Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Jurnal de bord Toyota Avensis 1.8vvt-i

- - - - -
  • Please log in to reply
1151 replies to this topic

#811
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,435
  • Înscris: 08.12.2006

View PostBogdansv1, on 06 ianuarie 2017 - 10:45, said:

Pun si eu o intrebare stupida caci de la reprezentanta n-am raspuns... Am doua prize pe masina, una in fata cu bricheta si scrumiera, cealalta in spate intre scaune. Am remarcat ca alimentand diverse dispozitive din cele doua prize, am manifestari diferite la incarcare (chiar un divece nu se poate incarca de la priza din fata). Aveti idee ce tensinue si amperaj maxim ar trebui sa scoata fiecare?
Eu folosesc priza de la scrumiera pentru incarcat telefonul in mod curent (un Huawei P7 cuplat la un incarcator auto Samsung de 2A parca) si n-am observat probleme, se incarca inclusiv cu Maps+GPS pornit in mod navigatie, mai incet insa se incarca (limitarea cred ca e data de incarcator, frige de abia poti tine mana pe el).

View Postalexmanu, on 06 ianuarie 2017 - 11:36, said:

Vezi sa sunt incarcatoare care iti indica ce tens/amp ofera fiecare priza. Poate la cea din fata folosita mai des este o prob. de conexiune - lamele sau fire.

Prima curatare am facut.o nedemontata si am deschis clapeta pt. a curata eficient. Citisem aseara mai atent o postare a initiatorului acestui topic si am vazut ca imi recomanda sa nu fie miscata la curatare. La aceasta intrebare au evitat sa.mi raspunda si cei de la Reprez. Fiat (referitor la un Stilo). Am incercat cu TIS sa vad daca exista optiunea pt. calibrare clapeta insa nu am gasit.o.
Eu am curatat clapeta acum 1 luna pt. ca imi apar niste trepidatii la ralanti dupa ce temp la antigel ajunge la nivelul optim (ora 3), nici dupa curatare nu au disparut simptomele.
Sunt foarte curios ce inseamna trepidatiile despre care vorbesti. Cand apar trepidatiile respective, turatia scade sub 650 rpm? Cati km (aprox) ai facut de la curatare si in ce regim de trafic?
Cat despre clapeta, eu asa imi aduc aminte din manualul de service ca nu trebuie miscat mecanismul. Eu intotdeauna am pus pe cineva sa tina acceleratia deschisa din pedala si am avut loc suficient sa curat. Nu am folosit spray pentru ca toata mizeria s-ar duce in interiorul galeriei de admisie.

Edited by closchkutza, 09 January 2017 - 09:47.


#812
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Trepidatii=vibratii mai exact - se simt in volan/bord/schimbator.
Vibratiile apar dupa ce temp antigel se stabilizeaza la ora 3 iar  motorul se afla la ralanti ~650 rot. (de ex cand stau la semafor).
Dupa curatare am facut aprox 900 km dintre care 500-600 in extraurban.
La curatare am gasit mizerie, dar nu exagerat, am dat cu spray pe o carpa si am frecat, s a curatat rapid.
Dupa curatare nu am simtit nici o diferenta ; vibratiile se mai atenueaza spre zero chiar, dupa un drum mai lung si mers mai turat.
Referitor la regim de condus: cand ii dau cheie nu astept sa sa se incalzeasca, o las la ralanti aprox. 1 minut, dupa care evit sa turez peste 3000-3500 pana se ridica temperatura; in oras nu urmaresc sa fac consum bun, schimb la ~ 3500 rot, insa traficul iti dicteaza stilul de mers, masini de scoala, autobuze etc.
Cu exactitate turatia la ralanti nu pot preciza doar privind la turometru, insa am sa verific cu TIS inainte sa parchez, sa vad ce turatie minima are cand incepe sa vibreze.





#813
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,435
  • Înscris: 08.12.2006
Si vibreaza de fiecare data cand ajunge la ralanti (cu motorul cald) sau doar imediat dupa ce motorul ajunge la temperatura de regim si apoi vibratia dispare?

#814
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Nu se manifesta identic mereu, dar de obicei dupa ce  motorul e cald si am ajuns la primul semafor incep sa simt vibratii; dupa ce termin deplasarea(15-20 km) la revenirea acasa, inainte de a opri motorul astept pana se stabilizeaza la ralanti si atunci din nou se simt vibratiile, deci nu dispar.

Edited by alexmanu, 09 January 2017 - 12:02.


#815
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,034
  • Înscris: 20.06.2005
Cu clima-AC pornit ?

#816
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Cand ii adaug ceva consumatori degivrare luneta sau clima atunci se ridica putin turatia si dispar vibratiile.

#817
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,034
  • Înscris: 20.06.2005
Pentru ca alternatorul intra in regim high output mode ECU ii da comanda la motor pentru putere mai mare.
Repet intrebarea : cand ai trepidatii e cu AC on ? Daca da nu te stresa .... eventual verifica cantitatea de freon si ce tine pe langa AC.

Edited by wolfydRg, 09 January 2017 - 12:08.


