de la ei (doua, intr-una imi spuneau ca ramane pachetul pe care il am, in alta ca imi dau pachet nou cu 6.1 euro ... n-am inteles nimic). Ideea e ca eu mi-am luat telefon si net si mi-au dat gratuit vreo 25 de canale ... oricum, fiind un punct de lucru nu aveam televizor, puteam conecta monitorul prin HDMI sa ma uit ocazional, dar sa vad 25 de canale (cam cele standard romanesti) nu era foarte interesant. Oricum, ce am observat la oferta prin care ziceau ca-mi lasa ce am acum e ca de fapt era scos Dolce Sport (care devenea mai interesant odata cu inceperea Ligii 1). I-am sunat si au zis ca de fapt trebuie sa trec la cele noi sau sa renunt la serviciul de televiziune, ceea ce am si facut.

#7
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007

 crysty2k5, on 22nd July 2011, 13:11, said:

"Te iubesc clientule cand imi dai bani"
Logic, orice afacere se face pe bani, altfel s-ar numi caritate. Totusi nu vad legatura postului pe care-l comentam cu topicul de fata.

In alta ordine de idei, cand am incercat sa-mi trag net de la RTC, mi-au dat moca si receiver de IPTV (ca n-am mai apucat sa le testez e alta poveste). Daca-mi amintesc eu bine, contractul pe perioada de 2 ani zice ca tv-ul e gratis in aia 2 ani iar cel pentru internet prevede ca nu poti sa renunti la telefonie cat timp cel de internet e valabil. Acum ei cer bani pe tv-ul moca. Iar se respecta contractele? Poate unii s-au abonat la internet RTC taman ca aveau si alea 24-25 de posturi gratis si nu vor sa renunte nici la internet, nici la tv-ul gratis. Cum face RTC sa respecte contractele semnate?

#8
ParapantaFlavia

ParapantaFlavia

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,251
  • Înscris: 20.10.2008
Și la ăia care nici nu doresc alt pachet dar nici nu reziliază le bagă taxă de mentenață pentru iptv...

#9
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007
Exista precedent pentru asemenea practici in domeniu.  :lol:

#10
ParapantaFlavia

ParapantaFlavia

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,251
  • Înscris: 20.10.2008
Nu că ar trebui copiat precedentul...

#11
ramiz

ramiz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,897
  • Înscris: 25.12.2010
Criza mare la grecotei ce sa faci,grecul se odihneste sub   maslin la umbra     si abonatul  roman trebuie sa plateasca ! :naughty:

#12
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,063
  • Înscris: 20.06.2009

 ramiz, on 22nd July 2011, 15:50, said:

Criza mare la grecotei ce sa faci,grecul se odihneste sub maslin la umbra si abonatul roman trebuie sa plateasca ! :naughty:
:thumbup: Mare adevăr ai grăit! Ăștia sunt mai răi ca noi... :rolleyes:

#13
Cooginy

Cooginy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 21.03.2010

 crislacor, on 22nd July 2011, 15:12, said:

:thumbup: Mare adevăr ai grăit! Ăștia sunt mai răi ca noi... :rolleyes:
Mama lor de greci...

#14
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 16.08.2003

 ramiz, on 22nd July 2011, 15:50, said:

Criza mare la grecotei ce sa faci,grecul se odihneste sub   maslin la umbra     si abonatul  roman trebuie sa plateasca ! :naughty:
:thumbup:

#15
gabinechita

gabinechita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 19.10.2007
Am primit si eu scrisoarea cu propunerea (somatia)lor;Nesimtitii!!!

Cum ar fi ca toti operatorii de tel mobila(orange,vodafone,cosmote...)cu care a-ti incheiat contracte pe 2 ani pt a lua un smartphone cu reducere sau gratis sa va spuna acum ,sorry,ne-am razgandit ,trebuie sa achitati telefonul la costul sau real(ca e criza acum!) si daca nu va place dati telefonul inapoi.

Pai ce contract poti sa mai semnezi cu ei(rtc-ul),cand ei il schimba chiar in timpul derularii lui?pai o sa-l schimbe si lunar(ca asa vor muschii lor!)?

sa vedem:
1-Ei ne fac urmatoare oferta"semnati cu noi ,va rugam frumos,pt 2 servicii(net,si fix) si noi va oferim al 3-lea serviciu (iptv)gratis,va facem si reduceri  la modem....

2-Stimate client,noi ne-am razgandit(desi  contractul semnat mai e valabil inca 1 an!)vrem sa ne dai bani si pt ce ti-am oferit gratis ca sa vii la noi.
Daca nu-ti convine situatia  poti renunta doar la momeala(iptvul)cu restul te-am prins ,stai mata la noi pana inca 1 an(c'asai contractul!)
Vrei sa pleci ?pai ia plateste mata toate gratuitatile pe care noi ,in marinimia noastra,ti le-am oferit !da ramai cu stb-ul cumparat(amino)multumim ca l-ai cumparat,treaba ta ce faci cu el.
Pai ,mai semnam eu cu voi(mai teparilor!)mai cumparam eu ceva de la voi(mai milogilor!)daca banuiam ca una ma inteleg-semnez pe 2-3 ani cu voi(pe oferta voastra mai pomanagiilor!) si alta   manariti voi dupa nici un an(mai hotilor!)


Prin urmare,eu unul consider din momentul asta Rtc-ul ca pe cel mai mare tepar.
m-au pierdut de client de acum!,le voi face cea mai proasta reclama (am destule rude-prieteni ce folosesc  inca serviciile lor,cred ca-i voi convinge sa aleaga altceva).
Dar mai inainte de a renunta la tot ce inseamna Rtc(chiar daca voi plati ceva penalitati) o sa le fac o plagere la Opc!
si cred ca toti cei nemultumiti  ar trebui sa faca asta!

Sa nu credeti ca aici e vorba de o pomana care ne-au(mi-au) facut-o ei si ne agatam de ea ,ca deh,ne (i-mi) plac pomenile! (eu unul nici nu prea folosesc tv-ul,decat f rar-ceva stiri ,asa ca nu prea conteaza pt mine 25 sau 60 de programe tv)
NU!
e vorba de principii-reguli-contracte ,care trebuiesc respectate atat de noi (prin plata facturii la timp )dar si de ei (prin onorarea serviciilor angajate prin semnarea repectivului contract)pe toata perioada contractului.
La o privire mai atenta,smecheria este aici;oferta se face la pachet(pui 2 sv scumpe+ unul bonus) dar contractul se face pe fiecare sv in parte.
Deci ei pot strica oricand oferta pe pachet ,modificand-eliminand unul dintre cele 3 sv (normal ca acela oferit ca bonus=momeala!),dar tu ,clientul,nu poti renunta la pachet ci doar la acel sv modificat! (si ramai doar cu cele 2pachete mai scumpe din care unul poate e si inutil,bagat pe gat cu forta=tel fix!).
Bineintele ca poate i-ti convine oferta lor,poate vrei sa platesti  pt programe in plus,f bine,dar ar trebui sa fie optiunea ta(nu sa fii obligat marsav de ei),ca poate daca nu le ajunge te trezesti cu alte modificari peste alte modificari(dupa cum iese sau se afunda Grecia in criza).,asa poti la o adica sa semnezi contractul in alb,ca tot aia e!

Treaba asta cu modificare regulii jocului chiar in timpul lui e f periculoasa in viitor  pt drepturile  noastre ca si clientii in raport cu un operator care crede ca face ce vrea ,si cand vrea el ,cu  niste contracte  in curs de derulare!


Luni ,ma duc direct la sediul lor sa fac scandal(nu prin tel ,ca vreau sa stiu cu cine ma injur,cu toate ca vina e in alta parte,da deh ,asta e!)si sa le zic ca fac plangere catre Opc,apoi pana la sfarsitul lunii anunt si renuntarea la servicii(inclusiv net si fix-pe care-l am de  mai bine de 30 de ani!).

Edited by gabinechita, 22 July 2011 - 18:52.


#16
dacianova

dacianova

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 868
  • Înscris: 26.06.2003

 gabinechita, on 22nd July 2011, 19:41, said:

Am primit si eu scrisoarea cu propunerea (somatia)lor;Nesimtitii!!!

......


Ai perfecta dreptate in tot ceea ce spui. Ar trebui ca toti clientii sa faca reclamatii la OPC. Eu n-am Romtelecom si nici nu voi avea vreodata. Am avut o experienta foarte proasta de acum muuuulti ani cand am facut cerere pentru telefon fix si am asteptat mult si bine. Noroc ca intre timp a aparut in zona RDS-ul cu telefonia fixa.

Succes in lupta cu Rtc-ul

Edited by dacianova, 22 July 2011 - 19:58.


#17
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008

 ramiz, on 22nd July 2011, 15:50, said:

Criza mare la grecotei ce sa faci,grecul se odihneste sub   maslin la umbra     si abonatul  roman trebuie sa plateasca ! :naughty:
Lasa bai ca oricum e mai ieftin Csmotul decat altele. Daca aveai servicii de TV si cabluri de la Vodafone ce mai ziceai? Mama lor de englezi, se plimba prin Miami si romanul plateste

#18
dan b.

dan b.

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 28.11.2005
ce ma amuza comentariile... pana acum toti se bateau cu pumnul in piept ca ar plati pt continut, implicit calitate... acum cand se cer bani pe continut... devin niste nesimtiti... asta e copii: continutul costa! oriunde in lume, mai ales in lumea civilizata - aia la care aspiram. tipati ca nu mai e gratis? mare paguba pt rtc: cateva mii de mocangii in minus! nu va convine? simplu: rds, upc abia va asteapta!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate