Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
NISSAN LEAF
Last Updated: Aug 12 2019 14:46, Started by
d-ardeleanu
, Dec 06 2010 11:35
·
0
#91
Posted 22 October 2017 - 12:56
Multumesc pentru sfaturi.
Raspund pt ambele posturi precedente... Nu am mufa pt fastcharge. Am doar incarcatorul cu priza de la 220V. Am comandat cablu Tip1 la Tip 2( ca sa pot incarca la Kaufland).A ajuns in vama din Ungaria, acum astept sa ii plateasca taxele. Intr-un final va ajunge si la mine...( sper ca pana in 25 oct) Daca nu, merg la Sebes(60 km dus), apoi daca am indoieli ca nu ajung inapoi, o sa incarc la un prieten ...( 3-4h de stat la povesti). Edited by galileofilm, 22 October 2017 - 13:24. |
#92
Posted 22 October 2017 - 15:56
Are optiunea de incarcare cu 6kW(32A)?
Trebuie sa fie doua linii cand arata in cat timp se incarca ca in poza asta. Attached Files |
#93
Posted 22 October 2017 - 21:43
@bzalex : leaf-ul tau l-ai luat sh ? Ai facut o verificare a lui aici in tara ?
|
#94
Posted 22 October 2017 - 21:45
Da e SH din 2013. L-am luat anul trecut. Nu am facut nici o verificare.
|
#96
Posted 23 October 2017 - 05:29
Nu stiu. Acum un an nu faceau nici macar o revizie pentru ca 'nu se comercializeaza la noi'. Capacitatea bateriei si alte caracteristici le vad cu Leaf Spy pe ODB. A mea mai are 56Ah si 85% din capacitatea initiala.
|
#98
Posted 23 October 2017 - 18:31
E bine ca ai si varianta de 6kW. In doua ore ai incarcat de la 20% la 80%(daca si incarcatorul e de 32A). Poti sa vezi un film intre timp.
Pacat ca nu ai si priza de incarcare rapida. Dureaza mai mult sa imi fac cumparaturile decat ii ia masinii sa se incarce. Daca vrei vrea in viitor sa o folosesti la drum lung, un upgrade te-ar ajuta. Eu mi-am schimbat singur modulul din motor responsabil cu incarcarea, cu unul luat de pe ebay, pentru ca nu aveam optiunea de 6kW. Pe viitor ma gandesc sa gasesc o modalitate sa facun upgrade la baterie la varianta lansata anul acesta de 40kWh. Dar asta cand bateria curenta nu o sa mai satisfaca si o sa apara variante de resoftat controllerul responsabil cu managementul bateriei. Pentru Nissan ar fi foarte usor sa faca asta, dar ei vor sa vanda masini noi nu sa schimbe baterii ... |
#99
Posted 25 October 2017 - 10:31
Ai idee cat costa un modul de Fastcharge? Este complicat sa il montezi?
|
#100
Posted 25 October 2017 - 11:41
Daca il cumperi de nou te costa pe la 1000$ + cablurile pentru fast charging. Pe la dezmebrari cred ca gasesti intre 300 si 600$
Schimbatul dureaza cam 6-8 ore. Uite cum am facut eu: http://www.mynissanl...=21106&start=30 |
|
#101
Posted 04 November 2017 - 19:50
Poti sa imi dai o idee unde sa caut un modul cu fastcharging sh? Eventual un link.
|
#102
Posted 05 November 2017 - 14:14
Eu l-am luat pe acesta:
http://www.ebay.com/itm/263064756005 Dar inainte de a te apuca sa cauti, ar fi bine sa vezi ce ai acum pe masina. Vezi ca eticheta e in partea stanga, eu nu am reusit sa o citesc decat facand o poza cu telefonul. Poate ca suporta deja fast chargin si nu trebuiesc cumparate decat cablurile. Eticheta mea, la vechiul modul era: Asta ar fi lista de serii 6kW w/QC: 292C0-3NF3A 12/01/2012 to 03/01/2013 292C0-3NF7A 03/01/2013 to 04/01/2013 292C0-3NF3B 04/01/2013 to 06/01/2013 292C0-3NF3C 06/01/2013 to 07/01/2013 292C0-3NF7B 07/01/2013 to 01/01/2014 292C0-3NF7C 01/01/2014 to 05/01/2014 292C0-3NF3D 05/01/2014 to 08/01/2015 and current replacement for all above 292C0-4NP3A 08/01/2015 to 04/20/2017 6kW w/o QC: 292C0-3NF2A 12/01/2012 to 03/01/2013 292C0-3NF6A 03/01/2013 to 04/01/2013 292C0-3NF2B 04/01/2013 to 06/01/2013 292C0-3NF2C 06/01/2013 to 07/01/2013 292C0-3NF6B 07/01/2013 to 01/01/2014 292C0-3NF6C 01/01/2014 to 05/01/2014 292C0-3NF2D 05/01/2014 to 08/01/2015 and current replacement for all above 292C0-4NP2A 08/01/2015 to 04/20/2017 3kW w/QC: 292C0-3NF1A 12/01/2012 to 03/01/2013 292C0-3NF5A 03/01/2013 to 04/01/2013 292C0-3NF9A 04/01/2013 to 06/01/2013 and current replacement for all above 292C0-3NF1C 06/01/2013 to 07/01/2013 292C0-3NF5B 07/01/2013 to 01/01/2014 292C0-3NF5C 01/01/2014 to 05/01/2014 and current replacement for above 292C0-3NF1D 05/01/2014 to 08/01/2015 292C0-3NF1E ??? current replacement for above 292C0-4NP1A 08/01/2015 to 04/20/2017 3kW w/o QC: 292C0-3NF0A 12/01/2012 to 03/01/2013 292C0-3NF4A 03/01/2013 to 05/01/2013 292C0-3NF8A 05/01/2013 to 06/01/2013 292C0-3NF0C 06/01/2013 to 07/01/2013 292C0-3NF4B 07/01/2013 to 01/01/2014 292C0-3NF4C 01/01/2014 to 05/01/2014 292C0-3NF0D 05/01/2014 to 08/01/2015 and current replacement for above 292C0-4NP0A 08/01/2015 to 04/20/2017 Attached Files |
#103
Posted 07 November 2017 - 11:23
galileofilm, on 02 octombrie 2017 - 12:13, said:
Buna. Am achizitionat recent un Nissan Leaf. Masina a fost importata din Sua. Am o problema cu receptia Radio. Frecventele sar din 2 in doi ( frecvente cu nr impare.. ex: 90.1, 90.3, 90.5 etc). Am inteles ca aceasta ete specifica Sua. Cum se poate trece la frecvente care cresc cu 1, ( adica sa prinda si posturi cu freccventa para) A gasit cineva o solutie? Ma bate si pe mine gandul sa aduc una din State strict pentru oras. Dupa ce sa ma uit cand caut? Fast charge e disponibil din 2015 sau mai devreme? Multumesc |
#104
Posted 08 November 2017 - 15:05
Nu stiu despre taxe mare lucru. Eu am luat-o din Germania. Probabil au achitat ei vama si tva. In Romania cred ca e 10 % vama la valoarea de factura+ transport. Dupa care se adauga tva.
Eu am vrut sa iau din Sua. La voloarea de 9000$ masina+ 3500$ transport ajungi in Romania cu ~16000$ in port. Fa socoteala daca merita. Vezi ca sunt pe autovit masini aduse din Sua la 13000-14000€. Din cate am vazut erau si imatriculate. Daca erau de vanzare inainte sa o iau eu nu mai mergeam pana in Germania. Doar omologarea la RAR a fost 900 lei... Fast charge este optional. Nu depinde de an. Daca il are ok. Daca nu cauti in continuare... |
#105
Posted 08 November 2017 - 16:32
galileofilm, on 02 octombrie 2017 - 12:13, said:
Buna. Am achizitionat recent un Nissan Leaf. Masina a fost importata din Sua. Am o problema cu receptia Radio. Frecventele sar din 2 in doi ( frecvente cu nr impare.. ex: 90.1, 90.3, 90.5 etc). Am inteles ca aceasta ete specifica Sua. Cum se poate trece la frecvente care cresc cu 1, ( adica sa prinda si posturi cu freccventa para) A gasit cineva o solutie? |
|
#106
Posted 09 November 2017 - 12:16
Pentru bzalex
Am citit eticheta de pe modul Cod : 292C0 3NF2D Am gasit codul in lista trimisa de tine , dar nu imi dau seama daca are sau nu fast charge. Poate ma poti lamuri. Mersi. PS. Locuiesti in Brasov? |
#107
Posted 09 November 2017 - 12:19
@galileofilm
Daca e asa cum ai scris atunci clar nu merita. Din ce stiam eu la electrice nu se plateste taxa vamala dar repet, nu stiu exact, numai un comisionar vamal ne poate lamuri. Asa la banii astia ai alternativa europeana ZOE, am vazut vreo 3 pe autovit. Oricum tentante preturile la Leaf in State, aproape 10000 usd una din 2015 |
#108
Posted 09 November 2017 - 18:27
Mare atentie! La ZOE bateria e de inchiriat. Parerea mea: cea mai mare porcarie. Sa dai ~100€ pe luna sa te deplasezi 130 de km pe incarcare, cand poti cu 100€ sa parcurgi pama la 1000-1400 km ( in functie de masina)
Pt import auto iti spun sigur ca platesti vama. Singurul beneficiu pt electrice in Romania este ca nu platesti impozit si ai statii publice de incarcare gratis. In rest eu nu stiu de nici o alta facilitate. Edited by galileofilm, 09 November 2017 - 18:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users