Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...
 Stabilire granita intre proprietati

Impamantare boiler Tesy

Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?
 Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21

Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?
 Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...

Monitor 4k 27-28' PD USB C

Vacanta Italia
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#2431
CiPy_IC8

CiPy_IC8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 14.03.2011

 LOCOmotive, on 09 noiembrie 2013 - 10:34, said:

In sfarsit am reusit sa gasesc timp pentru filmare. Lemne de taiat n-am gasit, tot ce am mai defrisat recent am ciopartit deja la circular, nu aveam de gand sa-mi iau Dolmarul. Poate va dati seama daca e ok la mersul in gol, daca nu fac rost zilele astea de ceva lemne... Posted Image
La relanti toarce destul de bine motorasul, am vazut ca se si tureaza bine, insa scoate cam mult fum . Pe ce amestec benzina +ulei  mergi?

#2432
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Standard, 1:50, daca ai observat, la un momentdat am scuturat de cateva ori motoferastraul. Stiu ca daca amestecul combustibil sta mai mult timp nefolosit, uleiul tinde sa se decanteze. Eu am uitat sa agit motoreta inainte s-o pornesc si poate de-aia a scos mai mult fum.

#2433
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008

 LOCOmotive, on 09 noiembrie 2013 - 21:01, said:

Standard, 1:50, daca ai observat, la un momentdat am scuturat de cateva ori motoferastraul. Stiu ca daca amestecul combustibil sta mai mult timp nefolosit, uleiul tinde sa se decanteze. Eu am uitat sa agit motoreta inainte s-o pornesc si poate de-aia a scos mai mult fum.

Io am patit asa de doua ori la drujba.Deschid busonul la benzina sa ma uit daca are.Si vad benzina ceva decolorata.Torn putin in vasul cu care masor uleiul de amestec si o vad  fara ulei de amestec.Ii intreb pe prietenii mei daca au facut amestecul.Ei ca da eu ca un arunc benzina din rezervor si fac alt amestec.Problema a fost ca au lasat benzina in rezervorul de la drujba si asa cum zici tu  se depune uleiul.De asta se recomanda inainte fiecarei alimentari agitarea benzinei 30 secunde .

#2434
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
stiam asta, numai c-am uitat...

#2435
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Eu te sfatuiesc sa pornesti drujba jos pe pamant sau pe ceva plan nu in mana.Am vazut de 2 ori o pornit si direct in picior so infipt in padure sa intampla chestia asta,numa nu toate lumea citeste cartea de instructiuni.Si eu o porneam la fel in mana dar cand am vazut ce poate face utilajul cu piciorul omului o pornesc si eu jos pe pamant.Nu trebuie sa iei ca o rautate ce ti-am spus eu aici.

#2436
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Nu o iau ca pe-o rautate, multumesc pentru sfat! Dar la mine e o problema cu pornitul de pe podea, am alonja mare si din pozitia aia nu o pot controla. Sigur as rupe sfoara. Incerc sa fiu foarte atent cand o pornesc, ori sa ma obisnuiesc sa pun frana de lant inainte.

#2437
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Am urmat sfaturile voastre si am reusit sa o mai gadil putin sa nu se mai tureze asa de tare chinezaria mea ( model  proffesional45 pn3800)
- vad ca acum porneste mai repede, evident cu socul tras.
- totusi nu are o turatie stabila si cu toate ca am dat la minim surubul care tine acceleratia la relanti, mi se pare ca tot turata este.

am observat alta problema astazi, nu se mai unge lantul. Am dat lama jos si am curatat toata lama si partea pe unde ar trebui sa iasa uleiul cu jet puternic de aer insa inca nu iese ulei??

Totusi am facut o filmare cu drujba si cred ca voi va puteti da seama de eventualele probleme precum si cum le pot rezolva:

Orice sfat este bine venit:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kvp2CAwJme8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2438
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Cred ca mai trebuie sa umbli la surubul L.Incearca sa-l strangi la maxim cu atentie, usor-in momentul in care nu mai merge nu-l fortezi, apoi da-i drumul mai intai 1 tura jumatate apoi usor ii mai dai drumul pana cand merge inecata ,vezi cate tura i-ai dat drumul.Apoi il strangi pana cand se invarte lantul- vezi cate ture l-ai strans.La sfarsit incearca sa-l reglezi la jumatate intre cele doua reglari intermediare.Reglajul sa-l faci macar cu jumatate de rezervor plin.Inainte de reglaje ar ttrebui sa-i schimbi filtrul de benzina si sa cureti foarte bine filtrul de aer.Surubul H dupa mine pare reglat bine.

#2439
vasyval

vasyval

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 08.08.2009
Salutare tuturor
Sunt nou pe acest forum desi de peste 2 luni caut cat mai multe opinii si sfaturi in achizitionarea unui motoferastrau. In cele din urma am achizitionat un SOLO 643IP dar am ceva nelamuriri deoarece pe site-ul oficial acest model are 40 cc si nu are acea valva de decompresie pentru pornire usoara pe cand la produsul achizitionat de mine langa acel serial number, data de fabricatie si model scrie ca ar avea doar 36 cc iar valva de decompresie exista. Pana una alta nu este nici cal nici magar si poate ma lamureste cineva ca sincer sunt cam dezamagit, sa fie o facatura la pret de 330 euro dintr-un magazin care vinde o gramada de produse SOLO nu prea cred. Mai repede cred este un produs fabricat in 2007 cu caracteristici diferite de cele de pe site-ul oficial

#2440
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
@bogdanhbc: dupa cum a spus si @dolmarfan, slabeste surubul L pana vezi ca se ineaca. Dupa care incepi sa strangi surubul L pana obtii acceleratia sprintena. Daca se invarte lantul, slabesti surubul S. E important sa se unga bine. Avand in vedere ca nu merge nici ungerea, de ce nu desfaci frumos drujba, fara sa dai jos cilindrul, cureti carburatorul, schimbi furtunele de alimentare, cureti pompa de ulei, filtru de benzina, schimbi bujia, pui totul inapoi curat si atunci reglezi drujba. Ca asa, reglezi una pica alta.

#2441
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

 predrag80, on 12 noiembrie 2013 - 13:08, said:

@bogdanhbc: dupa cum a spus si @dolmarfan, slabeste surubul L pana vezi ca se ineaca. Dupa care incepi sa strangi surubul L pana obtii acceleratia sprintena. Daca se invarte lantul, slabesti surubul S. E important sa se unga bine. Avand in vedere ca nu merge nici ungerea, de ce nu desfaci frumos drujba, fara sa dai jos cilindrul, cureti carburatorul, schimbi furtunele de alimentare, cureti pompa de ulei, filtru de benzina, schimbi bujia, pui totul inapoi curat si atunci reglezi drujba. Ca asa, reglezi una pica alta.

dreptate ai, insa nu am mai desfacut niciodata o drujba. tare imi e sa nu mai porneasca dupa :)

sa ma incumet ...(doar nu o fi fizica cuantica :)) )

#2442
eugenias

eugenias

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.10.2013

 eugenias, on 24 octombrie 2013 - 06:49, said:

salutare tuturor. sunt nou pe forum. Am o drujbe chinezeasca de un an merge destul de bine insa am demontat carburatorul si admisia si am oservat  ca pistonul nu are segmenti, are locurile pt segmenti dar segmentii lisesc. Ma poate lamuri cineva unde sunt segmentii, sa se fi rupt si sa fie cazuti in carter? am taiat cu drujba cel putin 20 metri de lemne fara probleme. Ar trebui sa montez eu alti segmenti. multumesc


am verificat mai atent  pe piston este totusi un segment, l-am vazut dupa ce am dat toba jos
era imposibil sa mearga dupa cum spunea unul de la reprezentanta stihl

#2443
eugenias

eugenias

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.10.2013
<p>am verificat si starea cilindrului ii super ok fara zgarieturi, am schimbat bujia cu una de la stihl , curatat carb. toba cu sprei de curatat frane auto, merge mai bine ca in prima zi. Daca am pus silicon rosu intre cilindru si racordul carburator si carburator si suportul filtrului de aer ii vreo problema?

Edited by eugenias, 12 November 2013 - 21:19.


#2444
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Daca nu ai obturat cu silicon vreun orificiu care in mod normal nu tre' sa fie asa, nu are de ce sa fie o problema, ba chiar ar trebui sa ajute, pentru ca nu mai are pe unde sa traga "aer fals".

#2445
Jexy

Jexy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 11.10.2010
ce parere aveti despre logosol??

#2446
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JZMuqKxwc60?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2447
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007

 Jexy, on 17 noiembrie 2013 - 13:56, said:

ce parere aveti despre logosol??
M-am gandit si eu sa-mi fac cherestea cum si din ce vreau eu. Insa nu sa-mi cumpar dispozitivele ajutatoare, ci sa-mi fac unele. Dar mai intai sa-mi iau alt motor...

 zippo68, on 17 noiembrie 2013 - 14:25, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JZMuqKxwc60?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cred ca e mai rezistenta ascutirea asta daca tai lemn foarte dur/uscat. Daca tai lemne "obisnuite" nu cred ca ajuta la ceva.

#2448
Jexy

Jexy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 11.10.2010
Eu ma gandesc serios sa cumpar, mai ales ca acolo unde am lemnul nu am posibilitate sa bag trifazic pentru un gater sau banzic...

Edited by Jexy, 17 November 2013 - 23:30.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate