Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
NISSAN LEAF
Last Updated: Aug 12 2019 14:46, Started by
d-ardeleanu
, Dec 06 2010 11:35
·
0
#1
Posted 06 December 2010 - 11:35
Hai sa vedem de ce aceasta masina a castigat aceasta competitie, la pretul de 35.000 euro chiar e greu de inteles !
|
#2
Posted 06 December 2010 - 11:52
Poate pentru că LEAF inseamnă "Leading, Environmentally friendly, Affordable, Family car"?
|
#3
Posted 06 December 2010 - 11:55
Pentru ca e altfel, pentru ca inca nu exista pt prosti.
De citit asta: http://www.autoevolu...sion-27592.html |
#4
Posted 06 December 2010 - 11:57
Pentru ca reprezinta viitorul
In alta ordine de idei, Dacia Duster a iesit pe ultimul loc Edited by lawrence38, 06 December 2010 - 12:00. |
#5
Posted 06 December 2010 - 12:53
#6
Posted 06 December 2010 - 13:08
d-ardeleanu, on 6th December 2010, 12:53, said: Dacia a iesit pe locul 7 (ultimul din finala) din zeci de modele lansate, ceea ce este mare lucru pentru Duster, dar de ce Leaf este considerat "affordable" - adica cine isi permite asa ceva ? Cine isi permite asa ceva ca masina secundara? Eventual un Lexus hibrid ca principala. Pai ori suntem ecologisti ori numai suntem! Edited by Highlander91, 06 December 2010 - 13:10. |
#7
Posted 06 December 2010 - 13:17
chiar nu e nimeni in stare sa citeze corect un analfabet?
toata lumea cu "numai suntem"... |
#8
Posted 06 December 2010 - 13:41
undercoverbrother, on 6th December 2010, 13:17, said: chiar nu e nimeni in stare sa citeze corect un analfabet? toata lumea cu "numai suntem"... culmea e ca nu eram sigur de cum se scrie, si inainte de a posta chiar m-am uitat! Edited by Highlander91, 06 December 2010 - 13:42. |
#10
Posted 06 December 2010 - 21:25
Si eu care credeam ca un Prius reprezinta nebunie curat,a un LEAF, este dovada de nebunie combinata cu risipa de bani, daca o cumperi ca masina principala, ca masina de fatait prin oras e ok.
Din partea mea poate sa iasa 3 ani la rand COTY, nu m-a intereseaza, masina o cumpar dupa buget si nevoie, nu dupa votul a catorva "experti". Edited by connectorxp, 06 December 2010 - 21:28. |
|
#11
Posted 07 December 2010 - 08:27
Articolul la care face trimitere Courage sintetizeaza perfect evenimentul Car of the Year in Europe.
Daca aveti rabdare sa cititi explicatiile membrilor ”juriului” va umfla rasul. Ala din Danemarca nu acorda puncte Duster-ului deoarece ... nu se vinde in Danemarca. Dar LEAF-ul nici macar nu a fost lansat ! Primeste in schimb 5 puncte. Grecul da doar 1 punct pt. Duster deoarece .... ”in Atena nu este permisa inmatricularea masinilor diesel” !!??? Francezul da 0 (zero) puncte pt. Duster deoarece: ”Cu Duster, Dacia isi pastreaza reputatie de low-cost si devine o amenintare pentru multi producatori” !!?? WTF ? Ungurul spune ca el, din principiu, nu acorda puncte SUV-urilor deoarece le considera o amenintare pentru mediu. Da totusi 1 punct Dusterului. Deci, vazand cine puncteaza si cum, mai aveti vre-o pretentie ? Este corecta si pertinenta opinia autorului care sugereaza ca ar fi mult mai corecta o jurizare din partea cititorilor revistelor de profil - care in acelasi timp sunt si cumparatori de automobile. |
#12
Posted 07 December 2010 - 12:10
Daca as avea bani mi-as lua o verzitanie dasta. Am condus 10 km un matiz electric facut pe genunchi de Politehnica, si mi-a placut
|
#13
Posted 07 December 2010 - 12:24
nu se va vinde intarile in care sunt sosele proaste. e prea sensibila la socuri.
|
#14
Posted 08 December 2010 - 02:19
#15
Posted 08 December 2010 - 02:45
In USA guvernul
In plus nu trebie sa plateasca taxa de drum (inclusa in pretul benzinei si dieselului), au voie sa merga cu ele pe banda de HOV, chiar daca au numai o persoana inauntru, taxe anuale mai mici... Tot felul de concesii facute teroristilor verzi. Ca o nota comico-tragica: la proiectarea locatiei prizei de alimantare s-a luat in calcul o pozitie in spate pentru ca japonezii isi parcheaza masinile mai mult cu spatele in driveway, spre garaj/casa. Dar americanii le parcheaza mai mult cu fata in driveway (fata spre garaj/casa), asa ca au pus priza in fata pentru a o face mai "atractiva" pentru americani. Edited by SuperDuper, 08 December 2010 - 02:50. |
|
#16
Posted 08 December 2010 - 10:51
sa vedeti cum or sa pice retelele electrice cand vine toata lumea acasa si-si baga masina la incarcat.
in anglia, la ora 5PM se suplimenteaza productia de energie electrica doar pentru ca toata lumea isi face ceai, multi folosind ustensile electrice. sa vedem ce va fi cand toata lumea isi baga masina in priza cam la aceeasi ora. in afara de scumpirea brusca a curentului electric, curent de care depinde totul. |
#17
Posted 08 December 2010 - 19:35
SuperDuper, on 8th December 2010, 02:45, said: In USA guvernul In plus nu trebie sa plateasca taxa de drum (inclusa in pretul benzinei si dieselului), au voie sa merga cu ele pe banda de HOV, chiar daca au numai o persoana inauntru, taxe anuale mai mici... Tot felul de concesii facute teroristilor verzi. Cu deducerea respectivă, conform nissan usa, prețul ajunge la fro $26k, care îi altceva. Americanii se laudă că au primit 20000 de precomenzi, deja se așteaptă. Noi vom avea de așteptat până prin 2012,
Spoiler
, să ne luăm secănd-hend de acolo. Până atunci, numai bine va apărea taxă pe chilovat, pe ștecher și pe electroni. |
#18
Posted 08 December 2010 - 20:36
undercoverbrother, on 8th December 2010, 10:51, said: sa vedeti cum or sa pice retelele electrice cand vine toata lumea acasa si-si baga masina la incarcat. in anglia, la ora 5PM se suplimenteaza productia de energie electrica doar pentru ca toata lumea isi face ceai, multi folosind ustensile electrice. sa vedem ce va fi cand toata lumea isi baga masina in priza cam la aceeasi ora. in afara de scumpirea brusca a curentului electric, curent de care depinde totul. Cum o incarcare de gen sare de 100kwh, sunt sigur ca tariful orar ar solutiona problema. Toate bransamentele trifazice noi se bucura de contor nou, digital, electronic, cu ceas si data Edited by Highlander91, 08 December 2010 - 20:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users