#818
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Toate au vibratiile astea, stai linistit.
Tu ai simturile foarte ascutite si ai sesizat. Si eu am sesizat, cu siguranta si altii au facut o, dar pe mine nu ma deranjeaza. Sa ti spun si de ce.
Turatia de relanti la acest motor cand temperatura lichidului de racire este la 90 de grade si nu exista niciun consumator este de aprox. 625rpm. Asa ceva nu prea intalnesti la alte benzinare. Majoritatea motoarelor pe benzina au relantiul la 800rpm.
Ei, in consecinta, eu fac comparatie cu ceasurile.
Cele care au relantiul la 800 sunt quartz uri.
1.8 VVT-i ul la 650 este mecanic. Si sincer iti marturisesc ca de multe ori cand ajung acasa, parchez, opresc toti consumatorii si stau 1-2 minute sa ii simt "mecanismul"!
Poate ca exagerez putin, dar asta s eu!

#819
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
@wolfydRg

Nu, cand este Clima pornita nu am trepidatii. Am schimbat radiatorul pt. clima(pierdea pe la capacul de la filtrul dezumidificator) vara trecuta si am facut refill, a funct clima ok toata vara.

L.E.
iar daca o saptamana ramane fara "miscare" atunci vibratiile chiar sunt deranjante; ma asteptam initial ca una dintre bobinele de inductie sa fie pe duca, am mai patit la fel cu Fiat Stilo 1.6 16v.

Edited by alexmanu, 09 January 2017 - 12:33.


#820
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,435
  • Înscris: 08.12.2006
In legatura cu ce spune Legi, da, cu motorul la ralanti fara consumator are o mica vibratie dar cand zic mica chiar e mica-mica. Nu se simte in volan sau in schimbatorul de viteze, cel putin nu la mine.
Te intrebam mai sus daca apare doar la primul ralanti dupa ce motorul s-a incalzit pentru ca atunci si la mine tinde sa mearga un pic mai "aspru" in timp ce reduce ralantiul de la 1000 rpm la 650, in regimul asta tranzitoriu apar pentru 1-2 secunde niste vibratii de scurta durata insa asa face de cand o am cand e frig afara asa ca m-am obisnuit cu ea.
Pe de alta parte eu in fiecare dimineata o las sa se incalzeasca putin, plec cu ea dupa ce acul de temperatura ajunge pe C sau mai sus (daca trebuie sa dezghet geamuri).
De asemenea, cand motorul este rece am observat ca tinde sa nu mearga asa rotund, si crede-ma, motorul asta se incalzeste destul de greu pe frig ca lumea (ma refer la incalzit de-a binelea, nu doar ca se duce acul sus, chestie care se intampla rapid), termostatul este rece (82 grade) iar motorul fiind din aluminiu pierde imediat caldura (in 20-30 min) de stationare cu motorul oprit se duce acul de temperatura aproape de baza scalei. La  mine dupa aproximativ 30-40 min mers continuu (nu ralanti) il simt ca e incalzit cum trebuie.
Despre bobine, m-as mira sa fie de la asta, nu prea am auzit sa crape + ar sari ECU in sus cu check engine.

Edited by closchkutza, 09 January 2017 - 13:48.


#821
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Daca ar fi fost manifestarea asta doar acum, iarna, poate as fi dat vina pe temperatura scazuta, insa vara trecuta a fost aceeasi poveste.
Am intrat putin cu TIS (fara DTC memorate) sa urmaresc cum sta turatia la ralanti: 645-660 cu antigel la 85°-vibratia era si ea prezenta- nu este chiar relevant testul pt. ca in 15 minute de functionare, nu aveam cum sa obtin o temp. mai mare.
  La urma urmei nu ma stresez prea mult cu acest aspect, dar avand "defectul" de a analiza fiecare sunet ,  pur si simplu percep manifestarea asta ca nefiind normala, poate ma insel.
Voi merge totusi la un mecanic si fara sa.i spun nimic din ce ma supara am sa.i cer parerea daca simte ceva "aparte" la modul cum toarce motorul per ansamblu.




#822
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,435
  • Înscris: 08.12.2006
Turatia de ralanti e ok, exact cum trebuie sa fie (manualul da 650 +/- 50), recunosc ca m-ai facut curios ce & cum face. Poate cand s-o incalzi putin punem de intalnire cu alti colegi de pe forumul dedicat si am si eu ocazia sa-mi bag nasul :).

#823
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Asa sta la relanti fara niciun consumator la masina mea.

Attached Files



#824
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Identica si la mine pozitia acului la turometru, atunci cand ajunge acolo incepe sa vibreze. In seara asta dupa 30 km prin oras, revenind in parcare, am mai lasat  1-2  minute motorul sa functioneze,(fara consumatori) a ramas putin la 800 si s.a stabilizat ca in poza, moment in care a inceput sa vibreze ..dar parca putin mai subtil...nu asa "rau" ca alta data. Am urmarit.o astazi si la semafor, avand urmatorii consumatori: faza scurta, incalzire, cd player- imi tinea ralantiul la ~800 si aveam impresia ca motorul e oprit.

Off: Chiar si intru-n trafic aglomerat, cu zapada pe asfalt imi place enorm sa o conduc.

#825
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Eu zic sa nu ti mai faci griji si sa te bucuri de masina!


#826
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,435
  • Înscris: 08.12.2006
Alexmanu: cati km ai tu in total cu masina asta?
CD-playerul nu tine ralantiul la 750 rpm, doar degivrarea si farurile.

#827
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Facuti de mine ~5000 km
in bord ~180.000.
Aveam si farurile aprinse.

#828
ADI A6

ADI A6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 06.05.2006
Buna ziua,
Am un Avensis din 2007, benzina 1.8, cutie automata. Nu gasesc cartea tehnica si trebuie sa fac revizia la 150000 km. In afara de ulei si filtre ce mai trebuie schimbat?
Va multumesc anticipat

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate