Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati
 

Logan 1.5, pornire ușor grea

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006
Așadar, acu vreo 2 săptămâni m-a pus un unchi pe drumuri în căutare de o dubă cât mai mică pentru varii necesități pe la țară.

Ceva căutări mai tâziu am luat un Logan Van, 1.5 dci 65 cai. Înainte de achiziție am pus-o în probe. Test drive vreo 20 minute + test la service autorizat Dacia (Nalba Galați).

La test toate bune și frumoase, la service mi-au zis că toți parametrii sunt ok, mai puțin două bujii incandescente care-s arse.

Mașina e luată, schimbate următoarele: filtre ulei, aer, polen, motorină și toate bujiile incandescente.

După toate astea mașina merge foarte bine, doar că la pornire nu se comportă genial.

Durează cam 3-4 secunde la cheie până pleacă (ușor deranjant că nu pleacă la sfert). După asta nu sunt probleme. Am consultat ceva lume și mi-au zis că sunt două variante, combustibilu' e cam prost sau suferă pe la injectoare/pompa motorină.

Motorina se pune de la Rompetrol și nu e altă variantă în localitatea respectivă.

E acceptabilă pornirea asta sau se face de o vizită la tester iar?

Edited by Silver Wolf, 28 June 2011 - 16:33.


#2
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Ar fi bine sa mai puna testerul o data. 3-4 secunde, mai ales ca nu e frig afara mi se pare cam mult...

#3
pop_cipi

pop_cipi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 02.08.2010
poate fi tensiune bateriei prea slaba!?!

#4
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006
@calinkgb 3-4 secunde am zis și eu orientativ. Zilele astea a plouat intr-una în zonă și e frig dimineața, nu -15 grade dar 5-10 sunt.

@pop_cipi La testul de acum o săptămână, bateria indica 12.8 v dacă am reținut bine (nu am rezultatele la mine)

#5
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,697
  • Înscris: 22.11.2007
Pornirea grea e prim simptom al celebrei probleme cu pompa de injectie/injectoare. De plecat pleaca mereu la prima cheie?

Edited by bossake, 28 June 2011 - 17:03.


#6
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006
S-ar părea că altă șansă n-am decât o vizită la teste iar și speranța să nu fie pompa sau injectoarele.  :confuzzled:

Edit: Da, mereu la prima cheie.

Edited by Silver Wolf, 28 June 2011 - 17:04.


#7
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007

View PostSilver Wolf, on 28th June 2011, 17:43, said:

La testul de acum o săptămână, bateria indica 12.8 v dacă am reținut bine (nu am rezultatele la mine)
Cu motorul ponit sau oprit ?

Ai un injector care "scirtiie", schimbarea (repararea) unui singur injector rezolva problema doar temporar .

#8
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006
Nu mai știu dacă era oprit sau pornit. Poate fi bateria atât de obosită dacă încarcă alternatoru la 12.8 după 12-14 ore să fie la limita funcționării?

#9
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Modul de verificare a unei baterii auto:
1. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si fara a avea consumatori (faruri, radio, avarii etc). Tensiunea trebuie sa fie in jur de 12,5 v (dar nu mai putin de 12 v). Se recomanda sa nu se masoare imediat dupa oprirea motorului, ci la cel putin 2 ore dupa oprire, iar daca este sub aceasta valoare trebuie verificata bateria cu un tester la o temperatura de +20*C;
2. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si cu consumatori in plus: farurile aprinse, radio pornit, avariile etc. Tensiunea nu trebuie sa scada f mult.
3. la pornire tensiunea la bornele acumulatorului nu trebuie sa scada sub 10V (la o temperatura de +20*C);
4. Cu motorul pornit tensiunea trebuie sa fie de min 13,8 v (recomandat in jur de 14.4 v). Daca este mai mica decat minimum admis este bine sa verificati sistemul de incarcare (alternator etc).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate