Logan 1.5, pornire ușor grea
Last Updated: Jun 28 2011 18:44, Started by
Silver Wolf
, Jun 28 2011 16:32
·
0
#1
Posted 28 June 2011 - 16:32
Așadar, acu vreo 2 săptămâni m-a pus un unchi pe drumuri în căutare de o dubă cât mai mică pentru varii necesități pe la țară.
Ceva căutări mai tâziu am luat un Logan Van, 1.5 dci 65 cai. Înainte de achiziție am pus-o în probe. Test drive vreo 20 minute + test la service autorizat Dacia (Nalba Galați). La test toate bune și frumoase, la service mi-au zis că toți parametrii sunt ok, mai puțin două bujii incandescente care-s arse. Mașina e luată, schimbate următoarele: filtre ulei, aer, polen, motorină și toate bujiile incandescente. După toate astea mașina merge foarte bine, doar că la pornire nu se comportă genial. Durează cam 3-4 secunde la cheie până pleacă (ușor deranjant că nu pleacă la sfert). După asta nu sunt probleme. Am consultat ceva lume și mi-au zis că sunt două variante, combustibilu' e cam prost sau suferă pe la injectoare/pompa motorină. Motorina se pune de la Rompetrol și nu e altă variantă în localitatea respectivă. E acceptabilă pornirea asta sau se face de o vizită la tester iar? Edited by Silver Wolf, 28 June 2011 - 16:33. |
#2
Posted 28 June 2011 - 16:38
Ar fi bine sa mai puna testerul o data. 3-4 secunde, mai ales ca nu e frig afara mi se pare cam mult...
|
#4
Posted 28 June 2011 - 16:43
@calinkgb 3-4 secunde am zis și eu orientativ. Zilele astea a plouat intr-una în zonă și e frig dimineața, nu -15 grade dar 5-10 sunt.
@pop_cipi La testul de acum o săptămână, bateria indica 12.8 v dacă am reținut bine (nu am rezultatele la mine) |
#5
Posted 28 June 2011 - 17:02
Pornirea grea e prim simptom al celebrei probleme cu pompa de injectie/injectoare. De plecat pleaca mereu la prima cheie?
Edited by bossake, 28 June 2011 - 17:03. |
#6
Posted 28 June 2011 - 17:04
S-ar părea că altă șansă n-am decât o vizită la teste iar și speranța să nu fie pompa sau injectoarele.
Edit: Da, mereu la prima cheie. Edited by Silver Wolf, 28 June 2011 - 17:04. |
#7
Posted 28 June 2011 - 18:00
#8
Posted 28 June 2011 - 18:15
Nu mai știu dacă era oprit sau pornit. Poate fi bateria atât de obosită dacă încarcă alternatoru la 12.8 după 12-14 ore să fie la limita funcționării?
|
#9
Posted 28 June 2011 - 18:44
Modul de verificare a unei baterii auto:
1. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si fara a avea consumatori (faruri, radio, avarii etc). Tensiunea trebuie sa fie in jur de 12,5 v (dar nu mai putin de 12 v). Se recomanda sa nu se masoare imediat dupa oprirea motorului, ci la cel putin 2 ore dupa oprire, iar daca este sub aceasta valoare trebuie verificata bateria cu un tester la o temperatura de +20*C; 2. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si cu consumatori in plus: farurile aprinse, radio pornit, avariile etc. Tensiunea nu trebuie sa scada f mult. 3. la pornire tensiunea la bornele acumulatorului nu trebuie sa scada sub 10V (la o temperatura de +20*C); 4. Cu motorul pornit tensiunea trebuie sa fie de min 13,8 v (recomandat in jur de 14.4 v). Daca este mai mica decat minimum admis este bine sa verificati sistemul de incarcare (alternator etc). |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users