Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Jurnal de bord Toyota Avensis 1.8vvt-i

- - - - -
  • Please log in to reply
1151 replies to this topic

#847
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Cati litri intra in cutie(manuala) ?
Cel din poza este bun ca si caracteristici/marca?

Attached File  75W90-500x500.jpg   31.39K   34 downloads

Edited by alexmanu, 23 March 2017 - 23:53.


#848
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Vad ca toata lumea se lauda la jurnale cu consumurile. Tu? Nimic, nimic!? :D :P

#849
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postalexmanu, on 23 martie 2017 - 23:24, said:

Cati litri intra in cutie(manuala) ?
Cel din poza este bun ca si caracteristici/marca?

Attachment 75W90-500x500.jpg
Daca ai cutie manuala in 5 trepte, da, altfel trebuie 75LV.
Din experienta nu as pune altceva in cutie decat uleiul OE.
Daca nu ma inseala memoria intra fix 2 litri. Oricum, vad azi ca sunt in drum spre revizie si o sa schimb si uleiul in cutie.

View PostLauCalin, on 23 martie 2017 - 23:27, said:

Vad ca toata lumea se lauda la jurnale cu consumurile. Tu? Nimic, nimic!? :D :P
Sunt atat de interesat de subiectul asta incat n-am mai resetat consumul mediu de vreo 20.000km..poate mai mult. Plus ca nu merg la consum..ci la viteza medie..cat mai mare :) . Ca idee, consumul afisat e de 6.7 l/100 km.

Edited by closchkutza, 24 March 2017 - 08:20.


#850
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Inteleg ca cel din poza este cel OE?
Insist pt. ca in functie de unde intreb service/magazin raspunsul difera.


#851
rzvrazvan

rzvrazvan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 24.07.2007

View Postalexmanu, on 23 martie 2017 - 23:24, said:

Cati litri intra in cutie(manuala) ?
Cel din poza este bun ca si caracteristici/marca?

Attachment 75W90-500x500.jpg
Cel din poza este oem ul care îți trebuie pentru cutia manuala. Iar dacă nu ma înșel întra 2.2l. Recomand  oem ul lor, și mai ales completarea pana la nivel, nu mai puțin, la mai mult da peste și îl vezi jos.
De ce spun nu mai puțin, pentru ca poți avea probleme doar de la câteva grame în minus. Asa ca atenție la Dorel!

#852
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
In cutie intra 2 litri pana iese pe afara, cutia nu se goleste complet pe la buson. Capacitatea nominala a cutie este de 2.2 litri..insa asta inseamna cutie demontata si apoi montata.
Deci, 2 litri ajung, iese pe afara. Da, cel din poza este uleiul Toyota.

Acum, sa trecem la titularul acestui jurnal. Ieri fost la service si am schimbat ulei motor si ulei cutie, kit ambreiaj, amortizoare + flanse + arcuri fata. Pe spate s-a amanat pentru o data urmatoare pentru ca:
- nu prea mai era timp;
- arcurile livrate de furnizor erau pentru varianta break si nu pentru sedan - nu se potrivesc. Am vorbit cu furnizorul, si-a recunoscut greseala, arcurile corecte vor veni in cursul saptamanii viitoare, poate weekendul viitor dau o fuga sa termin si cu spatele.
Acum, ca impresii:
- cea mai mare diferenta este ambreiajul si zic asta pentru ca nu are nici o legatura cum se actioneaza acum fata de ce era inainte. Practic, acum pedala este atat de usor de apasat incat ai impresia ca pedala nu este legata la absolut nimic. Odata desfacut s-a constat ca:
* disc ambreiaj - 80% uzura, deci la extrem ar mai fi dus inca 30-35.000km.
* placa de presiune - lamele albastrite - de aici greutatea la apasare si faptul ca avea momente in care devenea si mai greu de apasat, cand se incalzea.
- partea de tren de rulare - masina este mai stabila, ruliu diminuat considerabil, absorbitie a denivelarilor imbunatatita si am impresia ca si franarea este considerabil imbunatatita. Vreau sa schimb si spatele, ca sa am o impresie glaba solida..momentan nu am tras de masina pe viraje. O curiozite despre amortizoare, ele incearca sa se stranga daca sunt lasate in repaos si opun rezistenta la extindere, versul ce am mai vazut pana acum care erau exact pe dos - se extind si opun rezistenta la comprimare.
S-a lucrat la masina undeva la 7h, vreo 4h fiind demontarea si montarea cutiei+piese adicente (cam tot in afara de motor).

Ca tot se vorbea de consum, demontarea cutiei a implicat si demontarea bateriei de pe masina = > consumul mediu s-a resetat. Focsani - Buzau - Ploiesti - Corbeanca s-a parcurs (plecat la 17:00 din Focsani) cu o viteza medie de 83.6km/h si consum mediu de 5.8l/100km.

Edited by closchkutza, 25 March 2017 - 14:07.


#853
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
O alta diferenta observata este ca am avut dreptate cu arcurile fata, se tasasera, dupa schimb masina s-a ridicat de bot cam 1.5 degete. Azi am mai mers ceva si spatele clar scutura mai bine decat fata. Plus, acum imi dau seama ca erau niste zgomote de suspensie care se auzeau acolo, in fundal, care acum au disparut.

