Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#2413
Posted 07 November 2013 - 21:22
sacos, on 07 noiembrie 2013 - 19:43, said:
Pentru pilă de 4,8 mm ce piatră de polizor folosiţi? Eu foloseam una de 3,2 mm pe un aparat Gude 108 şi nu sunt mulţumit neam! Când trebuie să ascut cu pila, îmi ia foarte mult timp să fac curbura. Plus că parcă taie mai bine după ce ascut cu pila. Am dat comandă de o piatră de 4,5 mm şi costă cât jumătate de aparat. E bună de ceva sau trebuia o piatră de 5 mm? Dar unghiul sub care intra piatra cat e si cat trebuie sa fie la lant.Unghiul de inclinare a pietrei.?Din cauza asta NU-ti face curbura cum trebuie.Am mai patit si eu - |
#2414
Posted 07 November 2013 - 22:18
Ascut la 25 de grade, dar la pădure n-am maşina după mine şi atunci este nevoie de ascuţiri mai dese. Deci îmi trebuie neapărat pila. Unghiul sub care intră piatra....nu ştiu , că e fixat.
|
#2415
Posted 07 November 2013 - 22:48
bogdanhbc, on 07 noiembrie 2013 - 08:26, said:
Turata merge si nu prea, uneori cand apas acceleratia se opreste. Dar daca iau degetul de pe acceleratie se opreste. Plus ca o fi posibil sa fie dus ambreajul? ca lantul se invarte tot timpul, chiar si cand sta cateva secunde pornita la relanti. reglaj carburator necorespunzator, din surubul L se rezolva invartirea lantului la relantiu prin destrangere si pornirea mai usoara. cand o accelerezi si se ineaca este din surubul H il strangi de tot si il destragi apoi 1 tura. Edited by eugenias, 07 November 2013 - 22:50. |
#2416
Posted 08 November 2013 - 06:48
eugenias, on 07 noiembrie 2013 - 22:48, said:
reglaj carburator necorespunzator, din surubul L se rezolva invartirea lantului la relantiu prin destrangere si pornirea mai usoara. cand o accelerezi si se ineaca este din surubul H il strangi de tot si il destragi apoi 1 tura. Multumesc pentru sfaturi. Imi fac timp si o bibilesc cu sugestiile voastre, rand pe rand. |
#2417
Posted 08 November 2013 - 13:48
Alydor, on 21 mai 2013 - 08:45, said:
... Initial am vrut sa iau un 435 da' m-a lamurit omul ca nu are sens sa platesc inca 300 de lei in plus doar ca sa vad nivelul de benzina... Si i-am dat dreptate. Ca 135 si 435 sunt identice la specificatiile tehnice. Suma respectelor, Alydor Raspund unui post mai vechi pentru a puncta faptul ca Husky 435 are in plus fata de Husky 135 "Three-piece crankshaft". Pe site-urile din RO specificatiile sunt scrise de femeia de servici probabil; trebuie cautat info direct pe site-ul producatorului. |
#2418
Posted 08 November 2013 - 22:13
sacos, on 07 noiembrie 2013 - 22:18, said:
Ascut la 25 de grade, dar la pădure n-am maşina după mine şi atunci este nevoie de ascuţiri mai dese. Deci îmi trebuie neapărat pila. Unghiul sub care intră piatra....nu ştiu , că e fixat. Pai vezi aici ii buba .Daca lantul are specificul de 55 grade sa zicem si tu il ai fixat la 65 un mai vajeste.Adevaratele masini de ascutit au reglaje pt cele doua unghiuri.Iar piatra din cand in cand cu o alta piatra mai dura se ajusteaza la buza ))Trebuie sa fie semi-rotunda dar ascutind se deformeaza. [ Edited by zippo68, 08 November 2013 - 22:13. |
#2419
Posted 08 November 2013 - 22:30
rellutzu, on 08 noiembrie 2013 - 13:48, said:
Raspund unui post mai vechi pentru a puncta faptul ca Husky 435 are in plus fata de Husky 135 "Three-piece crankshaft". Pe site-urile din RO specificatiile sunt scrise de femeia de servici probabil; trebuie cautat info direct pe site-ul producatorului. Eu cred ca am economisit 300 de ron. Pana acum nu imi pare rau, nu mi-a facut probleme jucaria. Suma respectelor, Alydor |
#2420
Posted 09 November 2013 - 08:06
De ce are trepiedul aparatului foto trei picioare? de ce au pirostriile si masa mica, rotunda tot trei? Pentru ca se aseaza perfect pe orice teren, asa si ambreiajul din trei piese face priza perfecta cu sprocketul, chiar daca acesta are oarece deformari. Nu este un raspuns foarte avizat, asa m-a dus pe mine capu' la ora asta. Daca cineva are un raspuns "oficial", il rog si eu sa-l posteze.
|
#2421
Posted 09 November 2013 - 08:34
"Three-piece crankshaft" inseamna ca ambielajul se poate demonta. De exemplu, ai biela indoita, nu mai schimbi tot arborele.
|
#2422
Posted 09 November 2013 - 08:41
Eu am vazut asta : http://www.piese-dru...7-1-500x500.jpg si am considerat ca asta e "ambreiaj din 3 piese". Posibil sa ma fi inselat, n-am studiat foarte bine problema.
L.e.: Damn, am mintea tulbure... La ora asta in capul meu cranckshaft=ambreiaj. Scuze pentru confuzie! Edited by LOCOmotive, 09 November 2013 - 08:44. |
|
#2423
Posted 09 November 2013 - 10:34
dolmarfan, on 30 octombrie 2013 - 07:53, said:
Las-o sa se incalzeasca, apoi tureaz-o de mai multe ori la turatie maxima sa vedem da ca motorul -bolboroseste- cum bine a spus colegul pedrag80. Poti sa filmezi si o taiere sau mai multe sa vedem cum se comporta in lemn. |
#2424
Posted 09 November 2013 - 12:29
De drujba nu stiu ce sa zic, dar cainele clar este dereglat.
P.S. Ce vrei sa faci din cherestea ? |
#2425
Posted 09 November 2013 - 13:00
De ce crezi ca e dereglat? Din cherestea vreau sa fac un gard.
|
#2426
Posted 09 November 2013 - 14:22
Nu-i normal ca un caine sa stea pe o masina de prelucrat lemnul. Protectia muncii a semnat-o?
|
#2427
Posted 09 November 2013 - 14:46
O sa fac un film in care sa vezi cu ce viteza pleaca daca duc mana catre comutator. Si nu se mai apropie de ea atata timp cat functioneaza, nici daca-l rogi cu bomboane! Iar protectia muncii bine-nteles c-a semnat-o, cunoaste si "uzul de arma", ca orice paznic respectabil...
|
|
#2428
Posted 09 November 2013 - 18:50
Dolmar-ul tau are sistem de aprindere cu limitare de turatie?
Din ce am auzit mie mi se pare ok.Daca si toba de esapament e usor afumata e bine. Asteptam parerea si celor mai experimentati! |
#2430
Posted 09 November 2013 - 19:59
Multumesc pentru opinii, ma bucur ca prima impresie e buna. Despre limitarea electronica a turatiei nu stiu ce sa zic. Toba este usor afumata.
Edited by LOCOmotive, 09 November 2013 - 20:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users