#854
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Astazi am dat comanda de anvelope noi de vara (Dunlop SportMaxx RT 205/55/R16 91Y) si se pare ca maine ma duc sa le ridic. Pret foarte bun, 1200 tot setul, dot pe la finalul lui 2016.
De asemenea, de sambata jantele de aliaj sunt la reconditionat ( powder-coating ) si vor fi vopsite in Gunmetal + Lac - 550 Ron. Cum banuiam, vopseaua OEM este mai inchisa decat argintiul clasic, fiind undeva intre Gunmetal si argintiul normal. Am ales sa le fac un pic mai inchise vs a le face argintiul clasic. Abia astept sa vad cum vor arata si cel mai important, cum vor arata pe masina. Sper ca nu se vor duce dracului de la procesul de vopsire insa din ce am citit, sufera mai tare cele forjate fata de cele turnate (cele turnate nu au cum sa se decaleasca, nu au fost calite la vreun moment dat). Vom vedea in practica.
Maine cica vin arcurile de spate (varianta corecta, sper - oricum de data asta verific) si Sambata am programare la Focsani sa termin treaba. Am mai dat comanda si de 2 garnituri de cauciuc care vin in partea superioara a arcului spate, intre arc si flansa - cele de pe masina mi s-au parut imbatranite + ceva crapaturi.

Altfel, am mai pus ceva km pe masina si daca initial diferenta cea mai mare a fost la ambreiaj, acum imi dau seama ca si schimbul pe partea de suspensie a avut un impact considerabil (pe langa plusul de stabilitate) in sensul scaderii nivelului de zgomot / vibratii din interior. Mici crapaturi, asfalt mancat, care inainte se simteau, acum nimic, masina parca leviteaza peste ele, road-noise-ul a scazut considerabil.
In plus, clar franele lucreaza mai bine, am capacele rotilor pline de praf de placuta cum nu le-am mai vazut de mult, in doar cateva zile, inclusiv cele pe spate, care in ultima vreme erau destul de curate. Culmea, nu am mers agresiv deloc, astept sa am partea de suspensie pusa la punct cap-coada, anvelopele de vara si pana atunci ma obisnuiesc si cu noul ambreiaj.

Edited by closchkutza, 28 March 2017 - 12:16.


#855
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Ai facut in Focsani toate aceste operatiuni? Daca da, unde anume?

#856
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
La ce operatiuni te referi, ca am facut multe in ultima vreme :).

#857
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Ai spus tu:
"Ca tot se vorbea de consum, demontarea cutiei a implicat si demontarea bateriei de pe masina = > consumul mediu s-a resetat. Focsani - Buzau - Ploiesti - Corbeanca s-a parcurs (plecat la 17:00 din Focsani) cu o viteza medie de 83.6km/h si consum mediu de 5.8l/100km."

#858
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Daca te referi la schimb ambreiaj + elemente suspensie, service-ul este reprezentanta Toyota din focsani.

#859
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Din cate am gasit pe forumul Toyota, reprezentanta Focsani e cam cea mai ok pe partea de service.
Deci, buna alegere!

#860
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Sa revin cu un update. Acum 2 weekend-uri am fost la Focsani si am terminat treaba si pe spate, inlocuit amortizoare + arcuri + ceva garnituri cauciuc din partea superioara a arcurilor spate. Diferenta, majora, abia acum s-a simtit diferenta puternica intre inainte si dupa, suspensia este rigida atunci cand trebuie dar si elastica in acelasi timp. Zgomot de rulare + harshness reduse drastic, practic se simte ca o masina noua, comenzile sunt usoare ( nu stiu de ce insa imi place directia usoara a avensis-ului fata de cea mai grea, "sporty" a altor masini) masina este lipita de drum, motorul este sanatos bine-mersi. Am montat si jantele revopsite in Gunmetal (care mi se pare ca schimba masina in bine) impreuna cu noile anvelope de vara si parca nu m-as mai da jos din ea. Abia astept un drum de Iasi peste 2 saptamani, sa ne distram putin. Sotia este si ea fericita, cu toate schimbarile nu prea mai este data de colo-colo de fiecare data cand virez mai entuziast. Una peste alta, nu regret cei ~2000 EUR bagati in suspensie cu ocazia asta.
Din pacate, pe sistemul una calda, alta rece, luni seara o pisica a reusit sa-mi decoreze o capota motor impecabila cu vre 5-6 zgarieturi destul de maricele provocate de labutele animalului incarcate de noroi. Nu prea sunt urme de gheare, doar zone cu vopseaua matuita de frecarea pernutelor murdare de vopsea. Din acest motiv, masina a fost dusa in aceeasi seara in parcarea de la servici unde sta de atunci, parte din cauza matei iubarete (se urcase pe capota masinii parcate in fata unui geam al casei ca sa fie mai aproape de motanul meu care statea la geam) parte din cauza vremii oribile din ultimele zile. Si asa Fordul nu prea mai mersese in ultima vreme. Saptamana viitoare, daca vremea permite, am vorbit cu Ovidiu sa-i duc masina pentru spa-ul anual, ocazie cu care sper sa scap si de urmele pisicesti.

Edited by closchkutza, 19 April 2017 - 23:19.


#861
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Bravo, cat a fost toata distractia de la Focsani?

#862
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Am zis mai sus, ~2000 EUR, manopera + piese, toate OEM. Am gresit eu, costul asta include si ambreiajul, nu doar arcuri, amortizoare, flanse si alte garnituri.

#863
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Ceva poze cu jantele?

#864
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Vor veni si pozele :) Momentan rotile sunt destul de murdare, are nevoie de un dus intai.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate